Juist niet vind ik....quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef Lutte het volgende:
Dit klinkt dan wel weer heel leuk allebei!
Ik moest hardop lachenquote:
Lekker naar huis, kindjes krijgen een trauma als ze los van elkaar zijn, 2 uur per week.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer van die zusjes dat die plofkop meedeed. Die mooie meid alleen had meer kans gehad.
Reclame is bij Popstars nog veul erger.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Ohja das waar ook, het is de grote reclame-show met af en toe zingen erdoor.
Bofkont!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gewoon nog een Haribo snoepmixdoos staan.
sinds popstars weg is is het wel barquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Alles wat in die reclames voorbijkomt heb ik nog nooit gekocht, dus om nou te zeggen dat die reclames werken... bij mij niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Guanabana het volgende:
CEEEEEEEEtjequote:
yeah is wel lachen idd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Af en toe vergeet je hoe leuk het is om met een stel onbekenden op internet naar hetzelfde te kijken en daarop commentaar te geven
We hadden samen op de bank moeten zitten, dan at ik de drop en jij de kleurtjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel veel dropjes nog, ik was meer in een zoete levensfase de laatste dagen.
Die plofkop is toch al zwanger? Of heeft ze haar figuur en stem niet mee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker naar huis, kindjes krijgen een trauma als ze los van elkaar zijn, 2 uur per week.
Nog nooit appelsientje gekocht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles wat in die reclames voorbijkomt heb ik nog nooit gekocht, dus om nou te zeggen dat die reclames werken... bij mij niet in ieder geval.
mat een iPad op je schoot en je samsung galaxy in je hand ff twitteren dat je aan het rijden bent in een -insert gesponserde auto- met haribo in je bekquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
IK WIL NU HARIBO KOPEN. WAAROM WEET IK NIET.
Match made in heaven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden samen op de bank moeten zitten, dan at ik de drop en jij de kleurtjes
en dan morgen met mij lunchenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden samen op de bank moeten zitten, dan at ik de drop en jij de kleurtjes
Foutje van de natuur.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die plofkop is toch al zwanger? Of heeft ze haar figuur en stem niet mee?
het is leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Af en toe vergeet je hoe leuk het is om met een stel onbekenden op internet naar hetzelfde te kijken en daarop commentaar te geven
Vind het ook leuker om het er met jullie over te hebben dan met vriendlief! Maar die irriteert zich dan ook heel erg aan angela.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
mat een iPad op je schoot en je samsung galaxy in je hand ff twitteren dat je aan het rijden bent in een -insert gesponserde auto- met haribo in je bek
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
mat een iPad op je schoot en je samsung galaxy in je hand ff twitteren dat je aan het rijden bent in een -insert gesponserde auto- met haribo in je bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |