Lekkerquote:
je gebruikt nog steed bagger layoutquote:
Haha ja klopt inderdaad ! Hoop dat ze die nog even een paar maand in de lucht houdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je gebruikt nog steed bagger layout
NEE dit weekend gaat iedereen over zegt Dannyquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja klopt inderdaad ! Hoop dat ze die nog even een paar maand in de lucht houden.
Wel een beetje meegaan met de tijd Hans!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja klopt inderdaad ! Hoop dat ze die nog even een paar maand in de lucht houden.
Shit !!! nog even extra genieten van de huidige layoutquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NEE dit weekend gaat iedereen over zegt Danny
Geen ruimte op de harde schijf om dat allemaal op te slaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wel een beetje meegaan met de tijd Hans!
Maak een printscreenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit !!! nog even extra genieten van de huidige layout..
Externe HD Hans, zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen ruimte op de harde schijf om dat allemaal op te slaan
Die heb ik hier al tijden niet gezien (op de melodie van de weet je wat ik wel zou willen zijn)quote:
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Externe HD Hans, zo moeilijk is het niet
Die heeft het veel te drukquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik hier al tijden niet gezien (op de melodie van de weet je wat ik wel zou willen zijn)
jpgquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip!Moet ik 'm wel als jpg opslaan
.
Laatst gehoord toen ik bij de kapper zatquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
jpgdas best wel modern voor jou doen
vroeger snapte ik die mop niet....quote:
Ik ben een nerd, want als ik die mop hoor denk ik 'Waarom zijn er 3 mensen nodig om een boom te planten, dat kan veel voordeliger'quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger snapte ik die mop niet....
heb laatst in de 90s week op mijn hyves een blog aan E-rotic besteedt. ook Fremd come to bed en Sex on the phone kwamen voorbijquote:
Klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Hij`s weer gigantisch fijn: de nieuwe Robyn, in de Laidback Luke remix![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
yo tambien? zeker weten! pareltje!quote:
nee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Denken we het zelfde?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yo tambien? zeker weten! pareltje!
en ik weet de seniorenzang!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee...Dat krijg ik ook via Google als ik niemand is een topper intypSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee...Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk!
als 5 mensen gewoon zitten te internetten is een paar mbit wel genoeg, maar als ze allemaal 3fm kijken is er al meer nodig....quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
he bah, veel te veel last van sloom internet, weet iemand wat hoe hoog je down/upload snelheid moet zijn voor een modem met vijf aangesloten computers? of werkt dat anders?
Gozert !quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
he bah, veel te veel last van sloom internet, weet iemand wat hoe hoog je down/upload snelheid moet zijn voor een modem met vijf aangesloten computers? of werkt dat anders?
heb nu 25, maar heb echt veel te vaak last van uitvallend of verschrikkelijk sloom internet. Het is ook vaak zo dat er tegelijkerdtijd nog online gegamet en gedownload wordquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als 5 mensen gewoon zitten te internetten is een paar mbit wel genoeg, maar als ze allemaal 3fm kijken is er al meer nodig....
net als de beller wist ik het ook al bij 1 regelquote:
25mbit zou meer dan genoeg moeten zijn als iedereen het "normaal" gebruiikt. maar als er 1 met fullspeed gaat downloaden.....of tis slecht aangesloten.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb nu 25, maar heb echt veel te vaak last van uitvallend of verschrikkelijk sloom internet. Het is ook vaak zo dat er tegelijkerdtijd nog online gegamet en gedownload word
Knapquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als de beller wist ik het ook al bij 1 regel
Behoorlijk oldschool Hans, gaat allemaal via torrents nuquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gozert !Zet je Napster/KaZaA eens uit man
.
slecht aangesloten, hoezo dat dan? moet je meer doen dan een stekker derin rossen danquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
25mbit zou meer dan genoeg moeten zijn als iedereen het "normaal" gebruiikt. maar als er 1 met fullspeed gaat downloaden.....of tis slecht aangesloten.....
Ah, daarom krijg ik de laatste tijd niets meer binnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Behoorlijk oldschool Hans, gaat allemaal via torrents nuMaar het ligt niet alleen aan mij, das niet het probleem
kabel of adsl? in t geval van ADSL kan t kabeltje tussen kpn-IS/RA en modem te lang zijn en das niet goed voor t signaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
slecht aangesloten, hoezo dat dan? moet je meer doen dan een stekker derin rossen dan
hmm, misschien kan ik wel wat met die tip, kabel gaat van schuur naar derde verdieping dus is behoorlijk lang jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kabel of adsl? in t geval van ADSL kan t kabeltje tussen kpn-IS/RA en modem te lang zijn en das niet goed voor t signaal
Ja heel handig dank jequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, daarom krijg ik de laatste tijd niets meer binnen![]()
Heb er verder geen verstand van, maar kan je wel zeggen dat ik er geen last van heb. Hoop dat je er wat mee kan.
Maar vast niet meer dan 100 meter of wel?? 25/30 meter zou geen probleem mogen zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm, misschien kan ik wel wat met die tip, kabel gaat van schuur naar derde verdieping dus is behoorlijk lang ja![]()
Thnx! Is overigens ADSL
het kan zijn dat je netwerk kabel een breuk bevat tip trek alle netwerk stekkers uit de modem behalve de jouwe en doe dan vervolgen een speed test op de computer, daarmee zou je een conclusie kunnen trekken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
slecht aangesloten, hoezo dat dan? moet je meer doen dan een stekker derin rossen dan
ong. 6 kmquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar vast niet meer dan 100 meter of wel?? 25/30 meter zou geen probleem mogen zijn.
ehm...tis ADSL? staat de modem in de schuur???? en is de kpn-hoofdaansluiting daar ook?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm, misschien kan ik wel wat met die tip, kabel gaat van schuur naar derde verdieping dus is behoorlijk lang ja![]()
Thnx! Is overigens ADSL
New Kids, toch? Die lijkt mij best bruutquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef Qunix het volgende:
HAKKUHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een week en de film is te zien
+1quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
New Kids, toch? Die lijkt mij best bruut
Jupquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
New Kids, toch? Die lijkt mij best bruut
O nee dat zit dan wel goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...tis ADSL? staat de modem in de schuur???? en is de kpn-hoofdaansluiting daar ook?
t moet ongeveer zo: KPN-hoofdaansluiting---------max 2m, maar liever minder telefoonkabel------modem-------max 100m netwerkkabel------pc
zal ik eens doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het kan zijn dat je netwerk kabel een breuk bevat tip trek alle netwerk stekkers uit de modem behalve de jouwe en doe dan vervolgen een speed test op de computer, daarmee zou je een conclusie kunnen trekken.
Het was sarcastischquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De afstand van je huis tot aan de centrale? Die afstand is wel erg fors.
HAKKUH BOEM BOEM DUCK !!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS
6km tot de centrale kan best......maar dan wordt er door de meeste adslproviders gelukkig niet geleverd.quote:
dan zit een huisgenoot gewoon flink te downloaden.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
O nee dat zit dan wel goedModem staat indeed in de schuur
![]()
[..]
zal ik eens doenmaar ik denk het niet, aangezien ik 's avonds als iedereen slaapt zeg maar wel gewoon mijn internet op prima snelheid heb
als iedereen slaapt (en ook de computers) dan kun je direct een speed test doen natuurlijk en kun je ook zien of de provider je de beloofde snelheid geeft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
zal ik eens doenmaar ik denk het niet, aangezien ik 's avonds als iedereen slaapt zeg maar wel gewoon mijn internet op prima snelheid heb
beetje wel...maar ook begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Is het gemeen dat ik het best fijn vinden dat de relaties van veel vrienden aan het stuklopen zijn, ben ik niet meer de enige vrijgezel in de groep
Zal het dan wel zijn jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
6km tot de centrale kan best......maar dan wordt er door de meeste adslproviders gelukkig niet geleverd.
ik meen zelfs dat er ergens in nederland een wijk is die 11km moet overbruggen.....en waar ook geen kabelinternet is......ik heb Leimeuiden in mijn hoofd, maar dat zal wel niet
[..]
dan zit een huisgenoot gewoon flink te downloaden.....
volgens mij is die van Guetta weg....quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Qunix het volgende:
Heb je medische problemen... Nee hoezo? AHAAHAHAHAHA
sorryquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef minthy het volgende:
Jullie zijn er weer! Was al bang dat het van VBL naar DIG zou gaan hier![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef minthy het volgende:
Jullie zijn er weer! Was al bang dat het van VBL naar DIG zou gaan hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13er komen nog mooie dinge naan zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen maar hele toffe liedjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
ben vd burg![]()
![]()
ik wist niet dat hij nog leefde!
ik niet ,maar ik download de podcast welquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:31 schreef Qunix het volgende:
ZATERDAG tussen 6 en 7
Ik ga luisteren!
KX!
Inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Againzender het volgende:
Sowieso Rob die vanmiddag The Animals draaide, held!
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Stenders maar 3 uur extraquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef Againzender het volgende:
Die nieuwe 3FM vrijdag bevalt mij wel mensen
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Stenders maar 3 uur extra
Vind het wel meevallen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...
slaap lekker!quote:
ervaring uit het verleden, maar dat was wel voorde programma's die hij elke dag deed. Dus zo alleen op vrijdag zou wel eens veel langer goed kunnen gaan!quote:
Paar leuke gasten, Fred die een paar borrels op heeft en goede muziek en ik vermaak me welquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...
ben ik het wel mee eens......ekstra weekend is 1 keer per week leuk, stenders ook. iedere dag gaat vervelen, zeker bij dit soort "boijzondere" programma'squote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ervaring uit het verleden, maar dat was wel voorde programma's die hij elke dag deed. Dus zo alleen op vrijdag zou wel eens veel langer goed kunnen gaan!
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Mackay maar het tijdslot van EW en Stenders.
dat is het idd, het moet bijzonder blijven. Elke dag tegen dingen aan schoppen, dingen uit het raam gooien, mensen een stroomstoot geven, dat is al snel niet leuk meer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens......ekstra weekend is 1 keer per week leuk, stenders ook. iedere dag gaat vervelen, zeker bij dit soort "boijzondere" programma's
Rudyquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even verbeterd.
Vind dit niet een topprogramma ofzow
Ik vind het nog steeds tof, maar ik kan dan ook niet elke week luisteren. Zal wel schelen, denk ikquote:
EW is net zo vernieuwend als Rabradio, al jaren dezelfde onderdelen en grappenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef Againzender het volgende:
EW moet uitkijken niet steeds hetzelfde kunstje te doen. Zijn ze hard mee bezig. Niet zo raar, programma loopt al een tijd.
mee eens, de doordeweekse avonden zijn prima, de vrijdagavond ook. de zaterdag niet, en op zondag vooral PSradioquote:
Soms wel tof (meestal zonder gast), maar vandaag vond ik het weer niet veel. Tijd voor wat nieuwe itemsquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds tof, maar ik kan dan ook niet elke week luisteren. Zal wel schelen, denk ik
Vette shit inderdaad.quote:
Sense of Dance!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, de doordeweekse avonden zijn prima, de vrijdagavond ook. de zaterdag niet, en op zondag vooral PSradio
zatredagmiddag vermaakt Timur me en verder ben ik nauwelijks in de gelegenheid te luisteren.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soms wel tof (meestal zonder gast), maar vandaag vond ik het weer niet veel. Tijd voor wat nieuwe items.
Jan Slager is Loesoe in de sky met diamonds om zn nek!quote:
jepper de pepquote:
ik vind het teveel dancequote:
Amen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Het moet sowieso gewoon zonder gast worden en het geheime woord moet eruit. Dat is iedere week hetzelfde: "zoek een woord maar ik kan er niet op komen."
Nooit gehoord, luister dan ook haast niet in het weekendquote:
Lekker op los kunnen gaan, helemaal geweldigquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jepper de pep
[..]
ik vind het teveel dance
Precies wat ik zou verwachten bij een dance programmaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jepper de pep
[..]
ik vind het teveel dance
Het moet imo gewoon helemaal omgegooid, alle items nieuw, kappen met Ron en Jody, gewoon compleet omgooienquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Het moet sowieso gewoon zonder gast worden en het geheime woord moet eruit. Dat is iedere week hetzelfde: "zoek een woord maar ik kan er niet op komen."
Meestal is de SoD best goed te doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nooit gehoord, luister dan ook haast niet in het weekend
i know. daarom luister ik ook zelden of nooit. en als ik luister nooit zo langquote:
duidelijk van LPquote:
trusten!quote:
Meh, doe mij dan tóch maar die nieuwe van de BEPquote:
Dat kan toch helemaal niet Timurquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een bagger volkslied.
LOLZquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, doe mij dan tóch maar die nieuwe van de BEP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Dat zijn autisten die hun postcount omhoog willen halen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
wtf is dit nou weer?? NACHTBAGGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
die proberen je in te halen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
wtf is dit nou weer?? NACHTBAGGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Mijn god al die reactiesquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zijn autisten die hun postcount omhoog willen halen.
Van mij mogen zequote:
Dat krijg je ervan als je het 3FM topic uitwandeld en naar ONZ of KLB gaat, dat zit vol met mensen die uit de samenleving geplukt zouden moeten wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god al die reacties. Gaat echt helemaal nergens over. Topic is straks vol met alleen het woord "neger"
Vond het in het begin he-le-maal niets, maar ik hoor hem vaak in de auto. Klinkt toch wel lekker, met heul veul bas achterinquote:
Echt dramatisch inderdaad. Heb het topic inmiddels maar geslotenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je het 3FM topic uitwandeld en naar ONZ of KLB gaat, dat zit vol met mensen die uit de samenleving geplukt zouden moeten worden
tis net 3fmtopic op een zondagavond....quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt dramatisch inderdaad. Heb het topic inmiddels maar gesloten. Volgens mij hebben die lui het topic binnen 15 min wel vol gepost..
Moest er eerst ook niets van weten, maar ik vind 'm nu eigenlijk ook best wel grappigquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Vond het in het begin he-le-maal niets, maar ik hoor hem vaak in de auto. Klinkt toch wel lekker, met heul veul bas achterin
Jep Hypnotize U, Daft Punk heeft er aan meegewerkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
lekkern ummer dit btw. NERD begrijp ik?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep Hypnotize U, Daft Punk heeft er aan meegewerkt.
Yup!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
lekkern ummer dit btw. NERD begrijp ik?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis net 3fmtopic op een zondagavond....
Ook dat, anders moeten ze NERD even serious talent maken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, want 'Het is niet Nederlands'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Parell Williams is daar nog niet bekend genoeg voor....quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook dat, anders moeten ze NERD even serious talent maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22.50....mmm, hoe kan ik em winnen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)009666562/index.html
Zie dat hij er meer heeft geschreven, leuk!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
Hold on I'm Coming
ja, toen op 14september. weer je nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
Hold on I'm Coming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Zolang geleden alweer ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, toen op 14september. weer je nog?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
22.50....mmm, hoe kan ik em winnen?
dat refreintje vind ik zo vetquote:
Dan woon je in de buurt, blijken we ook nog eens dezelfde smaak te hebben! Jammer dat je de helft van mijn leeftijd bent!!quote:
ONE LOUDER!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Somebody Told Me. Here we go !
QFT !quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:26 schreef TheZapster het volgende:
Toen The Killers nog goede muziek maakten
Toen Brandon nog geen sentimentele solo-singles uitbracht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:26 schreef TheZapster het volgende:
Vond het laatste album ook nog steeds erg leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:26 schreef TheZapster het volgende:
The Killers de laatste jaren is ook baggerquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toen Brandon nog geen sentimentele solo-singles uitbracht.
Hoeft geen nadeel te zijn toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan woon je in de buurt, blijken we ook nog eens dezelfde smaak te hebben! Jammer dat je de helft van mijn leeftijd bent!!
epische jingle idd. mooi gezongen door hitkanon Jelmerquote:
quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Ja, dat is dan ook weer zo jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Een paar jaar jonger vind ik ok, maar ik had je ma kunnen zijn (als ik errug vroeg met kinders was begonnen)![]()
Dat bedoel ik!! Maakt het al een stuk minder aantrekkelijk toch?quote:
Stuk minder niet..quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!! Maakt het al een stuk minder aantrekkelijk toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |