Bij dezequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als je ook terug komt
Niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij deze
Al ga ik liever naar buiten om met de auto aan de gang te gaan maar het weer werkt totaal niet mee...
Aaaah...boet je er een kusje ob?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.. volgensbij ben ik snibverkoubeb aabt het wordeb
het weer, het regende hier net, en de lucht kleurt alweer donkerquote:
Nou ik ga zo denk ik even kijken of het droog is. Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet?
Moet je even hier heen rijden
Je toetsenbord ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.. volgensbij ben ik snibverkoubeb aabt het wordeb
wat voor eentje dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou ik ga zo denk ik even kijken of het droog is. Lijkt er wel op.
EN rijden doe ik liever niet als het erg nat, 't is een oude
doeidoeiquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
Even douchen en dan nog even de stad in![]()
Altijd fijbquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaah...boet je er een kusje ob?
quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kwam even een kijkje nemen
ewaaaaaaaaaaaahquote:
Door drinkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij is het weer nat voordat ik de koffie opheb.
Geniet van je douchquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
Even douchen en dan nog even de stad in![]()
Ik zeg ook niet atten alleen maar doordrinkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bleh, ga geen koffie atten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |