Rudyquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even verbeterd.
Vind dit niet een topprogramma ofzow
Ik vind het nog steeds tof, maar ik kan dan ook niet elke week luisteren. Zal wel schelen, denk ikquote:
EW is net zo vernieuwend als Rabradio, al jaren dezelfde onderdelen en grappenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef Againzender het volgende:
EW moet uitkijken niet steeds hetzelfde kunstje te doen. Zijn ze hard mee bezig. Niet zo raar, programma loopt al een tijd.
mee eens, de doordeweekse avonden zijn prima, de vrijdagavond ook. de zaterdag niet, en op zondag vooral PSradioquote:
Soms wel tof (meestal zonder gast), maar vandaag vond ik het weer niet veel. Tijd voor wat nieuwe itemsquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds tof, maar ik kan dan ook niet elke week luisteren. Zal wel schelen, denk ik
Vette shit inderdaad.quote:
Sense of Dance!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, de doordeweekse avonden zijn prima, de vrijdagavond ook. de zaterdag niet, en op zondag vooral PSradio
zatredagmiddag vermaakt Timur me en verder ben ik nauwelijks in de gelegenheid te luisteren.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soms wel tof (meestal zonder gast), maar vandaag vond ik het weer niet veel. Tijd voor wat nieuwe items.
Jan Slager is Loesoe in de sky met diamonds om zn nek!quote:
jepper de pepquote:
ik vind het teveel dancequote:
Amen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Het moet sowieso gewoon zonder gast worden en het geheime woord moet eruit. Dat is iedere week hetzelfde: "zoek een woord maar ik kan er niet op komen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |