abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88722494
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

4.1 is al lang te jailbreaken. Gewoon updaten naar 4.1 en limera1n draaien.
Ook met unlock werkend?
  maandag 15 november 2010 @ 07:32:46 #157
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_88727543
Is er voor LockInfo ook een plugin beschikbaar die enkel dient als spacer en als dit niet bestaat, zijn plugins zonder licentie te maken?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_88727929
Wie was er vandaag ook zo extreem vroeg wakker??

Ik heb dus het alarm op dagelijks staan om 06.30uur normaal. Maar door die wintertijd shit moest je hem dus een uur terug zetten, dus om 05.30uur
Alleen VANDAAG!!!!!! ging hij dus wel gewoon netjes af om 05.30uur werkelijke tijd?!?!?!

Is dit omdat de wintertijd in de VS ook begonnen is, en dit zonder update via de Apple server gedaan word???
  maandag 15 november 2010 @ 09:43:35 #159
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88729207
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:29 schreef Estolan het volgende:
Wie was er vandaag ook zo extreem vroeg wakker??

Ik heb dus het alarm op dagelijks staan om 06.30uur normaal. Maar door die wintertijd shit moest je hem dus een uur terug zetten, dus om 05.30uur
Alleen VANDAAG!!!!!! ging hij dus wel gewoon netjes af om 05.30uur werkelijke tijd?!?!?!

Is dit omdat de wintertijd in de VS ook begonnen is, en dit zonder update via de Apple server gedaan word???
Is ondertussen ook nog een update geweest toch? en ik neem aan dat je je klok gewoon op tijd hebt staan :?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_88729251
Zover ik weet is de 4.2 nog niet uit, en daarnaast heb ik mn iphone al 2weken niet meer op itunes aangesloten.

Dus hoe kan het dat vrijdag de wekker om 05.30uur staan en afgaat om 06.30uur officiele tijd, en dan vandaag ineens om 05.30uur officiele tijd

heeft apple iets remote veranderd?

Ps. alarm stond dus uur eerder zodat wekker ( na wintetijd stand ) op normale tijd af ging, aanrader als tip hier op fok en op diverse andere fora

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 09:46:21 ]
  maandag 15 november 2010 @ 09:55:26 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88729524
Misschien dat timers elke 2 weken worden gereset.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88729623
Nee dit probleem was toch al een maand geleden geconstateerd in Australie

Wat is er van het weekend ineens veranderd ( zonder sync in itunes! )?
pi_88729830
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef LeNick het volgende:

[..]

Ook met unlock werkend?
Zover als ik weet is dat nog niet mogelijk. Maar ik zit niet zo in de Apple scene.
  maandag 15 november 2010 @ 10:14:08 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88729986
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:59 schreef Estolan het volgende:
Nee dit probleem was toch al een maand geleden geconstateerd in Australie
Nee? Je hebt de source bekeken? Wat heeft het te maken met Australië?

De beste tip was het alarm uitzetten en weer aanzetten in de nieuwe tijdzone. Voor de rest van het jaar de wekker een uur eerder laten staan, tja... :P
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88731119
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 10:14 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nee? Je hebt de source bekeken? Wat heeft het te maken met Australië?

De beste tip was het alarm uitzetten en weer aanzetten in de nieuwe tijdzone. Voor de rest van het jaar de wekker een uur eerder laten staan, tja... :P
Gast waar heb je het over de "source"???

Het alarm was al helemaal opnieuw ingesteld, verwijderd, mobiel op wintertijd gezet, herstart, alarm er opnieuw in, en een uur eerder dan eigenlijk de bedoeling is. Dit is de afgelopen 2 weken prima gegaan, alleen vandaag dus ineens niet

dus wie kan er mij vertellen wat er dit weekend veranderd is? Of heeft dit dus te maken met de Wintertijd in de VS, en dat vanaf nu alles weer zoals normaal is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 11:00:20 ]
pi_88731473
Die optie dat alle gegevens worden gewist na 10 keer de verkeerde code invoeren.. Ik neem aan dat het tien keer achter elkaar is in plaats van 10 keer in totaal? Heb er weinig zin in om alles ineens kwijt te zijn omdat ik verdeeld over 2 maanden 10 keer de verkeerde code heb ingevoerd.. Iemand een idee?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_88731531
Oftewel, had dus WEL met de wintertijd in VS te maken

http://www.iphoneclub.nl/(...)alarm-lijkt-opgelost
pi_88731602
quote:
Op maandag 15 november 2010 11:13 schreef Skv het volgende:
Die optie dat alle gegevens worden gewist na 10 keer de verkeerde code invoeren.. Ik neem aan dat het tien keer achter elkaar is in plaats van 10 keer in totaal? Heb er weinig zin in om alles ineens kwijt te zijn omdat ik verdeeld over 2 maanden 10 keer de verkeerde code heb ingevoerd.. Iemand een idee?
Neem dat dat bij tien keer achter elkaar is.
pi_88731611
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 03:40 schreef timbob het volgende:
Woot! 11000 uur!

Ok, en nu slapen.
Ik zit nog maar op 2507 uur en 12 minuten. ;(
Maar heel veel meer dan 100 dagen lijkt me ook stug, daar de iPhone 4 toen nog niet uit was in NL.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 15 november 2010 @ 11:21:11 #170
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_88731716
quote:
Op zondag 14 november 2010 18:01 schreef skittelman het volgende:

[..]

tjah heb gisteren ge guitar hero't op een iPhone 4 en was al best verslaafd. En gamen op me telefoon is bij mij echt een must. Android heeft ook een paar pracht spellen maar het aanbod is toch wat kleiner.

Maar jullie zegen dat ik in principe gewoon een iPhone kan kopen die gewoon unlocked is ipv neverlocked?

Hoe zit dat trouwens met Contacten? Neem aan dat mn Google Contacts gewoon overgezet kunnen worden.
Jahoor, je kan je Google mail/kalender/contacten naadloos syncen met je iPhone. Werkt als een tiet :D

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 15 november 2010 @ 11:47:27 #171
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_88732526
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:21 schreef timbob het volgende:

[..]

Jahoor, je kan je Google mail/kalender/contacten naadloos syncen met je iPhone. Werkt als een tiet :D
Kan ik ook de agenda die ik nu op mijn iPhone heb syncen met de Google kalender? Want ik ben bang dat als ik de kalender synchroniseer met computer dat hij dan de Google kalender overzet in plaats van andersom, en dan ben ik dus alles op mijn iPhone kwijt.

(Makkelijk: Kalender op mijn iPhone staat helemaal vol, en die op mijn computer/Google helemaal leeg)
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 15 november 2010 @ 11:51:21 #172
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_88732654
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Kan ik ook de agenda die ik nu op mijn iPhone heb syncen met de Google kalender? Want ik ben bang dat als ik de kalender synchroniseer met computer dat hij dan de Google kalender overzet in plaats van andersom, en dan ben ik dus alles op mijn iPhone kwijt.

(Makkelijk: Kalender op mijn iPhone staat helemaal vol, en die op mijn computer/Google helemaal leeg)
Ja, volgens mij gooit hij niets weg.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  maandag 15 november 2010 @ 15:41:17 #173
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_88740381
In hoeverre kijken ze iPhones na als er een haarscheurtje in zit?

Mijn iPhone werkt weer maar heeft allemaal van die watervlekken in het scherm. Als ze nou gewoon elke iPhone met haarscheurtjes zonder dat ding aan te doen of open te maken omruilen ga ik er mee terug haha. Wat ben ik toch een boefje.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 00:25:54 #174
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_88765335
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Je kan meerdere agenda's op je iphone hebben. elk met een ander kleurtje zelfs.
Je kan alles van je oude iphone agenda in je google mergen, of je kan gewoon een extra google agenda toevoegen, en die gewoon gaan gebruiken.

de tweede optie is een stuk makkelijker :P

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:10:39 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_88766273
Hmm ja, iPhone is nog steeds een optie bij de verlenging van m'n contract bij KPN. Alleen, al mijn pc's draaien Ubuntu, dus iTunes kan ik alleen draaien in een virtual box onder Windows.
Daarom vraag ik mij af of ik niet beter af zou zijn met Android.
pi_88767724
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 november 2010 01:10 schreef remlof het volgende:
Hmm ja, iPhone is nog steeds een optie bij de verlenging van m'n contract bij KPN. Alleen, al mijn pc's draaien Ubuntu, dus iTunes kan ik alleen draaien in een virtual box onder Windows.
Daarom vraag ik mij af of ik niet beter af zou zijn met Android.
Ik zou me dergelijke rompslomp besparen. Ook genoeg Android-toestellen die goed presteren.
pi_88776302
Zou een vreemde reden zijn om een "mindere" (let op aanhalingstekens) telefoon te nemen eerlijk gezegd. Enne, wie draait er dan ook Ubuntu. Dan vraag je zelf om zulke problemen. :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:01:29 #178
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88777327
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef nikk het volgende:
Zou een vreemde reden zijn om een "mindere" (let op aanhalingstekens) telefoon te nemen eerlijk gezegd. Enne, wie draait er dan ook Ubuntu. Dan vraag je zelf om zulke problemen. :P
Ik heb juist voor iphone gekozen omdat ik alleen maar mac's heb, anders was het misschien wel een BB ofzo geworden.
Ubuntu is altijd nog relaxter dan windows (mits je beetje snapt)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_88777708
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb juist voor iphone gekozen omdat ik alleen maar mac's heb, anders was het misschien wel een BB ofzo geworden.
Ubuntu is altijd nog relaxter dan windows (mits je beetje snapt)
Geen idee. Het klinkt mij als een zelfopgelegde handicap.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:18:45 #180
104871 remlof
Europees federalist
pi_88778061
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef nikk het volgende:
Ach als je al 15 jaar beroepsmatig en thuis met Linux werkt is het wel zo relaxt om niet meer de beperkingen van Windows te hebben op je desktop en je laptop :P
pi_88779378
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Ach als je al 15 jaar beroepsmatig en thuis met Linux werkt is het wel zo relaxt om niet meer de beperkingen van Windows te hebben op je desktop en je laptop :P
iPhone > Ubuntu

Maar dat is mijn mening.
pi_88779564
kunnen wat mensen aangeven hoe hun verbinding wereldwijd (als je reist) bij KPN of Vodafone verschilt met dat van T-Mobile? :s) Heb je dus minder last van slecht bereik of een batterij die erg snel leegloopt of is alles zo een beetje hetzelfde? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88779568
Misschien zit ik hier fout. Maar ik heb mijn iphone 3g officieel geunlocked bij T-mobile.

Echter push-notificaties werken niet? iemand enig idee?
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:57:13 #184
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88779654
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef nikk het volgende:

[..]

iPhone > Ubuntu

Maar dat is mijn mening.
Klopt, maar als je al vele jaren prettig met een bepaald besturingssysteem werkt kan ik me zo voorstellen dat je dit niet helemaal om gaat gooien voor een telefoon :P

@remlof: zijn er geen andere sync-utilities voor Linux te krijgen? Apps (en muziek) kun je net zo goed op de telefoon zelf kopen dus het enige waar je iTunes dan nog voor nodig hebt is syncen en het installeren van updates. Syncen kan met Google Calender ook nog wel volgens mij, dus dan heb je iTunes alleen sporadisch voor een update nodig.

Niet dat ik je nu direct een iPhone aan wil smeren, maar als je het overweegt kun je dit meenemen :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:59:23 #185
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88779735
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef rubje het volgende:
kunnen wat mensen aangeven hoe hun verbinding wereldwijd (als je reist) bij KPN of Vodafone verschilt met dat van T-Mobile? :s) Heb je dus minder last van slecht bereik of een batterij die erg snel leegloopt of is alles zo een beetje hetzelfde? :?
Dat hangt maar net af van het land en welke roaming provider je voor dat land hebt, dat kun je niet zomaar even zeggen voor de hele wereld. Ik denk in ieder geval niet dat de verschillen erg groot zijn.

In Europa is het sowieso makkelijk, omdat de door de EU verplicht gestelde tarieven voor iedere provider moeten gelden. Daar kun je dus, of je nu KPN, Vodafone of T-Mobile hebt 'thuis', iedere provider selecteren - tenzij je een of ander speciaal voordeelabonnement voor het buitenland hebt, dan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:00:57 #186
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88779810
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
Misschien zit ik hier fout. Maar ik heb mijn iphone 3g officieel geunlocked bij T-mobile.

Echter push-notificaties werken niet? iemand enig idee?
Eerst de 'zit-de-stekker-erin-vraag': staan Notifications aan in Settings, en staat het aan voor de App die jij probeert te gebruiken? :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')