abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88508739
Nou, dit was een nacht in de extremen! Leia om 22:00 gevoed, om 00:00 was ze daar alweer.. Toen om 1.30 en om 2.30 ook. Toen zijn we gaan keten *O* handen en voeten in de lucht, kletsen, lachen, rrrrrrrrr-en (wel mooi om te zien, sinds we bij de Osteo zijn geweest pakt ze ineens dingen en zijn haar handjes veel meer open :D ze ligt nu ook met zelf gepakt boekje in de box :D) toen heeft ze nog even geslapen van 4:00 tot 6:00, weer gevoed en nog even geslapen (heel onrustig) tot 9:00.

Maargoed, waarschijnlijk toch de 'sprong' ( :r ) gezien de handjes en alles, en verwerken van de Osteo.

Net bij CB geweest voor de prikken: mevrouw is 6725 gram bij 63 cm (3,5 maand :D) Speklap O+ En inmiddels is ze ingestort in de box (coma!) dus ik ga ook even hangen (ik heb wallen tot op mijn knieën! _O-)

Oh en nagels, die doe ik hier minimaal 1 keer per week, die groeien als kool, niet normaal!
pi_88508912
k moet floris nagels ook weer s knippen, maar k durf niet...vorige keer knipte mn zus in zn vinger :') nja hij heeft wel allemaal krasjes op zn hoofdje, dus das ook wel zielig...

orea grote dame :) maar ze volgt wel dr lijntje denk ik?
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:45:21 #78
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88509229
Ik knip Nathan's nagels 2 keer per week. De eerste 10 weken hebben we alleen gevijld als het nodig was, maar nu groeien ze echt heel snel!

Zo te horen moet ik nu echt eerst een luier verschonen!
pi_88509264
Ze volgt haar lijn idd prima Son:

En gelukkig buigt ze nu een beetje af. Anders zit ik straks echt met een halfjarige van 10 kilo :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:08:53 #80
259886 pessie
pi_88510044
Orea dat ziet eruit alsof ze perfect in proportie is! Jij ook met je speklap ;)

Missie 1: Nathan in zn eigen bed in slaap laten vallen is weer gelukt! Dit keer binnen 10 minuten *O* .

Son: je kunt R. vragen zn nagels te knippen wanneer je aan het voeden bent. Dan ligt hij namelijk heel rustig en ontspannen. Zo hebben wij het ook geleerd.

Mag ik straks even wat foto's spammen?
pi_88510331
Je moet foto's spammen ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:17:14 #82
259886 pessie
pi_88510339
Nathan als hondje:

Nathan drinkt zelf een fles mamamelk!

pi_88510409
orea wat volgt ze goed haar lijntje! mooi hoor
en nog liggen keten ook vannacht!
hoop dat je snel goed resultaat hebt en ziet van de osteo!

minidraak weer liggen spoken vannacht, ze kwam idd weer 1 keer voor voeding en wou daarna niet meer weggelegd
tussen ons in met mn hand op d'r buik is ze dan uiteindelijk weer in slaap gevallen

kom maar op met die spam pessie
pi_88510773
Knap zeg van Nathan, hoe hij die fles vasthoudt :Y

Ben echt blij dat ik met Leia bij de Osteo ben geweest, want echt pakken deed ze nog niet, had haar handjes echt gesloten nog vrij veel. Hij heeft gisteren toch wat losgemaakt! Vannacht kneep ze nogal hard in mijn tepel ( :') ) en papa in zijn nek :D handjes zijn de hele tijd open en net vond ik haar dus met boekje in haar handen O+

Draak :*

Oh en ik heb Floris zien drinken :') denk niet dat het verstandig is dat zijn papa dan zijn nagels knipt, want hij ligt dan alles behalve ontspannen :D wat een woelwater O+
pi_88510849
haha nathan O+ niks meer over van dat minibaby'tje he! dat boekje er ook boven :D

orea, zit ze ook een eind boven de middenlijn, floris zit er precies op (met lengte er iets onder), misschien omdat ie een jongen is ofzo? maar mooie curve heeft ze, fijn dat ze zo goed groeit na de ellende in t begin!

pessie das wel een goeie tip. ga k s proberen
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:31:33 #86
259886 pessie
pi_88510883
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Orea het volgende:
Knap zeg van Nathan, hoe hij die fles vasthoudt :Y

Ben echt blij dat ik met Leia bij de Osteo ben geweest, want echt pakken deed ze nog niet, had haar handjes echt gesloten nog vrij veel. Hij heeft gisteren toch wat losgemaakt! Vannacht kneep ze nogal hard in mijn tepel ( :') ) en papa in zijn nek :D handjes zijn de hele tijd open en net vond ik haar dus met boekje in haar handen O+

Draak :*

Oh en ik heb Floris zien drinken :') denk niet dat het verstandig is dat zijn papa dan zijn nagels knipt, want hij ligt dan alles behalve ontspannen :D wat een woelwater O+
Whaha! Ok, dat wist ik niet.

Fijn dat ze nu pakt! Behalve die tepel dan (das inderdaad een behoorlijk *** gevoel). Nathan vind het leuk om tijdens het drinken de tepelhoed van mn tepel te knijpen... En gillen als ie er niets meer uitkrijgt!
En schattig he, boekjes vasthouden O+

Draak wat naar dat mini-draak weer lag te spoken!
pi_88510906
s svonds is ie wel ontspannen ;) dan slaapt ie bijna :D was vooral ook de drukte denk ik haha
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:33:45 #88
259886 pessie
pi_88510975
Son dan kun je het dan proberen! Werkt hier echt goed! Nu is hij het gewend (en ik ook een beetje) dus gisteren heb ik zelfs op de commode zn nagels bijgewerkt.
pi_88511037
Hahaha oké Son, gelukkig maar :P
Ja denk wel dat die curves verschillen voor een jongen en meisje :Y

Ik knip Leia's nagels wanneer het me opvalt dat ze moeten. Alhoewel ik denk dat dat nu lastiger zal gaan, nu ze kan grijpen ;)

Hier ligt een meisje al meer dan een uur echt knocked out in de box O+ (hou haar na de prikjes toch liever in de gaten dan haar op bed te gooien... :@
pi_88511126
Hier ook naar het CB geweest vanmorgen. Met 5,5 maand is onze dame 67 cm en 7475 gram. Verdubbeld in gewicht dus sinds geboorte, dus daar moeten we nog wel even een vergelijkingsfoto van maken :+

Jouw dame groeit echt lekker Orea! ^O^ En wat fijn dat het bezoek aan de osteopaat nu al resultaat geeft.

Nagelsknippen moet hier ook echt wel elke week gebeuren. Scheuren deed ik eerst ook, maar dat lukte op een gegeven moment niet zo goed meer, en toen ben ik maar gewoon gaan knippen. Maar mijn dame kan dan ook erg goed stil liggen als ze bij 1 van ons ligt.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_88511463
dat grijpen is niet leuk hoor ;)
die van mij heeft dus een licht sadistische inslag, mama pijnigen --> soort van schaterlachen :')
maar ook als k lomp tegen m aan lul ---> soort van schaterlachen, hij lacht me dus ook al uit.. nu al t moet nog 4maanden worden :P

(werd er laatst een beetje emo van haha, toen ie zo aan t lachen was. wat wordt ie toch leuk O+ en dat heb k gemaakt O+ en hoor steeds meer dat ie op mij lijkt :D)
pi_88511720
Leuk he sonnetje als ze beginnen te schaterlachen.. hoe dommer, hoe leuker.. :+

Rosanne slaapt nu overdag elke keer maar een halfuurtje.. heel vermoeiend, maar ja, daarintegen slaapt ze de nacht wel weer door, dus ik mag eerlijk gezegd niet klagen. :X
pi_88514259
floris doe je een beetje voorzichtig met je moeder?

Minimor jij groeit ook goed!
ik geloof dat ik de statistieken van mn kleine meid hier volgende week niet durf neer te zetten
ze is echt klein vergeleken bij jullie hihi (nou ben zelf ook klein)

Pessie mooie foto's! wat houdt nathan zn flesje goed zelf vast!

vandaag weer geen gekrijs bij wegbrengen bij het kdv
morgen toch even langs de ha vanwege de verkoudheid en roggels
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:34:05 #94
259886 pessie
pi_88518126
Minimor mooi aan het groeien!

Dolphin, Nathan slaapt ook 2 a 4 keer per dag een half uurtje. De nacht doet hij prima dus is het goed (aldus het cb).

Voor de mensen die dachten dat ik de rammelaar zo had neergelegd: Nee, had ie helemaal zelf gedaan!

Draak goed dat je naar de ha gaat met die verkoudheid. Gebruik je ook Luuf?
pi_88519313
De eerste fortifier is binnen. Het is mega, mega duur spul, 50 euro voor 50 zakjes van 2,1 gram. Eigenlijk moet het worden opgelost in 50cc, maar dat ging vanmiddag echt niet. Net in 20cc en ze had echt honger, ze klokte ze zo weg en begon ook nog te piepen dat de fles op was. Ik hoop op herhaling!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88519423
Ik duim voor je ticootje !!

Pessie, liever overdag veel wakker als 's nachts toch?

Rosanne heeft haar sperzieboontjes weer naar binnen geslurpt. Heerlijk vindt ze het. :Y
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:58:08 #97
259886 pessie
pi_88521331
Tico! :o Wordt het wel vergoed? En je zegt fles, bedoel je dan letterlijk fles? Moet je het oplossen in bv?
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:59:56 #98
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88521403
Ik kom me hier ook melden. Ben gewoon niet meer zwanger, maar heb een baby....
Even een foto van mijn zoon Mikai, geboren op 2 november (mag ik in de lijst??)

nog iemand behoefte aan een bevallingsverhaal of is daar nog een ander topic voor?
pi_88521583
Orea, wat fijn dat de osteopathie lijkt te werken! En wat een mooie curves van Leia!
Hondje Nathan, wat lief! O+
Ticootje, ik duim met je mee!
Morretje, jullie mini is ook al goed gegroeid!

Wat betreft nageltjes, ik heb mijn zus (die heeft 4 kinderen) Anne's nageltjes nu een keer laten knippen, zelf durfde ik het nog niet. Maar ik zal er binnenkort wel aan moeten geloven vrees ik.

Bij mij is vandaag de placentarest verwijderd, onder algehele narcose, dus heb er niets van gemerkt. Maar het bleek een flink stuk te zijn, want erg vast zat, dus ze hadden wat moeite gehad met het loskrijgen ervan. Volgens de gyn zal dit dus ook de oorzaak zijn geweest van de niet op gang komende borstvoeding...

Ik heb flinke pijnstillers meegekregen, want ze verwachtte nog wel wat napijn. Vooralsnog gelukkig weinig last van!
pi_88521750
Hobbesje, wat een schatje... O+

Er is een speciaal topic voor bevallingsverhalen, ik moet die van mij daar ook nog steeds posten... even zoeken hoor! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')