Februari 2012 pasquote:
13,25.. geen wereldbedrag.. maar of je dan uiteindelijk 30 pm betaalt voor je iPhone, of toch in weze 43,25.. vind ik dan..quote:
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef borisz het volgende:
Situatie: Ik surf 2u per dag en dan heb ik het vooral over nieuwssites/fok/mail geen YT ofzo.
Hoeveel data gebruik je dan per maand? Heb namelijk geen idee hoe snel je door die gb heen bent.
Max. 100MB.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef borisz het volgende:
Situatie: Ik surf 2u per dag en dan heb ik het vooral over nieuwssites/fok/mail geen YT ofzo.
Hoeveel data gebruik je dan per maand? Heb namelijk geen idee hoe snel je door die gb heen bent.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een app die vergelijk baar is met whatsapp, maar alleen over IM/MSN werkt in plaats van je 06 nummer?
Het liefst net zo simpel als WhatsApp
PingChat?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een app die vergelijk baar is met whatsapp, maar alleen over IM/MSN werkt in plaats van je 06 nummer?
Het liefst net zo simpel als WhatsApp
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat in moet schatten. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.
En als je thuis / ergens anders wifi hebt helemaal niet, want dan schakelt ie automatisch over op wifi.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
Had iemand deze al gezien, weet niet of het nog kan.. iPhone 4 voor 49 eu.
Thanks T for Telecom.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13220
Besteld.quote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
Had iemand deze al gezien, weet niet of het nog kan.. iPhone 4 voor 49 eu.
Thanks T for Telecom.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13220
Retina-display is 10x meer waard dan alle andere iPhone 4-verbeteringen bij elkaar. Daarom: iPhone 4.quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef SteelDogg het volgende:
Voor de mensen die een 3GS hebben en twijfelen om over te stappen naar een iPhone 4: Niet doen!
Voor de mensen die een 3G hebben en willen overstappen, die kunnen dan beter wel gelijk voor de 4 gaan
't is namelijk zo dat 9 van de 10 functies tegenwoordig ook werkt op een 3GS. En dat zal ik je laten zien:
Processor/RAM: iPhone 4 1GHZ, 512 MB Geheugen, iPhone 3GS 600MHZ, 256 MB RAM
Daar valt niks over te zeggen in principe, ware het niet dat je niet veel van de processor snelheidsverschil merkt aangezien de 3GS iOS 4 gewoon soepel draait (check Youtube).
Wat je wél kunt doen is je 3GS overclocken tot zo'n 800-900 MHZ, waardoor het tóch nog dezelfde resultaten bied, maar dat is op eigen risico
Camera: 3GS: 3 MP, VGA Video Recording, Tap To Focus, 4: 5 MP, Mét frontcam, Ingebouwde flits
Hier kun je zéker wat aan doen, dat VGA Video Recording kun je namelijk wel weglaten, want met de iPhone 3GS kun je tegenwoordig ook in 720p filmenPixelpipe en een Jailbreak voor benodigd, maar het kan wél. Voor de rest heeft de iPhone 4 wel het voordeel dat ie standaard al in 5MP fotografeert/filmt, maargoed. Ook flits is een voordeel.
Retina Display => Voordeel van de iPhone 4,
FaceTime => Komt ook beschikbaar voor de 3GS, wel een spiegel als hulpmiddel gebruiken! Jailbreak benodigd.
iOS 4 => Draait perfect op 3GS. Haast geen verschil met de 4
HDR => Ook op 3GS. Jailbreak benodigd
Dus opzich is upgraden niet écht nodig, je hebt meer dan genoeg met een 3GS
Meestal is het eerder andersom. Zeker weten dat die prijzen inclusief BTW zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Als de prijzen van de zakelijke abo's van Vodafone nou voor particulieren zouden gelden was het nog het overwegen waard. Dat verschilt behoorlijk qua prijs zeg.
Ja, zakelijk is veul goedkoper. Zowel het abo als het toestel.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef eleusis het volgende:
[..]
Meestal is het eerder andersom. Zeker weten dat die prijzen inclusief BTW zijn?
Dat is zeker waar, ik kan niet meer normaal naar m'n broertjes of pa's 3G(S) kijken zonder diep van binnen te lachen om de lelijkheid van die schermen i.v.m. mijn iPhone 4quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Retina-display is 10x meer waard dan alle andere iPhone 4-verbeteringen bij elkaar. Daarom: iPhone 4.
En je meent dit serieus, dat je dit zo wilt gebruiken?quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef SteelDogg het volgende:
FaceTime => Komt ook beschikbaar voor de 3GS, wel een spiegel als hulpmiddel gebruiken! Jailbreak benodigd.
Msn is zo 2005.quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef Moos. het volgende:
[..]
Zodat iedereen die op MSN is, mij altijd kan bereiken?
[..]
over msn?
Ja dat doe ik. Zo moeilijk is het toch niet om een spiegel te plaatsen voor je iPhone?quote:En je meent dit serieus, dat je dit zo wilt gebruiken?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Zo moeilijk is het toch niet om een spiegel te plaatsen voor je iPhone?
Of anders een ander hulpmiddel?
Dit jaar is het me al een paar keer gebeurd dat ik meer dan een GB in twee weken had gebruikt...quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.
En als je thuis / ergens anders wifi hebt helemaal niet, want dan schakelt ie automatisch over op wifi.
Een abo overzetten is geen stress. Je kan je T-mobile nummer laten porteren. Dat nummer wordt dan (meestal na een week) overgezet naar Vodafone. Tot die tijd heb je bij Vodafone een tijdelijk nummer, maar je kan wel al gebruik maken van je abo. Tot de overzetting kun je je oude mobiel doorschakelen naar je tijdelijke nieuwe nummer. Of je laat je oude mobiel nog gewoon even aan staan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:01 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat zouden julie doen? Ik neig nu heel erg naar Vodafone, maar weet niet hoe lastig het is om abonnement over te zetten en is die levertijd van week 48 wel nauwkeurig? Ik moet namelijk wel weer vanaf week 48 kunnen bellen..
Wie kan mij helpen?
Click & Buy.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem wat ik nu heb is dat ik een account moet aanmaken zonder credit card. En ik wil toch wel betaalde apps kunnen downloaden..
Ja ik kwam er na veel gekloot achter, blijkbaar alleen via itunes te regelen en niet via de iphone zelf.quote:
Ik raad click&buy af, kutbedrijf, kutpolicy en niet te bereiken als je ze nodig hebt. Ik zou gaan voor het kopen van iTunes Gift Cards, waarmee je toegoed op je account kan zetten en met die code op die kaart kan je ook een account maken, dus zonder betalingsgegevens op te geven!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik kwam er na veel gekloot achter, blijkbaar alleen via itunes te regelen en niet via de iphone zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |