En die kreeg je binnen 51 secondenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet om, ik vroeg om hulp![]()
![]()
en toen bedacht ik me dat die link gewoon in de op moest staan dus ben ik maar even weer teruggegaan naar het vorige topic ja
Nee, niet voor niets, omdat jij de liefste bent, je weet tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En die kreeg je binnen 51 seconden
Heb ik dat nou voor niks opgezocht?
Je zei slikkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
wou die zijn amandelen knippen ofzo![]()
BRISTOL - Een twaalfjarig jongetje heeft per ongeluk een schaar ingeslikt. Doktoren konden het scherpe object via een operatie verwijderen.
Curtis Francis hield alleen een paar kleine snijwondjes over in zijn keel. De zwaar gehandicapte jongen zag kans om de nagelschaar van de kast te pakken, toen zijn moeder even niet oplette.
Hij heeft geen idee hoe gevaarlijk dit soort dingen kunnen zijn, aldus de moeder van het jongetje, Karon Edwards (50). Karon dacht eerst dat haar zoontje een pennendop had ingeslikt, tot Curtis ineens bloed ophoestte.
Curtis is compleet genezen na een kort verblijf in het ziekenhuis van Bristol, meldt The Sun.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef Fha het volgende:
Klinkt leuk LL![]()
Ik ga zo ook maar even de dierendokter bellen, goed dat je me helpt herinneren suikerbeeb![]()
Aangezien ie niet beseft hoe gevaarlijk dingen zijn, beseft ie zich vast ook niet dat ie zoiets als amandelen heeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
wou die zijn amandelen knippen ofzo![]()
BRISTOL - Een twaalfjarig jongetje heeft per ongeluk een schaar ingeslikt. Doktoren konden het scherpe object via een operatie verwijderen.
Curtis Francis hield alleen een paar kleine snijwondjes over in zijn keel. De zwaar gehandicapte jongen zag kans om de nagelschaar van de kast te pakken, toen zijn moeder even niet oplette.
Hij heeft geen idee hoe gevaarlijk dit soort dingen kunnen zijn, aldus de moeder van het jongetje, Karon Edwards (50). Karon dacht eerst dat haar zoontje een pennendop had ingeslikt, tot Curtis ineens bloed ophoestte.
Curtis is compleet genezen na een kort verblijf in het ziekenhuis van Bristol, meldt The Sun.
[ afbeelding ]
hihihiquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet voor niets, omdat jij de liefste bent, je weet toch
Ik vind jou ook zo liefquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daarom vind ik je zo lief
En nu ga ik meubels schuiven, want hij is er
JA!quote:
Dat niet alleen, je past er ook zo mooi tussenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha![]()
Ik moet toch een beetje aan mijn naamsbekendheid werken![]()
Stoer dat jullie mijn username koel vinden
Ik vind jou het allerliefste vriendinnetje dat ik hebquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook zo lief![]()
![]()
Oeh oeh oeh, tot zoooo, vanaf je chaise longue
Bolle moet even professioneel tanden poetsenquote:
Mag ik er ook ff opzitten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jou het allerliefste vriendinnetje dat ik heb![]()
En joah! Laptoppen op de chaise longueGood thinking!
Awww, maar maar, CHAISE, dus toch maar schuivenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JA!![]()
Maar ik ben stiekem te futloos om meubels te schuiven
Stom he
Maar ik ga nu de andere bankhoes van zolder halen en aan de slag
Als het klaar is maak ik foto's
en ik was al misselijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle moet even professioneel tanden poetsenHij stinkt, vieeeees! Nee, het begint echt kokhalsneigingen op te wekken als hij in je gezicht ademt dus het moet echt even. Ik hoop dat ze het willen doen want hij weigert mee te werken als ik het probeer en straks rotten al zijn tandjes nog weg
Ha! Het eerste slachtoffer voor het psychiatertje spelen is erquote:
Op haar allerliefste vriendinnetje of op de chaise longue?quote:
Moeten we nog wat gas bijgevenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jou het allerliefste vriendinnetje dat ik heb![]()
En joah! Laptoppen op de chaise longueGood thinking!
was het ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef Fha het volgende:
Klinkt leuk LL![]()
Ik ga zo ook maar even de dierendokter bellen, goed dat je me helpt herinneren suikerbeeb![]()
Ik ben blij dat we zo dicht bij alle grotten wonenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt super gaafMisschien zelf ook eens kijken of ik met zoiets mee kan
Daar had ik nog geen eens aangedachtquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op haar allerliefste vriendinnetje of op de chaise longue?
Ieuw, ieuw, ieuwquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:52 schreef Fha het volgende:
Bolle moet even professioneel tanden poetsenHij stinkt, vieeeees! Nee, het begint echt kokhalsneigingen op te wekken als hij in je gezicht ademt dus het moet echt even. Ik hoop dat ze het willen doen want hij weigert mee te werken als ik het probeer en straks rotten al zijn tandjes nog weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |