Kijk jij snapt me en weer aan het werkquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja toch!
Een Frikadel is namelijk een gehaktbal. Zowel in Duitsland als België verkrijgbaar bij de betere vetbak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
had jij geen blauwe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee kitten, een duidelijk verschil met een poesjes-blij-maak-device
Ja he, dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee dit is niks.staat niet goed ten opzichte van de tv.
en wat is er met je behang gebeurt
freakquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet tegen schuin staande meubels
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
En misschien zou ik de bank en de chaise nog wel omruilen ook
Geen flauw ideequote:
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*quote:
Aaahquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?Dan zet ik op dat moment de bank speciaal voor jou recht
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulen
Sheldon-trekjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*
je hebt er 2quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hoe vaak ben jij nou bij me?Dan zet ik op dat moment de bank speciaal voor jou recht
[..]
Mmmhhh... Daar ga ik even over nadenken voor ik weer ga zeulen
[..]
Geen flauw idee
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, does not compute at ALL *insert paniek smiley*
Voor jou wil ik dat wel doenquote:
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:Kom je binnenkort een keer hangen?
Ik nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
En misschien zou ik de bank en de chaise nog wel omruilen ook
Misschien heb ik er zelfs wel meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt er 2![]()
waarom onthoud ik dat toch![]()
* wel.o.k moet nodig zijn pm box opruimenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien heb ik er zelfs wel meerMaar dat zijn dingen die we nu niet hier gaan bespreken
Note to self:quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
VanzelfsprekendZie ik nou dat de vet lijpe vensterbank planten weg zijn?
die ene die mijn mama ook had?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Note to self:
Suikertaartje niet thuis ontvangen, maar meenemen naar restaurant of café![]()
...
Ik kan niet zo goed mijn pizza delen met iemand, want dan is die niet meer mooi rond..en als er iemand op 'mijn' plek zit word ik ook een beetje onrustig...quote:
Sheldon-trekjes maar wel sociaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed mijn pizza delen met iemand, want dan is die niet meer mooi rond..en als er iemand op 'mijn' plek zit word ik ook een beetje onrustig...
Succes en veel plezier bij je mams en nichtje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
Bubye sugarbeeb
Ik ga ook weer, echo en mijn nichtje en mam zijn cakjes ah nakken as we speak dus ik denk dat ik gewoon weer stiekum.terug ga
Maar wij hebben nu ook verwarming hehquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
Dan zet ik speciaal voor jou de verwarming niet te hoog
Anders is het zo koud bij je thuis...
Ja!Er kwam allemaal hars af (wat vervolgens op de katten en de vensterbank terecht kwam
) en ze werden lelijk... Dus heb ze maar weggegooid laatst
niet die van mij weggooien hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k moet nodig zijn pm box opruimen
Je pizza moet je ook niet delenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed mijn pizza delen met iemand, want dan is die niet meer mooi rond..en als er iemand op 'mijn' plek zit word ik ook een beetje onrustig...
aah how cutequote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar als je er maar eentje tegelijk kunt bakken en de ander zegt: anders delen we deze, en dan de tweede ookquote:
Woahquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar wij hebben nu ook verwarming heh(ik zet hem alleen niet aan maar dat is detail).
![]()
Wehehe ja dat hars probleem had mama ook inderdaad, ik vond het wel leuk altijd om te klooien met die bolletjesRIP super toffe lijpe planten
Je mag ST niet plagenquote:
dat ligt eraan hoe en waarvoorquote:
oh dat kan ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
ja maar als je er maar eentje tegelijk kunt bakken en de ander zegt: anders delen we deze, en dan de tweede ook![]()
ik kan het nu wel beter dan vroeger
Oh dan vast wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
WoahEn waarom niet?
Vandaag kan ik me wel voorstellen, het is niet echt koud nu, maar strakjes als het echt winter is toch wel?
ja duhu, natuurlijk niet. want pm's van jouwquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet die van mij weggooien hoor
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is dancing step?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd?
Lolquote:
o, mattenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolDa's zo'n dansmatspel voor de playstation 2
EN als die ander hem meteen in 4 stukken snijdt, en dan de punten uit elkaar schuift en dan serveert?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar als je er maar eentje tegelijk kunt bakken en de ander zegt: anders delen we deze, en dan de tweede ook![]()
ik kan het nu wel beter dan vroeger
Sheldon?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sheldon-trekjes maar wel sociaal![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, matten
je tegenstander dansend in elkaar beuken![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |