Inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Againzender het volgende:
Sowieso Rob die vanmiddag The Animals draaide, held!
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Stenders maar 3 uur extraquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef Againzender het volgende:
Die nieuwe 3FM vrijdag bevalt mij wel mensen
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Stenders maar 3 uur extra
Vind het wel meevallen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...
slaap lekker!quote:
ervaring uit het verleden, maar dat was wel voorde programma's die hij elke dag deed. Dus zo alleen op vrijdag zou wel eens veel langer goed kunnen gaan!quote:
Paar leuke gasten, Fred die een paar borrels op heeft en goede muziek en ik vermaak me welquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...
ben ik het wel mee eens......ekstra weekend is 1 keer per week leuk, stenders ook. iedere dag gaat vervelen, zeker bij dit soort "boijzondere" programma'squote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ervaring uit het verleden, maar dat was wel voorde programma's die hij elke dag deed. Dus zo alleen op vrijdag zou wel eens veel langer goed kunnen gaan!
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Mackay maar het tijdslot van EW en Stenders.
dat is het idd, het moet bijzonder blijven. Elke dag tegen dingen aan schoppen, dingen uit het raam gooien, mensen een stroomstoot geven, dat is al snel niet leuk meer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens......ekstra weekend is 1 keer per week leuk, stenders ook. iedere dag gaat vervelen, zeker bij dit soort "boijzondere" programma's
Rudyquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even verbeterd.
Vind dit niet een topprogramma ofzow
Ik vind het nog steeds tof, maar ik kan dan ook niet elke week luisteren. Zal wel schelen, denk ikquote:
EW is net zo vernieuwend als Rabradio, al jaren dezelfde onderdelen en grappenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef Againzender het volgende:
EW moet uitkijken niet steeds hetzelfde kunstje te doen. Zijn ze hard mee bezig. Niet zo raar, programma loopt al een tijd.
mee eens, de doordeweekse avonden zijn prima, de vrijdagavond ook. de zaterdag niet, en op zondag vooral PSradioquote:
Soms wel tof (meestal zonder gast), maar vandaag vond ik het weer niet veel. Tijd voor wat nieuwe itemsquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds tof, maar ik kan dan ook niet elke week luisteren. Zal wel schelen, denk ik
Vette shit inderdaad.quote:
Sense of Dance!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, de doordeweekse avonden zijn prima, de vrijdagavond ook. de zaterdag niet, en op zondag vooral PSradio
zatredagmiddag vermaakt Timur me en verder ben ik nauwelijks in de gelegenheid te luisteren.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soms wel tof (meestal zonder gast), maar vandaag vond ik het weer niet veel. Tijd voor wat nieuwe items.
Jan Slager is Loesoe in de sky met diamonds om zn nek!quote:
jepper de pepquote:
ik vind het teveel dancequote:
Amen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Het moet sowieso gewoon zonder gast worden en het geheime woord moet eruit. Dat is iedere week hetzelfde: "zoek een woord maar ik kan er niet op komen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |