Nou, ik heb hem vermoord met een speelgoedambulancequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik weet het, vlooien zijn echt moeilijk dood te makenMaar dat wordt dus weer ontvlooien
daarom ging hij daar dus ook wegquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem vermoord met een speelgoedambulance![]()
En hij kwam van Mirre af, die heb ik net gister behandeld
death by ambulance, ironischquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze aan het doodgaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus datquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom ging hij daar dus ook weg
quote:
iddquote:
en in dit geval is rip aan de nabestaande juist correct!quote:
Je ziet Hilde echt zo kijken "Mens, ga eens weg met dat klikkende kastjequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=24bvpzb&s=7
Hilde die gewassen wordt door Sofie
quote:
Oooh, ja, ik heb 1 keer een zwerfkitten behandeld met dit:quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze aan het doodgaanHad ik ook met Hilde. Doordat ze grotendeels wit is zag ik ze stuiptrekkend tevoorschijn komen zeg maar
Wel makkelijk, kon ze er zo afplukken. Maar wel smerig
is nog gevaarlijk ook voor zon beestje, zoveel vlooienquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, ja, ik heb 1 keer een zwerfkitten behandeld met dit: [ afbeelding ]
Er kwamen honderden vlooien afgevallen, en die krioelden nog lekker door overal..en dat arme beestje maar bibberend mieuw mieuw zeggen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet Hilde echt zo kijken "Mens, ga eens weg met dat klikkende kastje"
awh lief lief liefquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=24bvpzb&s=7
Hilde die gewassen wordt door Sofie
Oh, dat is zo sipquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, ja, ik heb 1 keer een zwerfkitten behandeld met dit: [ afbeelding ]
Er kwamen honderden vlooien afgevallen, en die krioelden nog lekker door overal..en dat arme beestje maar bibberend mieuw mieuw zeggen
ja, hij heeft er lang over gedaan om bij te komen, hij had ook nog een stuk of 7 teken, ik werd er echt misselijk vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:42 schreef PeZu het volgende:
is nog gevaarlijk ook voor zon beestje, zoveel vlooien
heel erg schattigquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen
Ik vind het vooral leuk als Hilde gewassen wordt, maar ze dan eigenlijk wil spelen, dan neemt Sofie d'r in de houdgreep om d'r te kunnen wassen
wtf met zoveel teken ook nog? Dat het beestje nog leefde heequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij heeft er lang over gedaan om bij te komen, hij had ook nog een stuk of 7 teken, ik werd er echt misselijk van![]()
daarna heb ik hem nog gewassen en toen lekker droog gewreven met een zachte dikke handdoek..en toen een half uur met hem geknuffeld
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
en toen viel hij mij hand aan![]()
jeuj voor kittens
je bent liefquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij heeft er lang over gedaan om bij te komen, hij had ook nog een stuk of 7 teken, ik werd er echt misselijk van![]()
daarna heb ik hem nog gewassen en toen lekker droog gewreven met een zachte dikke handdoek..en toen een half uur met hem geknuffeld
Amper, bloedarmoede ook enzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:46 schreef PeZu het volgende:
wtf met zoveel teken ook nog? Dat het beestje nog leefde hee
Zuster taartje
bizarquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Amper, bloedarmoede ook enzo![]()
Hij was wit, en niet alleen zijn vacht...
Maar hij kwam er bovenop hoor, na zijn verblijf in de ziekenboeg van het asiel was hij ook meteen voorzien van nieuwe baasjes
dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Amper, bloedarmoede ook enzo![]()
Hij was wit, en niet alleen zijn vacht...
Maar hij kwam er bovenop hoor, na zijn verblijf in de ziekenboeg van het asiel was hij ook meteen voorzien van nieuwe baasjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |