Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatquote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn rijbewijs. Maar van fietsen krijg je wel conditie inderdaad. Maar ik moet gewoon niet zo lui zijn en sporten.
Je krijgt er een goed figuur van en het is nog eens fijn ook.. Hoop ik...
Dus flap en gotc wanneer gaan we?
Olie en vloeistoffen nagekeken? Het kan ook aan je koppeling liggen .quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatEn ik ben ook een klein beetje bang, want mn auto rattelt een btje vreemd....straks moet ik het hoopje roest nog rijklaar maken
Om dat luie zweet eruit te krijgen moet ik komende maand zeker iedere dag blijven sportenquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook maar weer gaan ja. Flap is nu z'n luie zweet eruit aan het sporten!
En ik zit de bank warm te houden. Ook heel belangrijk!
Oh maar het is geen principekwestie dat ik geen rijbewijs heb hoor. Zou het best kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn rijbewijs. Maar van fietsen krijg je wel conditie inderdaad. Maar ik moet gewoon niet zo lui zijn en sporten.
Je krijgt er een goed figuur van en het is nog eens fijn ook.. Hoop ik...
Dus flap en gotc wanneer gaan we?
Als het je ietwat geruststelt... die van jou is roestig.. de mijne staat fonkel nieuw te verpieterenquote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatEn ik ben ook een klein beetje bang, want mn auto rattelt een btje vreemd....straks moet ik het hoopje roest nog rijklaar maken
Ikeaquote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef WheeleE het volgende:
Lekker burgerlijk gedaan bij de Ikea vandaag :-). Ik vermaak me wel met al dat geshop.
1,5 jaar geleden was die van mij ook nieuw :pquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als het je ietwat geruststelt... die van jou is roestig.. de mijne staat fonkel nieuw te verpieteren
Inchecken ging goed.quote:
Heb er inmiddels 3 geschrevenquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef tuintegel het volgende:
Leuk Nectaen succes Gotc! Ik ben helaas heel slecht in het schrijven van sollicitatiebrieven..
quote:
Ikea en rustig?quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Inclusief kopje koffie in het restaurant om de catalogus en foldertjes dor e bladeren. Heerlijk rustig in mn uppie :-)
Das geen half werkquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Lovechild het volgende:
Zo, ik kom even opscheppenIk heb de afgelopen week super goed mijn best gedaan, iedere dag fruit, minstens anderhalve liter water per dag en het resultaat is er dan ook naar: 2,4 kilo eraf!
Zit nu in totaal al op 5,9
Van te veel opscheppen kom je alleen maar aan hequote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Lovechild het volgende:
Zo, ik kom even opscheppenIk heb de afgelopen week super goed mijn best gedaan, iedere dag fruit, minstens anderhalve liter water per dag en het resultaat is er dan ook naar: 2,4 kilo eraf!
Zit nu in totaal al op 5,9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |