Castricumse RC?quote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef broodjeeimetui het volgende:
Met rugby verloren van RC den haagzit er iemand daar?
Mooi hequote:
Ik had het dan ook slechts over mij en míjn kinderen, had geenzins de intentie om jouw kind met mij te vergelijken. Ik vergelijk mijn eigen kinderen nog niet eens met mij want zij zijn mij nietquote:Mijn kind is niet hetzelfde als jou dus wellicht zal ze zich ook niet belazerd voelen , ik heb dat zelf ook nooit gehad namelijk . Ik heb niet het idee dat ik haar nu iets aan het aandoen ben. Ik geloof ook wel dat ik enthiousiast genoeg kan doen hoor
.
spuit 11quote:
Ik denk het ja...quote:Op maandag 8 november 2010 07:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
spuit 11
maar is ie nu voor iedereen verplicht??
Ja ben er nog steeds lid.. Was juist van plan donderdagochtend het weer te gaan proberenquote:Op maandag 8 november 2010 09:27 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens!
Tuintegel, ben je nog lid bij F4F?
quote:Op maandag 8 november 2010 10:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja ben er nog steeds lid.. Was juist van plan donderdagochtend het weer te gaan proberen.
Ja hoor ik ga wel mee ! Ik moet echt nodig iets aan mijn conditie doen, het is echt om te huilenquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag na werk sowieso....vanmorgen kwam er zo'n beetje rook uit mn weegschaal
Binnenkort daten?
Heb je vaste momenten waarop je kan?quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja hoor ik ga wel mee ! Ik moet echt nodig iets aan mijn conditie doen, het is echt om te huilen
Ik ga lopen afwisselen met de sportschoolquote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga eerdaags weer starten met lopen... best weer voor!
In het weekend eens een 'date' maken?quote:Op maandag 8 november 2010 10:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je vaste momenten waarop je kan?
[..]
Ik ga lopen afwisselen met de sportschool
We kunnen eens kijken wat we kunnen regelenquote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In het weekend eens een 'date' maken?
CPC! Daar wil ik ook voor gaan, maar dan de 5 kmquote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef CaLeX het volgende:
Loop motivatie is hier ook weer ver te zoeken.
Misschien toch eens inschrijven voor de halve maraton tijden de CPC
Wanneer is die ook alweer? Maart ofzo toch?quote:Op maandag 8 november 2010 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
CPC! Daar wil ik ook voor gaan, maar dan de 5 km
Zoietsquote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wanneer is die ook alweer? Maart ofzo toch?
Ja maar hey.. we zijn niet allemaal bikkelsquote:Op maandag 8 november 2010 12:59 schreef CaLeX het volgende:
Mja de 5km vind ik te weinig, en de 10 lukt me zonder te trainen ook.
Daardoor misschien toch de 21 als uitdaging.
Als je goed genoeg bent mag je van mij naast je schoenen lopen hoor. Doe ik ook als het over sommige dingen gaatquote:Op maandag 8 november 2010 13:52 schreef CaLeX het volgende:
Een bikkel ben ik al helemaal niet
en wil (wat dit betreft) niet naast mijn schoenen gaan lopen
Dit is niet een van die sommige dingen :pquote:Op maandag 8 november 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent mag je van mij naast je schoenen lopen hoor. Doe ik ook als het over sommige dingen gaat
gheghe, poor poor youquote:Op maandag 8 november 2010 14:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb een zware dag tot zover. Het is niet erg als iedereen weet dat je Ajacied bent maar op een dag als vandaag...
Nee niet echt, anders had je wel een sterkte-sms gekregenquote:
En terechtquote:Op maandag 8 november 2010 14:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dan moet je het maar laten hahahaha.
Ik heb een zware dag tot zover. Het is niet erg als iedereen weet dat je Ajacied bent maar op een dag als vandaag...
De ajacieden hier op mn werk zijn bijna allemaal uit zichzelf naar mij toe gekomen om me te feliciteren met de verdiende overwinning.quote:Op maandag 8 november 2010 14:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik immer vriendelijk geweest maar het kan verkeren he
Heel knap van ze. Ik doe het ze niet naquote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De ajacieden hier op mn werk zijn bijna allemaal uit zichzelf naar mij toe gekomen om me te feliciteren met de verdiende overwinning.
Het zou je sierenquote:Op maandag 8 november 2010 15:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heel knap van ze. Ik doe het ze niet na
Hier zitten geen voetballiefhebbers. En mensen die nu ineens roepen dat ze voor Ado zijn die ga ik dus echt niet feliciteren, dat zijn gloryhuntersquote:
Eigenlijk moet ik ook maar weer gaan jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn rijbewijs. Maar van fietsen krijg je wel conditie inderdaad. Maar ik moet gewoon niet zo lui zijn en sporten.
Je krijgt er een goed figuur van en het is nog eens fijn ook.. Hoop ik...
Dus flap en gotc wanneer gaan we?
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatquote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn rijbewijs. Maar van fietsen krijg je wel conditie inderdaad. Maar ik moet gewoon niet zo lui zijn en sporten.
Olie en vloeistoffen nagekeken? Het kan ook aan je koppeling liggen .quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatEn ik ben ook een klein beetje bang, want mn auto rattelt een btje vreemd....straks moet ik het hoopje roest nog rijklaar maken
Om dat luie zweet eruit te krijgen moet ik komende maand zeker iedere dag blijven sportenquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook maar weer gaan ja. Flap is nu z'n luie zweet eruit aan het sporten!
En ik zit de bank warm te houden. Ook heel belangrijk!
Oh maar het is geen principekwestie dat ik geen rijbewijs heb hoor. Zou het best kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef tuintegel het volgende:
Als het je ietwat geruststelt... die van jou is roestig.. de mijne staat fonkel nieuw te verpieterenquote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben ook blij met mn rijbewijs....al voel ik me wel een klein beetje schuldig over het roestige hoopje fiets wat nu al maanden beweegloos voor de deur staatEn ik ben ook een klein beetje bang, want mn auto rattelt een btje vreemd....straks moet ik het hoopje roest nog rijklaar maken
Ikeaquote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef WheeleE het volgende:
Lekker burgerlijk gedaan bij de Ikea vandaag :-). Ik vermaak me wel met al dat geshop.
1,5 jaar geleden was die van mij ook nieuw :pquote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als het je ietwat geruststelt... die van jou is roestig.. de mijne staat fonkel nieuw te verpieteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |