Nee, ik ben er nietquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef WheeleE het volgende:
Is dat aan te bevelen? Jij ook daar? Dan blijf ik nog wel ff hangen. Om willekeurig welke reden overigens
aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn buurman is vannacht overleden
(als in de lieve oudjes van beneden)
hmm..in z'n slaap??quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Mn buurman is vannacht overleden
(als in de lieve oudjes van beneden)
ik heb niet veel gemerkt van de stormquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Atreidez het volgende:
MoggeDe storm is alweer voorbij zo te zien...
Gecondoleerd Jill.
Neuh, hij was al langer ziek. Kanker plus complicaties in zn darmen, dus niet echt fijne dood.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm..in z'n slaap??
zo zou ik iig willen overlijden.. gaan slapen en nooit meer wakker worden..
hmm. das niet fijn nee..quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Neuh, hij was al langer ziek. Kanker plus complicaties in zn darmen, dus niet echt fijne dood.
Nou op mn werk wel. Flinke lekkage in de OKs.. alles is afgezegd..quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb niet veel gemerkt van de storm
Ah, op het programma staat alleen WanWant, The Crowns en Ed Struijlaart. Ik schuif gewoon ergens halverwege de avond aan en zie wel wat er voorbij komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nietMaar Japs is zeker wel een aanrader
Geen problemen gehad onderweg! Ik hoef dan ook niet echt over de snelwegquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ah, op het programma staat alleen WanWant, The Crowns en Ed Struijlaart. Ik schuif gewoon ergens halverwege de avond aan en zie wel wat er voorbij komt.
Is iedereen hier nog rechtop op kantoor gekomen? Ik wel, al schommelde het aardig met de wind op de snelweg :S.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ben LOPEND op kantoor gekomen, ik kan iedereen verzekeren dat het leven sucked zonder auto vooral met dit weer op Scheveningen. Ik kauw nu nog op zand. Enige meevaller was dat het droog is.
Ja iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sjowwww dan das pas lekker!
Dat gebeurt hier helaas niet....quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja iddDat heb je he, als er niks te doen is op je werk
Dooie koppeling à 500-600 euroquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
lekker zandkoekjes gegeten
Weet je al wat er met de auto is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |