Voetbal moet ik geconcentreerd kijken, anders kan ik het spel niet goed analyseren.quote:
Beetje apart maar best lekkerquote:
Je hebt onsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef Maartel het volgende:
Pfff, merk nu ik een laptop zonder muziek heb pas hoe lang die reclameblokken zijn
Voetbal is helemaal lachen inderdaad =).quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is leuk
Ik vind op FOK! niets leuekr als live topics.
Was met XFA en WK ook al zo
ja ze weten wel van wanten met die reclamequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef Maartel het volgende:
Pfff, merk nu ik een laptop zonder muziek heb pas hoe lang die reclameblokken zijn
Vind ik ook, de opmerkingen waar sommigen mee komen, ik lach me soms rot achter mijn laptop (beetje sneu eigenlijk als je erover nadenkt).quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is leuk
Ik vind op FOK! niets leuekr als live topics.
Was met XFA en WK ook al zo
Ging dat over haar eigen dochter?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Foutje van de natuur.
(copyright Raffaela)
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Voetbal is helemaal lachen inderdaad =).
I know.. maar da's net niet genoeg voor me.. doorgaans Fok! ik, kijk tv, en luister muziek tegelijkquote:
quote:
Helemaal niet sneu. Cola op je beeldscherm rulez.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, de opmerkingen waar sommigen mee komen, ik lach me soms rot achter mijn laptop (beetje sneu eigenlijk als je erover nadenkt).
Al betalen ze me bij, die ga ik niet proberenquote:
Ja toch wel.. ik heb wel eens lekkerdere chips op hoor, maar van die 3 nieuwe smaken wint ie voor mijquote:
Popstars waren vooral meer reclames denk ik. Zeker toen het nog op de vrijdag was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of de reclameblokken korter zijn dan bij Popstars, volgens mij niet. Of het zijn stommere reclames, kan ook.
Is Miauw bij jou?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben voor Billy trouwens... (net als Miauw)
Ik kreeg er serieus bijna braakneigingen vanquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja toch wel.. ik heb wel eens lekkerdere chips op hoor, maar van die 3 nieuwe smaken wint ie voor mij
smsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Miauw bij jou?Groetjes van hier
Moet je ook fijn maken in stukje en dan met foe yong hai saus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg er serieus bijna braakneigingen van
Hallotjesquote:
Ik vind ze alledrie niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef Maartel het volgende:
Ja toch wel.. ik heb wel eens lekkerdere chips op hoor, maar van die 3 nieuwe smaken wint ie voor mij
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je ook fijn maken in stukje en dan met foe yong hai saus.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voetbal moet ik geconcentreerd kijken, anders kan ik het spel niet goed analyseren.
Er is toch wel langer dan 30 min reclame?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Re het volgende:
Meestal zet ik het eerst op 30 min pauze, kan daarna gewoon doorkijken
Mwah, vond ze voor de afwisseling alledrie wel leuk voor een keertje, maar die frisse zoetige smaken bij chips doen 't voor mij niet.. Cream & Chivesquote:
Emotie eter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |