quote:Op maandag 8 november 2010 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaa![]()
mijn fok ziet er anders uit
Goedemorgen pandaquote:Op maandag 8 november 2010 07:49 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht weer heel vreemd gedroomd. Ik droomde dat er een japanse lilliputter voor de deur van mijn slaapkamer stond en binnen kwam zonder te kloppen. Ik was boos op die lilliputter en zei tegen hem dat hij nooit meer mijn kamer binnen moest komen zonder te kloppen. Daarop begon de lilliputter te huilen.
Opeens wist ik dat de lilliputter onze ex huismeester was van kantoor want ik zei in mijn droom tegen hem goh (zijn naam) sorry dat ik zo boos op je was dat was echt niet mijn bedoeling. Maar hij hoorde mij niet omdat hij met gebogen hoofd door Haarlem liep te sjokken.
Opeens was de lilliputter veranderd in Conny Mus die verslag ging toen op de gazastrook en even later keek ik naar het nieuws en moest ik daar horen dat Conny Mus aan zelfdoding had gedaan op de gazastrook.
Ja echt he deze droom was nog vager dan andersquote:Op maandag 8 november 2010 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen pandaJij hebt echt wazig gedroomd
Jij werkte toch op offshore olie-platforms toch?quote:Op maandag 8 november 2010 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
ik pak zo de heli naar een ander platform.. dus ook ik zal niet de hele dag kunnen spammen ( niet dat ik dat al veel deed)
en.. wat is er uiteindelijk met die kilo's gebeurt??
quote:Op maandag 8 november 2010 08:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij werkte toch op offshore olie-platforms toch?
Gaaf! Wat doe je daar dan? In mijn perceptie is het meer een mannenwereld en zijn ze daar constant aan het sleutelen en onderhouden. Of ben ik nu een seksist die totaal niet weet hoe het eraan toe gaat?quote:
dan doe je zaken met maleduckquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 07:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
[..]
dan hack je toch even iets?
![]()
Goeiemorgen mannelijke eend.quote:
ik heb ze nooit ontvangenquote:Op maandag 8 november 2010 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
ik pak zo de heli naar een ander platform.. dus ook ik zal niet de hele dag kunnen spammen ( niet dat ik dat al veel deed)
en.. wat is er uiteindelijk met die kilo's gebeurt??
quote:Op maandag 8 november 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan doe je zaken met maleduck![]()
binnen komers
Dat is wel hip. Wat is jouw aandeel dan in het bouwen van die platforms?quote:Op maandag 8 november 2010 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wok
Nee, zij repareert of update oude versies van wat wij nieuw bouwen
leveren jullie dan geen onderdelen?quote:Op maandag 8 november 2010 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wok
Nee, zij repareert of update oude versies van wat wij nieuw bouwen
Ik ben verantwoordelijk voor de planning...quote:Op maandag 8 november 2010 08:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel hip. Wat is jouw aandeel dan in het bouwen van die platforms?
Nope, alleen complete nieuwbouwquote:Op maandag 8 november 2010 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leveren jullie dan geen onderdelen?
mega updatequote:Op maandag 8 november 2010 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor de planning...
[..]
Nope, alleen complete nieuwbouw
quote:
hangt ervan af waar nog budget is in welk potje.quote:
Ja, maar die bazen komen niet bij ons... wij maken alleen nieuwes... of compression modules die tegen een bestaand platform worden aangehangen... dus misschien wel een beetjequote:Op maandag 8 november 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hangt ervan af waar nog budget is in welk potje.
Baas, we moeten een nieuw platform hebben.
Nieuw platform![]()
echt niet.
Baas, we moeten ons oude platform updaten want het voldoet niet meer en bla bla bla
kost weer een bom duiten maar doe maar
kledinglabel.......quote:Op maandag 8 november 2010 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
We moeten voor school een kledinglabel verzinnen.
Met een soort icoontje/logo.
Iemand een idee?
zip, rar, arcquote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar die bazen komen niet bij ons... wij maken alleen nieuwes... of compression modules die tegen een bestaand platform worden aangehangen... dus misschien wel een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Geen label, maar een soort van leuk logo wat op een t-shirt mag komen.quote:Op maandag 8 november 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kledinglabel.......
nog eisen aan dat label? groen, milieu vriendelijk, haute couture o.i.d?
quote:Op maandag 8 november 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zip, rar, arc
Denk jij inmiddels ook al binair of in een of andere programmeertaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh ik ga vergaderen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Je tweede ontbijt?quote:Op maandag 8 november 2010 09:55 schreef Trevland het volgende:
Morge MPG
Jij bent laat, ik heb mijn 2de ondbijt al weer op
Hee, lekker geslapen?quote:
Jawoor jij ook naast me?quote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, lekker geslapen?![]()
Dankjewel voor je knuffel
wokkeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |