wat houd dat nou precies in, dat wiki bijwerken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki is ook weer helemaal bijgewerkt
ja zeker zijn er meerdere ikke 's!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan een van jouZijn er meerdere jou's dan?
En jammer, maar ik snap het welMocht je je toch nog bedenken dan blijf je welkom
dat ik de topics in de OP erbij zetquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat houd dat nou precies in, dat wiki bijwerken?
ah, okquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik de topics in de OP erbij zet
klopt!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is eigenlijk best wel lekker weer
Dan.. dan.. dan.. EET ik wel meequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bak wel mee(en neem dan ook wel die extra pan mee
)
oh noes! Maak em dood maak em dood!quote:
TINGELINGELINGquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oh noes! Maak em dood maak em dood!
Maar het is een vloquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TINGELINGELING
Wakker worden jij. Het doodgaan en doodmaken is nu wel even voorbij
cutequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=24bvpzb&s=7
Hilde die gewassen wordt door Sofie
Ze zijn zo leuk samen!quote:
qua temperatuur was het gisteren anders ook wel lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klopt!
zeker als je het vergelijkt met gisteren
Wat?quote:
nou, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...maar hij is ehm..nu aan het spelen met zijn vriendjes op een groot stuk haar denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
oh noes! Maak em dood maak em dood!
Ik had een vlo ja, op mijn arm..en toen op mijn broek..en toen weer op mijn arm..en toen op mijn slof..en toen weer op mijn broek. En toen..niet meer. (sorry Fles)quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:33 schreef MPG het volgende:
Wat?
Heeft Thijs vlooien?
Of heb jij vlooien?
Ja, ik weet het, vlooien zijn echt moeilijk dood te makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...maar hij is ehm..nu aan het spelen met zijn vriendjes op een groot stuk haar denk ik.
met een weiland kunnen ze niet zoveel denk ik
GMTAquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef PeZu het volgende:
Hou op over vlooien ik krijg spontaan jeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |