Castricumse RC?quote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef broodjeeimetui het volgende:
Met rugby verloren van RC den haagzit er iemand daar?
Mooi hequote:
Ik had het dan ook slechts over mij en míjn kinderen, had geenzins de intentie om jouw kind met mij te vergelijken. Ik vergelijk mijn eigen kinderen nog niet eens met mij want zij zijn mij nietquote:Mijn kind is niet hetzelfde als jou dus wellicht zal ze zich ook niet belazerd voelen , ik heb dat zelf ook nooit gehad namelijk . Ik heb niet het idee dat ik haar nu iets aan het aandoen ben. Ik geloof ook wel dat ik enthiousiast genoeg kan doen hoor
.
spuit 11quote:
Ik denk het ja...quote:Op maandag 8 november 2010 07:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
spuit 11
maar is ie nu voor iedereen verplicht??
Ja ben er nog steeds lid.. Was juist van plan donderdagochtend het weer te gaan proberenquote:Op maandag 8 november 2010 09:27 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens!
Tuintegel, ben je nog lid bij F4F?
quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja ben er nog steeds lid.. Was juist van plan donderdagochtend het weer te gaan proberen.
Ja hoor ik ga wel mee ! Ik moet echt nodig iets aan mijn conditie doen, het is echt om te huilenquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag na werk sowieso....vanmorgen kwam er zo'n beetje rook uit mn weegschaal
Binnenkort daten?
Heb je vaste momenten waarop je kan?quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja hoor ik ga wel mee ! Ik moet echt nodig iets aan mijn conditie doen, het is echt om te huilen
Ik ga lopen afwisselen met de sportschoolquote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga eerdaags weer starten met lopen... best weer voor!
In het weekend eens een 'date' maken?quote:Op maandag 8 november 2010 10:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je vaste momenten waarop je kan?
[..]
Ik ga lopen afwisselen met de sportschool
We kunnen eens kijken wat we kunnen regelenquote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In het weekend eens een 'date' maken?
CPC! Daar wil ik ook voor gaan, maar dan de 5 kmquote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef CaLeX het volgende:
Loop motivatie is hier ook weer ver te zoeken.
Misschien toch eens inschrijven voor de halve maraton tijden de CPC
Wanneer is die ook alweer? Maart ofzo toch?quote:Op maandag 8 november 2010 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
CPC! Daar wil ik ook voor gaan, maar dan de 5 km
Zoietsquote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wanneer is die ook alweer? Maart ofzo toch?
Ja maar hey.. we zijn niet allemaal bikkelsquote:Op maandag 8 november 2010 12:59 schreef CaLeX het volgende:
Mja de 5km vind ik te weinig, en de 10 lukt me zonder te trainen ook.
Daardoor misschien toch de 21 als uitdaging.
Als je goed genoeg bent mag je van mij naast je schoenen lopen hoor. Doe ik ook als het over sommige dingen gaatquote:Op maandag 8 november 2010 13:52 schreef CaLeX het volgende:
Een bikkel ben ik al helemaal niet
en wil (wat dit betreft) niet naast mijn schoenen gaan lopen
Dit is niet een van die sommige dingen :pquote:Op maandag 8 november 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent mag je van mij naast je schoenen lopen hoor. Doe ik ook als het over sommige dingen gaat
gheghe, poor poor youquote:Op maandag 8 november 2010 14:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb een zware dag tot zover. Het is niet erg als iedereen weet dat je Ajacied bent maar op een dag als vandaag...
Nee niet echt, anders had je wel een sterkte-sms gekregenquote:
En terechtquote:Op maandag 8 november 2010 14:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dan moet je het maar laten hahahaha.
Ik heb een zware dag tot zover. Het is niet erg als iedereen weet dat je Ajacied bent maar op een dag als vandaag...
De ajacieden hier op mn werk zijn bijna allemaal uit zichzelf naar mij toe gekomen om me te feliciteren met de verdiende overwinning.quote:Op maandag 8 november 2010 14:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik immer vriendelijk geweest maar het kan verkeren he
Heel knap van ze. Ik doe het ze niet naquote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De ajacieden hier op mn werk zijn bijna allemaal uit zichzelf naar mij toe gekomen om me te feliciteren met de verdiende overwinning.
Het zou je sierenquote:Op maandag 8 november 2010 15:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heel knap van ze. Ik doe het ze niet na
Hier zitten geen voetballiefhebbers. En mensen die nu ineens roepen dat ze voor Ado zijn die ga ik dus echt niet feliciteren, dat zijn gloryhuntersquote:
Eigenlijk moet ik ook maar weer gaan jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn rijbewijs. Maar van fietsen krijg je wel conditie inderdaad. Maar ik moet gewoon niet zo lui zijn en sporten.
Je krijgt er een goed figuur van en het is nog eens fijn ook.. Hoop ik...
Dus flap en gotc wanneer gaan we?
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatquote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn rijbewijs. Maar van fietsen krijg je wel conditie inderdaad. Maar ik moet gewoon niet zo lui zijn en sporten.
Olie en vloeistoffen nagekeken? Het kan ook aan je koppeling liggen .quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatEn ik ben ook een klein beetje bang, want mn auto rattelt een btje vreemd....straks moet ik het hoopje roest nog rijklaar maken
Om dat luie zweet eruit te krijgen moet ik komende maand zeker iedere dag blijven sportenquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook maar weer gaan ja. Flap is nu z'n luie zweet eruit aan het sporten!
En ik zit de bank warm te houden. Ook heel belangrijk!
Oh maar het is geen principekwestie dat ik geen rijbewijs heb hoor. Zou het best kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Als het je ietwat geruststelt... die van jou is roestig.. de mijne staat fonkel nieuw te verpieterenquote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatEn ik ben ook een klein beetje bang, want mn auto rattelt een btje vreemd....straks moet ik het hoopje roest nog rijklaar maken
Ikeaquote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef WheeleE het volgende:
Lekker burgerlijk gedaan bij de Ikea vandaag :-). Ik vermaak me wel met al dat geshop.
1,5 jaar geleden was die van mij ook nieuw :pquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als het je ietwat geruststelt... die van jou is roestig.. de mijne staat fonkel nieuw te verpieteren
Inchecken ging goed.quote:
Heb er inmiddels 3 geschrevenquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef tuintegel het volgende:
Leuk Nectaen succes Gotc! Ik ben helaas heel slecht in het schrijven van sollicitatiebrieven..
quote:
Ikea en rustig?quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Inclusief kopje koffie in het restaurant om de catalogus en foldertjes dor e bladeren. Heerlijk rustig in mn uppie :-)
Das geen half werkquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Lovechild het volgende:
Zo, ik kom even opscheppenIk heb de afgelopen week super goed mijn best gedaan, iedere dag fruit, minstens anderhalve liter water per dag en het resultaat is er dan ook naar: 2,4 kilo eraf!
Zit nu in totaal al op 5,9
Van te veel opscheppen kom je alleen maar aan hequote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Lovechild het volgende:
Zo, ik kom even opscheppenIk heb de afgelopen week super goed mijn best gedaan, iedere dag fruit, minstens anderhalve liter water per dag en het resultaat is er dan ook naar: 2,4 kilo eraf!
Zit nu in totaal al op 5,9
hier ook nog een schouder klopje!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Lovechild het volgende:
Dank voor jullie lieve reacties weer![]()
Ik ben zo happy, zit stukken beter in m'n vel sinds ik hiermee gestart ben en de trots begint nu echt te komen.
Rustig als in zonder goede ideeën aandragende of commentaar opmijn keuzes leverende reisgezel. :-Pquote:
Oh thanks, Bar, daar ga ik straks eens even neuzenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier ook nog een schouder klopje!!
(*gaat maar eens bij LC informeren hoe dat WW werkt..die 10 kilo moet er hier ook nog af..)
BTW, LC.. kijk HIER eens..
tnx LC..quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh thanks, Bar, daar ga ik straks eens even neuzen![]()
Ik zal proberen uit te leggen hoe het Weigth Watchers programma werkt:
het programma heet FlexiPoints en dat houdt in dat ieder voedingsmiddel bestaat uit een aantal points. Hoeveeel points je mag eten per dag, ligt aan verschillende factoren (hoe oud je bent, of je m/v bent, je lengte en gewicht) en hoe meer je afvalt, hoe minder points je eet tot je op een aantal zit dat niet meer naar beneden mag. Ik mag (moet eigenlijk) 41 points per dag, mijn schoonzusje 29. Er is een aantal van 47 points per week dat je extra mag eten, als je dat dus opmaakt, blijf je afvallen. Daarbij kun je nog extra points verdienen door te bewegen en ook die mag je opeten. Erg handig bij een verjaardag, een etentje of wanneer je iets gewoon niet kunt weerstaan.
De meesten soorten fruit en groente bestaan uit 0 points. Daarvan kun je dus zoveel eten per dag als je wilt en daarvan sowieso 2 ons groente en 2 stuks fruit. Ook moet je per dag een aantal points besteden aan vet en calcium. Dan zijn er nog verzadigende porties, dat houdt in dat je voor een vast aantal punten (bijv 7 voor gekookte pasta) bij je maaltijd zoveel mag eten als je wilt.
Er zijn geen dingen die je niet mag, je maakt alleen continu de afweging of iets met veel points je de moeite waard is om te nemen.
Je kunt het programma online volgen (kost geld) en naar bijeenkomsten gaan (kost ook geld, buiten inschrijving 10 euro). Bij de bijeenkomst ga je op de weegschaal maar alleen de cursusleidster ziet hoeveel je weegt.
Er wordt wel altijd een rondje gemaakt waarin ieder verteld hoeveel hij/zij is afgevallen danwel aangekomen. Ook wordt je bij het behalen van bepaalde doelen (10% eraf, op je streefgewicht) naar voren gehaald en dan krijg je iets. Zelf ga ik dus naar de bijeenkomsten omdat dat toch als beste stok werkt. En je zit daar met allemaal vrouwen die hetzelfde doormaken. Soms is er een bepaald thema, soms vullen we de bijeenkomst met ervaringen uitwisselen.
En mocht je ook willen gaan, Bar, dan kun je een thuiswedstrijd spelen want ik ga in Rijswijk op de Van MooklaanOp de website kun je zien waar en wanneer de bijeenkomsten gegeven worden.
Thanks, wilde gewoon mezelf ff dubbelcheckenquote:
Als ik je zie zal ik zwaaienquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks, wilde gewoon mezelf ff dubbelchecken
* Flap is weer richting HHS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Ik heb net weer 3 appels verbrandquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff moorkop op en ik zit alweer vol... heerlijk die calorieën
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef Lovechild het volgende:
Beterschap A_A![]()
Hier ook een zieke. Gisteren echt met z'n kont op de pot en z'n kop in een emmer gezeten. Komt net na een hele ochtend slapen uit bed gekropen, zit aan z'n eerste boterham, belt z'n werk en hij zegt natuurlijk doodleuk: als ik me morgen nog zo voel als nu, dan kom ik.
Niet mee eens maar hij schijnt volwassen te zijn dus hij zoekt het zelf maar uit![]()
Ondertussen is iedereen in het gezin wel ziek dan wel niet lekker geweest, behalve ... ik
Je moet nu ziekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vliegen vaak ook nog eens wat kilo's eraf
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef Flappekz het volgende:
Je kunt nog wel strippenkaarten gebruiken toch?
Oh ja, goed idee! Effe m'n best doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet nu ziekenVliegen vaak ook nog eens wat kilo's eraf
Ik vind m ideaal!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan die nieuwe layout
Is er een oude dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan die nieuwe layout
Zeg dat. Noordoostenwindquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind m ideaal!
Het is echt achterlijk koud buiten..toch maar voortaan winterjas aandoen
Het ziet er buiten koud uit... straks zelf maar eens ervaren en dan vanavond lekker binnen blijvenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind m ideaal!
Het is echt achterlijk koud buiten..toch maar voortaan winterjas aandoen
Was gewoon 4 graden vanmorgen!quote:
oe!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:29 schreef MissMSX het volgende:
Het is tijd voor warme chcolademelk. Denk dat ik er vanavond eentje neem met wat lekkers erin
Wel die van Droste hequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oe!![]()
Ik lig nu prinsheerlijk met dekentje en haarbal op de bank maar moet zo nog boodschappen doendenk dat ik dan ook maar eens chocospul ga halen!
Terwijl ik dit postte vroeg ik me af of ik nog wel genoeg suiker in huis hebquote:
Die met dat enge blikje! ik schijn vroeger echt helemaal uit m'n panty gegaan te zijn als ik dat blikje zagquote:
Anders kom je maar een kopje suiker lenenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef MissMSX het volgende:
Terwijl ik dit postte vroeg ik me af of ik nog wel genoeg suiker in huis heb
Chocolademelk!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:29 schreef MissMSX het volgende:
Het is tijd voor warme chcolademelk. Denk dat ik er vanavond eentje neem met wat lekkers erin
Die kun je nog halen vanavond, op weg naar mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:36 schreef GotC het volgende:
Oh, zijn m'n mini marshmallows op. Minpuntje.
Ja maar ja maar!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kun je nog halen vanavond, op weg naar mij
Heb je wel de Maggi ovenschotel mix gehaald?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan en ik had zo de pest in door de man voor me dat ik geen chocospul gehaald heb
Dan nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar ja maar!Die mini marshmallows zijn te koop in de expat winkel
uhuh! Staat nu in de ovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef GotC het volgende:
Heb je wel de Maggi ovenschotel mix gehaald?![]()
Dat meen je niet? Kun je het nog wegpoetsen of iets?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef tuintegel het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar er zit een kras over het hele scherm van mijn telefoon
Heb je het geprobeerd? Ja he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef tuintegel het volgende:
Dat is waar met twee handen gaat niet
Station...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet dan nog wel een fiets kopen. Dus weet iemand ook waar ik een leuke betaalbare fiets kan halen of goede ervaringen met bepaalde fietsenzaken?
Nee plaag! Ik wil geen afgetrapt ding , ik wil een leuke stadsfietsquote:
Je maat is jarig en dan stuur je een sms?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ohhhh waarom vergeet ik altijd verjaardagen van maten van me ? Nu ben ik nog op tijd maar ik had liever vanmorgen een sms gestuurd
Nu lekker aan de koffie
Ja, ik zie hem van het weekend wel op zijn feestjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je maat is jarig en dan stuur je een sms?
Nee, hier ook. Sommige die mij een kaart sturen, stuur ik ook een kaart (via Greetz - want anders vergeet ik ze of te kopen of op te sturen) en anders een smsje of berichtje op Hyves/ Facebook etc.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef tuintegel het volgende:
Ik stuur ook heel vaak sms'jes naar vrienden die jarig zijn , soms een kaartje ,ligt er aan .
Is dat raar?
Ik heb geen idee. Ik kom nooit in die situatiequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef tuintegel het volgende:
Ik stuur ook heel vaak sms'jes naar vrienden die jarig zijn , soms een kaartje ,ligt er aan .
Is dat raar?
heheh.. ik heb een heele hese stem.. als ik de telefoon opnam offshore vonden ze dat toch wel geinigquote:
Het heeft gewoon wel wat.... kan het ook niet uitleggenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom is dat zo "geil" dan een hese stem??
Ghe ghequote:Op woensdag 10 november 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Er gaat een wereld voor me open joh, met Facebook. Voor mn mailbox overigens ook
* Flappekz loopt nog wat jaartjes achter ...
Oh okéquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem van het weekend wel op zijn feestje
Logisch, ik ben sowieso heel slecht met verjaardagen dus gasten die verder van me afstaan krijgen meestal niets hahaha.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh oké
Als ik jarigen sowieso zie, stuur ik ook wel een smsje. Als ik ze niet zie, dan ligt het eraan hoe dichtbij ze bij me staan (figuurlijk he). Hoe verder weg hoe onpersonlijker zeg maar.
En ik krijg vast en zeker een schop onder mijn hol van je!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Logisch, ik ben sowieso heel slecht met verjaardagen dus gasten die verder van me afstaan krijgen meestal niets hahaha.
Nee een zacht tikje op je bips, met open hand natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En ik krijg vast en zeker een schop onder mijn hol van je!
JUUFFFFFFFFF!!!! WheeleE is weer bezig!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef WheeleE het volgende:
Ssssst. Half ongemerkt op mn telefoon...
Was jij er zoeen? Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
JUUFFFFFFFFF!!!! WheeleE is weer bezig!
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Was jij er zoeen? Ik zie het helemaal voor me
Geloof me... ik was er niet dus ik kon ook de juf niet roepenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Was jij er zoeen? Ik zie het helemaal voor me
Eten bij Le conaisseur in de stad vlakbij de grote kerk . En in de avond , tja dat ligt er helemaal aan waar je van houd denk ik...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef slaveloos het volgende:
ik ben komende zaterdag met mijn vriendin in Den Haag, met een hotelovernachting in het parkhotel, zondag weet terug. Hebben jullie tips wat ik kan gaan doen? Er zal ongetwijfeld wat gewinkeld worden, mijn vriendin wil het mauritshuis zien, dus overdag is het wel aardig vol, maar 's avonds? Waar kun je goed eten, wat zijn de leuke kroegen, waar stappen, zijn er speciale dingen in Den Haag dit weekend? HELP
Balen Jill! Dus toch de koppeling misschienquote:Op woensdag 10 november 2010 15:07 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD volgens mij is mn koppeling naar de klote...'t rateltje werd vandaag ineens erger en daarnet met inparkeren deed mn pedaal echt freaky en naar zn één ging heel moeizaam![]()
![]()
![]()
Morgenochtend maar ff naar de garage![]()
![]()
Ik ben op zaterdagavond altijd voorstander van een avondje Plein. Ik heb GotC niet voor niets in Plein19 ontmoetquote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Eten bij Le conaisseur in de stad vlakbij de grote kerk . En in de avond , tja dat ligt er helemaal aan waar je van houd denk ik...
* WheeleE trejt onschuldig gezicht.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
JUUFFFFFFFFF!!!! WheeleE is weer bezig!
Ja toch....mss kan je je opgeven bij het zesde zintuigquote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Balen Jill! Dus toch de koppeling misschien
In het kader van het zesde zintuig:quote:Op woensdag 10 november 2010 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja toch....mss kan je je opgeven bij het zesde zintuigVoelt naadloos aan wat er mis is met auto's op afstand
Nouja pluspunt voor vandaag Damian (van ATWT) komt naar Den Haag voor een booksigning...ik voel dat ik daar een artikel over moet maken
Hahah , heel gek inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Heel raar, iedereen wil ineens met me mee
Ik niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Heel raar, iedereen wil ineens met me mee
Nee.. serieus overal geweest, van alles gekocht (Miss dan) en geen postzegelsquote:Op woensdag 10 november 2010 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Necta, heb je al postzegels gehaald?
dank je welquote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Eten bij Le conaisseur in de stad vlakbij de grote kerk . En in de avond , tja dat ligt er helemaal aan waar je van houd denk ik...
Ik zou voor de pizza gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:10 schreef nectarientje het volgende:
Snotvergriebeltjes, ik heb nog bloemkoolschotel van gister over maar ineens ontzettende zin in een pizza pepperoni
Ja he?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer prima gegeten (en okok, een keer zwaar minder) Is alleen niet echt een gezellige locatie om knus met je vriendin te willen zitten vind ik, is imo te massaal.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:33 schreef CaLeX het volgende:
Jij wil hem nooit meer terug zien?
Ik ben qua eten net een vuilnisbak, maar daar ga ik echt nooit meer naar binnen.
Een keer en nooit meer. Donkere volgestauwde ruimte, onbeleefd personeel en niet te vreten.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer prima gegeten (en okok, een keer zwaar minder) Is alleen niet echt een gezellige locatie om knus met je vriendin te willen zitten vind ik, is imo te massaal.
Waar zit die italiaan?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef CaLeX het volgende:
Dan kan je beter aan de overkant bij het wapen van Den Haag eten denk ik zo. En als die italiaans wil naar "Il Vesuvio"![]()
Dat ga ik natuurlijk niet zeggen... maar ik ga wel ff kijken of ik het voor je kan halenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:04 schreef tuintegel het volgende:
Wat dan? Ik ben het zelf namelijk vergeten!
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet zeggen... maar ik ga wel ff kijken of ik het voor je kan halen
Overigens was ik vandaag eindelijk zelf het slachtoffer van een practical joke op het werk. Daar waar ik normaal natuurlijk uitdeel.
Afijn, ik wou naar huis...trek mijn jas aan.... en mijn mouwen zaten dichtgenaaid.
Een van mijn collega's heeft nu natuurlijk een 'probleem' want dat kan ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Overigens is er een filmpje van dus die komt nog
edit; filmpje staat op FB
Ik heb je er nog wel aan herinnerdquote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee.. serieus overal geweest, van alles gekocht (Miss dan) en geen postzegelsBedacht het me net toen ik in de tram zat
Ja, maar veel meer hebben we er ook niet mee gedaanquote:
Owh ja, da's een beter idee, om At de schuld te gevenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, maar veel meer hebben we er ook niet mee gedaanHet is Ats schuld, hij had ook even kunnen smsen
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb zo een honger ... het lijkt wel of ik een paard op kan . En dan heb ik echt onwijs veel gegeten vandaag...
Zou het door de kou kunnen komen ?
Echt nietquote:
Kap nahquote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Atreidez het volgende:
Ja, moet wel, want ik heb nergens last van
Btw: Weekend
Ik hoop wel dat de verjaardag van mijn oma doorgaat jaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb zin in vrijdagals dat ene nog doorgaat dan he
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de verjaardag van mijn oma doorgaat jaMaar wist niet dat jij er ook zou zijn
![]()
Dat klinkt wel als mijn oma jaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze had het over een lemonparty ofzo en dat klonk wel gezellig dus tja dan moet ik wel komen
Doe jij ook mee?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als mijn oma jaLemonparty in het verzorgingstehuis
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 06:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb mijn propedeuse gehaald![]()
![]()
Feliquote:Op donderdag 11 november 2010 06:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb mijn propedeuse gehaald![]()
![]()
het moet wel een beetje knus zijn, zo vaak gaan we niet met zijn tweeen op stap... Echt veel bijzondere dingen zijn er niet die zaterdagavond volgens het uitburo, dus dat wordt een gezellig tentje om uitgebreid te eten, en daarna een kroeg in, misschien wat dansen of zo we zien wel. Bij de kettingstraat zitten toch de wat betere eettentjes?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer prima gegeten (en okok, een keer zwaar minder) Is alleen niet echt een gezellige locatie om knus met je vriendin te willen zitten vind ik, is imo te massaal.
Ik zou trouwens tot een uur of 5 de stad mijden, Scheveningen ook....tis as zaterdag de intocht van Sinterklaasquote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef slaveloos het volgende:
[..]
het moet wel een beetje knus zijn, zo vaak gaan we niet met zijn tweeen op stap... Echt veel bijzondere dingen zijn er niet die zaterdagavond volgens het uitburo, dus dat wordt een gezellig tentje om uitgebreid te eten, en daarna een kroeg in, misschien wat dansen of zo we zien wel. Bij de kettingstraat zitten toch de wat betere eettentjes?
hahaha, ben ik een keertje een weekend zonder kinderen... HAHAHAHAquote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zou trouwens tot een uur of 5 de stad mijden, Scheveningen ook....tis as zaterdag de intocht van Sinterklaas
Als je kinderen hebt dan had je dit wel geweten toch? Moet ik zeggen want ik vergeet alles!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hahaha, ben ik een keertje een weekend zonder kinderen... HAHAHAHA
Dat wisselt een beetje. Als ik ga sporten ga ik of hardlopen, of naar de sportschool. Maar als ik naar de sportschool ga, probeer ik direct van uit mijn werk te gaan. Zodoende hoef ik 's avonds de deur niet meer uitquote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt dan had je dit wel geweten toch? Moet ik zeggen want ik vergeet alles!
Ik ben wezen sporten ! Meteen gevraagd hoe het zit met opzeggen... Ik dacht werkelijk dat je na je jaar contract gewoon op kon zeggen met in achtneming van de opzegtermijn, niet dus. Het wordt dan gewoon met een jaar verlengd...
flap welke dagen sporten jullie?
Minimaal 2 maanden voor eind van het aflopen van contract. Hoogstwaarschijnlijk gaat wel per 1 januari die nieuwe wet in waardoor ze niet meer per jaar mogen verlengen maar gewoon maandelijks. Alleen gezien die ingangsdatum niet 100% zeker is kunnen ze er officieel nog niks over zeggenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt dan had je dit wel geweten toch? Moet ik zeggen want ik vergeet alles!
Ik ben wezen sporten ! Meteen gevraagd hoe het zit met opzeggen... Ik dacht werkelijk dat je na je jaar contract gewoon op kon zeggen met in achtneming van de opzegtermijn, niet dus. Het wordt dan gewoon met een jaar verlengd...
En wanneer mini op school zit, zal ik wel op mn werk zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef tuintegel het volgende:
Dan zal je mij wellicht een enkele keer chagrijnig zien rondstrompelen daar. Ik probeer te gaan wanneer mini op school is .
Morgen is de storm wel voorbij toch?
Jij sport er toch ook? Die man vertelde mij dat het 2012 wordt dat dat niet meer mag maar goed . Dikke bult eigen schuldquote:Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Minimaal 2 maanden voor eind van het aflopen van contract. Hoogstwaarschijnlijk gaat wel per 1 januari die nieuwe wet in waardoor ze niet meer per jaar mogen verlengen maar gewoon maandelijks. Alleen gezien die ingangsdatum niet 100% zeker is kunnen ze er officieel nog niks over zeggen
Ben bang van wel ... Alhoewel de zondag mij ook wel gaat lukkenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En wanneer mini op school zit, zal ik wel op mn werk zitten
Morgen schijnt ook echt baggerweer te worden
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij sport er toch ook? Die man vertelde mij dat het 2012 wordt dat dat niet meer mag maar goed . Dikke bult eigen schuld.
Kan jij niet af en toe met me mee
Dus toch niet maandelijks opzeggen...tja dat soort dingen hoor je vaker ja.. fuckers.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dus geen ontspanning voor jou vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef tuintegel het volgende:
Kut! Wat een dag! Ik trek het schoenenkastje open en heb de lade zo in mijn handen, van de laptop (die toch al uit elkaar valt) breekt er een scharniertje, ik stoot mijn hoofd en straks heb ik vier kinderen hier zitten , waarvan twee zusjes (beloofd om ze op te vangen), 1 neefje en de ander is eigen productie . WTF doe ik mezelf soms aan op een dag ....
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef tuintegel het volgende:
Kut! Wat een dag! Ik trek het schoenenkastje open en heb de lade zo in mijn handen, van de laptop (die toch al uit elkaar valt) breekt er een scharniertje, ik stoot mijn hoofd en straks heb ik vier kinderen hier zitten , waarvan twee zusjes (beloofd om ze op te vangen), 1 neefje en de ander is eigen productie . WTF doe ik mezelf soms aan op een dag ....
Ruilen? Zet ik je kast in elkaar pas jij op tot kwart over 1quote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef Atreidez het volgende:
Gefeliciteerd Mel!En sterkte tt, soms heb je van die dagen he.. en dan moet de storm nog komen
Ben lekker bij de Gamma geweest en ga nu knutselen aan me kledingkast
Het is al bijna morgenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef tuintegel het volgende:
ja ik wist alleen niet dat ie den haag aankwam...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Is er dan een stad/dorp waar ie niet aankomt?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ja ik wist alleen niet dat ie den haag aankwam...
In Leiden pas het weekend eropquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is er dan een stad/dorp waar ie niet aankomt?
Airwin vrije dag?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Gefeliciteerd MelWell done
Ik ga zo weer lekker (hopelijk) met m'n naaimachientje aan de slag
Nou niet dit weekend...bij 'ons' komt 'ie de 20e.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is er dan een stad/dorp waar ie niet aankomt?
Was het maar zoquote:
Dit dus, heb ik ook een keer gehad. Kán overigens best pittig worden qua prijs......quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik gok op je koppeling vervangen /drukgroep...maar dat had ik al gezegd...
Als je pedaal op de grond zat kan het ook gewoon je koppelingskabel zijn natuurlijk, misschien valt t wel meequote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja hij ging kijken wat het precies was en zou me later vandaag terugbellen.
Liep wat eerder over de Westduinweg rond 10.30 uur denk ik. Heel sneu en zielig zonder auto.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je pedaal op de grond zat kan het ook gewoon je koppelingskabel zijn natuurlijk, misschien valt t wel meeIk dacht trouwens dat ik je zag lopen op de Westduinweg, om 11.15 ofzo!
Bij de krant soms ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Werken bij de krant lijkt mij juist heel leuk. In de garage niet zo... wordt je vies van enzo..blegh.
Daar heb ik ook last van dus dat zou wel goedkomenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bij de krant soms ook hoor
Maar ik ben iig erg blij met mn werk....wat had ik anders met mn sensatiezucht en nieuwsgierigheid moeten doen
Praten kan altijdquote:Op donderdag 11 november 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
Naja...vandaag mijn lunch vergeten. Er ligt nu een pakketje boterhammen met kaas en hageslag op het aanrecht te wachten. En de kantine hier blijkt lichtelijk krokante krentebollen en broodjes te verkopen...
//Edit: Wtf...ineens een headhunter aan de telefoon. Wil een belafspraak maken voor een mogelijk interessante functie. Ik ben helemaal niet op zoek, vlieg op!
Mja, ik ben al eens eerder benaderd door zo'n pipo, en ik moet zeggen dat de werkgever en het salaris erg interessant waren. Ik was alleen gewoon niet op zoek naar iets anders, ik wil niet weg bij mijn huidgie werkgever. Dit keer was het alleen een telefoontje om te polsn of ik geinteresseerd was, verder geen details. Gelijk maar nee gezegd dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Praten kan altijd
En ik hoop voor je dat je geen huisdieren hebt anders liggen die bammetjes vast niet meer te wachten als je thuiskomt
Uit je raam gooien kan niet? Met deze wind land het toch 4 straten verderop en weten ze niet dat jij het hebt gedaan hahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:36 schreef nectarientje het volgende:
Wat een takkeweer!![]()
En ik kreeg mijn vuilnis vanmorgen niet naar beneden dus ik heb volgende week extra veel
Lief! Maar het is vanmorgen opgehaaldquote:Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef tuintegel het volgende:
voor wanneer moet je vuilnis buiten staan necta? ik kan nadat ik mini uit school heb gehaald wel even langsrijden en het doen ?
Zal je zien dat ik er net iets in heb zitten met mn adres eropquote:Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Uit je raam gooien kan niet? Met deze wind land het toch 4 straten verderop en weten ze niet dat jij het hebt gedaan hahaha
Bij deze, de rechten liggen bij jouquote:Op donderdag 11 november 2010 14:38 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO! Wordt je nog een internetster, dan wil ik wel een exclusief interview he
hmm das waar,....nee doe maar niet danquote:Op donderdag 11 november 2010 14:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik er net iets in heb zitten met mn adres erop
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:39 schreef tuintegel het volgende:
als het weer niet lukt , mail mij dan woensdag even , dan help ik je
Ik hang net op met het garagemannetje. Idd de koppeling helemaal naar zn grootje, dus dat is een reparatie van 500-600 euroquote:Op donderdag 11 november 2010 16:31 schreef tuintegel het volgende:
Jill , weet je al wat over je auto?
ik ken wel een adresje dat het misschien wel goedkoper doet , althans weet het bijna zeker . of laat je hem daar meteen staan en maken?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik hang net op met het garagemannetje. Idd de koppeling helemaal naar zn grootje, dus dat is een reparatie van 500-600 euro
Tis een lekker jaar voor het vroemmetje, in augustus ook al dat remgebeuren van 300 euro, nu dit weer
ik vraag me zelfs na vanmorgen af waarom ik begonnen benquote:Op donderdag 11 november 2010 18:38 schreef Flappekz het volgende:
Sporten was wel lekker. Heerlijk rustig ook
* Flappekz vraagt zich af waarom ie in hemelsnaam daarmee gestopt was...
Doorgaan jijquote:Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik vraag me zelfs na vanmorgen af waarom ik begonnen ben. Dat terwijl ik vroeger veel aan sport deed , nou ja veel , vier keer per week.
Situationeel leiderschap, iedereen heeft een ander soort aansturing, begeleiding of coaching nodigquote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Leidinggevende capaciteiten.
Hij zit ook wel goed met de prijs, is nu eenmaal n dure ingreep omdat het blok eruit moet. D'r is op dit moment weinig beweging meer in te krijgen dus ga er verder geen moeite voor doen...zeker niet met dit heerlijke weerquote:Op donderdag 11 november 2010 18:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik ken wel een adresje dat het misschien wel goedkoper doet , althans weet het bijna zeker . of laat je hem daar meteen staan en maken?
Maar jouw dag was mijn dag niet dus daar heb ik op dit moment niks mee te makenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn dag was eigenlijk erg leuk... dolle boel de hele dag op het werk. De vrijdag is altijd al leuk dus kom maar op!
Maar wat een kutweer
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Maar jouw dag was mijn dag niet dus daar heb ik op dit moment niks mee te maken, nog een paar uur dan is het vrijdag
Sortie, gedraag me ietwat bitcherigquote:
Mag best hoor, ik ken je tochquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Sortie, gedraag me ietwat bitcherig, niet de bedoeling
En daarna Jasper!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef WheeleE het volgende:
Ik vind het wel best voor vandaag. Eindelijk eens een fatsoenlijke nacht slaap halen. Een warme douche, en dan onder de wol. Moet morgenavond een beetje wakker kunnen blijven in het Paard. WantWant speelt in PaardCafe.
Is dat aan te bevelen? Jij ook daar? Dan blijf ik nog wel ff hangen. Om willekeurig welke reden overigensquote:
Nee, ik ben er nietquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef WheeleE het volgende:
Is dat aan te bevelen? Jij ook daar? Dan blijf ik nog wel ff hangen. Om willekeurig welke reden overigens
aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn buurman is vannacht overleden
(als in de lieve oudjes van beneden)
hmm..in z'n slaap??quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn buurman is vannacht overleden
(als in de lieve oudjes van beneden)
ik heb niet veel gemerkt van de stormquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Atreidez het volgende:
MoggeDe storm is alweer voorbij zo te zien...
Gecondoleerd Jill.
Neuh, hij was al langer ziek. Kanker plus complicaties in zn darmen, dus niet echt fijne dood.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm..in z'n slaap??
zo zou ik iig willen overlijden.. gaan slapen en nooit meer wakker worden..
hmm. das niet fijn nee..quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Neuh, hij was al langer ziek. Kanker plus complicaties in zn darmen, dus niet echt fijne dood.
Nou op mn werk wel. Flinke lekkage in de OKs.. alles is afgezegd..quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb niet veel gemerkt van de storm
Ah, op het programma staat alleen WanWant, The Crowns en Ed Struijlaart. Ik schuif gewoon ergens halverwege de avond aan en zie wel wat er voorbij komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nietMaar Japs is zeker wel een aanrader
Geen problemen gehad onderweg! Ik hoef dan ook niet echt over de snelwegquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ah, op het programma staat alleen WanWant, The Crowns en Ed Struijlaart. Ik schuif gewoon ergens halverwege de avond aan en zie wel wat er voorbij komt.
Is iedereen hier nog rechtop op kantoor gekomen? Ik wel, al schommelde het aardig met de wind op de snelweg :S.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ben LOPEND op kantoor gekomen, ik kan iedereen verzekeren dat het leven sucked zonder auto vooral met dit weer op Scheveningen. Ik kauw nu nog op zand. Enige meevaller was dat het droog is.
Ja iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sjowwww dan das pas lekker!
Dat gebeurt hier helaas niet....quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja iddDat heb je he, als er niks te doen is op je werk
Dooie koppeling à 500-600 euroquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
lekker zandkoekjes gegeten
Weet je al wat er met de auto is?
Ja maar wij ambtenaren doen niks op kantoor. Betaald. Wij gaan niet naar huis als er geen werk is. Toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tssk....en dan ben ik de ambtenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |