hmmm, mijnes begint al wat weg te trekken. Gisteravond een programma laten draaien dat heel snel kleuren knippert op je scherm, dat zou moeten helpenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook een pixel die iets anders is qua kleurintensiteit. Valt alleen echt op bij een witte achtergrond, maar evengoed begin ik me er aan te storen.
Das zuur, ik had hem in 4 dagen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef Qunix het volgende:
Levering van iPhones bij T-mobile uitgesteld vanwege de vraag bij Vodafone en KPN. Zij bieden iets meer voor de levering waardoor de levering van T-mobile onderdrukt wordt.
Grrrrrrr........
Inmiddels ga ik week 4 in... Nog steeds wachten.
Ik ben ook van de jailbreak afgestapt hoor. Die games deed ik eigenlijk niet, het was meer wat kloten en vooral SBSettings voor rotation uitzetten en sneller naar WiFi schakelen en zo. Vind het wel best zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:27 schreef Agiath het volgende:
Ik denk dat ik toch weer update naar 4.2 en van de jailbreak afstap.
Leuk, al die gratis games, maar door de JB is mijn telefoon gewoon een stuk trager
quote:Je moet betalen om van alle functies gebruik te kunnen maken. Oplichting!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef retorbrapi het volgende:
Als iPhone developer heb ik soms echt zoiets van, wtf.
Ik heb dus een app uitgebracht voor 80 cent. In die app heb ik een check ingebouwd om te kijken of de versie legaal is of niet (daar zijn tegenwoordig methodes voor). Wat blijkt, 92% van de gebruikers heeft een illegale versie.
Om nog voordeel daaruit te kunnen halen heb ik in de illegale versie sommige functies geblokkeerd. Probeer je die te gebruiken, krijg je een melding dat de app illegaal is en je de volledige app voor 80 cent moet kopen om ze te kunnen gebruiken.
Nu krijg ik in de App Store de volgende 1-ster review (vrij vertaald):
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef retorbrapi het volgende:
Als iPhone developer heb ik soms echt zoiets van, wtf.
Ik heb dus een app uitgebracht voor 80 cent. In die app heb ik een check ingebouwd om te kijken of de versie legaal is of niet (daar zijn tegenwoordig methodes voor). Wat blijkt, 92% van de gebruikers heeft een illegale versie.
Om nog voordeel daaruit te kunnen halen heb ik in de illegale versie sommige functies geblokkeerd. Probeer je die te gebruiken, krijg je een melding dat de app illegaal is en je de volledige app voor 80 cent moet kopen om ze te kunnen gebruiken.
Nu krijg ik in de App Store de volgende 1-ster review (vrij vertaald):
[..]
Ligt er aan wat het is, als de app, snel, simpel, en doet wat het moet doet. Zou ik er best 0,79 cent voor willen betalen. Dan maar geen Mars/Snicker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef timbob het volgende:
[..]
vind het wel een goed idee eigenlijk.
En sowieso, je kan wel zo'n telefoon betalen, maar 80 cent voor een app, nee das te duur.
Dat bedoel ik ook... wat is nou 80 cent.. niks toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:57 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het is, als de app, snel, simpel, en doet wat het moet doet. Zou ik er best 0,79 cent voor willen betalen. Dan maar geen Mars/Snicker.
Mee eens. Bij gemiddeld gebruik heb je aan 500MB per maand al genoeg. Snap niet waar mensen zich zo druk om maken en straks werkt elke provider met een datalimietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
1 GB aan data daar komt de gemiddelde gebruiker niet aan. In veel gevallen kun je gebruik maken van WiFi (Thuis, op school, op het werk) dus dan verbruik je ook geen data.
Ik maak zelf gebruik van Vodafone (omdat ik met T-Mobile simpelweg geen bereik heb thuis) en dat is me tot dusver wel goed bevallen. Heb alleen nog een T-Mobile-toestel dus ben aan het kloten met de sim-lock/jailbreak
Het is gewoon typisch Nederlands om iets te zoeken om op te zeiken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. Bij gemiddeld gebruik heb je aan 500MB per maand al genoeg. Snap niet waar mensen zich zo druk om maken en straks werkt elke provider met een datalimiet
Heb je hem echt goed in het water laten vallen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn iPhone ging net opeens weer aan! Inclusief vochtvlekken achter het scherm maar hij ging aan en hij doet het!!!
Nog even een nacht in de rijst laten liggen en morgen maar weer proberen! Hoe chill! ;D
Laat hem eerst maar een week of 2 drogen boven de kachel. Morgen weer aanzetten is het domste wat je kunt doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn iPhone ging net opeens weer aan! Inclusief vochtvlekken achter het scherm maar hij ging aan en hij doet het!!!
Nog even een nacht in de rijst laten liggen en morgen maar weer proberen! Hoe chill! ;D
Domste actie van mensen, ding proberen te vroeg aan te zetten, beter laat je het ff goed drogen of maak je alles droog.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben in de sloot getieft vannacht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Heb je hem echt goed in het water laten vallen?
Dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden. Zoiets zit immers heerlijk verwerkt in de abbo prijsquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg 280 euro uitbetaald van mijn reisverzekering vanwege mijn verzopen exemplaar. Meer dan een nieuwe me in totaal gaat kosten.
Als die nieuwe nu eens opschoot ...
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
Dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden. Zoiets zit immers heerlijk verwerkt in de abbo prijs
Sorry, verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik moet 220 betalen voor administratie plus nieuw toestel en het geld krijg ik van mijn reisverzekering. Komt geen abonnementsprijs bij kijken toch?
Juni 2011, iPhone 5quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg 280 euro uitbetaald van mijn reisverzekering vanwege mijn verzopen exemplaar. Meer dan een nieuwe me in totaal gaat kosten.
Als die nieuwe nu eens opschoot ...
Ben ik het mee eens, ik vind de 4 een wat mooiere uitstraling hebben, minder plastic.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:02 schreef WSquater het volgende:
Die ronde kromming is wel wat fijner ja, maar moet wel zeggen dat de iPhone 4 dan weer luxer aanvoelt.
Zodra de iPhone 5 er is kun je misschien beter wachten op de iPhone 6. Ergo, je kunt op dit moment gewoon een iPhone 4 kopen. Over een mogelijke iPhone 5 is nog niets bekend.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Mijn abonnement op mijn iPhone 3G loopt half december af, en ik zat eraan te denken om dan een iPhone 4 aan te schaffen. Maar ik hoor nu steeds meer rumors over de iPhone 5, dus wat is handig? Meteen een iPhone 4 aanschaffen in december of wachten tot de iPhone 5 uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |