Inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Againzender het volgende:
Sowieso Rob die vanmiddag The Animals draaide, held!
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Stenders maar 3 uur extraquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef Againzender het volgende:
Die nieuwe 3FM vrijdag bevalt mij wel mensen
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Stenders maar 3 uur extra
Vind het wel meevallen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...
slaap lekker!quote:
ervaring uit het verleden, maar dat was wel voorde programma's die hij elke dag deed. Dus zo alleen op vrijdag zou wel eens veel langer goed kunnen gaan!quote:
Paar leuke gasten, Fred die een paar borrels op heeft en goede muziek en ik vermaak me welquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
helaas wordt Rob na veel uren vaak ook wat eentonig...
ben ik het wel mee eens......ekstra weekend is 1 keer per week leuk, stenders ook. iedere dag gaat vervelen, zeker bij dit soort "boijzondere" programma'squote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ervaring uit het verleden, maar dat was wel voorde programma's die hij elke dag deed. Dus zo alleen op vrijdag zou wel eens veel langer goed kunnen gaan!
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ekstraweekend mogen ze wel schrappen wat mij betreft, heb dat wel gehoord nu.Geef Mackay maar het tijdslot van EW en Stenders.
dat is het idd, het moet bijzonder blijven. Elke dag tegen dingen aan schoppen, dingen uit het raam gooien, mensen een stroomstoot geven, dat is al snel niet leuk meer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens......ekstra weekend is 1 keer per week leuk, stenders ook. iedere dag gaat vervelen, zeker bij dit soort "boijzondere" programma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |