Ja, maar die bazen komen niet bij ons... wij maken alleen nieuwes... of compression modules die tegen een bestaand platform worden aangehangen... dus misschien wel een beetjequote:Op maandag 8 november 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hangt ervan af waar nog budget is in welk potje.
Baas, we moeten een nieuw platform hebben.
Nieuw platform![]()
echt niet.
Baas, we moeten ons oude platform updaten want het voldoet niet meer en bla bla bla
kost weer een bom duiten maar doe maar
kledinglabel.......quote:Op maandag 8 november 2010 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
We moeten voor school een kledinglabel verzinnen.
Met een soort icoontje/logo.
Iemand een idee?
zip, rar, arcquote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar die bazen komen niet bij ons... wij maken alleen nieuwes... of compression modules die tegen een bestaand platform worden aangehangen... dus misschien wel een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Geen label, maar een soort van leuk logo wat op een t-shirt mag komen.quote:Op maandag 8 november 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kledinglabel.......
nog eisen aan dat label? groen, milieu vriendelijk, haute couture o.i.d?
quote:Op maandag 8 november 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zip, rar, arc
Denk jij inmiddels ook al binair of in een of andere programmeertaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh ik ga vergaderen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Je tweede ontbijt?quote:Op maandag 8 november 2010 09:55 schreef Trevland het volgende:
Morge MPG
Jij bent laat, ik heb mijn 2de ondbijt al weer op
Hee, lekker geslapen?quote:
Jawoor jij ook naast me?quote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, lekker geslapen?![]()
Dankjewel voor je knuffel
wokkeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |