Februari 2012 pasquote:
13,25.. geen wereldbedrag.. maar of je dan uiteindelijk 30 pm betaalt voor je iPhone, of toch in weze 43,25.. vind ik dan..quote:
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef borisz het volgende:
Situatie: Ik surf 2u per dag en dan heb ik het vooral over nieuwssites/fok/mail geen YT ofzo.
Hoeveel data gebruik je dan per maand? Heb namelijk geen idee hoe snel je door die gb heen bent.
Max. 100MB.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef borisz het volgende:
Situatie: Ik surf 2u per dag en dan heb ik het vooral over nieuwssites/fok/mail geen YT ofzo.
Hoeveel data gebruik je dan per maand? Heb namelijk geen idee hoe snel je door die gb heen bent.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een app die vergelijk baar is met whatsapp, maar alleen over IM/MSN werkt in plaats van je 06 nummer?
Het liefst net zo simpel als WhatsApp
PingChat?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een app die vergelijk baar is met whatsapp, maar alleen over IM/MSN werkt in plaats van je 06 nummer?
Het liefst net zo simpel als WhatsApp
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat in moet schatten. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.
En als je thuis / ergens anders wifi hebt helemaal niet, want dan schakelt ie automatisch over op wifi.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
Had iemand deze al gezien, weet niet of het nog kan.. iPhone 4 voor 49 eu.
Thanks T for Telecom.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13220
Besteld.quote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
Had iemand deze al gezien, weet niet of het nog kan.. iPhone 4 voor 49 eu.
Thanks T for Telecom.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13220
Retina-display is 10x meer waard dan alle andere iPhone 4-verbeteringen bij elkaar. Daarom: iPhone 4.quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef SteelDogg het volgende:
Voor de mensen die een 3GS hebben en twijfelen om over te stappen naar een iPhone 4: Niet doen!
Voor de mensen die een 3G hebben en willen overstappen, die kunnen dan beter wel gelijk voor de 4 gaan
't is namelijk zo dat 9 van de 10 functies tegenwoordig ook werkt op een 3GS. En dat zal ik je laten zien:
Processor/RAM: iPhone 4 1GHZ, 512 MB Geheugen, iPhone 3GS 600MHZ, 256 MB RAM
Daar valt niks over te zeggen in principe, ware het niet dat je niet veel van de processor snelheidsverschil merkt aangezien de 3GS iOS 4 gewoon soepel draait (check Youtube).
Wat je wél kunt doen is je 3GS overclocken tot zo'n 800-900 MHZ, waardoor het tóch nog dezelfde resultaten bied, maar dat is op eigen risico
Camera: 3GS: 3 MP, VGA Video Recording, Tap To Focus, 4: 5 MP, Mét frontcam, Ingebouwde flits
Hier kun je zéker wat aan doen, dat VGA Video Recording kun je namelijk wel weglaten, want met de iPhone 3GS kun je tegenwoordig ook in 720p filmenPixelpipe en een Jailbreak voor benodigd, maar het kan wél. Voor de rest heeft de iPhone 4 wel het voordeel dat ie standaard al in 5MP fotografeert/filmt, maargoed. Ook flits is een voordeel.
Retina Display => Voordeel van de iPhone 4,
FaceTime => Komt ook beschikbaar voor de 3GS, wel een spiegel als hulpmiddel gebruiken! Jailbreak benodigd.
iOS 4 => Draait perfect op 3GS. Haast geen verschil met de 4
HDR => Ook op 3GS. Jailbreak benodigd
Dus opzich is upgraden niet écht nodig, je hebt meer dan genoeg met een 3GS
Meestal is het eerder andersom. Zeker weten dat die prijzen inclusief BTW zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Als de prijzen van de zakelijke abo's van Vodafone nou voor particulieren zouden gelden was het nog het overwegen waard. Dat verschilt behoorlijk qua prijs zeg.
Ja, zakelijk is veul goedkoper. Zowel het abo als het toestel.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef eleusis het volgende:
[..]
Meestal is het eerder andersom. Zeker weten dat die prijzen inclusief BTW zijn?
Dat is zeker waar, ik kan niet meer normaal naar m'n broertjes of pa's 3G(S) kijken zonder diep van binnen te lachen om de lelijkheid van die schermen i.v.m. mijn iPhone 4quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Retina-display is 10x meer waard dan alle andere iPhone 4-verbeteringen bij elkaar. Daarom: iPhone 4.
En je meent dit serieus, dat je dit zo wilt gebruiken?quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef SteelDogg het volgende:
FaceTime => Komt ook beschikbaar voor de 3GS, wel een spiegel als hulpmiddel gebruiken! Jailbreak benodigd.
Msn is zo 2005.quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef Moos. het volgende:
[..]
Zodat iedereen die op MSN is, mij altijd kan bereiken?
[..]
over msn?
Ja dat doe ik. Zo moeilijk is het toch niet om een spiegel te plaatsen voor je iPhone?quote:En je meent dit serieus, dat je dit zo wilt gebruiken?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Zo moeilijk is het toch niet om een spiegel te plaatsen voor je iPhone?
Of anders een ander hulpmiddel?
Dit jaar is het me al een paar keer gebeurd dat ik meer dan een GB in twee weken had gebruikt...quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.
En als je thuis / ergens anders wifi hebt helemaal niet, want dan schakelt ie automatisch over op wifi.
Een abo overzetten is geen stress. Je kan je T-mobile nummer laten porteren. Dat nummer wordt dan (meestal na een week) overgezet naar Vodafone. Tot die tijd heb je bij Vodafone een tijdelijk nummer, maar je kan wel al gebruik maken van je abo. Tot de overzetting kun je je oude mobiel doorschakelen naar je tijdelijke nieuwe nummer. Of je laat je oude mobiel nog gewoon even aan staan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:01 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat zouden julie doen? Ik neig nu heel erg naar Vodafone, maar weet niet hoe lastig het is om abonnement over te zetten en is die levertijd van week 48 wel nauwkeurig? Ik moet namelijk wel weer vanaf week 48 kunnen bellen..
Wie kan mij helpen?
Click & Buy.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem wat ik nu heb is dat ik een account moet aanmaken zonder credit card. En ik wil toch wel betaalde apps kunnen downloaden..
Ja ik kwam er na veel gekloot achter, blijkbaar alleen via itunes te regelen en niet via de iphone zelf.quote:
Ik raad click&buy af, kutbedrijf, kutpolicy en niet te bereiken als je ze nodig hebt. Ik zou gaan voor het kopen van iTunes Gift Cards, waarmee je toegoed op je account kan zetten en met die code op die kaart kan je ook een account maken, dus zonder betalingsgegevens op te geven!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik kwam er na veel gekloot achter, blijkbaar alleen via itunes te regelen en niet via de iphone zelf.
Volledig mee eens. Zelden met zo'n kutbedrijf te maken gehad. Gebruik zelf nu ook iTunes cards, werkt veel beterquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik raad click&buy af, kutbedrijf, kutpolicy en niet te bereiken als je ze nodig hebt. Ik zou gaan voor het kopen van iTunes Gift Cards, waarmee je toegoed op je account kan zetten en met die code op die kaart kan je ook een account maken, dus zonder betalingsgegevens op te geven!
Ik heb net een soort gelijke actie gedaan op belsimpel, maar dan met minder bijbetalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
http://www.gsm.nl/gsm/mcs(...)gn=iphone-4-vodafone
Is dit wat?
En wat 200 minuten of 400 sms nou in.
Kun je dan alleen bellen, of alleen sms'en? Of gaan de smsjes van je beltegoed af?
De prijzen bij hi zijn echt achterlijk, ze wouden me bij me hi 40 abbo ook nog 300,- laten betalen voor de 3gs. En ik was al 12 jaar lang hun klant en had volgens hun heel veel korting :Squote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef MadGuy het volgende:
Bah, omdat ik blijkbaar weinig klantwaarde vertegenwoordig voor Hi willen ze me ¤529,95 aftroggelen voor een iPhone 4 (als ik een nieuw abonnement zou nemen ¤239,95). Ik denk dat ik maar naar Vodafone of T-Mobile gaat. Vodafone vertrouw ik meer qua netwerk, maar is dat ook zo. T-Mobile rondt weer niet op hele minuten af en kent geen datalimiet... Moeilijke keuze!
Me vriendin heeft ook al een keer zoiets gehad. Leukste is om de apps terug te zoekenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus wat ik vandaag toch weer had. Ik had vanmiddag geen internet toegang op mijn laptop. Gister al wel 17 app updates binnen gehaald via iTunes. Ik wou een podcast op mijn iPhone zetten vanmiddag, gaat hij ook opeens die updates synchroniseren. Op zich prima, maakt me niet zoveel uit. Maar... hij vraagt wederom wéér of ik mijn computer wil machtigen. Dit kon ik niet doen aangezien ik geen internet verbinding heb. Gooit hij vervolgens alle apps die een update hadden van mijn iPhone af..!!
Beetje onsamenhangend verhaal, maar goed. Moeilijk uitleggen.
Nou ja, ze staan nog wel op mijn computer, maar ik vind het wel irritant. Sowieso irritant dat hij zo vaak vraagt of ik mijn computer wil machtigen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Me vriendin heeft ook al een keer zoiets gehad. Leukste is om de apps terug te zoeken
App bestanden staan in Music/iTunes/iTunes Media/Mobile Applications. Je moet de .ipa-bestanden wel weer even op iTunes slepen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef KneusTeun het volgende:
Me vriendin heeft ook al een keer zoiets gehad. Leukste is om de apps terug te zoeken
Waarom gewoon syncen van je apps niet uit zetten?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
App bestanden staan in Music/iTunes/iTunes Media/Mobile Applications. Je moet de .ipa-bestanden wel weer even op iTunes slepen.
Ook een keer zoiets gehad trouwens. Koop ik een liedje legaal, ik ga syncen en m'n iTunes library is "corrupt". Vervolgens gaat hij elke keer bij het syncen proberen om alle apps van de iPhone af te halen, want die had iTunes niet meer.
Heb ik ook, hij vraagt het élke keer.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ja, ze staan nog wel op mijn computer, maar ik vind het wel irritant. Sowieso irritant dat hij zo vaak vraagt of ik mijn computer wil machtigen.
Oh, ik dacht het ergens te lezen... Nouja, we wachten rustig afquote:Op donderdag 11 november 2010 08:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is die update er nog niet hoor?
Deze week als het goed is, wanneer weet ik niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het ergens te lezen... Nouja, we wachten rustig af
Inderdaad, hè? Werd gisteren en vandaag wel door een onbekend nummer gebeld, zag ik. MIsschien is dat Hi wel, met een interessantere aanbieding.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De prijzen bij hi zijn echt achterlijk, ze wouden me bij me hi 40 abbo ook nog 300,- laten betalen voor de 3gs. En ik was al 12 jaar lang hun klant en had volgens hun heel veel korting :S
Interessante aanbieding kan je wel vergeten, ik heb echt giga veel over bindels gebeld etc. en nog vragen ze rare prijzen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, hè? Werd gisteren en vandaag wel door een onbekend nummer gebeld, zag ik. MIsschien is dat Hi wel, met een interessantere aanbieding.
Mijn vriendin heeft T-mobile op haar 3gs en die heeft vaak geen 3g dekking. Op de raarste plekken midden in grote steden en per meter verschil van dag en nacht.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:24 schreef MadGuy het volgende:
Dank je, KneusTeun en boem-dikkie. Ik ben een beetje bevreesd voor T-Mobile. Maar Vodafone is wel een aardig alternatief, denk ik. Biedt me meer dan Hi voor minder geld. Het enige rotte is de afronding naar hele minuten en de beperkte databundel van 1 GB.
Maar goed. Ik vermoed dat T-Mobile daar op den duur ook wel naartoe gaat.
Ik heb ook een pixel die iets anders is qua kleurintensiteit. Valt alleen echt op bij een witte achtergrond, maar evengoed begin ik me er aan te storen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:57 schreef timbob het volgende:
kut, ik heb ineens een groene pixel in m'n beeldscherm :|
lame..
nu zit er de hele tijd zo'n groene pukkel op m'n beeldscherm!
terror.
hmmm, mijnes begint al wat weg te trekken. Gisteravond een programma laten draaien dat heel snel kleuren knippert op je scherm, dat zou moeten helpenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook een pixel die iets anders is qua kleurintensiteit. Valt alleen echt op bij een witte achtergrond, maar evengoed begin ik me er aan te storen.
Das zuur, ik had hem in 4 dagen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef Qunix het volgende:
Levering van iPhones bij T-mobile uitgesteld vanwege de vraag bij Vodafone en KPN. Zij bieden iets meer voor de levering waardoor de levering van T-mobile onderdrukt wordt.
Grrrrrrr........
Inmiddels ga ik week 4 in... Nog steeds wachten.
Ik ben ook van de jailbreak afgestapt hoor. Die games deed ik eigenlijk niet, het was meer wat kloten en vooral SBSettings voor rotation uitzetten en sneller naar WiFi schakelen en zo. Vind het wel best zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:27 schreef Agiath het volgende:
Ik denk dat ik toch weer update naar 4.2 en van de jailbreak afstap.
Leuk, al die gratis games, maar door de JB is mijn telefoon gewoon een stuk trager
quote:Je moet betalen om van alle functies gebruik te kunnen maken. Oplichting!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef retorbrapi het volgende:
Als iPhone developer heb ik soms echt zoiets van, wtf.
Ik heb dus een app uitgebracht voor 80 cent. In die app heb ik een check ingebouwd om te kijken of de versie legaal is of niet (daar zijn tegenwoordig methodes voor). Wat blijkt, 92% van de gebruikers heeft een illegale versie.
Om nog voordeel daaruit te kunnen halen heb ik in de illegale versie sommige functies geblokkeerd. Probeer je die te gebruiken, krijg je een melding dat de app illegaal is en je de volledige app voor 80 cent moet kopen om ze te kunnen gebruiken.
Nu krijg ik in de App Store de volgende 1-ster review (vrij vertaald):
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef retorbrapi het volgende:
Als iPhone developer heb ik soms echt zoiets van, wtf.
Ik heb dus een app uitgebracht voor 80 cent. In die app heb ik een check ingebouwd om te kijken of de versie legaal is of niet (daar zijn tegenwoordig methodes voor). Wat blijkt, 92% van de gebruikers heeft een illegale versie.
Om nog voordeel daaruit te kunnen halen heb ik in de illegale versie sommige functies geblokkeerd. Probeer je die te gebruiken, krijg je een melding dat de app illegaal is en je de volledige app voor 80 cent moet kopen om ze te kunnen gebruiken.
Nu krijg ik in de App Store de volgende 1-ster review (vrij vertaald):
[..]
Ligt er aan wat het is, als de app, snel, simpel, en doet wat het moet doet. Zou ik er best 0,79 cent voor willen betalen. Dan maar geen Mars/Snicker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef timbob het volgende:
[..]
vind het wel een goed idee eigenlijk.
En sowieso, je kan wel zo'n telefoon betalen, maar 80 cent voor een app, nee das te duur.
Dat bedoel ik ook... wat is nou 80 cent.. niks toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:57 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het is, als de app, snel, simpel, en doet wat het moet doet. Zou ik er best 0,79 cent voor willen betalen. Dan maar geen Mars/Snicker.
Mee eens. Bij gemiddeld gebruik heb je aan 500MB per maand al genoeg. Snap niet waar mensen zich zo druk om maken en straks werkt elke provider met een datalimietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
1 GB aan data daar komt de gemiddelde gebruiker niet aan. In veel gevallen kun je gebruik maken van WiFi (Thuis, op school, op het werk) dus dan verbruik je ook geen data.
Ik maak zelf gebruik van Vodafone (omdat ik met T-Mobile simpelweg geen bereik heb thuis) en dat is me tot dusver wel goed bevallen. Heb alleen nog een T-Mobile-toestel dus ben aan het kloten met de sim-lock/jailbreak
Het is gewoon typisch Nederlands om iets te zoeken om op te zeiken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. Bij gemiddeld gebruik heb je aan 500MB per maand al genoeg. Snap niet waar mensen zich zo druk om maken en straks werkt elke provider met een datalimiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |