Kids vinden het leuk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat het een irritant hoog kutstemmetje is
Preciesquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zit niet op de begane grond zo te zien, dus dat zal an sich meevallen.
Is toch apart, dat je het woord schnitzel niet goed kunt spellen maar frikadel wel bijna goed spelt (terwijl drie kwart van Nederland daar altijd een frikandel van maaktquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ja en heb nog een frikadel voorm me liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat groter is dan je bordquote:
het was frikadel sinds 2005 is het frikandel!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch apart, dat je het woord schnitzel niet goed kunt spellen maar frikadel wel bijna goed spelt (terwijl drie kwart van Nederland daar altijd een frikandel van maakt)
Ik moest lachen.quote:
Een schnitzel en een frikandelquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ja en heb nog een frikadel voorm me liggen
Maar ik heb ook geen frikandel maar een frkadel, dacht dat jij het verschil wel wistquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch apart, dat je het woord schnitzel niet goed kunt spellen maar frikadel wel bijna goed spelt (terwijl drie kwart van Nederland daar altijd een frikandel van maakt)
Nee toch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was frikadel sinds 2005 is het frikandel!
ja tis echt waar! !quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee toch!Stelletje taalverloederaars
Ik dacht dat alleen Mora haar snack zo had genoemd (met de extra n) en dat het normaal gesproken nog steeds frikadel is
Ohnoes!quote:
Dat heb jij goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een schnitzel en een frikandel
dat lust Trevje wel
Dat stopt hij heel graag
In zijn lege maag
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
poesje blij maak ding![]()
MI
Nee kitten, een duidelijk verschil met een poesjes-blij-maak-deviceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja toch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee toch!Stelletje taalverloederaars
Ik dacht dat alleen Mora haar snack zo had genoemd (met de extra n) en dat het normaal gesproken nog steeds frikadel is
nee dit is niks.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, chaise longue recht. Zo beter ST?Ik denk alleen dat ik em stiekem leuker vind iets schuin
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef Fha het volgende:
OehOns netwerk doet het precies op tijd weer om de foto te bewonderen
![]()
Ik stem ook voor een beetje scheef
Ik zeg ook: schuin. Maar wel maar een klein beetje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, chaise longue recht. Zo beter ST?Ik denk alleen dat ik em stiekem leuker vind iets schuin
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja toch!
Een Frikadel is namelijk een gehaktbal. Zowel in Duitsland als België verkrijgbaar bij de betere vetbak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |