Kindertjesquote:Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef dirkjo het volgende:
Doet me denken aan mijn stiefbroertje van (nu) 5 die ik ook al kende toen die 3 was. Wat was dat toch een geweldig kind. Hij blijft leuk, een echt baasje
Waar ik nu woon wel, maar waar ik 2 maanden terug woonde niet. Misschien binnenkort een keer. HIj moet doordeweeks natuurlijk werken en zijn vrouw blijft liever thuis heb ik het idee.quote:Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het lastig inderdaad...en bij jou komen is ook niet echt een optie dus?
Hij was gisteren mee naar bottrop. Hoe die kleine de piste af gaat op zijn ski'tjes, geweldigquote:
Ja, dan is het ook weer anders natuurlijk, zonder je broer erbij.quote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Waar ik nu woon wel, maar waar ik 2 maanden terug woonde niet. Misschien binnenkort een keer. HIj moet doordeweeks natuurlijk werken en zijn vrouw blijft liever thuis heb ik het idee.
Echt een koning iddquote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
vandaag zei hij: mama, kammeleleon zoeken?
kmameleleohon, ben je nou?
Kan je eindelijk eens oplettenquote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt een koning idd
Maar ik ga maar eens slapen, moet morgen vroeg op, weekend is helaas weer voorbij
Balen dat het wachtwoord van het netwerk op school is veranderd, kan ik niet meer tijdens de lessen fokken
Doeidoei suikertjes van me
En slaap lekker iedereen voor straks
Ja ik denk ook wel dat ik hem vaker ga zien naar mate hij ouder wordt.quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook weer anders natuurlijk, zonder je broer erbij.
Lastig. Maar hoe ouder ze worden, hoe makkelijker meenemen, vind ik
Haha, wat tof!quote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef dirkjo het volgende:
Hij was gisteren mee naar bottrop. Hoe die kleine de piste af gaat op zijn ski'tjes, geweldig![]()
(was pas zijn 2e keer op de latten, hij gaat al harden dan m'n moeder)
En dan zie je hem vallen, krijgt die sneeuw over zich heen en dan vertelt die zo mooi:
Ik deed vallen, en en toen WHOEEEEEESSSSSSH ging zo all sneeuw over mijn heen![]()
Slaap lekker en veel plezier op schoolquote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Echt een koning idd
Maar ik ga maar eens slapen, moet morgen vroeg op, weekend is helaas weer voorbij
Balen dat het wachtwoord van het netwerk op school is veranderd, kan ik niet meer tijdens de lessen fokken
Doeidoei suikertjes van me
En slaap lekker iedereen voor straks
Hij is best een beetje een slimmerikje jaquote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar ST ik heb wel het idee dat die van jou best een pienter gastje is, toch?
En ze worden alleen maar leukerquote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik denk ook wel dat ik hem vaker ga zien naar mate hij ouder wordt.
Ontzettendquote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, wat tof!![]()
Jullie hebben een leuke dag gehad dus?
@dirkjo, ik weet het, jullie hoeven het me niet iedere dAg in te wrijvenquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel plezier op school![]()
sowsieso hoe bijdehand kinderen tegenwoordig zijnquote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is best een beetje een slimmerikje ja
Haha, echt niet?quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
@dirkjo, ik weet het, jullie hoeven het me niet iedere dAg in te wrijven
@ST., ik zal m'n best doen
Zo zoquote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
Zegt Thijs: mama, Thijs even buiten auto rijden? (op zijn loopauto)
Zeg ik: nee, die is helemaal nat!
Mompelt hij:mama vragen droogmaken.
Mamaaa? Auto droogmaken?
Ik: nee, we gaan zo wel even fietsen, dat is toch ook leuk?
Hij: Absoluut!
Tof kindquote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
Zegt Thijs: mama, Thijs even buiten auto rijden? (op zijn loopauto)
Zeg ik: nee, die is helemaal nat!
Mompelt hij:mama vragen droogmaken.
Mamaaa? Auto droogmaken?
Ik: nee, we gaan zo wel even fietsen, dat is toch ook leuk?
Hij: Absoluut!
Ja, al doet hij ook dingen als 'tuulluk' en 'neuh'quote:
Draaf ik weer door?quote:
nee dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Draaf ik weer door?
Ik ga zo snel teveel vertellen als iemand mijn zoon weer eens geniaal of pienter noemt
nee, maar iemand mag wel even op mijn rem trappen als het te erg wordt hoorquote:
ik trap liever niet op je *wink wink*quote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar iemand mag wel even op mijn rem trappen als het te erg wordt hoor
Nee gewoon doorgaanquote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Draaf ik weer door?
Ik ga zo snel teveel vertellen als iemand mijn zoon weer eens geniaal of pienter noemt
Zohee, dat is wel lekker lang ja!quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef dirkjo het volgende:
Ontzettend
Is allemaal wel lekker geregeld daar, onbeperkt eten en drinken de hele dag. En lekker snowboarden/skieën tot 2300.
Die kleine was er vandaag nog steeds moe van
00.30. Hij was het eerste kwartier richting huis nog wakker, maar het andere uurtjes heeft die (netzoals m'n zus en broertje) geslapen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zohee, dat is wel lekker lang ja!
En ik snap dat hij er moe van was, haha, hoe laat waren jullie thuis?
Vandaag waren we bij de geitjes, die vindt hij eigenlijk een beetje eng van dichtbij. Maar hij wilde zichzelf moed inpraten..quote:
ik heb hem bozeaap genoemd in msnquote:
Is gewoon vet nieuwsgierig. En als mama denkt dat hij het eng vindt haalt mama hem weg bij geitjequote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag waren we bij de geitjes, die vindt hij eigenlijk een beetje eng van dichtbij. Maar hij wilde zichzelf moed inpraten..
De monoloog:
Mama, kijk, geitjes!
Doen die? Beeeeeeeeh!
Niet beetje eng hoor, nee hoor.
Geitje aaien, geitje lief, hoi geitje!
*geitje snuffelt aan zijn hand*
Hihihihi, doettie nou, ruiken!
Neenee, niet beetje eng! LIEF!
Jaaa, geweldig he, dat ze die energie ook gewoon hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef dirkjo het volgende:
00.30. Hij was het eerste kwartier richting huis nog wakker, maar het andere uurtjes heeft die (netzoals m'n zus en broertje) geslapen.
Ach als je hem zag gaan, nergens bang voor en hij wou maar door en door gaan. Elke keer als we beneden waren wou die weer naar boven
quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag waren we bij de geitjes, die vindt hij eigenlijk een beetje eng van dichtbij. Maar hij wilde zichzelf moed inpraten..
De monoloog:
Mama, kijk, geitjes!
Doen die? Beeeeeeeeh!
Niet beetje eng hoor, nee hoor.
Geitje aaien, geitje lief, hoi geitje!
*geitje snuffelt aan zijn hand*
Hihihihi, doettie nou, ruiken!
Neenee, niet beetje eng! LIEF!
Blijft me ook verbazen inderdaad. Op het ene moment zit je te eten en valt die bijna in slaap en op het andere moment sta je op de piste en racet die je voorbijquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, geweldig he, dat ze die energie ook gewoon hebben
Mama stond gewoon drie meter verderop te grinniken van de pretquote:Op zondag 7 november 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is gewoon vet nieuwsgierig. En als mama denkt dat hij het eng vindt haalt mama hem weg bij geitje![]()
Kinderen hebben dat feilloos door
quote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
Jajaaaa, ik hou al op!
Fles, als je nog meer wilt horen dan doen we dat wel op msn![]()
Waar zijn die andere moeders als je ze nodig hebt
Jajaaaa, ik hou al op!
Jajaaaa, ik hou al op!
in bed, voorbereiden op weer een nieuwe dag vol avonturen als super mama voor hun altijd ondernemende deugnieten van kinderenquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
Jajaaaa, ik hou al op!
niet bij plaatjes, bij web, dan staat er bij de results een ksc topic van suikertjequote:
Ja, zie, daarom heb ik dus een trein voor jou de sinterklaasmeet gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |