Ook met unlock werkend?quote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
4.1 is al lang te jailbreaken. Gewoon updaten naar 4.1 en limera1n draaien.
Is ondertussen ook nog een update geweest toch? en ik neem aan dat je je klok gewoon op tijd hebt staanquote:Op maandag 15 november 2010 08:29 schreef Estolan het volgende:
Wie was er vandaag ook zo extreem vroeg wakker??
Ik heb dus het alarm op dagelijks staan om 06.30uur normaal. Maar door die wintertijd shit moest je hem dus een uur terug zetten, dus om 05.30uur
Alleen VANDAAG!!!!!! ging hij dus wel gewoon netjes af om 05.30uur werkelijke tijd?!?!?!
Is dit omdat de wintertijd in de VS ook begonnen is, en dit zonder update via de Apple server gedaan word???
Nee? Je hebt de source bekeken? Wat heeft het te maken met Australië?quote:Op maandag 15 november 2010 09:59 schreef Estolan het volgende:
Nee dit probleem was toch al een maand geleden geconstateerd in Australie
Gast waar heb je het over de "source"???quote:Op maandag 15 november 2010 10:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee? Je hebt de source bekeken? Wat heeft het te maken met Australië?
De beste tip was het alarm uitzetten en weer aanzetten in de nieuwe tijdzone. Voor de rest van het jaar de wekker een uur eerder laten staan, tja...
Neem dat dat bij tien keer achter elkaar is.quote:Op maandag 15 november 2010 11:13 schreef Skv het volgende:
Die optie dat alle gegevens worden gewist na 10 keer de verkeerde code invoeren.. Ik neem aan dat het tien keer achter elkaar is in plaats van 10 keer in totaal? Heb er weinig zin in om alles ineens kwijt te zijn omdat ik verdeeld over 2 maanden 10 keer de verkeerde code heb ingevoerd.. Iemand een idee?
Ik zit nog maar op 2507 uur en 12 minuten.quote:
Jahoor, je kan je Google mail/kalender/contacten naadloos syncen met je iPhone. Werkt als een tietquote:Op zondag 14 november 2010 18:01 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah heb gisteren ge guitar hero't op een iPhone 4 en was al best verslaafd. En gamen op me telefoon is bij mij echt een must. Android heeft ook een paar pracht spellen maar het aanbod is toch wat kleiner.
Maar jullie zegen dat ik in principe gewoon een iPhone kan kopen die gewoon unlocked is ipv neverlocked?
Hoe zit dat trouwens met Contacten? Neem aan dat mn Google Contacts gewoon overgezet kunnen worden.
Kan ik ook de agenda die ik nu op mijn iPhone heb syncen met de Google kalender? Want ik ben bang dat als ik de kalender synchroniseer met computer dat hij dan de Google kalender overzet in plaats van andersom, en dan ben ik dus alles op mijn iPhone kwijt.quote:Op maandag 15 november 2010 11:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Jahoor, je kan je Google mail/kalender/contacten naadloos syncen met je iPhone. Werkt als een tiet
Ja, volgens mij gooit hij niets weg.quote:Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan ik ook de agenda die ik nu op mijn iPhone heb syncen met de Google kalender? Want ik ben bang dat als ik de kalender synchroniseer met computer dat hij dan de Google kalender overzet in plaats van andersom, en dan ben ik dus alles op mijn iPhone kwijt.
(Makkelijk: Kalender op mijn iPhone staat helemaal vol, en die op mijn computer/Google helemaal leeg)
Je kan meerdere agenda's op je iphone hebben. elk met een ander kleurtje zelfs.quote:Op maandag 15 november 2010 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan ik ook de agenda die ik nu op mijn iPhone heb syncen met de Google kalender? Want ik ben bang dat als ik de kalender synchroniseer met computer dat hij dan de Google kalender overzet in plaats van andersom, en dan ben ik dus alles op mijn iPhone kwijt.
(Makkelijk: Kalender op mijn iPhone staat helemaal vol, en die op mijn computer/Google helemaal leeg)
Ik zou me dergelijke rompslomp besparen. Ook genoeg Android-toestellen die goed presteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:10 schreef remlof het volgende:
Hmm ja, iPhone is nog steeds een optie bij de verlenging van m'n contract bij KPN. Alleen, al mijn pc's draaien Ubuntu, dus iTunes kan ik alleen draaien in een virtual box onder Windows.
Daarom vraag ik mij af of ik niet beter af zou zijn met Android.
Ik heb juist voor iphone gekozen omdat ik alleen maar mac's heb, anders was het misschien wel een BB ofzo geworden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef nikk het volgende:
Zou een vreemde reden zijn om een "mindere" (let op aanhalingstekens) telefoon te nemen eerlijk gezegd. Enne, wie draait er dan ook Ubuntu. Dan vraag je zelf om zulke problemen.
Geen idee. Het klinkt mij als een zelfopgelegde handicap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb juist voor iphone gekozen omdat ik alleen maar mac's heb, anders was het misschien wel een BB ofzo geworden.
Ubuntu is altijd nog relaxter dan windows (mits je beetje snapt)
Ach als je al 15 jaar beroepsmatig en thuis met Linux werkt is het wel zo relaxt om niet meer de beperkingen van Windows te hebben op je desktop en je laptopquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:37 schreef nikk het volgende:
Zou een vreemde reden zijn om een "mindere" (let op aanhalingstekens) telefoon te nemen eerlijk gezegd. Enne, wie draait er dan ook Ubuntu. Dan vraag je zelf om zulke problemen.
iPhone > Ubuntuquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach als je al 15 jaar beroepsmatig en thuis met Linux werkt is het wel zo relaxt om niet meer de beperkingen van Windows te hebben op je desktop en je laptop
Klopt, maar als je al vele jaren prettig met een bepaald besturingssysteem werkt kan ik me zo voorstellen dat je dit niet helemaal om gaat gooien voor een telefoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef nikk het volgende:
[..]
iPhone > Ubuntu
Maar dat is mijn mening.
Dat hangt maar net af van het land en welke roaming provider je voor dat land hebt, dat kun je niet zomaar even zeggen voor de hele wereld. Ik denk in ieder geval niet dat de verschillen erg groot zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef rubje het volgende:
kunnen wat mensen aangeven hoe hun verbinding wereldwijd (als je reist) bij KPN of Vodafone verschilt met dat van T-Mobile?Heb je dus minder last van slecht bereik of een batterij die erg snel leegloopt of is alles zo een beetje hetzelfde?
Eerst de 'zit-de-stekker-erin-vraag': staan Notifications aan in Settings, en staat het aan voor de App die jij probeert te gebruiken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
Misschien zit ik hier fout. Maar ik heb mijn iphone 3g officieel geunlocked bij T-mobile.
Echter push-notificaties werken niet? iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |