Ik sliep tot 09:22quote:Op maandag 8 november 2010 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
Jawoor jij ook naast me?
Graag gedaan.
ja, want rataplanquote:Op maandag 8 november 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
ik had ongeveer dezelfde reactie op Rataplan als jij
ja, handig ook die knop voor flickr fotosquote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen!
Wel wennen zeg, die nieuwe lay-out
quote:Op maandag 8 november 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, want rataplan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam er iets later uit, maar was ook nog om 4.30 nog klaarwakkerquote:
Ja!quote:Op maandag 8 november 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
ja, want rataplan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, mag ik jou?quote:Op maandag 8 november 2010 10:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen!
Wel wennen zeg, die nieuwe lay-out
Dat is niet goed...hoe kwam dat?quote:Op maandag 8 november 2010 10:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik kwam er iets later uit, maar was ook nog om 4.30 nog klaarwakker
Leef je uit, ik heb m'n ochtendbakkie al gehad inmiddelsquote:
Dat geloof ik meteen, met jouw UI en je gesnoetepetoetquote:
Heb ik gewoon wat vaker last van, waarschijnlijk overdag te veel. te lang op bed gelegen. Waardoor ik snachts de slaap niet kan pakken. Soms ga ik overdag gewoon 4 uur op bed liggen, omdat ik me tot niks kan zetten. Ja en dan slaap je snachts niet.quote:Op maandag 8 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet goed...hoe kwam dat?
Ja, dan is het inderdaad lastig, je hele ritme overhoop enzo...quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik gewoon wat vaker last van, waarschijnlijk overdag te veel. te lang op bed gelegen. Waardoor ik snachts de slaap niet kan pakken. Soms ga ik overdag gewoon 4 uur op bed liggen, omdat ik me tot niks kan zetten. Ja en dan slaap je snachts niet.
Hey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |