ja ik wil ook zo'n verpleegsterquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja eerst was het sip maar door de goede zorgen van superverpleegster ST kwam het gelukkig helemaal goed.
Nou ja, ik was meer die gemene mevrouw met die enorme spuit, tekentang en bak lauw water met shampooquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Ja eerst was het sip maar door de goede zorgen van superverpleegster ST kwam het gelukkig helemaal goed.
Ja je hebt de ervaring met nare spuit, tekentang en bak lauw water doen vergeten door het knuffelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik was meer die gemene mevrouw met die enorme spuit, tekentang en bak lauw water met shampoo![]()
(en daarna dan ook wel knuffelvrijwilliger)
you got a friend in mequote:
Misschien een beetjequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Panda72 het volgende:
Ja je hebt de ervaring met nare spuit, tekentang en bak lauw water doen vergeten door het knuffelen.
Ja!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk dat ik toch maar eens naar de dokter ga met me teen![]()
ik heb nou 2 grote tenen aan 1 voet
Ja, dat doe jij met poezelsquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een beetje![]()
Gelukkig mag ik vaak wel veel met katten, ik heb ook de gemeenste Pers uit het asiel drie uur zitten kammen..de rest van de vrijwilligers verscheurde ze al als ze de kam pakten![]()
Toch heeft zo'n poes altijd ergens wel in de gaten dat je het goed met hem voor hebt, want die bak water vinden ze nooit zo'n succes normaal gezienquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik was meer die gemene mevrouw met die enorme spuit, tekentang en bak lauw water met shampoo![]()
(en daarna dan ook wel knuffelvrijwilliger)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Gaan!
En wel nu me teen!
Ik heb er ook wel regelmatig eentje met alle nagels en tanden die hij had in mijn hand gehad hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat doe jij met poezelsMet Sofie mag je ook bijna alles
[..]
Ja!
Gaan!
En wel nu me teen!
Wel een foto maken van voor en na het afknippen hequote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ja ze kunnen behoorlijk uithalenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien een beetje![]()
Gelukkig mag ik vaak wel veel met katten, ik heb ook de gemeenste Pers uit het asiel drie uur zitten kammen..de rest van de vrijwilligers verscheurde ze al als ze de kam pakten![]()
Deze was nog versuft door de gifdampen uit die vlooienspuit denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch heeft zo'n poes altijd ergens wel in de gaten dat je het goed met hem voor hebt, want die bak water vinden ze nooit zo'n succes normaal gezien
Dat geloof ik ook wel, ik denk dat Mungo van Bianca ook niet echt leuk tegen jou isquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel regelmatig eentje met alle nagels en tanden die hij had in mijn hand gehad hoor
daar kunnen ze toch niks aan doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad even gaan, straks is ie gebroken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een foto maken van voor en na het afknippen he
[..]
Ja!
Gaan!
En wel nu me teen!
De vorige keer had Mungo redelijk respect voor me. Hij bleef op gepaste afstand en rook zelfs even aan mijn handquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat geloof ik ook wel, ik denk dat Mungo van Bianca ook niet echt leuk tegen jou isMaar over het algemeen ben jij goed met beestjes
Vooral met mijn en jouw beestjes
hee niet zo op je teentjes getrapt zijn hehquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kunnen ze toch niks aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |