Februari 2012 pasquote:
13,25.. geen wereldbedrag.. maar of je dan uiteindelijk 30 pm betaalt voor je iPhone, of toch in weze 43,25.. vind ik dan..quote:
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef borisz het volgende:
Situatie: Ik surf 2u per dag en dan heb ik het vooral over nieuwssites/fok/mail geen YT ofzo.
Hoeveel data gebruik je dan per maand? Heb namelijk geen idee hoe snel je door die gb heen bent.
Max. 100MB.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef borisz het volgende:
Situatie: Ik surf 2u per dag en dan heb ik het vooral over nieuwssites/fok/mail geen YT ofzo.
Hoeveel data gebruik je dan per maand? Heb namelijk geen idee hoe snel je door die gb heen bent.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een app die vergelijk baar is met whatsapp, maar alleen over IM/MSN werkt in plaats van je 06 nummer?
Het liefst net zo simpel als WhatsApp
PingChat?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een app die vergelijk baar is met whatsapp, maar alleen over IM/MSN werkt in plaats van je 06 nummer?
Het liefst net zo simpel als WhatsApp
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat in moet schatten. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.
En als je thuis / ergens anders wifi hebt helemaal niet, want dan schakelt ie automatisch over op wifi.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
Had iemand deze al gezien, weet niet of het nog kan.. iPhone 4 voor 49 eu.
Thanks T for Telecom.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13220
Besteld.quote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
Had iemand deze al gezien, weet niet of het nog kan.. iPhone 4 voor 49 eu.
Thanks T for Telecom.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13220
Retina-display is 10x meer waard dan alle andere iPhone 4-verbeteringen bij elkaar. Daarom: iPhone 4.quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef SteelDogg het volgende:
Voor de mensen die een 3GS hebben en twijfelen om over te stappen naar een iPhone 4: Niet doen!
Voor de mensen die een 3G hebben en willen overstappen, die kunnen dan beter wel gelijk voor de 4 gaan
't is namelijk zo dat 9 van de 10 functies tegenwoordig ook werkt op een 3GS. En dat zal ik je laten zien:
Processor/RAM: iPhone 4 1GHZ, 512 MB Geheugen, iPhone 3GS 600MHZ, 256 MB RAM
Daar valt niks over te zeggen in principe, ware het niet dat je niet veel van de processor snelheidsverschil merkt aangezien de 3GS iOS 4 gewoon soepel draait (check Youtube).
Wat je wél kunt doen is je 3GS overclocken tot zo'n 800-900 MHZ, waardoor het tóch nog dezelfde resultaten bied, maar dat is op eigen risico
Camera: 3GS: 3 MP, VGA Video Recording, Tap To Focus, 4: 5 MP, Mét frontcam, Ingebouwde flits
Hier kun je zéker wat aan doen, dat VGA Video Recording kun je namelijk wel weglaten, want met de iPhone 3GS kun je tegenwoordig ook in 720p filmenPixelpipe en een Jailbreak voor benodigd, maar het kan wél. Voor de rest heeft de iPhone 4 wel het voordeel dat ie standaard al in 5MP fotografeert/filmt, maargoed. Ook flits is een voordeel.
Retina Display => Voordeel van de iPhone 4,
FaceTime => Komt ook beschikbaar voor de 3GS, wel een spiegel als hulpmiddel gebruiken! Jailbreak benodigd.
iOS 4 => Draait perfect op 3GS. Haast geen verschil met de 4
HDR => Ook op 3GS. Jailbreak benodigd
Dus opzich is upgraden niet écht nodig, je hebt meer dan genoeg met een 3GS
Meestal is het eerder andersom. Zeker weten dat die prijzen inclusief BTW zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Als de prijzen van de zakelijke abo's van Vodafone nou voor particulieren zouden gelden was het nog het overwegen waard. Dat verschilt behoorlijk qua prijs zeg.
Ja, zakelijk is veul goedkoper. Zowel het abo als het toestel.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef eleusis het volgende:
[..]
Meestal is het eerder andersom. Zeker weten dat die prijzen inclusief BTW zijn?
Dat is zeker waar, ik kan niet meer normaal naar m'n broertjes of pa's 3G(S) kijken zonder diep van binnen te lachen om de lelijkheid van die schermen i.v.m. mijn iPhone 4quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Retina-display is 10x meer waard dan alle andere iPhone 4-verbeteringen bij elkaar. Daarom: iPhone 4.
En je meent dit serieus, dat je dit zo wilt gebruiken?quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef SteelDogg het volgende:
FaceTime => Komt ook beschikbaar voor de 3GS, wel een spiegel als hulpmiddel gebruiken! Jailbreak benodigd.
Msn is zo 2005.quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef Moos. het volgende:
[..]
Zodat iedereen die op MSN is, mij altijd kan bereiken?
[..]
over msn?
Ja dat doe ik. Zo moeilijk is het toch niet om een spiegel te plaatsen voor je iPhone?quote:En je meent dit serieus, dat je dit zo wilt gebruiken?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Zo moeilijk is het toch niet om een spiegel te plaatsen voor je iPhone?
Of anders een ander hulpmiddel?
Dit jaar is het me al een paar keer gebeurd dat ik meer dan een GB in twee weken had gebruikt...quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.
En als je thuis / ergens anders wifi hebt helemaal niet, want dan schakelt ie automatisch over op wifi.
Een abo overzetten is geen stress. Je kan je T-mobile nummer laten porteren. Dat nummer wordt dan (meestal na een week) overgezet naar Vodafone. Tot die tijd heb je bij Vodafone een tijdelijk nummer, maar je kan wel al gebruik maken van je abo. Tot de overzetting kun je je oude mobiel doorschakelen naar je tijdelijke nieuwe nummer. Of je laat je oude mobiel nog gewoon even aan staan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:01 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat zouden julie doen? Ik neig nu heel erg naar Vodafone, maar weet niet hoe lastig het is om abonnement over te zetten en is die levertijd van week 48 wel nauwkeurig? Ik moet namelijk wel weer vanaf week 48 kunnen bellen..
Wie kan mij helpen?
Click & Buy.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem wat ik nu heb is dat ik een account moet aanmaken zonder credit card. En ik wil toch wel betaalde apps kunnen downloaden..
Ja ik kwam er na veel gekloot achter, blijkbaar alleen via itunes te regelen en niet via de iphone zelf.quote:
Ik raad click&buy af, kutbedrijf, kutpolicy en niet te bereiken als je ze nodig hebt. Ik zou gaan voor het kopen van iTunes Gift Cards, waarmee je toegoed op je account kan zetten en met die code op die kaart kan je ook een account maken, dus zonder betalingsgegevens op te geven!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik kwam er na veel gekloot achter, blijkbaar alleen via itunes te regelen en niet via de iphone zelf.
Volledig mee eens. Zelden met zo'n kutbedrijf te maken gehad. Gebruik zelf nu ook iTunes cards, werkt veel beterquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik raad click&buy af, kutbedrijf, kutpolicy en niet te bereiken als je ze nodig hebt. Ik zou gaan voor het kopen van iTunes Gift Cards, waarmee je toegoed op je account kan zetten en met die code op die kaart kan je ook een account maken, dus zonder betalingsgegevens op te geven!
Ik heb net een soort gelijke actie gedaan op belsimpel, maar dan met minder bijbetalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
http://www.gsm.nl/gsm/mcs(...)gn=iphone-4-vodafone
Is dit wat?
En wat 200 minuten of 400 sms nou in.
Kun je dan alleen bellen, of alleen sms'en? Of gaan de smsjes van je beltegoed af?
De prijzen bij hi zijn echt achterlijk, ze wouden me bij me hi 40 abbo ook nog 300,- laten betalen voor de 3gs. En ik was al 12 jaar lang hun klant en had volgens hun heel veel korting :Squote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef MadGuy het volgende:
Bah, omdat ik blijkbaar weinig klantwaarde vertegenwoordig voor Hi willen ze me ¤529,95 aftroggelen voor een iPhone 4 (als ik een nieuw abonnement zou nemen ¤239,95). Ik denk dat ik maar naar Vodafone of T-Mobile gaat. Vodafone vertrouw ik meer qua netwerk, maar is dat ook zo. T-Mobile rondt weer niet op hele minuten af en kent geen datalimiet... Moeilijke keuze!
Me vriendin heeft ook al een keer zoiets gehad. Leukste is om de apps terug te zoekenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus wat ik vandaag toch weer had. Ik had vanmiddag geen internet toegang op mijn laptop. Gister al wel 17 app updates binnen gehaald via iTunes. Ik wou een podcast op mijn iPhone zetten vanmiddag, gaat hij ook opeens die updates synchroniseren. Op zich prima, maakt me niet zoveel uit. Maar... hij vraagt wederom wéér of ik mijn computer wil machtigen. Dit kon ik niet doen aangezien ik geen internet verbinding heb. Gooit hij vervolgens alle apps die een update hadden van mijn iPhone af..!!
Beetje onsamenhangend verhaal, maar goed. Moeilijk uitleggen.
Nou ja, ze staan nog wel op mijn computer, maar ik vind het wel irritant. Sowieso irritant dat hij zo vaak vraagt of ik mijn computer wil machtigen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Me vriendin heeft ook al een keer zoiets gehad. Leukste is om de apps terug te zoeken
App bestanden staan in Music/iTunes/iTunes Media/Mobile Applications. Je moet de .ipa-bestanden wel weer even op iTunes slepen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef KneusTeun het volgende:
Me vriendin heeft ook al een keer zoiets gehad. Leukste is om de apps terug te zoeken
Waarom gewoon syncen van je apps niet uit zetten?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
App bestanden staan in Music/iTunes/iTunes Media/Mobile Applications. Je moet de .ipa-bestanden wel weer even op iTunes slepen.
Ook een keer zoiets gehad trouwens. Koop ik een liedje legaal, ik ga syncen en m'n iTunes library is "corrupt". Vervolgens gaat hij elke keer bij het syncen proberen om alle apps van de iPhone af te halen, want die had iTunes niet meer.
Heb ik ook, hij vraagt het élke keer.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ja, ze staan nog wel op mijn computer, maar ik vind het wel irritant. Sowieso irritant dat hij zo vaak vraagt of ik mijn computer wil machtigen.
Oh, ik dacht het ergens te lezen... Nouja, we wachten rustig afquote:Op donderdag 11 november 2010 08:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is die update er nog niet hoor?
Deze week als het goed is, wanneer weet ik niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het ergens te lezen... Nouja, we wachten rustig af
Inderdaad, hè? Werd gisteren en vandaag wel door een onbekend nummer gebeld, zag ik. MIsschien is dat Hi wel, met een interessantere aanbieding.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De prijzen bij hi zijn echt achterlijk, ze wouden me bij me hi 40 abbo ook nog 300,- laten betalen voor de 3gs. En ik was al 12 jaar lang hun klant en had volgens hun heel veel korting :S
Interessante aanbieding kan je wel vergeten, ik heb echt giga veel over bindels gebeld etc. en nog vragen ze rare prijzen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, hè? Werd gisteren en vandaag wel door een onbekend nummer gebeld, zag ik. MIsschien is dat Hi wel, met een interessantere aanbieding.
Mijn vriendin heeft T-mobile op haar 3gs en die heeft vaak geen 3g dekking. Op de raarste plekken midden in grote steden en per meter verschil van dag en nacht.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:24 schreef MadGuy het volgende:
Dank je, KneusTeun en boem-dikkie. Ik ben een beetje bevreesd voor T-Mobile. Maar Vodafone is wel een aardig alternatief, denk ik. Biedt me meer dan Hi voor minder geld. Het enige rotte is de afronding naar hele minuten en de beperkte databundel van 1 GB.
Maar goed. Ik vermoed dat T-Mobile daar op den duur ook wel naartoe gaat.
Ik heb ook een pixel die iets anders is qua kleurintensiteit. Valt alleen echt op bij een witte achtergrond, maar evengoed begin ik me er aan te storen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:57 schreef timbob het volgende:
kut, ik heb ineens een groene pixel in m'n beeldscherm :|
lame..
nu zit er de hele tijd zo'n groene pukkel op m'n beeldscherm!
terror.
hmmm, mijnes begint al wat weg te trekken. Gisteravond een programma laten draaien dat heel snel kleuren knippert op je scherm, dat zou moeten helpenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook een pixel die iets anders is qua kleurintensiteit. Valt alleen echt op bij een witte achtergrond, maar evengoed begin ik me er aan te storen.
Das zuur, ik had hem in 4 dagen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef Qunix het volgende:
Levering van iPhones bij T-mobile uitgesteld vanwege de vraag bij Vodafone en KPN. Zij bieden iets meer voor de levering waardoor de levering van T-mobile onderdrukt wordt.
Grrrrrrr........
Inmiddels ga ik week 4 in... Nog steeds wachten.
Ik ben ook van de jailbreak afgestapt hoor. Die games deed ik eigenlijk niet, het was meer wat kloten en vooral SBSettings voor rotation uitzetten en sneller naar WiFi schakelen en zo. Vind het wel best zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:27 schreef Agiath het volgende:
Ik denk dat ik toch weer update naar 4.2 en van de jailbreak afstap.
Leuk, al die gratis games, maar door de JB is mijn telefoon gewoon een stuk trager
quote:Je moet betalen om van alle functies gebruik te kunnen maken. Oplichting!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef retorbrapi het volgende:
Als iPhone developer heb ik soms echt zoiets van, wtf.
Ik heb dus een app uitgebracht voor 80 cent. In die app heb ik een check ingebouwd om te kijken of de versie legaal is of niet (daar zijn tegenwoordig methodes voor). Wat blijkt, 92% van de gebruikers heeft een illegale versie.
Om nog voordeel daaruit te kunnen halen heb ik in de illegale versie sommige functies geblokkeerd. Probeer je die te gebruiken, krijg je een melding dat de app illegaal is en je de volledige app voor 80 cent moet kopen om ze te kunnen gebruiken.
Nu krijg ik in de App Store de volgende 1-ster review (vrij vertaald):
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef retorbrapi het volgende:
Als iPhone developer heb ik soms echt zoiets van, wtf.
Ik heb dus een app uitgebracht voor 80 cent. In die app heb ik een check ingebouwd om te kijken of de versie legaal is of niet (daar zijn tegenwoordig methodes voor). Wat blijkt, 92% van de gebruikers heeft een illegale versie.
Om nog voordeel daaruit te kunnen halen heb ik in de illegale versie sommige functies geblokkeerd. Probeer je die te gebruiken, krijg je een melding dat de app illegaal is en je de volledige app voor 80 cent moet kopen om ze te kunnen gebruiken.
Nu krijg ik in de App Store de volgende 1-ster review (vrij vertaald):
[..]
Ligt er aan wat het is, als de app, snel, simpel, en doet wat het moet doet. Zou ik er best 0,79 cent voor willen betalen. Dan maar geen Mars/Snicker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef timbob het volgende:
[..]
vind het wel een goed idee eigenlijk.
En sowieso, je kan wel zo'n telefoon betalen, maar 80 cent voor een app, nee das te duur.
Dat bedoel ik ook... wat is nou 80 cent.. niks toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:57 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het is, als de app, snel, simpel, en doet wat het moet doet. Zou ik er best 0,79 cent voor willen betalen. Dan maar geen Mars/Snicker.
Mee eens. Bij gemiddeld gebruik heb je aan 500MB per maand al genoeg. Snap niet waar mensen zich zo druk om maken en straks werkt elke provider met een datalimietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
1 GB aan data daar komt de gemiddelde gebruiker niet aan. In veel gevallen kun je gebruik maken van WiFi (Thuis, op school, op het werk) dus dan verbruik je ook geen data.
Ik maak zelf gebruik van Vodafone (omdat ik met T-Mobile simpelweg geen bereik heb thuis) en dat is me tot dusver wel goed bevallen. Heb alleen nog een T-Mobile-toestel dus ben aan het kloten met de sim-lock/jailbreak
Het is gewoon typisch Nederlands om iets te zoeken om op te zeiken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. Bij gemiddeld gebruik heb je aan 500MB per maand al genoeg. Snap niet waar mensen zich zo druk om maken en straks werkt elke provider met een datalimiet
Heb je hem echt goed in het water laten vallen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn iPhone ging net opeens weer aan! Inclusief vochtvlekken achter het scherm maar hij ging aan en hij doet het!!!
Nog even een nacht in de rijst laten liggen en morgen maar weer proberen! Hoe chill! ;D
Laat hem eerst maar een week of 2 drogen boven de kachel. Morgen weer aanzetten is het domste wat je kunt doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn iPhone ging net opeens weer aan! Inclusief vochtvlekken achter het scherm maar hij ging aan en hij doet het!!!
Nog even een nacht in de rijst laten liggen en morgen maar weer proberen! Hoe chill! ;D
Domste actie van mensen, ding proberen te vroeg aan te zetten, beter laat je het ff goed drogen of maak je alles droog.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben in de sloot getieft vannacht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Heb je hem echt goed in het water laten vallen?
Dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden. Zoiets zit immers heerlijk verwerkt in de abbo prijsquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg 280 euro uitbetaald van mijn reisverzekering vanwege mijn verzopen exemplaar. Meer dan een nieuwe me in totaal gaat kosten.
Als die nieuwe nu eens opschoot ...
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
Dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden. Zoiets zit immers heerlijk verwerkt in de abbo prijs
Sorry, verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik moet 220 betalen voor administratie plus nieuw toestel en het geld krijg ik van mijn reisverzekering. Komt geen abonnementsprijs bij kijken toch?
Juni 2011, iPhone 5quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg 280 euro uitbetaald van mijn reisverzekering vanwege mijn verzopen exemplaar. Meer dan een nieuwe me in totaal gaat kosten.
Als die nieuwe nu eens opschoot ...
Ben ik het mee eens, ik vind de 4 een wat mooiere uitstraling hebben, minder plastic.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:02 schreef WSquater het volgende:
Die ronde kromming is wel wat fijner ja, maar moet wel zeggen dat de iPhone 4 dan weer luxer aanvoelt.
Zodra de iPhone 5 er is kun je misschien beter wachten op de iPhone 6. Ergo, je kunt op dit moment gewoon een iPhone 4 kopen. Over een mogelijke iPhone 5 is nog niets bekend.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Mijn abonnement op mijn iPhone 3G loopt half december af, en ik zat eraan te denken om dan een iPhone 4 aan te schaffen. Maar ik hoor nu steeds meer rumors over de iPhone 5, dus wat is handig? Meteen een iPhone 4 aanschaffen in december of wachten tot de iPhone 5 uitkomt?
Inderdaad. Gewoon compacter, luxer en naar mijn mening mooier. Daarnaast: het scherm: is en blijft geweldig!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, ik vind de 4 een wat mooiere uitstraling hebben, minder plastic.
Ben ook wel weg van die industrial look.
iPhone 5 komt op z'n vroegst pas in juni 2010. Dat duurt nog lang hoor. Daarnaast de enige kans van een tussentijdse iPhone update is er eentje voor het Amerikaanse verizon voor CDMA ondersteuning waar wij Nederlanders niks aan hebben.quote:Mijn abonnement op mijn iPhone 3G loopt half december af, en ik zat eraan te denken om dan een iPhone 4 aan te schaffen. Maar ik hoor nu steeds meer rumors over de iPhone 5, dus wat is handig? Meteen een iPhone 4 aanschaffen in december of wachten tot de iPhone 5 uitkomt?
Eerst maar die 4 die over nu nog maximaal 5 weken (!!!) binnen moet zijn.quote:
5 weken!!?!?!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst maar die 4 die over nu nog maximaal 5 weken (!!!) binnen moet zijn.
Drie weken geleden in gang gezet ...quote:
Dan wordt je als bestaande klant dus wel gewardeerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie weken geleden in gang gezet ...
Als nieuwe klant had ik 'm toentertijd binnen een week in huis.
Ik heb hem al binnen met nu nog KPN en straks VF.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Dionysiou het volgende:
iPhone 4 16GB bij Vodafone besteld. Week 48
De 3GS had ik in NL op launch date (26 juni 2009) en de iPhone 4 ook (werd toen 's ochtends om half 10 nog gebeld dat-ie klaar lag, 31 juli 2010).quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
5 weken!!?!?!!!
En als de iphone 5 in Juni 2011 wordt gepresenteerd betekend dat ie ongeveer over een jaar echt te krijgen is hier.
Waaromquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:33 schreef Mandal het volgende:
Ik hoop dat de Iphone 5 het 3GS design weer krijgt. Elke keer als ik na de Iphone 4 weer eens ipod/3GS in mijn hand krijgt is echt een verademing.
Als je meer dan 1GB of 500MB verbruikt wel ja.quote:Op zondag 14 november 2010 04:11 schreef Santello het volgende:
Iemand al een abbo bij Vodafone of KPN?
Ik wil graag weten of je over je 1GB of 500MB limit komt met het internet.
bedankt
Heb zelf besteld bij Belsimpel.nl, daar is ie gewoon op voorraad. Heb em dinsdag besteld en krijg em maandag binnen. Echt een aanrader die site, je wordt zeer goed op de hoogte gehouden, krijgt diverse statusupdates, goede website en klantenservice is enorm goed bereikbaar!quote:Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Weet iemand waar de iPhone 4 op voorraad is? Of kom ik gewoon niet onder een levertijd van 2 maanden uit?
Hangt van je persoonlijke gebruik af, als je thuis relatief vaak WiFi hebt zul je minder snel over de limiet komen, anders is het goed mogelijk. Maar ik lees genoeg verhalen van mensen die zelfs dan over de limiet zouden komen als ze KPN of Vodafone hadden.quote:Op zondag 14 november 2010 04:11 schreef Santello het volgende:
Iemand al een abbo bij Vodafone of KPN?
Ik wil graag weten of je over je 1GB of 500MB limit komt met het internet.
bedankt
Thanks, maar zijn ze nergens in de winkels op voorraad, zodat ik hem zelf op kan halen?quote:Op zondag 14 november 2010 11:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb zelf besteld bij Belsimpel.nl, daar is ie gewoon op voorraad. Heb em dinsdag besteld en krijg em maandag binnen. Echt een aanrader die site, je wordt zeer goed op de hoogte gehouden, krijgt diverse statusupdates, goede website en klantenservice is enorm goed bereikbaar!
Dat wisselt per winkel en per dag dus aan 'ja vorige week hadden ze er een paar bij mij in de buurt' zul je niet zo veel hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 11:22 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Thanks, maar zijn ze nergens in de winkels op voorraad, zodat ik hem zelf op kan halen?
Ga ik doen, thanks.quote:Op zondag 14 november 2010 11:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat wisselt per winkel en per dag dus aan 'ja vorige week hadden ze er een paar bij mij in de buurt' zul je niet zo veel hebbenHet best lijkt me om gewoon even te bellen met een paar winkels in de omgeving.
Wel een beetje verradelijk die site hoor. Er staat dat je je bundel gratis naar boven en beneden aan kan passen. Maar als je bijvoorbeeld met een abo van ¤36 begint betekent dat, dat je het abo kan verhogen naar bijv. ¤41 en daarna gratis(!quote:Op zondag 14 november 2010 11:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb zelf besteld bij Belsimpel.nl, daar is ie gewoon op voorraad. Heb em dinsdag besteld en krijg em maandag binnen. Echt een aanrader die site, je wordt zeer goed op de hoogte gehouden, krijgt diverse statusupdates, goede website en klantenservice is enorm goed bereikbaar!
Ik had hem daar ook besteld, donderdag avond besteld en maandag in huis.quote:Op zondag 14 november 2010 11:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 09:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je meer dan 1GB of 500MB verbruikt wel ja.
Ik vind het antwoord in lijn met de vraag.quote:
4.1 is al lang te jailbreaken. Gewoon updaten naar 4.1 en limera1n draaien.quote:Op zondag 14 november 2010 15:25 schreef Stevennn het volgende:
Ik zit nu trouwens op 4.01 met Jailbreak. Betekend dat dat ik nooit meer kan updaten zonder de Jailbreak te verliezen?
Dat kan wel zo zijn, maar hij begrijpt best wat ik bedoelde.quote:Op zondag 14 november 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind het antwoord in lijn met de vraag.
Je vraag wankelt aan alle kantelt...
Wel eerlijk dat je het zo zegt!quote:Op zondag 14 november 2010 17:32 schreef skittelman het volgende:
Na 2 jaar Android wil ik nu toch een keertje die iPhone gebruiken. Ik kraak hem telkens wel compleet af maar heb hem nooit langer dan een half uur in me handen gehad dus we gaan hem even testen.
Nu zie ik overal unlocked en neverlocked versies. Nu snap ik het verschil maar is het lastig om updates uit te zetten? Ik hoorde iets van 'per ongeluk' update met iTunes...
Daarnaast zie ik ook verhalen over het activeren van het toestel met originele sim.
Last but not least: is er hier nog iemand die binnenkort naar Engeland of Frankrijk gaat?
tjah heb gisteren ge guitar hero't op een iPhone 4 en was al best verslaafd. En gamen op me telefoon is bij mij echt een must. Android heeft ook een paar pracht spellen maar het aanbod is toch wat kleiner.quote:Op zondag 14 november 2010 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel eerlijk dat je het zo zegt!
Meeste android gebruikers zullen zeggen dat ze hem veel getest hebben en het niks vinden.
Ik heb zelf ook eerst android gedraaid, moet zeggen dat het op zich super is, maar vind iOS iets meer gepolijst (als dat logisch klinkt) en volgens mij is een iphone met jailbreak best wel gelijk met android. (heb zelf niet jailbreak erop)
Maar ben ik dan eerst weer alles kwijt?quote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
4.1 is al lang te jailbreaken. Gewoon updaten naar 4.1 en limera1n draaien.
Ook met unlock werkend?quote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
4.1 is al lang te jailbreaken. Gewoon updaten naar 4.1 en limera1n draaien.
Is ondertussen ook nog een update geweest toch? en ik neem aan dat je je klok gewoon op tijd hebt staanquote:Op maandag 15 november 2010 08:29 schreef Estolan het volgende:
Wie was er vandaag ook zo extreem vroeg wakker??
Ik heb dus het alarm op dagelijks staan om 06.30uur normaal. Maar door die wintertijd shit moest je hem dus een uur terug zetten, dus om 05.30uur
Alleen VANDAAG!!!!!! ging hij dus wel gewoon netjes af om 05.30uur werkelijke tijd?!?!?!
Is dit omdat de wintertijd in de VS ook begonnen is, en dit zonder update via de Apple server gedaan word???
Nee? Je hebt de source bekeken? Wat heeft het te maken met Australië?quote:Op maandag 15 november 2010 09:59 schreef Estolan het volgende:
Nee dit probleem was toch al een maand geleden geconstateerd in Australie
Gast waar heb je het over de "source"???quote:Op maandag 15 november 2010 10:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee? Je hebt de source bekeken? Wat heeft het te maken met Australië?
De beste tip was het alarm uitzetten en weer aanzetten in de nieuwe tijdzone. Voor de rest van het jaar de wekker een uur eerder laten staan, tja...
Neem dat dat bij tien keer achter elkaar is.quote:Op maandag 15 november 2010 11:13 schreef Skv het volgende:
Die optie dat alle gegevens worden gewist na 10 keer de verkeerde code invoeren.. Ik neem aan dat het tien keer achter elkaar is in plaats van 10 keer in totaal? Heb er weinig zin in om alles ineens kwijt te zijn omdat ik verdeeld over 2 maanden 10 keer de verkeerde code heb ingevoerd.. Iemand een idee?
Ik zit nog maar op 2507 uur en 12 minuten.quote:
Jahoor, je kan je Google mail/kalender/contacten naadloos syncen met je iPhone. Werkt als een tietquote:Op zondag 14 november 2010 18:01 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah heb gisteren ge guitar hero't op een iPhone 4 en was al best verslaafd. En gamen op me telefoon is bij mij echt een must. Android heeft ook een paar pracht spellen maar het aanbod is toch wat kleiner.
Maar jullie zegen dat ik in principe gewoon een iPhone kan kopen die gewoon unlocked is ipv neverlocked?
Hoe zit dat trouwens met Contacten? Neem aan dat mn Google Contacts gewoon overgezet kunnen worden.
Kan ik ook de agenda die ik nu op mijn iPhone heb syncen met de Google kalender? Want ik ben bang dat als ik de kalender synchroniseer met computer dat hij dan de Google kalender overzet in plaats van andersom, en dan ben ik dus alles op mijn iPhone kwijt.quote:Op maandag 15 november 2010 11:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Jahoor, je kan je Google mail/kalender/contacten naadloos syncen met je iPhone. Werkt als een tiet
Ja, volgens mij gooit hij niets weg.quote:Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan ik ook de agenda die ik nu op mijn iPhone heb syncen met de Google kalender? Want ik ben bang dat als ik de kalender synchroniseer met computer dat hij dan de Google kalender overzet in plaats van andersom, en dan ben ik dus alles op mijn iPhone kwijt.
(Makkelijk: Kalender op mijn iPhone staat helemaal vol, en die op mijn computer/Google helemaal leeg)
Je kan meerdere agenda's op je iphone hebben. elk met een ander kleurtje zelfs.quote:Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan ik ook de agenda die ik nu op mijn iPhone heb syncen met de Google kalender? Want ik ben bang dat als ik de kalender synchroniseer met computer dat hij dan de Google kalender overzet in plaats van andersom, en dan ben ik dus alles op mijn iPhone kwijt.
(Makkelijk: Kalender op mijn iPhone staat helemaal vol, en die op mijn computer/Google helemaal leeg)
Ik zou me dergelijke rompslomp besparen. Ook genoeg Android-toestellen die goed presteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:10 schreef remlof het volgende:
Hmm ja, iPhone is nog steeds een optie bij de verlenging van m'n contract bij KPN. Alleen, al mijn pc's draaien Ubuntu, dus iTunes kan ik alleen draaien in een virtual box onder Windows.
Daarom vraag ik mij af of ik niet beter af zou zijn met Android.
Ik heb juist voor iphone gekozen omdat ik alleen maar mac's heb, anders was het misschien wel een BB ofzo geworden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef nikk het volgende:
Zou een vreemde reden zijn om een "mindere" (let op aanhalingstekens) telefoon te nemen eerlijk gezegd. Enne, wie draait er dan ook Ubuntu. Dan vraag je zelf om zulke problemen.
Geen idee. Het klinkt mij als een zelfopgelegde handicap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb juist voor iphone gekozen omdat ik alleen maar mac's heb, anders was het misschien wel een BB ofzo geworden.
Ubuntu is altijd nog relaxter dan windows (mits je beetje snapt)
Ach als je al 15 jaar beroepsmatig en thuis met Linux werkt is het wel zo relaxt om niet meer de beperkingen van Windows te hebben op je desktop en je laptopquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef nikk het volgende:
Zou een vreemde reden zijn om een "mindere" (let op aanhalingstekens) telefoon te nemen eerlijk gezegd. Enne, wie draait er dan ook Ubuntu. Dan vraag je zelf om zulke problemen.
iPhone > Ubuntuquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach als je al 15 jaar beroepsmatig en thuis met Linux werkt is het wel zo relaxt om niet meer de beperkingen van Windows te hebben op je desktop en je laptop
Klopt, maar als je al vele jaren prettig met een bepaald besturingssysteem werkt kan ik me zo voorstellen dat je dit niet helemaal om gaat gooien voor een telefoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef nikk het volgende:
[..]
iPhone > Ubuntu
Maar dat is mijn mening.
Dat hangt maar net af van het land en welke roaming provider je voor dat land hebt, dat kun je niet zomaar even zeggen voor de hele wereld. Ik denk in ieder geval niet dat de verschillen erg groot zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef rubje het volgende:
kunnen wat mensen aangeven hoe hun verbinding wereldwijd (als je reist) bij KPN of Vodafone verschilt met dat van T-Mobile?Heb je dus minder last van slecht bereik of een batterij die erg snel leegloopt of is alles zo een beetje hetzelfde?
Eerst de 'zit-de-stekker-erin-vraag': staan Notifications aan in Settings, en staat het aan voor de App die jij probeert te gebruiken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
Misschien zit ik hier fout. Maar ik heb mijn iphone 3g officieel geunlocked bij T-mobile.
Echter push-notificaties werken niet? iemand enig idee?
Jup alles staat aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerst de 'zit-de-stekker-erin-vraag': staan Notifications aan in Settings, en staat het aan voor de App die jij probeert te gebruiken?
Ah, in de laatste Ubuntu versie (10.04) zit standaard iPhone support ingebouwd: https://help.ubuntu.com/community/PortableDevices/iPhonequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef nikk het volgende:
[..]
iPhone > Ubuntu
Maar dat is mijn mening.
Dat is toch 10.10?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, in de laatste Ubuntu versie (10.04) zit standaard iPhone support ingebouwd: https://help.ubuntu.com/community/PortableDevices/iPhone
Klopt, maar dat is bij mijn weten alleen bij onofficieel unlocked exemplaren. Anders kun je gewoon even T-Mobile bellen wellicht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jup alles staat aan.
Notificaties staat aan, net zoals voor WhatsApp.
Had iets gelezen met verkeerde certificaten?
Ja sorry, de laatste versie is 10.10, maar iPhone support zit er dus al in vanaf de versie van april dit jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is toch 10.10?Althans, dat heb ik en dat is de laatste naar mijn gedachtes
.
quote:Op maandag 15 november 2010 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
In hoeverre kijken ze iPhones na als er een haarscheurtje in zit?
Mijn iPhone werkt weer maar heeft allemaal van die watervlekken in het scherm. Als ze nou gewoon elke iPhone met haarscheurtjes zonder dat ding aan te doen of open te maken omruilen ga ik er mee terug haha. Wat ben ik toch een boefje.
Kan dit door de jailbreak komen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij mijn weten alleen bij onofficieel unlocked exemplaren. Anders kun je gewoon even T-Mobile bellen wellicht.
Lekkere vergelijking, een mobiele telefoon verkiezen boven een OS waar je al je werk op doet...quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef nikk het volgende:
[..]
iPhone > Ubuntu
Maar dat is mijn mening.
Ik koester een gezonde haat jegens Apple en iPhones. Maar ik heb al mijn eigenwijsheid achter me gelaten nadat ik om die reden twee jaar geleden koos voor de Xperia.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking, een mobiele telefoon verkiezen boven een OS waar je al je werk op doet...
Ik zeg fanboi!
heb hetzelfde probleem hier op de uni (n'megen) met android kan ik er iig niet op komen, met iPhone's wel:quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef -Menn0- het volgende:
Is het mogelijk om met je iPhone op het HVA netwerk (Eduroam) te komen? Voor m'n MacBook had ik toen een certificaat nodig ofzo.
je moet dus zo'n file hebben gok ikquote:Een iPhone of iPod met firmware 2.0 of 3.1
Deze apparaten hebben een op uw gebruikersnaam toegesneden zgn. mobileconfig-file nodig om te kunnen werken met Wireless@RU. Hier staat beschreven hoe u deze file kunt downloaden en installeren, en vervolgens de iPhone/iPod kunt configureren.
Best wel vet...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Agiath het volgende:
Hoe vet is dit, met die SNES emulator uit Cydia kan je je wiimote via bluetooth laten connecten en kan je gewoon mario kart met een controller draadloos op je iPhone spelen.
Die SNES emulator is sowieso awesome. Chrono Trigger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Agiath het volgende:
Hoe vet is dit, met die SNES emulator uit Cydia kan je je wiimote via bluetooth laten connecten en kan je gewoon mario kart met een controller draadloos op je iPhone spelen.
Wat een onzin. Ik werk zelf bij Vodafone en het is als volgt:quote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wel een beetje verradelijk die site hoor. Er staat dat je je bundel gratis naar boven en beneden aan kan passen. Maar als je bijvoorbeeld met een abo van ¤36 begint betekent dat, dat je het abo kan verhogen naar bijv. ¤41 en daarna gratis(!) weer terug naar ¤36 maar niet lager.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik werk zelf bij Vodafone en het is als volgt:
Je kunt je abonnement altijd verhogen. Daarmee verlies je echter wel je promotie op je abonement als je die hebt lopen. 6 maanden nadat je je contract bent aangegaan (nieuw abonnement of verlenging) mag je met 1 stap omlaag. Dat kost je per stap 20 euro en kan tot maximaal één abonnement onder dat abonnement wat je oorspronkelijk bent aangegaan!
Mooi grafiekje, maar kwantiteit zegt natuurlijk niet alles over kwaliteitquote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Die grafiek slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog hoe je een tijdje geleden op fok werd uitgelachen als je zei dat iOS wel eens een serieuze dreiging voor de gevestigde namen kon worden...
Dit had ik ook, restoren is het enige wat werkte, of als je 'm geforceerd uit wil zettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone 4 gaat niet meer uit. Als ik hem uit zet dan start hij automatisch weer op. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
quote:Op donderdag 18 november 2010 04:45 schreef Drinky het volgende:
Beter dat Apple eens niet zo moeilijk gaat doen over jailbreaken en unlocken.
Dan is je controller bijna groter dan je console.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Agiath het volgende:
God, ben jij de broer van Lambiekje ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ach, zo'n verhouding had de oude gameboy ook ongeveerquote:Op donderdag 18 november 2010 10:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan is je controller bijna groter dan je console.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, als jij liever een dik plastic telefoontje vasthoudt moet je de iPhone 4 laten voor wat het is. Soms zijn mensen tevreden met tweederangs, zo blijktquote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik typ altijd landscape met m'n duimen op de 3GS, handig met yahoo messenger etc., maar probeerde dat onlangs op een iPhone 4.. wat een naar model heeft die zeg! De afdrukken van de rand stonden in mijn handpalmen
dus jij rijdt een ferrari! nicequote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, als jij liever een dik plastic telefoontje vasthoudt moet je de iPhone 4 laten voor wat het is. Soms zijn mensen tevreden met tweederangs, zo blijkt
Ja, dit topic gaat immers over auto'squote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
dus jij rijdt een ferrari! nice
Dat vind ik niet zo heel gek. Je wil een iPhone bijna gratis weggeven met diverse mankementen. Ik zou zoiets NOOIT aan mijn moeder willen geven, laat staan 'verkopen'quote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef thettes het volgende:
wat een flauwigheid hier, ik wil mn iphone bijna gratis weggeven en nog doen jullie alsof ik een of andere schrale pauper ben. En nee in deze context werkt dus "5 euro" niet. Of is dat al te ingewikkeld?
je neemt blijkbaar alleen genoegen met het allerbeste want een 3gs is zoooo slecht.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dit topic gaat immers over auto's
Commentaar op de iPhone 4 vind ik prima. Maar als iemand nogal overdrijft kun je een dergelijke reactie verwachten. Je vergelijk met een Ferrari is verder totaal irrelevant, maar goed
Hoe duidelijk moet ik zijn re het overdrijven? Goshquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
je neemt blijkbaar alleen genoegen met het allerbeste want een 3gs is zoooo slecht.
je kan blijkbaar niet begrijpen dat niet iedereen dezelfde mening heeft dan jij, beetje jammer
Misschien ben ik wel gek en is dit inderdaad helemaal niet overdrevenquote:De afdrukken van de rand stonden in mijn handpalmen
Je kunt er gewoon liedjes opzetten uit je mp3 verzameling. Het moet wel via het programma iTunes maar je hoeft ze niet via iTunes te hebben gekocht hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Vanwege al die 'pingsletjes' en mooiboys met hun BB ben ik van plan na mijn abbo een andere mobiel aan te schaffen en mijn BB te verkopen (BB9700)
Ik weet dat de iPhone een echt goede telefoon is maar keer op keer hoor ik dingen als: Gesloten, je wordt voortdurend gecontroleerd etc.
Kan je nou dus geen liedjes op je iPhone(4G) zetten die niet zijn gekocht via iTunes?
En hoe zit dat met jailbreaken... Wanneer ik dit doe, kan het dan ook weer snel ongedaan gemaakt worden?
Ik heb de Incase Snap Case en die bevalt prima. Enige nadeel is dat die van mij doorzichtig is en je elk stofje eronder ziet maar verder fijn ding en komt met een klein houdertje zodat je hem neer kunt zettenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef pdiscs het volgende:
Nog tips voor een hoesje voor een iPhone 4?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Vanwege al die 'pingsletjes' en mooiboys met hun BB ben ik van plan na mijn abbo een andere mobiel aan te schaffen en mijn BB te verkopen (BB9700)
Nee. Veel goedkoper zal je 't niet vinden. Heb zelf de 400-bundel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef SteelDogg het volgende:
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883
Ik wil stiekem deze nog een keer bestellen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef pdiscs het volgende:
Nog tips voor een hoesje voor een iPhone 4?
Dat is wel het meest kansloze grafiekje ooit retorpraatpaal.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik de 620 bundelquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Veel goedkoper zal je 't niet vinden. Heb zelf de 400-bundel.
addertje = tegoed niet houdbaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef SteelDogg het volgende:
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883
Okay, dat is ook met het lagere snelheid internet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef Merkie het volgende:
http://www.phoneshop.nl/A922T10928E0D24V0N1O588/
Deze heb ik besteld. Geen VF iPhone, maar een geïmporteerde iPhone i.c.m. iPhone abonnement. Totale kosten: 20*12+34.50*12+226=880
Voor die actieprijs kun je kiezen voor een abonnement waarbij je nooit over je tegoed heengaat. Bij gemiddeld gebruik ga je de datalimiet niet halen en kom je ook niet buiten je bundel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:35 schreef skittelman het volgende:
[..]
addertje = tegoed niet houdbaar
addertje = datalimiet
addertje = buitenbundel 30cent
als je er tenminste niet van op de hoogte was.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jamaar je gaat toch wel snel door die 250MB heen??
Voor die actieprijs kun je kiezen voor een abonnement waarbij je nooit over je tegoed heengaat. Bij gemiddeld gebruik ga je de datalimiet niet halen en kom je ook niet buiten je bundel.
Jamaar je gaat toch wel snel door die 250MB heen??quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die actieprijs kun je kiezen voor een abonnement waarbij je nooit over je tegoed heengaat. Bij gemiddeld gebruik ga je de datalimiet niet halen en kom je ook niet buiten je bundel.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die actieprijs kun je kiezen voor een abonnement waarbij je nooit over je tegoed heengaat. Bij gemiddeld gebruik ga je de datalimiet niet halen en kom je ook niet buiten je bundel. Jamaar je gaat toch wel snel door die 250MB heen??
. Jamaar je gaat toch wel snel door die 250MB heen??quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vaak is een klein abonnement met veel bijbetalen voor de iPhone 4 op lange termijn stukken goedkoper. Mijn excelsheetje (zonder actieprijzen):
[ afbeelding ]
Ik wacht op KPN. Zowel de winkel als het callcenter van KPN die de reservering nabelden, hebben me verteld dat ie op de introductiedag klaar ligt, dus we hopen nog maar ffquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
Wachten jullie op VF of KPN dan? want ik geloof dat daar ook nog vertraging in zit.
Een maat van me kreeg te horen dat ie half December wel leverbaar was.
3,6mbit/s, snel zat tochquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Okay, dat is ook met het lagere snelheid internet.
Dat heb ik ook maar gedaan, zag het nut niet helemaal van veel meer betalen voor 7,3.
Stay away. Ga niet lopen klooien met een simlock als je voor een paar euro meer een neverlock kan kopen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef skittelman het volgende:
Heb een leuke aanbieding gevonden voor een iPhone4 16gb (575,-) er zit alleen een vodafone UK simlock op. kan mijn vodafone NL simkaart daar dan gewoon in? of kan ik die er zelf 123 afhalen?
Ik heb geen ervaring maar vermoed dat simkaarten van Vodafone NL/UK niet uitwisselbaar zijn, omdat de netwerkcode er in zal staan, en die is anders tussen de twee netwerken.quote:Op zondag 21 november 2010 14:51 schreef skittelman het volgende:
Heb een leuke aanbieding gevonden voor een iPhone4 16gb (575,-) er zit alleen een vodafone UK simlock op. kan mijn vodafone NL simkaart daar dan gewoon in? of kan ik die er zelf 123 afhalen?
Dat dacht ik inderdaad ookquote:
Voor KPN geldt voor alle iPhone abo's:quote:Op zondag 21 november 2010 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook![]()
Aangezien T-mobile gewoon 1mbit/s is.
Dat is gelijk getrokken met vodafone, en is een tijdelijke actie toch?quote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor KPN geldt voor alle iPhone abo's:
De datasnelheid is 7,2 Mbit/s voor downloaden en voor upload 1,4 Mbit/s. Dat is bijna 6x sneller dan Surf&Mail Extra Snel.
Zie http://www.kpn.com/prive/(...)one4.htm#tabcontent4
Geen idee, maar die snelheid kan je bij andere toestellen gewoon niet krijgen bij KPNquote:Op zondag 21 november 2010 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is gelijk getrokken met vodafone, en is een tijdelijke actie toch?
En dan krijg je er een datalimiet van 1000Mb bij, dat is niet zo heel veel seconden volgens mijquote:
Bij vodafone kun je hert gellof ik met blox ofzo wel bij elke telefoon krijgen, maar standaard alleen bij iphone en bbquote:Op zondag 21 november 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar die snelheid kan je bij andere toestellen gewoon niet krijgen bij KPN
Ik had deze week de klantenservice van Hi aan de lijn en die verzekerden mij dat de telefoon de 29e wordt geleverdquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
Wachten jullie op VF of KPN dan? want ik geloof dat daar ook nog vertraging in zit.
Een maat van me kreeg te horen dat ie half December wel leverbaar was.
Dit. Ben blij dat ik voor mijn vriendin een neverlock 4 32gb uit Engeland heb gehaald. Haar oude 3g had een lock. Wat een drama als je dat ding per-ongeluk update.quote:Op zondag 21 november 2010 15:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stay away. Ga niet lopen klooien met een simlock als je voor een paar euro meer een neverlock kan kopen.
Dat is dan wel weer heel jammer!quote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan krijg je er een datalimiet van 1000Mb bij, dat is niet zo heel veel seconden volgens mij
Nee maar serieus, geen unlimited databundels bij KPN, dat is dan weer een beetje jammer.
Ik heb dit destijds nagevraagd bij Vodafone UK en zij bevestigde mij inderdaad wat jij nu zegt. Een UK VF iPhone werkt niet met een NL VF simquote:Op zondag 21 november 2010 15:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring maar vermoed dat simkaarten van Vodafone NL/UK niet uitwisselbaar zijn, omdat de netwerkcode er in zal staan, en die is anders tussen de twee netwerken.
zucht.... simlocks, kan Neelie hier niets aan doen?quote:Op zondag 21 november 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit destijds nagevraagd bij Vodafone UK en zij bevestigde mij inderdaad wat jij nu zegt. Een UK VF iPhone werkt niet met een NL VF sim
Stel je iPhone via http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252 in. Dus niet als Google-account, maar als Exchange. Daarmee heb je direct push op je iPhonequote:Op maandag 22 november 2010 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe ik alles wat ik nu in mijn iPhone agenda heb staan kan synchroniseren met Google Calender? Ik heb namelijk nu alles in mijn 'standaard' iPhone agenda staan, en die is niet gekoppeld aan een mailadres. Als ik mijn standaard agenda verander naar 'Google' dan is die hele agenda leeg en moet ik alles wat in mijn 'normale' agenda sta eerst kopieren.
Nee, dit kan niet. Andriod biedt in dit geval waarschijnlijk meer soelaas.quote:Op maandag 22 november 2010 12:52 schreef Legwieh het volgende:
Ik zit er over te twijfelen om een iphone 4 te halen met vodafone, mijn vraag is echter.
Is het mogelijk om in de Iphone een instelling te maken, waardoor ik geen smsjes ontvang van bepaalde nummers en of ik bepaalde telefoonnummers (dan al wel niet tijdelijk) kan blokkeren zodat deze mij niet kunnen bellen.
Indien dit kan wil ik namelijk zeker een iphone aanschaffen.
Als het via de provider zou kunnen, is het geen argument meer om een iPhone te kopen. Of dit overigens via vodaphone kan, weet ik niet.quote:Op maandag 22 november 2010 12:56 schreef Legwieh het volgende:
ook niet mogelijk via de provider? of met een specifieke app?
Maar ik heb tot en met januari mijn iPhone agenda volstaan. Ik wil al deze afspraken ook in Google Calender. Probleem is dat ik nu al deze afspraken gewoon in 'agenda' heb en niet in een specifiek Google of Hotmail (agenda) account.quote:Op maandag 22 november 2010 12:50 schreef timbob het volgende:
[..]
Stel je iPhone via http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252 in. Dus niet als Google-account, maar als Exchange. Daarmee heb je direct push op je iPhone. Alles wat je op je iPhone aanpast/toevoegt (contacts/agenda/etc.) gaan ook naar het web en vice versa
.
Tenminste, dat vertelde Roel_Jewel me een tijdje terug
succes.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef Legwieh het volgende:
maar daarvoor moet de iphone gejailbreaked. maar daar kan ik weer weinig over vinden.
Snap ik, maar als het goed is kan je via zo'n exchange account de boel mergen, dus al je iphone agenda afspraken in je google agenda proppen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar ik heb tot en met januari mijn iPhone agenda volstaan. Ik wil al deze afspraken ook in Google Calender. Probleem is dat ik nu al deze afspraken gewoon in 'agenda' heb en niet in een specifiek Google of Hotmail (agenda) account.
Ik zoek nog wel even. Het lukt niet echt namelijk!quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef timbob het volgende:
[..]
Snap ik, maar als het goed is kan je via zo'n exchange account de boel mergen, dus al je iphone agenda afspraken in je google agenda proppen.
zo zag ik het tenminste.
En anders kan je ze allemaal nog even handmatig overzetten in je iphone..quote:Op maandag 22 november 2010 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel even. Het lukt niet echt namelijk!
Waarom neem je niet gewoon een ander nummer?quote:Op maandag 22 november 2010 13:08 schreef Legwieh het volgende:
ik wordt uitgelachen merk ik, ik ben idd een iphonen00b, maar ik kan dus wel wat vinden op iphone 3 jailbreak enzo, maar voor de iphone4.
degene die zorgt dat mijn iphone gejailbreaked word, en dat er iblacklist opstaat, zodat ik nummers kan blokkeren bied ik een krat bier naar keuze aan.
Ik las het! Tof!quote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
Dag jongons. Vandaag 4.2! Incl gratis Find My iPhone service
9to5mac zegt 10am (19:00 voor ons geloof ik)quote:Op maandag 22 november 2010 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
Kan nog geen 4.2 downe??
En die find my iphone is wel dope! nu nog een gratis Iknuppel erbij voor als je de dief hebt gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |