SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Dat zijn autisten die hun postcount omhoog willen halen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
wtf is dit nou weer?? NACHTBAGGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
die proberen je in te halen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
wtf is dit nou weer?? NACHTBAGGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Mijn god al die reactiesquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zijn autisten die hun postcount omhoog willen halen.
Van mij mogen zequote:
Dat krijg je ervan als je het 3FM topic uitwandeld en naar ONZ of KLB gaat, dat zit vol met mensen die uit de samenleving geplukt zouden moeten wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god al die reacties. Gaat echt helemaal nergens over. Topic is straks vol met alleen het woord "neger"
Vond het in het begin he-le-maal niets, maar ik hoor hem vaak in de auto. Klinkt toch wel lekker, met heul veul bas achterinquote:
Echt dramatisch inderdaad. Heb het topic inmiddels maar geslotenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je het 3FM topic uitwandeld en naar ONZ of KLB gaat, dat zit vol met mensen die uit de samenleving geplukt zouden moeten worden
tis net 3fmtopic op een zondagavond....quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt dramatisch inderdaad. Heb het topic inmiddels maar gesloten. Volgens mij hebben die lui het topic binnen 15 min wel vol gepost..
Moest er eerst ook niets van weten, maar ik vind 'm nu eigenlijk ook best wel grappigquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Vond het in het begin he-le-maal niets, maar ik hoor hem vaak in de auto. Klinkt toch wel lekker, met heul veul bas achterin
Jep Hypnotize U, Daft Punk heeft er aan meegewerkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
lekkern ummer dit btw. NERD begrijp ik?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep Hypnotize U, Daft Punk heeft er aan meegewerkt.
Yup!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
lekkern ummer dit btw. NERD begrijp ik?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis net 3fmtopic op een zondagavond....
Ook dat, anders moeten ze NERD even serious talent maken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, want 'Het is niet Nederlands'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Parell Williams is daar nog niet bekend genoeg voor....quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook dat, anders moeten ze NERD even serious talent maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |