oeh die eerstequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
FF spammen:
FOK! tv-tip: Great Migrations
FOK! tv-tip: docu WO I vanuit de lucht
Aardig ja, maar nu lag het aan mijn oudersquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
12 uur schaft... Kunnen we bij jou ook bekant de klok op gelijk zetten, hmm?
Deze keer pannekoekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met frkadellen en snitsels
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aardig ja, maar nu lag het aan mijn ouders
[..]
Deze keer pannekoeken
Iets voor tijdens een meet want jou pannenkoekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PannenkoekenDa's lang geleden
Maar geen zin om te bakken
Komt binnenkort wel weer eens een keer
Vet. ff in de gaten houdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
FF spammen:
Ik zal d'r eens over na denken en een extra koekenpan regelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets voor tijdens een meet want jou pannenkoeken
Fles, lieverd, hoe is het nu met je?quote:
Nu wel goed hoor. Ik ga me zo maar eens aankleden en koffie zetten en alles. En vanmiddag hoor ik wel wat we precies met de muziek gaan doen. Morgen ben ik wrsl de hele dag bezig met de muziek. We zien het gewoon wel. Le vent nous porteraquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fles, lieverd, hoe is het nu met je?
Lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:43 schreef Barretje80 het volgende:
Thee.. met chineze (!!) honing..
hopelijk wordt ik er wat warmer van...
Sterkte in elk geval moppiequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wel goed hoor. Ik ga me zo maar eens aankleden en koffie zetten en alles. En vanmiddag hoor ik wel wat we precies met de muziek gaan doen. Morgen ben ik wrsl de hele dag bezig met de muziek. We zien het gewoon wel. Le vent nous portera
Goedemorgen gfquote:
Die preview alleen alquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
FF spammen:
Ik bak wel meequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zal d'r eens over na denken en een extra koekenpan regelen
trevquote:
marijkequote:
En als ik dacht dat het al niet beter konquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bak wel mee(en neem dan ook wel die extra pan mee
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeujquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als ik dacht dat het al niet beter kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de afwashulp
Kom je ook de 27e (ook al weet dat je stiekem niet aan meets doetquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
Honger als een malle door die pannenkoeken.praatMaar er komen alleen maar leuke mensen
)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee, buiten is engquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj![]()
![]()
[..]
voor de afwashulp
[..]
Kom je ook de 27e (ook al weet dat je stiekem niet aan meets doetMaar er komen alleen maar leuke mensen
)
Maar maar maar, dan mag jij op de chaise longue?quote:
Goed hequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj![]()
![]()
[..]
voor de afwashulp
[..]
Kom je ook de 27e (ook al weet dat je stiekem niet aan meets doetMaar er komen alleen maar leuke mensen
)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan mag jij op de chaise longue?
Aan een van jouquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
Heel lief hoor maar ik heb er totaal geen behoefte aan dat ligt overigens niet aan een van jullie maar aan een van mij.
wat houd dat nou precies in, dat wiki bijwerken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki is ook weer helemaal bijgewerkt
ja zeker zijn er meerdere ikke 's!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan een van jouZijn er meerdere jou's dan?
En jammer, maar ik snap het welMocht je je toch nog bedenken dan blijf je welkom
dat ik de topics in de OP erbij zetquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat houd dat nou precies in, dat wiki bijwerken?
ah, okquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik de topics in de OP erbij zet
klopt!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is eigenlijk best wel lekker weer
Dan.. dan.. dan.. EET ik wel meequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
)
oh noes! Maak em dood maak em dood!quote:
TINGELINGELINGquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oh noes! Maak em dood maak em dood!
Maar het is een vloquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TINGELINGELING
Wakker worden jij. Het doodgaan en doodmaken is nu wel even voorbij
cutequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=24bvpzb&s=7
Hilde die gewassen wordt door Sofie
Ze zijn zo leuk samen!quote:
qua temperatuur was het gisteren anders ook wel lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klopt!
zeker als je het vergelijkt met gisteren
Wat?quote:
nou, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...maar hij is ehm..nu aan het spelen met zijn vriendjes op een groot stuk haar denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
oh noes! Maak em dood maak em dood!
Ik had een vlo ja, op mijn arm..en toen op mijn broek..en toen weer op mijn arm..en toen op mijn slof..en toen weer op mijn broek. En toen..niet meer. (sorry Fles)quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:33 schreef MPG het volgende:
Wat?
Heeft Thijs vlooien?
Of heb jij vlooien?
Ja, ik weet het, vlooien zijn echt moeilijk dood te makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...maar hij is ehm..nu aan het spelen met zijn vriendjes op een groot stuk haar denk ik.
met een weiland kunnen ze niet zoveel denk ik
GMTAquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef PeZu het volgende:
Hou op over vlooien ik krijg spontaan jeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |