Kijk jij snapt me en weer aan het werkquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja toch!
Een Frikadel is namelijk een gehaktbal. Zowel in Duitsland als België verkrijgbaar bij de betere vetbak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
had jij geen blauwe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee kitten, een duidelijk verschil met een poesjes-blij-maak-device
Ja he, dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee dit is niks.staat niet goed ten opzichte van de tv.
en wat is er met je behang gebeurt
freakquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet tegen schuin staande meubels
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
En misschien zou ik de bank en de chaise nog wel omruilen ook
Geen flauw ideequote:
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*quote:
Aaahquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?Dan zet ik op dat moment de bank speciaal voor jou recht
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulen
Sheldon-trekjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*
je hebt er 2quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?Dan zet ik op dat moment de bank speciaal voor jou recht
[..]
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulen
[..]
Geen flauw idee
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*
Voor jou wil ik dat wel doenquote:
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:Kom je binnenkort een keer hangen?
Ik nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
En misschien zou ik de bank en de chaise nog wel omruilen ook
Misschien heb ik er zelfs wel meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt er 2![]()
waarom onthoud ik dat toch![]()
* wel.o.k moet nodig zijn pm box opruimenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien heb ik er zelfs wel meerMaar dat zijn dingen die we nu niet hier gaan bespreken
Note to self:quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
VanzelfsprekendZie ik nou dat de vet lijpe vensterbank planten weg zijn?
die ene die mijn mama ook had?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Note to self:
Suikertaartje niet thuis ontvangen, maar meenemen naar restaurant of café![]()
...
Ik kan niet zo goed mijn pizza delen met iemand, want dan is die niet meer mooi rond..en als er iemand op 'mijn' plek zit word ik ook een beetje onrustig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |