quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ja, dat was ook het enige wat ik kon denken toen ik dat filmpje zagquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi![]()
[..]
dat is nog niks![]()
ze kan wel goed zuigen
ja en een flink rode dop ipv een afgezogen speenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het enige wat ik kon denken toen ik dat filmpje zagD'r toekomstige vriend zal het oefenen in dank afnemen
![]()
![]()
dank u, ik had hem net zelf gevondenquote:
jahaaaaquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
In de OP van het oude topic staat een linkje naar de OP he?
OMGquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en een flink rode dop ipv een afgezogen speen
Vraag er dan ook niet om mutsje!quote:
Wanneer die in de wiki is toegevoegdquote:
plus een lege schrale zak als bonusquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGMisschien toch niet (ouch ouch
)
Oeh spannend!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef PeZu het volgende:
zometeen echo, bennieuwd of het een jongetje of meisje wordt
Ik vroeg er ook niet om, ik vroeg om hulpquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vraag er dan ook niet om mutsje!![]()
MZquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen LL!Alles goed daar?
En tof grottentocht
het maakt niet uitquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh spannend!Ik hoop een jongetje
Die vind ik toch stiekem iets leuker denk ik
Daarom vind ik je zo liefquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet om, ik vroeg om hulp![]()
![]()
en toen bedacht ik me dat die link gewoon in de op moest staan dus ben ik maar even weer teruggegaan naar het vorige topic ja
Dat klinkt echt super gaafquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
ik kan helaas niet helpen
[..]
MZ![]()
Ja, was ook echt tof, wandelen, kletsen, drinken en lachen in de grotten, zonder dat er rotzooi gemaakt wordt of kinderachtig druk (denk aan harde muzien en zuipen) gedaan wordt
Om kwart over 12 waren we in de buut van de uitgang dus besloten wij (ventje en ik) om maar naar huis te gaan.
Moesten vroeg bij de dokter zijn
Volgende keer gaan we nog verder/langer mee, dan duurt het tot een uur of 3/4
maar van 21.30u tot 00.15u was al leuk genoeg
Hahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer die in de wiki is toegevoegdDat wil vast iemand met liefde voor je doen, want toepasselijke UI en username
MIquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en een flink rode dop ipv een afgezogen speen
And on that bombshellquote:
En die kreeg je binnen 51 secondenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet om, ik vroeg om hulp![]()
![]()
en toen bedacht ik me dat die link gewoon in de op moest staan dus ben ik maar even weer teruggegaan naar het vorige topic ja
Nee, niet voor niets, omdat jij de liefste bent, je weet tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En die kreeg je binnen 51 seconden
Heb ik dat nou voor niks opgezocht?
Je zei slikkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
wou die zijn amandelen knippen ofzo![]()
BRISTOL - Een twaalfjarig jongetje heeft per ongeluk een schaar ingeslikt. Doktoren konden het scherpe object via een operatie verwijderen.
Curtis Francis hield alleen een paar kleine snijwondjes over in zijn keel. De zwaar gehandicapte jongen zag kans om de nagelschaar van de kast te pakken, toen zijn moeder even niet oplette.
Hij heeft geen idee hoe gevaarlijk dit soort dingen kunnen zijn, aldus de moeder van het jongetje, Karon Edwards (50). Karon dacht eerst dat haar zoontje een pennendop had ingeslikt, tot Curtis ineens bloed ophoestte.
Curtis is compleet genezen na een kort verblijf in het ziekenhuis van Bristol, meldt The Sun.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef Fha het volgende:
Klinkt leuk LL![]()
Ik ga zo ook maar even de dierendokter bellen, goed dat je me helpt herinneren suikerbeeb![]()
Aangezien ie niet beseft hoe gevaarlijk dingen zijn, beseft ie zich vast ook niet dat ie zoiets als amandelen heeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
wou die zijn amandelen knippen ofzo![]()
BRISTOL - Een twaalfjarig jongetje heeft per ongeluk een schaar ingeslikt. Doktoren konden het scherpe object via een operatie verwijderen.
Curtis Francis hield alleen een paar kleine snijwondjes over in zijn keel. De zwaar gehandicapte jongen zag kans om de nagelschaar van de kast te pakken, toen zijn moeder even niet oplette.
Hij heeft geen idee hoe gevaarlijk dit soort dingen kunnen zijn, aldus de moeder van het jongetje, Karon Edwards (50). Karon dacht eerst dat haar zoontje een pennendop had ingeslikt, tot Curtis ineens bloed ophoestte.
Curtis is compleet genezen na een kort verblijf in het ziekenhuis van Bristol, meldt The Sun.
[ afbeelding ]
hihihiquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet voor niets, omdat jij de liefste bent, je weet toch
Ik vind jou ook zo liefquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daarom vind ik je zo lief
En nu ga ik meubels schuiven, want hij is er
JA!quote:
Dat niet alleen, je past er ook zo mooi tussenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha![]()
Ik moet toch een beetje aan mijn naamsbekendheid werken![]()
Stoer dat jullie mijn username koel vinden
Ik vind jou het allerliefste vriendinnetje dat ik hebquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook zo lief![]()
![]()
Oeh oeh oeh, tot zoooo, vanaf je chaise longue
Bolle moet even professioneel tanden poetsenquote:
Mag ik er ook ff opzitten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jou het allerliefste vriendinnetje dat ik heb![]()
En joah! Laptoppen op de chaise longueGood thinking!
Awww, maar maar, CHAISE, dus toch maar schuivenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JA!![]()
Maar ik ben stiekem te futloos om meubels te schuiven
Stom he
Maar ik ga nu de andere bankhoes van zolder halen en aan de slag
Als het klaar is maak ik foto's
en ik was al misselijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle moet even professioneel tanden poetsenHij stinkt, vieeeees! Nee, het begint echt kokhalsneigingen op te wekken als hij in je gezicht ademt dus het moet echt even. Ik hoop dat ze het willen doen want hij weigert mee te werken als ik het probeer en straks rotten al zijn tandjes nog weg
Ha! Het eerste slachtoffer voor het psychiatertje spelen is erquote:
Op haar allerliefste vriendinnetje of op de chaise longue?quote:
Moeten we nog wat gas bijgevenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jou het allerliefste vriendinnetje dat ik heb![]()
En joah! Laptoppen op de chaise longueGood thinking!
was het ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef Fha het volgende:
Klinkt leuk LL![]()
Ik ga zo ook maar even de dierendokter bellen, goed dat je me helpt herinneren suikerbeeb![]()
Ik ben blij dat we zo dicht bij alle grotten wonenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt super gaafMisschien zelf ook eens kijken of ik met zoiets mee kan
Daar had ik nog geen eens aangedachtquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op haar allerliefste vriendinnetje of op de chaise longue?
Ieuw, ieuw, ieuwquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:52 schreef Fha het volgende:
Bolle moet even professioneel tanden poetsenHij stinkt, vieeeees! Nee, het begint echt kokhalsneigingen op te wekken als hij in je gezicht ademt dus het moet echt even. Ik hoop dat ze het willen doen want hij weigert mee te werken als ik het probeer en straks rotten al zijn tandjes nog weg
Gewoon je neus dicht knijpen als hij kusjes komt gevenquote:
Ik kan natuurlijk ook eerst wel even op de chaise longue gaan zittenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar had ik nog geen eens aangedacht
Maar ik wil best op jou zitten hoor
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nou schuiven met die handel!
mijn maag draait letterlijk om, nu alquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon je neus dicht knijpen als hij kusjes komt geven![]()
een pi?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
We hebben een pi, ik herhaal, we hebben een pi, ik huppel eventjes naar boven.
Samen op de stoel chaise longuequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook eerst wel even op de chaise longue gaan zitten
3,14quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn maag draait letterlijk om, nu al![]()
[..]
een pi?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
We hebben een pi, ik herhaal, we hebben een pi, ik huppel eventjes naar boven.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
ik ga van de pc af, zodat mn kleine kan spelen
"mamma, wachten is moeilijk"
later mensen![]()
Hoije mupquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
later mensen![]()
maar daarna mag hij juist weer een traktatiequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef Fha het volgende:
3 december gaat bolle tandenpoetsen
en hij moet nuchter zijn, dit vergeeft hij me nooooooooit meer![]()
Aaahwquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
later mensen![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar daarna mag hij juist weer een traktatie
weg
ja, ze willen natuurlijk niet zijn ochtendbrokjes over hun handen heen uitgekotst hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef Fha het volgende:
3 december gaat bolle tandenpoetsen
en hij moet nuchter zijn, dit vergeeft hij me nooooooooit meer![]()
gewoon uit zichzelf of zingt ie mee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, wij kijken even een dvdtje, over de boerderij.
Zingt Thijs: Boerde- boerde- boerderij, hia hia hooooooooooooooooooo!
uit zichzelfquote:
elmo rulesquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uit zichzelf![]()
maar dat had hij laatst een keer geleerd van Elmo
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
olaquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Elmo groet heel dit zooitje ongeregeld!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Elmo groet heel dit zooitje ongeregeld!
nee precies, maar zie dat mijn vreetschuur maar eens wijs te makenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
ja, ze willen natuurlijk niet zijn ochtendbrokjes over hun handen heen uitgekotst hebben
Na 200 keer niet meer zo hoorquote:
quote:
iig beter dan dora/diegoquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na 200 keer niet meer zo hoor
Op de kaart.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
iig beter dan dora/diego![]()
rugzak rugzak rugzak
hee die elmo wil ik knuffelenquote:
daar is ook een bewegend plaatje van:quote:
200 keer K3quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar is ook een bewegend plaatje van:
[ afbeelding ]
I noes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar is ook een bewegend plaatje van:
[ afbeelding ]
Hier boven!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I noes.
Kon hem alleen niet vinden.
die je helemaal zelf hebt betaald met die prijzen van de super te duurquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een chocoreep gewonnen
Bij Superkrassen van Super de Boer
Waaaauw, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een chocoreep gewonnen
Bij Superkrassen van Super de Boer
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waaaauw, gefeliciteerd![]()
Zou er een gouden wikkel in zitten?
jong grutquote:
Ik wens je veel succes, waarschijnlijk kun je 3 topics verder terechtquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
*drukt maar weer eens de Volgtopic knop in... *
Hopelijk kom ik er vandaag nog aan toe om te posten
zelfs dan nog!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daaaag liefjequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:42 schreef PeZu het volgende:
lieve mooi gekleurde hersftblaadjes en eikeltjes,
ik ben er weg van!
fijne middag en tot ooit
het is nu toch wel heel rustigquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wens je veel succes, waarschijnlijk kun je 3 topics verder terecht
nee, niet als je steeds dezelfde kijkt van ongeveer een half uurtjequote:
En hoiquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
*drukt maar weer eens de Volgtopic knop in... *
Hopelijk kom ik er vandaag nog aan toe om te posten
Tja. Wat wil je eraan doen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nu toch wel heel rustig
En toch gaat het nog snel, elke keer F5enquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nu toch wel heel rustig
hoe meer ik hem zie hoe beter ik zijn stem kan nadoenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, niet als je steeds dezelfde kijkt van ongeveer een half uurtje
Jij bent gewoon niets gewendquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En toch gaat het nog snel, elke keer F5en
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoe meer ik hem zie hoe beter ik zijn stem kan nadoen
F5'en? Wat is datquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En toch gaat het nog snel, elke keer F5en
Kan goed kloppenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niets gewend
dat wat je doet als het weer eens niet werktquote:
Ow, ja, check.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat wat je doet als het weer eens niet werkt
Zoals?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan goed kloppenvind sowieso het hele forum snel gaan.
Ben andere fora gewend.
Ik ga even denken...die stoel, doe je die dan naar boven?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh, ik heb inspiratie nodigHeb de banken nu zo'n beetje alle hoeken van de kamer laten zien, maar ik weet het nog niet
ST liefje, heb jij ideetjes?
![]()
Stoel kan naar boven inderdaad of gaat ergens in een hoek ofzo, ligt eraan hoe het uitpaktquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga even denken...die stoel, doe je die dan naar boven?
En moet de chaise longue een bepaalde kant op met de leuning?
dan...tv kast iets meer naar links, chaise tegen de lange muur, bank daar tegenover?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoel kan naar boven inderdaad of gaat ergens in een hoek ofzo, ligt eraan hoe het uitpakt
En de leuning van de chaise longue zit als je er op zit rechts....
Die optie heb ik nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan...tv kast iets meer naar links, chaise tegen de lange muur, bank daar tegenover?
Neee, niet schuin!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die optie heb ik nog niet geprobeerdAlleen vraag ik me af of ik de tv nog een beetje kan zien
Even testen dus.
En anders de gewone bank iets schuin?
De chaise longue past niet naast de tv kast, dus de tv tegen de trapmuur zou kunnen, alleen zit ik daar met dat lelijke behangquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, niet schuin!
Als dat niet werkt, dan tv kast tegen de trapmuur, bank er tegenover bij de ramen en de chaise in het midden van de kamer zeg maar?
Ohja, maar maar maar...hoe groot is dat stuk lelijk behang ookalweer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
De chaise longue past niet naast de tv kast, dus de tv tegen de trapmuur zou kunnen, alleen zit ik daar met dat lelijke behangDaar moet ik dan echt maar eens iets aan gaan doen, misschien behang ik die hele muur wel opnieuw ofzo
Ik ga weer even schuiven
(en die chaise longue is me een partij zwaar
![]()
)
Zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, niet schuin!
Als dat niet werkt, dan tv kast tegen de trapmuur, bank er tegenover bij de ramen en de chaise in het midden van de kamer zeg maar?
Poster, foto, schilderij, etc. ervoor hangen... Als dat kan, natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, maar maar maar...hoe groot is dat stuk lelijk behang?
Een mooi stuk stof aan een stokje kan ook helpen, hoef je niet meteen weer te behangen
Doe jij eens niet mijn gedachte na-apen danquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
Zeg![]()
Doe eens niet mijn gedachte hier posten ja!
Jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe jij eens niet mijn gedachte na-apen dan
Ben jij wel een beetje lang en dun dan, anders past het vast nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef pgrferrari het volgende:
En suikertaartje en ik op de chaise longue
Zie foboquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij wel een beetje lang en dun dan, anders past het vast niet
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik kan toch onderquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over na-apen gesprokenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe jij eens niet mijn gedachte na-apen dan
Oeh oeh oeh! Ik pas welquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enkel 3 cliëntenbezoeken en een jobinterview. Ik zou bijna van gekkigheid niet weten wat ik moet doen met al die vrije tijd.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
Sta je daar dan, kun je weer terug en straks weer terug
Mensrn die verkeerde tijden doorgeven!
een mouw uit een aapquote:
quote:
Een mooi stuk stof aan een stokje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, maar maar maar...hoe groot is dat stuk lelijk behang ookalweer?
Een mooi stuk stof aan een stokje kan ook helpen, hoef je niet meteen weer te behangen
Da's echt kutquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
Sta je daar dan, kun je weer terug en straks weer terug
Mensrn die verkeerde tijden doorgeven!
ik hoor en schrijf op 12:10quote:
Kan de chaise niet recht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een mooi stuk stof aan een stokje?Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Anders binnenkort een keer samen naar de lapland? M'n moeder kan er wel zoompjes in naaien
En het is een groot stuk wel
De tv bedekt wel een deel, maar lang niet alles...
Het is nu zoiets geworden (met troep die nog opgeruimd moet worden)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders binnenkort een keer samen naar de lapland? M'n moeder kan er wel zoompjes in naaien
[ afbeelding ]
Ik zit nu al twee minuten naar de foto te kijken, maar ik kom er niet uit wat dat roze dingetje voor de bank is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik de waterpas erbij pakkenquote:
nice nice maar wat een inkijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ehm dank je welquote:
Ze heeft twee poesjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zit nu al twee minuten naar de foto te kijken, maar ik kom er niet uit wat dat roze dingetje voor de bank is.
Verder leuk ingericht! Ik hou wel van halfopen banken / chaise lounges.
Ze zit niet op de begane grond zo te zien, dus dat zal an sich meevallen.quote:
quote:
Dat maakt het al wat duidelijker.quote:
Een watte?quote:
Vleesch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Een watte?
Bedoel je soms een Schnitzel?
Ziekenhuizenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoor en schrijf op 12:10
Ik kom daar nee het was 11:30
Ok raar?
Gelukkig was er een uitvaller nu kan ik om 13:30 weer
Net alsof ik niks te doen heb
Mijn nichtje nu net: van honger krijg je altijd dorst dus soep is handig want dat is niet zo droog en niet zo nat
Jawel, maar dan is ie zo enormquote:
quote:
Dat is een kitten-blij-maak-devicequote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zit nu al twee minuten naar de foto te kijken, maar ik kom er niet uit wat dat roze dingetje voor de bank is.
Verder leuk ingericht! Ik hou wel van halfopen banken / chaise lounges.
Valt mee, woon op de eerste verdiepingquote:
ehm..wat?quote:
Die ja en heb nog een frikadel voorm me liggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Een watte?
Bedoel je soms een Schnitzel?
Kids vinden het leuk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat het een irritant hoog kutstemmetje is
Preciesquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zit niet op de begane grond zo te zien, dus dat zal an sich meevallen.
Is toch apart, dat je het woord schnitzel niet goed kunt spellen maar frikadel wel bijna goed spelt (terwijl drie kwart van Nederland daar altijd een frikandel van maaktquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ja en heb nog een frikadel voorm me liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat groter is dan je bordquote:
het was frikadel sinds 2005 is het frikandel!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch apart, dat je het woord schnitzel niet goed kunt spellen maar frikadel wel bijna goed spelt (terwijl drie kwart van Nederland daar altijd een frikandel van maakt)
Ik moest lachen.quote:
Een schnitzel en een frikandelquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ja en heb nog een frikadel voorm me liggen
Maar ik heb ook geen frikandel maar een frkadel, dacht dat jij het verschil wel wistquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch apart, dat je het woord schnitzel niet goed kunt spellen maar frikadel wel bijna goed spelt (terwijl drie kwart van Nederland daar altijd een frikandel van maakt)
Nee toch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was frikadel sinds 2005 is het frikandel!
ja tis echt waar! !quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee toch!Stelletje taalverloederaars
Ik dacht dat alleen Mora haar snack zo had genoemd (met de extra n) en dat het normaal gesproken nog steeds frikadel is
Ohnoes!quote:
Dat heb jij goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een schnitzel en een frikandel
dat lust Trevje wel
Dat stopt hij heel graag
In zijn lege maag
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
poesje blij maak ding![]()
MI
Nee kitten, een duidelijk verschil met een poesjes-blij-maak-deviceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja toch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee toch!Stelletje taalverloederaars
Ik dacht dat alleen Mora haar snack zo had genoemd (met de extra n) en dat het normaal gesproken nog steeds frikadel is
nee dit is niks.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, chaise longue recht. Zo beter ST?Ik denk alleen dat ik em stiekem leuker vind iets schuin
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef Fha het volgende:
OehOns netwerk doet het precies op tijd weer om de foto te bewonderen
![]()
Ik stem ook voor een beetje scheef
Ik zeg ook: schuin. Maar wel maar een klein beetje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, chaise longue recht. Zo beter ST?Ik denk alleen dat ik em stiekem leuker vind iets schuin
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja toch!
Een Frikadel is namelijk een gehaktbal. Zowel in Duitsland als België verkrijgbaar bij de betere vetbak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
Kijk jij snapt me en weer aan het werkquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja toch!
Een Frikadel is namelijk een gehaktbal. Zowel in Duitsland als België verkrijgbaar bij de betere vetbak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
had jij geen blauwe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee kitten, een duidelijk verschil met een poesjes-blij-maak-device
Ja he, dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee dit is niks.staat niet goed ten opzichte van de tv.
en wat is er met je behang gebeurt
freakquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet tegen schuin staande meubels
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
En misschien zou ik de bank en de chaise nog wel omruilen ook
Geen flauw ideequote:
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*quote:
Aaahquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?Dan zet ik op dat moment de bank speciaal voor jou recht
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulen
Sheldon-trekjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*
je hebt er 2quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?Dan zet ik op dat moment de bank speciaal voor jou recht
[..]
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulen
[..]
Geen flauw idee
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*
Voor jou wil ik dat wel doenquote:
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:Kom je binnenkort een keer hangen?
Ik nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
En misschien zou ik de bank en de chaise nog wel omruilen ook
Misschien heb ik er zelfs wel meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt er 2![]()
waarom onthoud ik dat toch![]()
* wel.o.k moet nodig zijn pm box opruimenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien heb ik er zelfs wel meerMaar dat zijn dingen die we nu niet hier gaan bespreken
Note to self:quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
VanzelfsprekendZie ik nou dat de vet lijpe vensterbank planten weg zijn?
die ene die mijn mama ook had?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Note to self:
Suikertaartje niet thuis ontvangen, maar meenemen naar restaurant of café![]()
...
Ik kan niet zo goed mijn pizza delen met iemand, want dan is die niet meer mooi rond..en als er iemand op 'mijn' plek zit word ik ook een beetje onrustig...quote:
Sheldon-trekjes maar wel sociaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed mijn pizza delen met iemand, want dan is die niet meer mooi rond..en als er iemand op 'mijn' plek zit word ik ook een beetje onrustig...
Succes en veel plezier bij je mams en nichtje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
Bubye sugarbeeb
Ik ga ook weer, echo en mijn nichtje en mam zijn cakjes ah nakken as we speak dus ik denk dat ik gewoon weer stiekum.terug ga
Maar wij hebben nu ook verwarming hehquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
Dan zet ik speciaal voor jou de verwarming niet te hoog
Anders is het zo koud bij je thuis...
Ja!Er kwam allemaal hars af (wat vervolgens op de katten en de vensterbank terecht kwam
) en ze werden lelijk... Dus heb ze maar weggegooid laatst
niet die van mij weggooien hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k moet nodig zijn pm box opruimen
Je pizza moet je ook niet delenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed mijn pizza delen met iemand, want dan is die niet meer mooi rond..en als er iemand op 'mijn' plek zit word ik ook een beetje onrustig...
aah how cutequote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar als je er maar eentje tegelijk kunt bakken en de ander zegt: anders delen we deze, en dan de tweede ookquote:
Woahquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar wij hebben nu ook verwarming heh(ik zet hem alleen niet aan maar dat is detail).
![]()
Wehehe ja dat hars probleem had mama ook inderdaad, ik vond het wel leuk altijd om te klooien met die bolletjesRIP super toffe lijpe planten
Je mag ST niet plagenquote:
dat ligt eraan hoe en waarvoorquote:
oh dat kan ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
ja maar als je er maar eentje tegelijk kunt bakken en de ander zegt: anders delen we deze, en dan de tweede ook![]()
ik kan het nu wel beter dan vroeger
Oh dan vast wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
WoahEn waarom niet?
Vandaag kan ik me wel voorstellen, het is niet echt koud nu, maar strakjes als het echt winter is toch wel?
ja duhu, natuurlijk niet. want pm's van jouwquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet die van mij weggooien hoor
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is dancing step?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd?
Lolquote:
o, mattenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolDa's zo'n dansmatspel voor de playstation 2
EN als die ander hem meteen in 4 stukken snijdt, en dan de punten uit elkaar schuift en dan serveert?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar als je er maar eentje tegelijk kunt bakken en de ander zegt: anders delen we deze, en dan de tweede ook![]()
ik kan het nu wel beter dan vroeger
Sheldon?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sheldon-trekjes maar wel sociaal![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, matten
je tegenstander dansend in elkaar beuken![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
....
Kan de chaise nog ietsje verder van de andere bank af? Of kom je dan in de knel met de eethoek?
Jeej dat het kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan nog wel ietsjes
Had de eethoek ook al iets verschoven naar links, omdat daar voldoende ruimte voor was nu er geen caviakooi meer staat
Ja, natuurlijk is dat dringend genoeg! Bellen jijquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:09 schreef Fha het volgende:
De situatie is als volgt: ik heb weer eens een herpes out break boven mijn oog. Vorige keer kreeg ik daar zalf voor, voor in mijn oog want als herpes in je oog komt kun je daar blind van worden.
Natuuuurlijk is mijn dokter deze week gesloten, het bandje vermeldt dat ik alleen in dringende spoed naar de vervangende huisarts moet bellen. Ik weet wat het is, maar ik heb dus een herhaal recept nodig. Mijn eigen huisarts is er maandag weer, maar ik merk dat het steeds dikker word en het doet gewoon pijn
Is dat genoeg spoed om lekker alsnog de vervangende huisarts te bellen?
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeej dat het kan, maar wel sip waarom het kan
...
ik zou eerst bij de apotheek proberen en als die niet meewerkt naar de vervanger bellenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:09 schreef Fha het volgende:
De situatie is als volgt: ik heb weer eens een herpes out break boven mijn oog. Vorige keer kreeg ik daar zalf voor, voor in mijn oog want als herpes in je oog komt kun je daar blind van worden.
Natuuuurlijk is mijn dokter deze week gesloten, het bandje vermeldt dat ik alleen in dringende spoed naar de vervangende huisarts moet bellen. Ik weet wat het is, maar ik heb dus een herhaal recept nodig. Mijn eigen huisarts is er maandag weer, maar ik merk dat het steeds dikker word en het doet gewoon pijn
Hè wie wat waar?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja
[..]
van The Big Bang Theory!
Wat een lieve dierenartsquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat dringend genoeg! Bellen jij
[..]
JaEn ja
Kreeg gister trouwens heel lief een "sterkte" kaartje van m'n dierenarts![]()
Hihi ja mamaquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, natuurlijk is dat dringend genoeg! Bellen jij
Ik zit op mijn stagequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik zou eerst bij de apotheek proberen en als die niet meewerkt naar de vervanger bellen
Ja. Geen grappen met je gezondheid. Straks slaap je bij de visjes, net als mijn oma. En die snurkt nog erger dan ik dus dat wil je niet. Bellen. Nu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:09 schreef Fha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Geen grappen met je gezondheid. Straks slaap je bij de visjes, net als mijn oma. En die snurkt nog erger dan ik dus dat wil je niet. Bellen. Nu.Ze zijn met lunchpauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR DAT TELT NIET ALS REDEN VOOR BILLENKOEK!!
![]()
Ik bel om half 2 nog een keer
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
TBBT, Sheldon is een van de hoofdpersonen, is een nerd met erg autistische trekjesquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TBBT, Sheldon is een van de hoofdpersonen, is een nerd met erg autistische trekjes![]()
En en en heb je het Hilde filmpje gezien?quote:
JAquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En en en heb je het Hilde filmpje gezien?
Wel. Pets petsquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zijn met lunchpauzeMAAR DAT TELT NIET ALS REDEN VOOR BILLENKOEK!!
![]()
Ik bel om half 2 nog een keer
wat kost het als ik in dat huis wil wonen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd?
Flauw zegquote:
Leuk is ze he!?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat kost het als ik in dat huis wil wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb een teen zwaar gekneusd![]()
ben er met de vuilniscontainer overheen geredenda's niet zo slim he, meneer de batskoning. Is maar goed dat je je teen niet per definitie nodig hebt in jouw beroepsgroep
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lompe koei.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb een teen zwaar gekneusd![]()
ben er met de vuilniscontainer overheen gereden
ik moet wel hier rondlopenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
da's niet zo slim he, meneer de batskoning. Is maar goed dat je je teen niet per definitie nodig hebt in jouw beroepsgroep
het was de schuld van de containerquote:
Dan doe je dat iets minder en laat je iemand anders tijdelijk voor je lopenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet wel hier rondlopen
Symquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
Zo eindelijk weer online.
Ziggostoring tot half twee vanmiddag
Ola
Jaquote:
quote:[..]
Je mag de zolder wel huren
Is alleen niet geïsoleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehehe...quote:[..]
da's niet zo slim he, meneer de batskoning. Is maar goed dat je je teen niet per definitie nodig hebt in jouw beroepsgroep
Febreze, of hoe heet die zooi... ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ben zo blij met m'n chaise longueAlleen jammer dat je in de kringloop niet kunt ruiken dat ie van een roker geweest is
![]()
Dus maar even iets verzinnen voor een beter geurtje
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Tuurlijk. Belgquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was de schuld van de container
Pizza knoeienquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ben zo blij met m'n chaise longueAlleen jammer dat je in de kringloop niet kunt ruiken dat ie van een roker geweest is
![]()
Bruine bonen eten en dan een nachtje op slapenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende: Alleen jammer dat je in de kringloop niet kunt ruiken dat ie van een roker geweest is
![]()
Ja, maar dat ruikt ook niet zo lekkerquote:
Nee, da's zonde van de pizza!quote:
Dan stink ik naar rook en de bank nog steeds naar rookquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bruine bonen eten en dan een nachtje op slapen
Vies eten knoeien wat wel lekker ruikt dan?quote:
dat gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je dat iets minder en laat je iemand anders tijdelijk voor je lopen
export nederlanderquote:
ik ga zo ff kijken, moet eerst even als de sodemieter al het webbased werk online zetten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sym![]()
Heb je m'n nieuwe bank en Hilde al bewonderd?
duckiequote:
sportautoquote:
symquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
Zo eindelijk weer online.
Ziggostoring tot half twee vanmiddag
Ola
hier nog geen last vanquote:
wat voor een folder is het ferrari?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
Zo.
Nog ff wat aan mijn folder tweaken voordat hij naar de drukker gaat.
ik wel ben zeikensnatquote:
Voor de vakantiebungalow in mijn handtekening.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een folder is het ferrari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |