Geen idee niet gemeten, maar vannacht heeft ie gewoon netjes 5,5 uur en 4,5 uur achter elkaar geslapen dus pa en ma ook blij.quote:Ahh, dat geprik ook, heeft ie ook geen verhoging refro?? Zit er iig weer op.
Troeta, ik wil niet gemeen reageren ofzo dus begrijp me niet verkeerd. Maar ik denk dat thuismoeders ook meedraaien in de maatschappij. Misschien anders dan een moeder die wel werkt maar ook thuismoeders draaien mee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Troeta het volgende:
Ik heb nog geen haaruitval, maar Mex heeft een kale plek, hij heeft een beetje schilfertjes en ik was zo slim om die weg te krabbelen, oops.
Weet niet of het berg is, is nog niet geel iig.
Dat zal zeker moeilijk worden Orea, vooral omdat je nu elk moment van de dag bij d'r bent, je kent inmiddels alle huiltjes en je weet precies wat je daaraan moet doen.
maar aan de andere kant, weer meedraaien in de maatschappij is ook wel weer eens leuk toch!
Zo, die slaapt lekker barbabientje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee want vriendin lief had een kleiner 2 pers bed als we thuis hebben en minidraak lag daar dus vanaf 3 uur ook bij inquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef pessie het volgende:
Tico, alvast succes!
Draakje wat heerlijk dat je even een goede nacht hebt gemaakt! Voel je je nu wat beter?
En dank voor de felicitaties.
Whaha! Ok, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Orea het volgende:
Knap zeg van Nathan, hoe hij die fles vasthoudt
Ben echt blij dat ik met Leia bij de Osteo ben geweest, want echt pakken deed ze nog niet, had haar handjes echt gesloten nog vrij veel. Hij heeft gisteren toch wat losgemaakt! Vannacht kneep ze nogal hard in mijn tepel () en papa in zijn nek
handjes zijn de hele tijd open en net vond ik haar dus met boekje in haar handen
![]()
Draak![]()
Oh en ik heb Floris zien drinkendenk niet dat het verstandig is dat zijn papa dan zijn nagels knipt, want hij ligt dan alles behalve ontspannen
wat een woelwater
Geen idee eigenlijk, daar heb ik niet naar gevraagd. Maar na 7 weken flesvoeding zie ik het sowieso niet zitten om daar nu nog mee te beginnen hoor, dus ik hoop eigenlijk dat het niet meer op gang komt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef pessie het volgende:
Fannetje fijn dat je nu van de placenra rest af bent! Zou de bv nu alsnog op gang kunnen komen?
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Op dit moment vind ik het niet erg. Ik ben bang dat ze als ze die 3 voedingen niet heeft weer niet genoeg aankomt. Het gaat nu goed, dus ik laat het zo.
Ik hoef ook m'n bed niet uit dat scheelt.
Die flesjes zijn wel een heel gedoe. Ik gok wanneer ze wakker wordt voor eten met veel honger. Dan ga ik net daarvoor een beetje afkolven, flesje maken, warm maken en dan kind wakker maken, niet te wakker. Snel fles erin en blijven rondlopen. Wat een gedoe. Ik hoop dat ze straks gewoon doorheeft dat melk uit de fles ook gewoon lekker is.
behalve nu dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris slaapt over t algemeen s nachts gewoon, maakt niet uit wat ie overdag/s avonds slaapt.
Nee hoor 't wordt ook gewoon inflesjes gegeven. Zit niet voor niks per 50cc in een flesje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat deze voeding normaalgesproken door de sonde gaat
Slaapzakjes mogen hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:25 schreef Hik het volgende:
Neve kan een nieuw truucje.
Ze wordt nu een paar keer per nacht wakker bovenop haar dekens. Ik vraag me af hoe ze het doet, want de dekens zitten superstrak ingestopt en zitten ook niet los ofzo Maar ze wordt dus wel wakker dan. Vind het ook naar, want het wordt natuurlijk wel steeds kouder nu en de vraag is waar ze zich heen wurmt als ze eenmaal los ligt.
Zou ze met 4 weken al in een slaapzakje mogen/kunnen, of is dat geen oplossing?
Instoppen kan, maar dat vind ik zelf een naar idee, ze moeten gewoon kunnen bewegen als ze dat willen. Maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:02 schreef Hik het volgende:
Dank voor de slaapzakantwoorden! Ik nam aan dat een 70 cm slaapzak te groot zou zijn. Stop je het uiteinde in dan, of laat je het gewoon liggen?
En wat wordt er hier uitbundig gegroeid en gedronken, goed zeg!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(heb de vlos er maar even afgeknipt, geen idee of die op het web wil) en maar ff gespoilerd ivm beetje bloed
[ Bericht 23% gewijzigd door Orea op 11-11-2010 15:52:21 ]
Eigenlijk weet ik dat ook wel, maar het lijkt zo anders in vergelijking met de foto's die ik van Nathan heb.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
pessie je zegt t verkeerdNathan was een mini baby haha. Floris was echt niet groot met zn 7 pond, maar wel een kilo zwaarder dan Nathan was
(typ de hele tijd nathans
). Das echt een groot verschil op zo'n kleintje
van de vaccuum merk je nietsquote:Op donderdag 11 november 2010 17:02 schreef Solagratia het volgende: Maar gelukkig geen vacuum gehad. Wel een grote knip en een subtotaalruptuur.
Nou, zó leuk vond ik mijn bevalling nou ook weer niet!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef pessie het volgende:
Ik vond bevallen ook niet erg, ik zou liever een maand lang elke dag bevallen dan 9 maanden zwanger zijn.
Zo'n ramp vond ik mijn zwangerschap. Nou ja, het kan altijd erger! Dat weet ik, en ik genoot wel van het feit dat Nathan ging bewegen en dat je dat dan voelde, het groeien vond ik ook prima. Maar de klachten en de pijn vond ik verschrikkelijk. Dan liever een maand lang elke dag bevallen. Maar mijn bevalling was niet zwaar, weeënstormpje was wel heftig maar dat was maar iets van een uur ofzo. En verder was het in totaal in 6 uurtjes gepiept (ik ben echt snel bevallen).quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, zó leuk vond ik mijn bevalling nou ook weer niet!
Volgens mij wel...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
juli was een maand van snelle bevallingen geloof ik
Ik zei ook al heel gauw dat ik liever nog 4 keer moest bevallen dan nog 9 maanden zwanger te zijn. Het is het dubbel en dwars waard dus mij hoor je niet klagen, maar dat was wel wat anders dan wat ik van tevoren verwacht had!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef pessie het volgende:
Ik vond bevallen ook niet erg, ik zou liever een maand lang elke dag bevallen dan 9 maanden zwanger zijn. Maar misschien komt dat ook omdat je de bevalling veeeeeeeel sneller vergeet dan de zwangerschap.
Ow, dat is wel jammer als jij het wel graag zou willen...quote:Ach, ik ga er vanuit dat er sowieso nog een 2de komt. Al hoop ik wel dat die onverwachts komt, gepland kon het nog wel eens een heel aantal jaren gaan duren (ik sprak gisteren met manlief die de optie gaf dat we dan misschien toch nog 3 jaar in ons appartementje moeten blijven wonen, ik zei dat hier met 2 kids wonen echt niet kan, hij dacht niet dat er de komende 3 jaar een 2de zou komen).
Ik had me ook ingesteld op de vacuum omdat de verloskundige dat zei toen we naar het ziekenhuis vertrokken na een uur persen thuis. Maar ik had een foto gezien van een baby die met vacuum geboren was en die had echt een ei op zijn koppie, dus het leek met voor Amy geen pretje. Maar als het nodig was geweest dan inderdaad graag vacuum. Nu ging het ook maar net goed. Ze werd ook gelijk weggehaald voor extra zuurstof.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
van de vaccuum merk je niets
nee, maar jeb liever de vaccuum dan dat er wat mis ging met floris
zn hartslag ging meerdere keren omlaag, dus hij moest er zsm uit.
en geloof dat de vaccuum bij mij best erg was. iig iedereen (verloskundigen en verpleegkundigen) reageerde ongeveer zo: 5xarm jochie
Gezellig!!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Cantare het volgende:
Enneh, ik doe mee hoor, met de zomer 2011-ronde van Orea!
normaal heb ik dat ook wel, of dat ik gewoon wakker wordt omdat zij wakker behoorde te worden...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:27 schreef Orea het volgende:
Wow Draak!! Heb je zelf ook geslapen in die tijd, of was je steeds wakker om te horen of ze 'het nog wel deed'? (dat heb ik dus, dan slaapt ze een keertje wat langer door 's nachts en dan ben ik klaar wakker rond het tijdstip dat ze normaal ongeveer komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |