dan...tv kast iets meer naar links, chaise tegen de lange muur, bank daar tegenover?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoel kan naar boven inderdaad of gaat ergens in een hoek ofzo, ligt eraan hoe het uitpakt
En de leuning van de chaise longue zit als je er op zit rechts....
Die optie heb ik nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan...tv kast iets meer naar links, chaise tegen de lange muur, bank daar tegenover?
Neee, niet schuin!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die optie heb ik nog niet geprobeerdAlleen vraag ik me af of ik de tv nog een beetje kan zien
Even testen dus.
En anders de gewone bank iets schuin?
De chaise longue past niet naast de tv kast, dus de tv tegen de trapmuur zou kunnen, alleen zit ik daar met dat lelijke behangquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, niet schuin!
Als dat niet werkt, dan tv kast tegen de trapmuur, bank er tegenover bij de ramen en de chaise in het midden van de kamer zeg maar?
Ohja, maar maar maar...hoe groot is dat stuk lelijk behang ookalweer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
De chaise longue past niet naast de tv kast, dus de tv tegen de trapmuur zou kunnen, alleen zit ik daar met dat lelijke behangDaar moet ik dan echt maar eens iets aan gaan doen, misschien behang ik die hele muur wel opnieuw ofzo
Ik ga weer even schuiven
(en die chaise longue is me een partij zwaar
![]()
)
Zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neee, niet schuin!
Als dat niet werkt, dan tv kast tegen de trapmuur, bank er tegenover bij de ramen en de chaise in het midden van de kamer zeg maar?
Poster, foto, schilderij, etc. ervoor hangen... Als dat kan, natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, maar maar maar...hoe groot is dat stuk lelijk behang?
Een mooi stuk stof aan een stokje kan ook helpen, hoef je niet meteen weer te behangen
Doe jij eens niet mijn gedachte na-apen danquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
Zeg![]()
Doe eens niet mijn gedachte hier posten ja!
Jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe jij eens niet mijn gedachte na-apen dan
Ben jij wel een beetje lang en dun dan, anders past het vast nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef pgrferrari het volgende:
En suikertaartje en ik op de chaise longue
Zie foboquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij wel een beetje lang en dun dan, anders past het vast niet
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik kan toch onderquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over na-apen gesprokenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe jij eens niet mijn gedachte na-apen dan
Oeh oeh oeh! Ik pas welquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enkel 3 cliëntenbezoeken en een jobinterview. Ik zou bijna van gekkigheid niet weten wat ik moet doen met al die vrije tijd.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
Sta je daar dan, kun je weer terug en straks weer terug
Mensrn die verkeerde tijden doorgeven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |