Juist niet vind ik....quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
Dit klinkt dan wel weer heel leuk allebei!
Ik moest hardop lachenquote:
Lekker naar huis, kindjes krijgen een trauma als ze los van elkaar zijn, 2 uur per week.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer van die zusjes dat die plofkop meedeed. Die mooie meid alleen had meer kans gehad.
Reclame is bij Popstars nog veul erger.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Ohja das waar ook, het is de grote reclame-show met af en toe zingen erdoor.
Bofkont!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gewoon nog een Haribo snoepmixdoos staan.
sinds popstars weg is is het wel barquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Alles wat in die reclames voorbijkomt heb ik nog nooit gekocht, dus om nou te zeggen dat die reclames werken... bij mij niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Guanabana het volgende:
CEEEEEEEEtjequote:
yeah is wel lachen idd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Af en toe vergeet je hoe leuk het is om met een stel onbekenden op internet naar hetzelfde te kijken en daarop commentaar te geven
We hadden samen op de bank moeten zitten, dan at ik de drop en jij de kleurtjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel veel dropjes nog, ik was meer in een zoete levensfase de laatste dagen.
Die plofkop is toch al zwanger? Of heeft ze haar figuur en stem niet mee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker naar huis, kindjes krijgen een trauma als ze los van elkaar zijn, 2 uur per week.
Nog nooit appelsientje gekocht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles wat in die reclames voorbijkomt heb ik nog nooit gekocht, dus om nou te zeggen dat die reclames werken... bij mij niet in ieder geval.
mat een iPad op je schoot en je samsung galaxy in je hand ff twitteren dat je aan het rijden bent in een -insert gesponserde auto- met haribo in je bekquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
IK WIL NU HARIBO KOPEN. WAAROM WEET IK NIET.
Match made in heaven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden samen op de bank moeten zitten, dan at ik de drop en jij de kleurtjes
en dan morgen met mij lunchenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden samen op de bank moeten zitten, dan at ik de drop en jij de kleurtjes
Foutje van de natuur.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die plofkop is toch al zwanger? Of heeft ze haar figuur en stem niet mee?
het is leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Af en toe vergeet je hoe leuk het is om met een stel onbekenden op internet naar hetzelfde te kijken en daarop commentaar te geven
Vind het ook leuker om het er met jullie over te hebben dan met vriendlief! Maar die irriteert zich dan ook heel erg aan angela.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
mat een iPad op je schoot en je samsung galaxy in je hand ff twitteren dat je aan het rijden bent in een -insert gesponserde auto- met haribo in je bek
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
mat een iPad op je schoot en je samsung galaxy in je hand ff twitteren dat je aan het rijden bent in een -insert gesponserde auto- met haribo in je bek
Voetbal moet ik geconcentreerd kijken, anders kan ik het spel niet goed analyseren.quote:
Beetje apart maar best lekkerquote:
Je hebt onsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef Maartel het volgende:
Pfff, merk nu ik een laptop zonder muziek heb pas hoe lang die reclameblokken zijn
Voetbal is helemaal lachen inderdaad =).quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is leuk
Ik vind op FOK! niets leuekr als live topics.
Was met XFA en WK ook al zo
ja ze weten wel van wanten met die reclamequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef Maartel het volgende:
Pfff, merk nu ik een laptop zonder muziek heb pas hoe lang die reclameblokken zijn
Vind ik ook, de opmerkingen waar sommigen mee komen, ik lach me soms rot achter mijn laptop (beetje sneu eigenlijk als je erover nadenkt).quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is leuk
Ik vind op FOK! niets leuekr als live topics.
Was met XFA en WK ook al zo
Ging dat over haar eigen dochter?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Foutje van de natuur.
(copyright Raffaela)
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Voetbal is helemaal lachen inderdaad =).
I know.. maar da's net niet genoeg voor me.. doorgaans Fok! ik, kijk tv, en luister muziek tegelijkquote:
quote:
Helemaal niet sneu. Cola op je beeldscherm rulez.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, de opmerkingen waar sommigen mee komen, ik lach me soms rot achter mijn laptop (beetje sneu eigenlijk als je erover nadenkt).
Al betalen ze me bij, die ga ik niet proberenquote:
Ja toch wel.. ik heb wel eens lekkerdere chips op hoor, maar van die 3 nieuwe smaken wint ie voor mijquote:
Popstars waren vooral meer reclames denk ik. Zeker toen het nog op de vrijdag was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of de reclameblokken korter zijn dan bij Popstars, volgens mij niet. Of het zijn stommere reclames, kan ook.
Is Miauw bij jou?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben voor Billy trouwens... (net als Miauw)
Ik kreeg er serieus bijna braakneigingen vanquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja toch wel.. ik heb wel eens lekkerdere chips op hoor, maar van die 3 nieuwe smaken wint ie voor mij
smsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Miauw bij jou?Groetjes van hier
Moet je ook fijn maken in stukje en dan met foe yong hai saus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg er serieus bijna braakneigingen van
Hallotjesquote:
Ik vind ze alledrie niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef Maartel het volgende:
Ja toch wel.. ik heb wel eens lekkerdere chips op hoor, maar van die 3 nieuwe smaken wint ie voor mij
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je ook fijn maken in stukje en dan met foe yong hai saus.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voetbal moet ik geconcentreerd kijken, anders kan ik het spel niet goed analyseren.
Er is toch wel langer dan 30 min reclame?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Re het volgende:
Meestal zet ik het eerst op 30 min pauze, kan daarna gewoon doorkijken
Mwah, vond ze voor de afwisseling alledrie wel leuk voor een keertje, maar die frisse zoetige smaken bij chips doen 't voor mij niet.. Cream & Chivesquote:
Emotie eter.quote:
Ik hoop voor hem niet van Maarten, dat is toch zo een loser.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
Is hij familie van Maarten of Raymond?
Spanjer?
Doen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jij dat ook bent haal ik een snoepmix als ik volgende week kom.
Ja vond ik ook welquote:
Ik kreeg rillingen over m'n rug toen ik dit las.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:56 schreef Maartel het volgende:
Die donkerharige doet me af-en-toe zoo denken aan Celvin/Melvin, of hoe dat jong ook heette die Sumera eruit kegelde door heel hard rond te rennen..
hmm, als jij komt, krijgt bella een snoepmix?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jij dat ook bent haal ik een snoepmix als ik volgende week kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege Celvin/Melvin, of wat ze Sumera flikten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kreeg rillingen over m'n rug toen ik dit las.
Allebei. Sumera was gewoon lichtjaren beter dan die vlassnor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vanwege Celvin/Melvin, of wat ze Sumera flikten?
Sumeraquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Allebei. Sumera was gewoon lichtjaren beter dan die vlassnor.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
*pakt snel turfboek*quote:
Billy ziet er zo wel een stuk aangenamer uit, alleen als ie zingt zet ie een vlassnorsmoeltje opquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, dat zou je niet zeggen.quote:
Een bromlul.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nikker Simon zou deze keus afkeuren, wat ik je brom.
Yeah, sure.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, als jij komt, krijgt bella een snoepmix?
O ik doelde eigenlijk op die van SBS 6.quote:
Het heeft nu teveel IN YOUR FACE gehalte inderdaad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Ik vond sluikreclame leuker toen het nog echt sluik was.
Zoals in GTST. Laura had toen altijd heel geniepig maar niet heus de Douwe Egberts op een tafeltje staan waar hij helemaal niet hoorde te staan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Ik vond sluikreclame leuker toen het nog echt sluik was.
Nogal ja..quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Anouk dit programma sponsort....
"EEEEEUEUUUUUHEEEEUUHHHEEUUUUUUURRRRRRGGGGH!"quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Maartel het volgende:
Zal Anne halverwege de battle 't podium weer op komen krijzen?
Moet er eerst nog een reclame van een leensite komen wat mij betreftquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
Ik wil nu ook een iPad waarop ik mijn hyves-status kan veranderen
En bij Baantjer, altijd Yakult drinken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoals in GTST. Laura had toen altijd heel geniepig maar niet heus de Douwe Egberts op een tafeltje staan waar hij helemaal niet hoorde te staan.
Daar is ze, de queen.quote:
Ceeee beebquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Alsof ze al 7 kleuren stront heeft gescheten in die broek.
KALLYYYY!
Joooo-piiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa KALLY!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Simpel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef iBenny het volgende:
Kally heeft meer fans dan die figuren op tv hier
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef iBenny het volgende:
Heeeeequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa KALLY!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Denk eerder 2 volwassen exemplarenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze heeft een babykangoeroe in haar broek.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze heeft een babykangoeroe in haar broek.
yeah, kally naar de liveshowsquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef iBenny het volgende:
Hij verbergt zich iets teveel achter zijn microfoon.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Martijn ziet er zelfs appetijtelijk uit.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
dat is echt een broek voor mijEen poepbroek
Mwoh zingen gaat hem niet worden, en ik heb bewijs, Bellan?quote:
whehehequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze zag opeens die broek en ze schrok! Ik weet het anders ook niet..
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn oortjes bloedde pure chlamydia.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Mwoh zingen gaat hem niet worden, en ik heb bewijs, Bellan?
dan nog krijg jij mijn stemquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Mwoh zingen gaat hem niet worden, en ik heb bewijs, Bellan?
Nogmaals sorryquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn oortjes bloedde pure chlamydia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |