Kom je erbij liggen?quote:Op zondag 7 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij ging toch je mama entertainen en slapen?
Jij bent wel heel brutaal he?quote:
trusten bosquote:
quote:
Hoezo? Treintjes kijken met Ome Fles. Zat kinders die dat nog best leuk vindenquote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
pff en dat terwijl ik nou niet bepaald een kindertjesfiguur ben
Nou moe.quote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent wel heel brutaal he?
Oh, lief..dus je vraagt dat omdat ik dan ook lekker kan slapen en dat is heel goed voor me?quote:
Dat is de officiële lezing, waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, lief..dus je vraagt dat omdat ik dan ook lekker kan slapen en dat is heel goed voor me?
Eigenlijk, zij ook, dus dat komt goed uit danquote:Op zondag 7 november 2010 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is de officiële lezing, waarschijnlijk.
Eigenlijk wil hij gewoon de hele nacht keihard seksen.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:56 schreef MPG het volgende:
Dat is de officiële lezing, waarschijnlijk.
Eigenlijk wil hij gewoon de hele nacht keihard seksen.
Ik altijd, je weet tochquote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk, zij ook, dus dat komt goed uit dan
Jij viel erna toch zo goed in slaap?quote:Op zondag 7 november 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, lief..dus je vraagt dat omdat ik dan ook lekker kan slapen en dat is heel goed voor me?
Oh, ja, anders onthou je dat evenquote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
Jij viel erna toch zo goed in slaap?
quote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij viel erna toch zo goed in slaap?
whehehequote:
Ik onthou alles wat me interesseertquote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, anders onthou je dat even
quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, anders onthou je dat even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |