Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatquote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn rijbewijs. Maar van fietsen krijg je wel conditie inderdaad. Maar ik moet gewoon niet zo lui zijn en sporten.
Je krijgt er een goed figuur van en het is nog eens fijn ook.. Hoop ik...
Dus flap en gotc wanneer gaan we?
Olie en vloeistoffen nagekeken? Het kan ook aan je koppeling liggen .quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatEn ik ben ook een klein beetje bang, want mn auto rattelt een btje vreemd....straks moet ik het hoopje roest nog rijklaar maken
Om dat luie zweet eruit te krijgen moet ik komende maand zeker iedere dag blijven sportenquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook maar weer gaan ja. Flap is nu z'n luie zweet eruit aan het sporten!
En ik zit de bank warm te houden. Ook heel belangrijk!
Oh maar het is geen principekwestie dat ik geen rijbewijs heb hoor. Zou het best kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn rijbewijs. Maar van fietsen krijg je wel conditie inderdaad. Maar ik moet gewoon niet zo lui zijn en sporten.
Je krijgt er een goed figuur van en het is nog eens fijn ook.. Hoop ik...
Dus flap en gotc wanneer gaan we?
Als het je ietwat geruststelt... die van jou is roestig.. de mijne staat fonkel nieuw te verpieterenquote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatEn ik ben ook een klein beetje bang, want mn auto rattelt een btje vreemd....straks moet ik het hoopje roest nog rijklaar maken
Ikeaquote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef WheeleE het volgende:
Lekker burgerlijk gedaan bij de Ikea vandaag :-). Ik vermaak me wel met al dat geshop.
1,5 jaar geleden was die van mij ook nieuw :pquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als het je ietwat geruststelt... die van jou is roestig.. de mijne staat fonkel nieuw te verpieteren
Inchecken ging goed.quote:
Heb er inmiddels 3 geschrevenquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef tuintegel het volgende:
Leuk Nectaen succes Gotc! Ik ben helaas heel slecht in het schrijven van sollicitatiebrieven..
quote:
Ikea en rustig?quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Inclusief kopje koffie in het restaurant om de catalogus en foldertjes dor e bladeren. Heerlijk rustig in mn uppie :-)
Das geen half werkquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Lovechild het volgende:
Zo, ik kom even opscheppenIk heb de afgelopen week super goed mijn best gedaan, iedere dag fruit, minstens anderhalve liter water per dag en het resultaat is er dan ook naar: 2,4 kilo eraf!
Zit nu in totaal al op 5,9
Van te veel opscheppen kom je alleen maar aan hequote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Lovechild het volgende:
Zo, ik kom even opscheppenIk heb de afgelopen week super goed mijn best gedaan, iedere dag fruit, minstens anderhalve liter water per dag en het resultaat is er dan ook naar: 2,4 kilo eraf!
Zit nu in totaal al op 5,9
hier ook nog een schouder klopje!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Lovechild het volgende:
Dank voor jullie lieve reacties weer![]()
Ik ben zo happy, zit stukken beter in m'n vel sinds ik hiermee gestart ben en de trots begint nu echt te komen.
Rustig als in zonder goede ideeën aandragende of commentaar opmijn keuzes leverende reisgezel. :-Pquote:
Oh thanks, Bar, daar ga ik straks eens even neuzenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier ook nog een schouder klopje!!
(*gaat maar eens bij LC informeren hoe dat WW werkt..die 10 kilo moet er hier ook nog af..)
BTW, LC.. kijk HIER eens..
tnx LC..quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh thanks, Bar, daar ga ik straks eens even neuzen![]()
Ik zal proberen uit te leggen hoe het Weigth Watchers programma werkt:
het programma heet FlexiPoints en dat houdt in dat ieder voedingsmiddel bestaat uit een aantal points. Hoeveeel points je mag eten per dag, ligt aan verschillende factoren (hoe oud je bent, of je m/v bent, je lengte en gewicht) en hoe meer je afvalt, hoe minder points je eet tot je op een aantal zit dat niet meer naar beneden mag. Ik mag (moet eigenlijk) 41 points per dag, mijn schoonzusje 29. Er is een aantal van 47 points per week dat je extra mag eten, als je dat dus opmaakt, blijf je afvallen. Daarbij kun je nog extra points verdienen door te bewegen en ook die mag je opeten. Erg handig bij een verjaardag, een etentje of wanneer je iets gewoon niet kunt weerstaan.
De meesten soorten fruit en groente bestaan uit 0 points. Daarvan kun je dus zoveel eten per dag als je wilt en daarvan sowieso 2 ons groente en 2 stuks fruit. Ook moet je per dag een aantal points besteden aan vet en calcium. Dan zijn er nog verzadigende porties, dat houdt in dat je voor een vast aantal punten (bijv 7 voor gekookte pasta) bij je maaltijd zoveel mag eten als je wilt.
Er zijn geen dingen die je niet mag, je maakt alleen continu de afweging of iets met veel points je de moeite waard is om te nemen.
Je kunt het programma online volgen (kost geld) en naar bijeenkomsten gaan (kost ook geld, buiten inschrijving 10 euro). Bij de bijeenkomst ga je op de weegschaal maar alleen de cursusleidster ziet hoeveel je weegt.
Er wordt wel altijd een rondje gemaakt waarin ieder verteld hoeveel hij/zij is afgevallen danwel aangekomen. Ook wordt je bij het behalen van bepaalde doelen (10% eraf, op je streefgewicht) naar voren gehaald en dan krijg je iets. Zelf ga ik dus naar de bijeenkomsten omdat dat toch als beste stok werkt. En je zit daar met allemaal vrouwen die hetzelfde doormaken. Soms is er een bepaald thema, soms vullen we de bijeenkomst met ervaringen uitwisselen.
En mocht je ook willen gaan, Bar, dan kun je een thuiswedstrijd spelen want ik ga in Rijswijk op de Van MooklaanOp de website kun je zien waar en wanneer de bijeenkomsten gegeven worden.
Thanks, wilde gewoon mezelf ff dubbelcheckenquote:
Als ik je zie zal ik zwaaienquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks, wilde gewoon mezelf ff dubbelchecken
* Flap is weer richting HHS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Ik heb net weer 3 appels verbrandquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff moorkop op en ik zit alweer vol... heerlijk die calorieën
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef Lovechild het volgende:
Beterschap A_A![]()
Hier ook een zieke. Gisteren echt met z'n kont op de pot en z'n kop in een emmer gezeten. Komt net na een hele ochtend slapen uit bed gekropen, zit aan z'n eerste boterham, belt z'n werk en hij zegt natuurlijk doodleuk: als ik me morgen nog zo voel als nu, dan kom ik.
Niet mee eens maar hij schijnt volwassen te zijn dus hij zoekt het zelf maar uit![]()
Ondertussen is iedereen in het gezin wel ziek dan wel niet lekker geweest, behalve ... ik
Je moet nu ziekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vliegen vaak ook nog eens wat kilo's eraf
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef Flappekz het volgende:
Je kunt nog wel strippenkaarten gebruiken toch?
Oh ja, goed idee! Effe m'n best doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet nu ziekenVliegen vaak ook nog eens wat kilo's eraf
Ik vind m ideaal!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan die nieuwe layout
Is er een oude dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan die nieuwe layout
Zeg dat. Noordoostenwindquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind m ideaal!
Het is echt achterlijk koud buiten..toch maar voortaan winterjas aandoen
Het ziet er buiten koud uit... straks zelf maar eens ervaren en dan vanavond lekker binnen blijvenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind m ideaal!
Het is echt achterlijk koud buiten..toch maar voortaan winterjas aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |