yo tambien? zeker weten! pareltje!quote:
nee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Denken we het zelfde?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yo tambien? zeker weten! pareltje!
en ik weet de seniorenzang!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee...Dat krijg ik ook via Google als ik niemand is een topper intypSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee...Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk!
als 5 mensen gewoon zitten te internetten is een paar mbit wel genoeg, maar als ze allemaal 3fm kijken is er al meer nodig....quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
he bah, veel te veel last van sloom internet, weet iemand wat hoe hoog je down/upload snelheid moet zijn voor een modem met vijf aangesloten computers? of werkt dat anders?
Gozert !quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
he bah, veel te veel last van sloom internet, weet iemand wat hoe hoog je down/upload snelheid moet zijn voor een modem met vijf aangesloten computers? of werkt dat anders?
heb nu 25, maar heb echt veel te vaak last van uitvallend of verschrikkelijk sloom internet. Het is ook vaak zo dat er tegelijkerdtijd nog online gegamet en gedownload wordquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als 5 mensen gewoon zitten te internetten is een paar mbit wel genoeg, maar als ze allemaal 3fm kijken is er al meer nodig....
net als de beller wist ik het ook al bij 1 regelquote:
25mbit zou meer dan genoeg moeten zijn als iedereen het "normaal" gebruiikt. maar als er 1 met fullspeed gaat downloaden.....of tis slecht aangesloten.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb nu 25, maar heb echt veel te vaak last van uitvallend of verschrikkelijk sloom internet. Het is ook vaak zo dat er tegelijkerdtijd nog online gegamet en gedownload word
Knapquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als de beller wist ik het ook al bij 1 regel
Behoorlijk oldschool Hans, gaat allemaal via torrents nuquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gozert !Zet je Napster/KaZaA eens uit man
.
slecht aangesloten, hoezo dat dan? moet je meer doen dan een stekker derin rossen danquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
25mbit zou meer dan genoeg moeten zijn als iedereen het "normaal" gebruiikt. maar als er 1 met fullspeed gaat downloaden.....of tis slecht aangesloten.....
Ah, daarom krijg ik de laatste tijd niets meer binnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Behoorlijk oldschool Hans, gaat allemaal via torrents nuMaar het ligt niet alleen aan mij, das niet het probleem
kabel of adsl? in t geval van ADSL kan t kabeltje tussen kpn-IS/RA en modem te lang zijn en das niet goed voor t signaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
slecht aangesloten, hoezo dat dan? moet je meer doen dan een stekker derin rossen dan
hmm, misschien kan ik wel wat met die tip, kabel gaat van schuur naar derde verdieping dus is behoorlijk lang jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kabel of adsl? in t geval van ADSL kan t kabeltje tussen kpn-IS/RA en modem te lang zijn en das niet goed voor t signaal
Ja heel handig dank jequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, daarom krijg ik de laatste tijd niets meer binnen![]()
Heb er verder geen verstand van, maar kan je wel zeggen dat ik er geen last van heb. Hoop dat je er wat mee kan.
Maar vast niet meer dan 100 meter of wel?? 25/30 meter zou geen probleem mogen zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm, misschien kan ik wel wat met die tip, kabel gaat van schuur naar derde verdieping dus is behoorlijk lang ja![]()
Thnx! Is overigens ADSL
het kan zijn dat je netwerk kabel een breuk bevat tip trek alle netwerk stekkers uit de modem behalve de jouwe en doe dan vervolgen een speed test op de computer, daarmee zou je een conclusie kunnen trekken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
slecht aangesloten, hoezo dat dan? moet je meer doen dan een stekker derin rossen dan
ong. 6 kmquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar vast niet meer dan 100 meter of wel?? 25/30 meter zou geen probleem mogen zijn.
ehm...tis ADSL? staat de modem in de schuur???? en is de kpn-hoofdaansluiting daar ook?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm, misschien kan ik wel wat met die tip, kabel gaat van schuur naar derde verdieping dus is behoorlijk lang ja![]()
Thnx! Is overigens ADSL
New Kids, toch? Die lijkt mij best bruutquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef Qunix het volgende:
HAKKUHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een week en de film is te zien
+1quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
New Kids, toch? Die lijkt mij best bruut
Jupquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
New Kids, toch? Die lijkt mij best bruut
O nee dat zit dan wel goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...tis ADSL? staat de modem in de schuur???? en is de kpn-hoofdaansluiting daar ook?
t moet ongeveer zo: KPN-hoofdaansluiting---------max 2m, maar liever minder telefoonkabel------modem-------max 100m netwerkkabel------pc
zal ik eens doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het kan zijn dat je netwerk kabel een breuk bevat tip trek alle netwerk stekkers uit de modem behalve de jouwe en doe dan vervolgen een speed test op de computer, daarmee zou je een conclusie kunnen trekken.
Het was sarcastischquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De afstand van je huis tot aan de centrale? Die afstand is wel erg fors.
HAKKUH BOEM BOEM DUCK !!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS BOEM HANS
6km tot de centrale kan best......maar dan wordt er door de meeste adslproviders gelukkig niet geleverd.quote:
dan zit een huisgenoot gewoon flink te downloaden.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
O nee dat zit dan wel goedModem staat indeed in de schuur
![]()
[..]
zal ik eens doenmaar ik denk het niet, aangezien ik 's avonds als iedereen slaapt zeg maar wel gewoon mijn internet op prima snelheid heb
als iedereen slaapt (en ook de computers) dan kun je direct een speed test doen natuurlijk en kun je ook zien of de provider je de beloofde snelheid geeft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
zal ik eens doenmaar ik denk het niet, aangezien ik 's avonds als iedereen slaapt zeg maar wel gewoon mijn internet op prima snelheid heb
beetje wel...maar ook begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Is het gemeen dat ik het best fijn vinden dat de relaties van veel vrienden aan het stuklopen zijn, ben ik niet meer de enige vrijgezel in de groep
Zal het dan wel zijn jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
6km tot de centrale kan best......maar dan wordt er door de meeste adslproviders gelukkig niet geleverd.
ik meen zelfs dat er ergens in nederland een wijk is die 11km moet overbruggen.....en waar ook geen kabelinternet is......ik heb Leimeuiden in mijn hoofd, maar dat zal wel niet
[..]
dan zit een huisgenoot gewoon flink te downloaden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |