die haalt ze zelf maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en drie teentjes knoflook, vroeg Nic net om.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
Aan een ieder die er vandoor gaat, fijnen middag
Aan iedereen die blijft een fijnen middag!
Ik ben weg
Whooooooaaaaahquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
Ik ben weg
Nee ik heb geen pleisterquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
GF bel de dokter vast even.
"Ik ben de man met de bloedende teen, ik ben nog drie straten van u verwijderd"
Andersom wordt al lastig, dan weet de beste man niet eens waar te beginnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoop wel dat de dokter gf zo van top tot teen onderzoekt
laters pezuquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
Ik ben weg
Het is wel een dokter hoor, die weten veel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Andersom wordt al lastig, dan weet de beste man niet eens waar te beginnen
Ja maar goed. Iets moet wel BESTAANquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is wel een dokter hoor, die weten veel.
Ik zou ze haast op een voetstuk zetten
en dan zeuren dat ik soms flauw benquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is wel een dokter hoor, die weten veel.
Ik zou ze haast op een voetstuk zetten
hey Enfequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:20 schreef Enfermera het volgende:
Middag!Zo, ben weer klaar met werken. Ben kapot
Heel mn kop zit vol met snot en ik heb keelpijn
Ohja, ik ging paracetamol innemen, that reminds me
Hoe is het met je tenen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:20 schreef Enfermera het volgende:
Middag!Zo, ben weer klaar met werken. Ben kapot
Heel mn kop zit vol met snot en ik heb keelpijn
Ohja, ik ging paracetamol innemen, that reminds me
Als die dokter het niet kan vinden, moet hij zich denk ik snel uit de voeten maken..quote:
Ach, GF zal altijd wel een buitenbeentje blijvenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Als die dokter het niet kan vinden, moet hij zich denk ik snel uit de voeten maken..
Trevquote:
quote:
Als hij maar voet bij stuk houdtquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, GF zal altijd wel een buitenbeentje blijven
EN oppassen dat hij niet als versTEENd blijft staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als die dokter het niet kan vinden, moet hij zich denk ik snel uit de voeten maken..
we praten je zome teen wel bijquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev![]()
[..]
Ik zal wel weer iets gemist hebben?
quote:
Mis je tenen? Jij ook al??quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:26 schreef Enfermera het volgende:
Ik zal wel weer iets gemist hebben?
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren hequote:
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren he.
Hij heeft nog mazzel dat het bij 1 been blijft. Ik bedoel, een ingescheurde nagel, dat verdorie geen kattepisquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoho, GF mist pas tenen als de dokter klaar is met amputeren he.
Hij heeft gewoon een tijd lang op te grote voet geleefd. Daar moet maar eens wat aan gedaan wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staan
Zo snel ben ik niet op mijn teentjes getrapt hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen, jullie moeten niet op gespannen voet komen te staan
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesprokenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Enfermera het volgende:
Het topique is weer lekker op niveau, als ik het zo hoor
Hier wel meer als een meterquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesproken
* suikertaartje mompelt weer iets over een voetstukquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker een centimeter of 2 boven de grond normaal gesproken
Nee hoor, hier staat die op het bureauquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je op je rug ligt
Tena lady?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef Symphonic het volgende:
Ken ik nog een lied van...
It's once, twice, Teena lady
(of ging ie toch anders?)
Tegen al dat gezeik hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tena lady?
Ik zie het verband niet
Sorry kan het niet latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |