quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dat zal vast lukkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik wil er een die niet na een half jaar elke freaking dag op de lader moet![]()
[..]
ooh ja veel sneeuw plezier vast![]()
[..]
ze zijn 75 en 78, ik zou het dan ook weggeven hoor
waarom na je dood? als je levend 8 miljoen kan weggeven aan een ziekenhuis is dat toch echt iets mooisquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aan instanties? (okay dat ze goede dingen doen ontken ik niet)
zet het dan in je testament ofzo, dan krijgen ze het na je dood..
Er zijn zo veel mensen op de wereld die je uit de shit kunt helpen met enkele duizenden euro's....
Je wilt niet weten hoe veel kindjes alleen al in nederland op straat leven...
maar goed, omdat er altijd wel een arme sloeber is die je overslaat of vergeet geef ik het allemaal uit aan mezelf, mn gezin, mn familie en vrienden (die ik ook voor het geld had uiteraard).
en zoals gezegd: wat er na mn dood nog over is, schenk ik dan wel weer aan goede doelen
Ik denk ook dat ik zelf iets zou opzetten zodat ik weet waar het terecht komtquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom na je dood? als je levend 8 miljoen kan weggooien aan een ziekenhuis is dat toch echt iets moois![]()
ja klopt er zijn veel mensen op de wereld maar mensen zonder geld help je niet door ze inees veel geld te geven.
als ik veel geld zou winnen zou ik dat ook delen met vrienden en familie en een doel waar ik 100% achter sta of dat zelf opzetten![]()
als je iets goeds kan doen tijdens je leven met iets wat jij gratis kreeg waarom niet?
zoals met alles, doneer ik wel NA mn doodquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom na je dood? als je levend 8 miljoen kan weggooien aan een ziekenhuis is dat toch echt iets moois![]()
ja klopt er zijn veel mensen op de wereld maar mensen zonder geld help je niet door ze inees veel geld te geven.
als ik veel geld zou winnen zou ik dat ook delen met vrienden en familie en een doel waar ik 100% achter sta of dat zelf opzetten![]()
als je iets goeds kan doen tijdens je leven met iets wat jij gratis kreeg waarom niet?
Jij ook een fijn weekendquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals met alles, doneer ik wel NA mn dood
ik zei toch: ben behoorlijk egoistisch geworden...
nu ben ik off
fijn weekend mensen
maar ze is een vrouw en een vriendin maar niet zijn vriendin hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
at TT
btw.. sheldon en een vriendinnetje.. das helemaal hilarisch...
fijnen dagquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals met alles, doneer ik wel NA mn dood
ik zei toch: ben behoorlijk egoistisch geworden...
nu ben ik off
fijn weekend mensen
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is dan ook een uitstekend doelwit
show your kitten!
Sheldon would have been proudquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:57 schreef PeZu het volgende:
tevens stiekem de lapo pakken met een bazinga is natuurlijk van ongekende klasse
ik deed het gisteren ook en met als gedachte revenge is a dish best served cold, ik was uber nerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sheldon would have been proud
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:53 schreef PeZu het volgende:
ik had gisteren ook een topic gemaakt met bazinga in de tt![]()
en ps http://instantbazinga.com/
Uber nerdsquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik deed het gisteren ook en met als gedachte revenge is a dish best served cold, ik was uber nerd
ahwwwwquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bazinga![]()
[..]
Ja
http://tinypic.com/player.php?v=f418a9&s=7
didi please do not touch that button you have no idea what it *KABPOOOOOOOM* doesquote:
Voor Amersfoort jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
Dan weet je dus ook waar Alfa Mike Foxtrot voor staat
Bazinga!quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
didi please do not touch that button you have no idea what it *KABPOOOOOOOM* does
Wat is er met übernerds?quote:
well aint that cute......quote:
Wablief?quote:
quote:
Hildequote:Op zaterdag 6 november 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bazinga![]()
[..]
Ja
http://tinypic.com/player.php?v=f418a9&s=7
Voor mij wel hoorquote:
adios motherfuckerquote:
quote:
quote:
ja die moesten we gewoon doen, echt dat moestquote:
12 uur schaft... Kunnen we bij jou ook bekant de klok op gelijk zetten, hmm?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt want ben nu eten [ afbeelding ]
quote:
Met frkadellen en snitselsquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
12 uur schaft... Kunnen we bij jou ook bekant de klok op gelijk zetten, hmm?
quote:
DIe wil ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Extra sterke grattis-mocca-test-koffie van DE![]()
Ik snap datquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die moesten we gewoon doen, echt dat moest
quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat
[..]
Ik neem wel een proefzakje mee als ik jouw kant op kom en de 28e krijg je sowieso
![]()
de 27e niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat
[..]
Ik neem wel een proefzakje mee als ik jouw kant op kom en de 28e krijg je sowieso
![]()
Dan heb ik er al een lange werkdag met voldoende werkkoffie opzittenquote:
En ik neem wel heel veel proefzakjes meequote:
Dan mag ie natuurlijk ookquote:
oeh die eerstequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
FF spammen:
FOK! tv-tip: Great Migrations
FOK! tv-tip: docu WO I vanuit de lucht
Aardig ja, maar nu lag het aan mijn oudersquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
12 uur schaft... Kunnen we bij jou ook bekant de klok op gelijk zetten, hmm?
Deze keer pannekoekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met frkadellen en snitsels
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aardig ja, maar nu lag het aan mijn ouders
[..]
Deze keer pannekoeken
Iets voor tijdens een meet want jou pannenkoekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PannenkoekenDa's lang geleden
Maar geen zin om te bakken
Komt binnenkort wel weer eens een keer
Vet. ff in de gaten houdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
FF spammen:
Ik zal d'r eens over na denken en een extra koekenpan regelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets voor tijdens een meet want jou pannenkoeken
Fles, lieverd, hoe is het nu met je?quote:
Nu wel goed hoor. Ik ga me zo maar eens aankleden en koffie zetten en alles. En vanmiddag hoor ik wel wat we precies met de muziek gaan doen. Morgen ben ik wrsl de hele dag bezig met de muziek. We zien het gewoon wel. Le vent nous porteraquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fles, lieverd, hoe is het nu met je?
Lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:43 schreef Barretje80 het volgende:
Thee.. met chineze (!!) honing..
hopelijk wordt ik er wat warmer van...
Sterkte in elk geval moppiequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wel goed hoor. Ik ga me zo maar eens aankleden en koffie zetten en alles. En vanmiddag hoor ik wel wat we precies met de muziek gaan doen. Morgen ben ik wrsl de hele dag bezig met de muziek. We zien het gewoon wel. Le vent nous portera
Goedemorgen gfquote:
Die preview alleen alquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
FF spammen:
Ik bak wel meequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zal d'r eens over na denken en een extra koekenpan regelen
trevquote:
marijkequote:
En als ik dacht dat het al niet beter konquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bak wel mee(en neem dan ook wel die extra pan mee
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeujquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als ik dacht dat het al niet beter kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de afwashulp
Kom je ook de 27e (ook al weet dat je stiekem niet aan meets doetquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
Honger als een malle door die pannenkoeken.praatMaar er komen alleen maar leuke mensen
)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee, buiten is engquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj![]()
![]()
[..]
voor de afwashulp
[..]
Kom je ook de 27e (ook al weet dat je stiekem niet aan meets doetMaar er komen alleen maar leuke mensen
)
Maar maar maar, dan mag jij op de chaise longue?quote:
Goed hequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj![]()
![]()
[..]
voor de afwashulp
[..]
Kom je ook de 27e (ook al weet dat je stiekem niet aan meets doetMaar er komen alleen maar leuke mensen
)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan mag jij op de chaise longue?
Aan een van jouquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
Heel lief hoor maar ik heb er totaal geen behoefte aan dat ligt overigens niet aan een van jullie maar aan een van mij.
wat houd dat nou precies in, dat wiki bijwerken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki is ook weer helemaal bijgewerkt
ja zeker zijn er meerdere ikke 's!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan een van jouZijn er meerdere jou's dan?
En jammer, maar ik snap het welMocht je je toch nog bedenken dan blijf je welkom
dat ik de topics in de OP erbij zetquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat houd dat nou precies in, dat wiki bijwerken?
ah, okquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik de topics in de OP erbij zet
klopt!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is eigenlijk best wel lekker weer
Dan.. dan.. dan.. EET ik wel meequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
)
oh noes! Maak em dood maak em dood!quote:
TINGELINGELINGquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oh noes! Maak em dood maak em dood!
Maar het is een vloquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TINGELINGELING
Wakker worden jij. Het doodgaan en doodmaken is nu wel even voorbij
cutequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=24bvpzb&s=7
Hilde die gewassen wordt door Sofie
Ze zijn zo leuk samen!quote:
qua temperatuur was het gisteren anders ook wel lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klopt!
zeker als je het vergelijkt met gisteren
Wat?quote:
nou, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...maar hij is ehm..nu aan het spelen met zijn vriendjes op een groot stuk haar denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
oh noes! Maak em dood maak em dood!
Ik had een vlo ja, op mijn arm..en toen op mijn broek..en toen weer op mijn arm..en toen op mijn slof..en toen weer op mijn broek. En toen..niet meer. (sorry Fles)quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:33 schreef MPG het volgende:
Wat?
Heeft Thijs vlooien?
Of heb jij vlooien?
Ja, ik weet het, vlooien zijn echt moeilijk dood te makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...maar hij is ehm..nu aan het spelen met zijn vriendjes op een groot stuk haar denk ik.
met een weiland kunnen ze niet zoveel denk ik
GMTAquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef PeZu het volgende:
Hou op over vlooien ik krijg spontaan jeuk
Nou, ik heb hem vermoord met een speelgoedambulancequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik weet het, vlooien zijn echt moeilijk dood te makenMaar dat wordt dus weer ontvlooien
daarom ging hij daar dus ook wegquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem vermoord met een speelgoedambulance![]()
En hij kwam van Mirre af, die heb ik net gister behandeld
death by ambulance, ironischquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze aan het doodgaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus datquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom ging hij daar dus ook weg
quote:
iddquote:
en in dit geval is rip aan de nabestaande juist correct!quote:
Je ziet Hilde echt zo kijken "Mens, ga eens weg met dat klikkende kastjequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Oooh, ja, ik heb 1 keer een zwerfkitten behandeld met dit:quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze aan het doodgaanHad ik ook met Hilde. Doordat ze grotendeels wit is zag ik ze stuiptrekkend tevoorschijn komen zeg maar
Wel makkelijk, kon ze er zo afplukken. Maar wel smerig
is nog gevaarlijk ook voor zon beestje, zoveel vlooienquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, ja, ik heb 1 keer een zwerfkitten behandeld met dit: [ afbeelding ]
Er kwamen honderden vlooien afgevallen, en die krioelden nog lekker door overal..en dat arme beestje maar bibberend mieuw mieuw zeggen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet Hilde echt zo kijken "Mens, ga eens weg met dat klikkende kastje"
awh lief lief liefquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, dat is zo sipquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, ja, ik heb 1 keer een zwerfkitten behandeld met dit: [ afbeelding ]
Er kwamen honderden vlooien afgevallen, en die krioelden nog lekker door overal..en dat arme beestje maar bibberend mieuw mieuw zeggen
ja, hij heeft er lang over gedaan om bij te komen, hij had ook nog een stuk of 7 teken, ik werd er echt misselijk vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:42 schreef PeZu het volgende:
is nog gevaarlijk ook voor zon beestje, zoveel vlooien
heel erg schattigquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen
Ik vind het vooral leuk als Hilde gewassen wordt, maar ze dan eigenlijk wil spelen, dan neemt Sofie d'r in de houdgreep om d'r te kunnen wassen
wtf met zoveel teken ook nog? Dat het beestje nog leefde heequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij heeft er lang over gedaan om bij te komen, hij had ook nog een stuk of 7 teken, ik werd er echt misselijk van![]()
daarna heb ik hem nog gewassen en toen lekker droog gewreven met een zachte dikke handdoek..en toen een half uur met hem geknuffeld
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
en toen viel hij mij hand aan![]()
jeuj voor kittens
je bent liefquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij heeft er lang over gedaan om bij te komen, hij had ook nog een stuk of 7 teken, ik werd er echt misselijk van![]()
daarna heb ik hem nog gewassen en toen lekker droog gewreven met een zachte dikke handdoek..en toen een half uur met hem geknuffeld
Amper, bloedarmoede ook enzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:46 schreef PeZu het volgende:
wtf met zoveel teken ook nog? Dat het beestje nog leefde hee
Zuster taartje
bizarquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Amper, bloedarmoede ook enzo![]()
Hij was wit, en niet alleen zijn vacht...
Maar hij kwam er bovenop hoor, na zijn verblijf in de ziekenboeg van het asiel was hij ook meteen voorzien van nieuwe baasjes
dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Amper, bloedarmoede ook enzo![]()
Hij was wit, en niet alleen zijn vacht...
Maar hij kwam er bovenop hoor, na zijn verblijf in de ziekenboeg van het asiel was hij ook meteen voorzien van nieuwe baasjes
Ja eerst was het sip maar door de goede zorgen van superverpleegster ST kwam het gelukkig helemaal goed.quote:
ja ik wil ook zo'n verpleegsterquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja eerst was het sip maar door de goede zorgen van superverpleegster ST kwam het gelukkig helemaal goed.
Nou ja, ik was meer die gemene mevrouw met die enorme spuit, tekentang en bak lauw water met shampooquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Ja eerst was het sip maar door de goede zorgen van superverpleegster ST kwam het gelukkig helemaal goed.
Ja je hebt de ervaring met nare spuit, tekentang en bak lauw water doen vergeten door het knuffelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik was meer die gemene mevrouw met die enorme spuit, tekentang en bak lauw water met shampoo![]()
(en daarna dan ook wel knuffelvrijwilliger)
you got a friend in mequote:
Misschien een beetjequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Panda72 het volgende:
Ja je hebt de ervaring met nare spuit, tekentang en bak lauw water doen vergeten door het knuffelen.
Ja!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk dat ik toch maar eens naar de dokter ga met me teen![]()
ik heb nou 2 grote tenen aan 1 voet
Ja, dat doe jij met poezelsquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een beetje![]()
Gelukkig mag ik vaak wel veel met katten, ik heb ook de gemeenste Pers uit het asiel drie uur zitten kammen..de rest van de vrijwilligers verscheurde ze al als ze de kam pakten![]()
Toch heeft zo'n poes altijd ergens wel in de gaten dat je het goed met hem voor hebt, want die bak water vinden ze nooit zo'n succes normaal gezienquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik was meer die gemene mevrouw met die enorme spuit, tekentang en bak lauw water met shampoo![]()
(en daarna dan ook wel knuffelvrijwilliger)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Gaan!
En wel nu me teen!
Ik heb er ook wel regelmatig eentje met alle nagels en tanden die hij had in mijn hand gehad hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat doe jij met poezelsMet Sofie mag je ook bijna alles
[..]
Ja!
Gaan!
En wel nu me teen!
Wel een foto maken van voor en na het afknippen hequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ja ze kunnen behoorlijk uithalenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een beetje![]()
Gelukkig mag ik vaak wel veel met katten, ik heb ook de gemeenste Pers uit het asiel drie uur zitten kammen..de rest van de vrijwilligers verscheurde ze al als ze de kam pakten![]()
Deze was nog versuft door de gifdampen uit die vlooienspuit denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch heeft zo'n poes altijd ergens wel in de gaten dat je het goed met hem voor hebt, want die bak water vinden ze nooit zo'n succes normaal gezien
Dat geloof ik ook wel, ik denk dat Mungo van Bianca ook niet echt leuk tegen jou isquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel regelmatig eentje met alle nagels en tanden die hij had in mijn hand gehad hoor
daar kunnen ze toch niks aan doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad even gaan, straks is ie gebroken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een foto maken van voor en na het afknippen he
[..]
Ja!
Gaan!
En wel nu me teen!
De vorige keer had Mungo redelijk respect voor me. Hij bleef op gepaste afstand en rook zelfs even aan mijn handquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat geloof ik ook wel, ik denk dat Mungo van Bianca ook niet echt leuk tegen jou isMaar over het algemeen ben jij goed met beestjes
Vooral met mijn en jouw beestjes
hee niet zo op je teentjes getrapt zijn hehquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kunnen ze toch niks aan doen
Ja en, dan is er in elk geval naar gekeken door een professionalquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kunnen ze toch niks aan doen
Ja, Mungo wordt steeds relaxterquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De vorige keer had Mungo redelijk respect voor me. Hij bleef op gepaste afstand en rook zelfs even aan mijn hand
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee niet zo op je teentjes getrapt zijn heh
whehehequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en diegene heeft daarna medische verzorging nodigquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan moet ie huilen van de pijn gok ik
Stoor je niet aan de geplaag hoor GF. Maar echt als ik jou was zou ik toch maar even langs te dokter gaan anders kun je straks niet meer op je tenen lopen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
trevquote:
Agressievelingquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en diegene heeft daarna medische verzorging nodig
Scheisse naquote:
ja ik ga niet op mijn tenen lopen omdat jij van die lange tenen hebtquote:
dat is waarquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en, dan is er in elk geval naar gekeken door een professional
:d Zijn balletcarrière, wat doe je!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Stoor je niet aan de geplaag hoor GF. Maar echt als ik jou was zou ik toch maar even langs te dokter gaan anders kun je straks niet meer op je tenen lopen.
dat is nog steeds niet bewezenquote:
Dan moet je de 27e toch maar komenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wil ook zo'n verpleegster
Even de sint schrijven
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga niet op mijn tenen lopen omdat jij van die langegebroken tenen hebt
Hij blij jij blij, win-winquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
u heeft een gebroken![]()
dat is dan 17 euro
Okee, potentieel agressieveling danquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog steeds niet bewezen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
:d Zijn balletcarrière, wat doe je!
quote:
whehehequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Stoor je niet aan de geplaag hoor GF. Maar echt als ik jou was zou ik toch maar even langs te dokter gaan anders kun je straks niet meer op je tenen lopen.
is die nou voorbijquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
:d Zijn balletcarrière, wat doe je!
*proestquote:
Je klaagt wel teen en been hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
is die nou voorbij
je moet wel zorgen dat je geen kromme tenen krijgt van dit gesprek.quote:
jup kan over een 1 1/2 uur terechtquote:
lolquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je klaagt wel teen en been hoor
quote:
Hij voelt zich een beetje op zijn zere teen getrapt denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je klaagt wel teen en been hoor
even teruglezenquote:
Geniet er vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu maar eens douchen en boodschapjes enzo doen, voordat de supermarkt leeg is
Dat klopt als een zwerende teenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:10 schreef Panda72 het volgende:
Hij voelt zich een beetje op zijn zere teen getrapt denk ik.
Vergeet de lange VINGERS niet. Misschien heb je er nog wat aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jup kan over een 1 1/2 uur terecht![]()
dus eerst maar even de boodschappen gaan doen
Dag snoetepetoetertjequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieverdjequote:
shop ze marijkequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij serveert tenenkaas en toe-stjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lolzou hij ook een tenen-thema-avond hebben in de club?
net als de egeltjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe moet dat nou met voetje vrijen?
Gewoon, 1 condoom minderquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe moet dat nou met voetje vrijen?
die haalt ze zelf maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en drie teentjes knoflook, vroeg Nic net om.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
Aan een ieder die er vandoor gaat, fijnen middag
Aan iedereen die blijft een fijnen middag!
Ik ben weg
Whooooooaaaaahquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
Ik ben weg
Nee ik heb geen pleisterquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
GF bel de dokter vast even.
"Ik ben de man met de bloedende teen, ik ben nog drie straten van u verwijderd"
Andersom wordt al lastig, dan weet de beste man niet eens waar te beginnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoop wel dat de dokter gf zo van top tot teen onderzoekt
laters pezuquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
Ik ben weg
Het is wel een dokter hoor, die weten veel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Andersom wordt al lastig, dan weet de beste man niet eens waar te beginnen
Ja maar goed. Iets moet wel BESTAANquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is wel een dokter hoor, die weten veel.
Ik zou ze haast op een voetstuk zetten
en dan zeuren dat ik soms flauw benquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is wel een dokter hoor, die weten veel.
Ik zou ze haast op een voetstuk zetten
hey Enfequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:20 schreef Enfermera het volgende:
Middag!Zo, ben weer klaar met werken. Ben kapot
Heel mn kop zit vol met snot en ik heb keelpijn
Ohja, ik ging paracetamol innemen, that reminds me
Hoe is het met je tenen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:20 schreef Enfermera het volgende:
Middag!Zo, ben weer klaar met werken. Ben kapot
Heel mn kop zit vol met snot en ik heb keelpijn
Ohja, ik ging paracetamol innemen, that reminds me
Als die dokter het niet kan vinden, moet hij zich denk ik snel uit de voeten maken..quote:
Ach, GF zal altijd wel een buitenbeentje blijvenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Als die dokter het niet kan vinden, moet hij zich denk ik snel uit de voeten maken..
Trevquote:
quote:
Als hij maar voet bij stuk houdtquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, GF zal altijd wel een buitenbeentje blijven
EN oppassen dat hij niet als versTEENd blijft staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als die dokter het niet kan vinden, moet hij zich denk ik snel uit de voeten maken..
we praten je zome teen wel bijquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev![]()
[..]
Ik zal wel weer iets gemist hebben?
quote:
Mis je tenen? Jij ook al??quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:26 schreef Enfermera het volgende:
Ik zal wel weer iets gemist hebben?
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren hequote:
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren he.
Hij heeft nog mazzel dat het bij 1 been blijft. Ik bedoel, een ingescheurde nagel, dat verdorie geen kattepisquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren he.
Hij heeft gewoon een tijd lang op te grote voet geleefd. Daar moet maar eens wat aan gedaan wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staan
Zo snel ben ik niet op mijn teentjes getrapt hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staan
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesprokenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Enfermera het volgende:
Het topique is weer lekker op niveau, als ik het zo hoor
Hier wel meer als een meterquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesproken
* suikertaartje mompelt weer iets over een voetstukquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesproken
Nee hoor, hier staat die op het bureauquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je op je rug ligt
Tena lady?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef Symphonic het volgende:
Ken ik nog een lied van...
It's once, twice, Teena lady
(of ging ie toch anders?)
Tegen al dat gezeik hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tena lady?
Ik zie het verband niet
Sorry kan het niet latenquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee GF, moet je kijken hoe liefJe landgenoten hebben zelfs een station naar je vernoemd
![]()
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee GF, moet je kijken hoe liefJe landgenoten hebben zelfs een station naar je vernoemd
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tena lady?
Ik zie het verband niet
GF is eergisteren met een vuilconTEENer over zijn teen gereden en is nu toch maar naar de dokter ermeequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:02 schreef Enfermera het volgende:
Maarre, wie verteld me ff hoe dat nou zit met die voeten etc
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ohhhquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GF is eergisteren met een vuilconTEENer over zijn teen gereden en is nu toch maar naar de dokter ermee
Ik snap niet dat hij er niet meTEEN er mee naar de dokter is gegaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GF is eergisteren met een vuilconTEENer over zijn teen gereden en is nu toch maar naar de dokter ermee
hij is immers niet van sTeenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij er niet meTEEN er mee naar de dokter is gegaan
Hey mr Beroemdquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef TheFamousMan het volgende:
hoi
het weer valt toch wel tegen, moet ik zeggen
volgens mij wordt er meer bier gedronken dan koffiequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen ik ga koffie halen beneden.
Dan hoor ik echt echt bij
Alleen als je ook terug komtquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen ik ga koffie halen beneden.
Dan hoor ik echt echt bij
wat, nu?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef Symphonic het volgende:
volgens mij wordt er meer bier gedronken dan koffie
Bij dezequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als je ook terug komt
Niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij deze
Al ga ik liever naar buiten om met de auto aan de gang te gaan maar het weer werkt totaal niet mee...
Aaaah...boet je er een kusje ob?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.. volgensbij ben ik snibverkoubeb aabt het wordeb
het weer, het regende hier net, en de lucht kleurt alweer donkerquote:
Nou ik ga zo denk ik even kijken of het droog is. Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet?
Moet je even hier heen rijden
Je toetsenbord ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.. volgensbij ben ik snibverkoubeb aabt het wordeb
wat voor eentje dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou ik ga zo denk ik even kijken of het droog is. Lijkt er wel op.
EN rijden doe ik liever niet als het erg nat, 't is een oude
doeidoeiquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
Even douchen en dan nog even de stad in![]()
Altijd fijbquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaah...boet je er een kusje ob?
quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kwam even een kijkje nemen
ewaaaaaaaaaaaahquote:
Door drinkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij is het weer nat voordat ik de koffie opheb.
Geniet van je douchquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
Even douchen en dan nog even de stad in![]()
Ik zeg ook niet atten alleen maar doordrinkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bleh, ga geen koffie atten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |