Ja en, dan is er in elk geval naar gekeken door een professionalquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kunnen ze toch niks aan doen
Ja, Mungo wordt steeds relaxterquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De vorige keer had Mungo redelijk respect voor me. Hij bleef op gepaste afstand en rook zelfs even aan mijn hand
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee niet zo op je teentjes getrapt zijn heh
whehehequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en diegene heeft daarna medische verzorging nodigquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan moet ie huilen van de pijn gok ik
Stoor je niet aan de geplaag hoor GF. Maar echt als ik jou was zou ik toch maar even langs te dokter gaan anders kun je straks niet meer op je tenen lopen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
trevquote:
Agressievelingquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en diegene heeft daarna medische verzorging nodig
Scheisse naquote:
ja ik ga niet op mijn tenen lopen omdat jij van die lange tenen hebtquote:
dat is waarquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en, dan is er in elk geval naar gekeken door een professional
:d Zijn balletcarrière, wat doe je!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Stoor je niet aan de geplaag hoor GF. Maar echt als ik jou was zou ik toch maar even langs te dokter gaan anders kun je straks niet meer op je tenen lopen.
dat is nog steeds niet bewezenquote:
Dan moet je de 27e toch maar komenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wil ook zo'n verpleegster
Even de sint schrijven
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga niet op mijn tenen lopen omdat jij van die langegebroken tenen hebt
Hij blij jij blij, win-winquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
u heeft een gebroken![]()
dat is dan 17 euro
Okee, potentieel agressieveling danquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog steeds niet bewezen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
:d Zijn balletcarrière, wat doe je!
quote:
whehehequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Stoor je niet aan de geplaag hoor GF. Maar echt als ik jou was zou ik toch maar even langs te dokter gaan anders kun je straks niet meer op je tenen lopen.
is die nou voorbijquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
:d Zijn balletcarrière, wat doe je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |