Heb je het geprobeerd? Ja he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef tuintegel het volgende:
Dat is waar met twee handen gaat niet
Station...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef tuintegel het volgende:
Ik moet dan nog wel een fiets kopen. Dus weet iemand ook waar ik een leuke betaalbare fiets kan halen of goede ervaringen met bepaalde fietsenzaken?
Nee plaag! Ik wil geen afgetrapt ding , ik wil een leuke stadsfietsquote:
Je maat is jarig en dan stuur je een sms?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ohhhh waarom vergeet ik altijd verjaardagen van maten van me ? Nu ben ik nog op tijd maar ik had liever vanmorgen een sms gestuurd
Nu lekker aan de koffie
Ja, ik zie hem van het weekend wel op zijn feestjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je maat is jarig en dan stuur je een sms?
Nee, hier ook. Sommige die mij een kaart sturen, stuur ik ook een kaart (via Greetz - want anders vergeet ik ze of te kopen of op te sturen) en anders een smsje of berichtje op Hyves/ Facebook etc.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef tuintegel het volgende:
Ik stuur ook heel vaak sms'jes naar vrienden die jarig zijn , soms een kaartje ,ligt er aan .
Is dat raar?
Ik heb geen idee. Ik kom nooit in die situatiequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef tuintegel het volgende:
Ik stuur ook heel vaak sms'jes naar vrienden die jarig zijn , soms een kaartje ,ligt er aan .
Is dat raar?
heheh.. ik heb een heele hese stem.. als ik de telefoon opnam offshore vonden ze dat toch wel geinigquote:
Het heeft gewoon wel wat.... kan het ook niet uitleggenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom is dat zo "geil" dan een hese stem??
Ghe ghequote:Op woensdag 10 november 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Er gaat een wereld voor me open joh, met Facebook. Voor mn mailbox overigens ook
* Flappekz loopt nog wat jaartjes achter ...
Oh okéquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem van het weekend wel op zijn feestje
Logisch, ik ben sowieso heel slecht met verjaardagen dus gasten die verder van me afstaan krijgen meestal niets hahaha.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh oké
Als ik jarigen sowieso zie, stuur ik ook wel een smsje. Als ik ze niet zie, dan ligt het eraan hoe dichtbij ze bij me staan (figuurlijk he). Hoe verder weg hoe onpersonlijker zeg maar.
En ik krijg vast en zeker een schop onder mijn hol van je!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Logisch, ik ben sowieso heel slecht met verjaardagen dus gasten die verder van me afstaan krijgen meestal niets hahaha.
Nee een zacht tikje op je bips, met open hand natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En ik krijg vast en zeker een schop onder mijn hol van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |