die slaapt nu hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Okee en in de OP staat wie post 300 heeft opent de nieuwe niet wie de lapo heeftquote:
Ik heb altijd post 301 als laatstequote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee en in de OP staat wie post 300 heeft opent de nieuwe niet wie de lapo heeft
Whehehe.quote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef Bos81 het volgende:
Okee en in de OP staat wie post 300 heeft opent de nieuwe niet wie de lapo heeft
quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die slaapt nu hoorHOe oud is je kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op telt niet als post, officiëelquote:
volgens de postcounter had ik post 300quote:
Ja echt?quote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens de postcounter had ik post 300
Weet ik, maar mijn fok doet dat welquote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op telt niet als post, officiëel
Volgens mijn postcounter had jij 302quote:Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens de postcounter had ik post 300
Dat joch is echt baasquote:
Ahquote:
ligt aan de telling, bij mijn post voor de jouwe staat #300 de jouwe #301quote:
Schat, jij had de eigenlijke officiële op slot ga-post, dan mag jij de nieuwe maken..klaar!quote:
ben ik wel van plan, het bevalt me hier wel.quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat joch is echt baasje moet het hier voor de gein eens een tijdje volgen, geweldig
die daarvoor heh goochemerdquote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgens mijn postcounter had jij 302
Okee.quote:Op zondag 7 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, jij had de eigenlijke officiële op slot ga-post, dan mag jij de nieuwe maken..klaar!
quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat joch is echt baasje moet het hier voor de gein eens een tijdje volgen, geweldig
Och, ze zijn zo leukquote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Ah![]()
Mijn broer heeft een zoon van bijna 1. Ook schattig om te zien altijd.
Eigenlijk te weinig. Mijn broer woont in Tilburg ik woon in Eindhoven en heb geen auto. Dus ben afhankelijk van mijn vader (of het OV, maar daar ben ik in een onbekende stad geen fan van)quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och, ze zijn zo leuk![]()
Zie je hem vaak?
Doet me denken aan mijn stiefbroertje van (nu) 5 die ik ook al kende toen die 3 was. Wat was dat toch een geweldig kind. Hij blijft leuk, een echt baasjequote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
vandaag zei hij: mama, kammeleleon zoeken?
kmameleleohon, ben je nou?
Ja, dan is het lastig inderdaad...en bij jou komen is ook niet echt een optie dus?quote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk te weinig. Mijn broer woont in Tilburg ik woon in Eindhoven en heb geen auto. Dus ben afhankelijk van mijn vader (of het OV, maar daar ben ik in een onbekende stad geen fan van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |