abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88536911
Nee, het moet meteen op. Dat moet toch met kunstvoeding ook? Het is trouwens gewoon nutrilon van de nutricia. Nenatal heet het.
Jen slaapt in haar ledikant pal naast m'n bed.
Ik ben nog op vakantie.
Ik geniet tussendoor ook nog.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88537261
fijn dat je wel tussendoor geniet van je vakantie :*
kv moet idd binnen het uur ook op maar zou toch denken bij zulk dure voeding dat ze iets kunnen bedenken dat je het langer houdbaar kan houden
pi_88537342
Ik denk dat deze voeding normaalgesproken door de sonde gaat ;)
pi_88537561
dan zou je het eigenlijk wel vergoed moeten kunnen krijgen
ik kreeg mn sonde voeding ook vergoed (en die was buiten de koeling 24 uur na opening houdbaar maar da's vast niet te vergelijken met babyvoeding)
pi_88543426
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris slaapt over t algemeen s nachts gewoon, maakt niet uit wat ie overdag/s avonds slaapt.
behalve nu dus -O-
vanaf half 5 wakker...en daarvoor om 2uur.
hij ligt nu wel uberblij te doen naar de mobile (hij ligt in de box)

eerste keer fokwet in werking hier...
pi_88543812
Fokwet!

Jen gaat heel laat naar bed hier. Die ligt nog. Leyla had een poepbroek, die pruttelt nu.
  woensdag 10 november 2010 @ 08:25:35 #127
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88544095
Neve kan een nieuw truucje. :{
Ze wordt nu een paar keer per nacht wakker bovenop haar dekens. Ik vraag me af hoe ze het doet, want de dekens zitten superstrak ingestopt en zitten ook niet los ofzo Maar ze wordt dus wel wakker dan. Vind het ook naar, want het wordt natuurlijk wel steeds kouder nu en de vraag is waar ze zich heen wurmt als ze eenmaal los ligt.
Zou ze met 4 weken al in een slaapzakje mogen/kunnen, of is dat geen oplossing?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 10 november 2010 @ 08:28:09 #128
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88544124
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat deze voeding normaalgesproken door de sonde gaat ;)
Nee hoor 't wordt ook gewoon inflesjes gegeven. Zit niet voor niks per 50cc in een flesje.
Wat stinkt dat spul he! :D

(je kunt de nenatal+bmf eventueel ook nog met een lepeltje geven.)

Enne, ook ik heb diep respect voor de manier waarop jullie het aanpakken! *kusjekroel* :D
A grand adventure has begun.
  woensdag 10 november 2010 @ 08:55:48 #129
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88544541
Zo voor het eerst mt Jasmin alleen op stap geweest. Het was niet ver, het KDV van Yade, maar toch! Wel een gedoe hoor, peuter in de auto, baby in de auto, peuter uit de auto #@!$#!@$ maxi-cosi er weer uitwurmen en er daarna weer in en er weer uit. Maar! Het ging goed, ik kan ook een stuk beter lopen sinds een paar dagen.

En Jasmin heeft vannacht voor het eerst 4 en een half uur geslapen!!! Yay! Ik dus ook! :D Haar flesjes gaan ook steeds beter. Ze laat nu nog maar heel af en toe de helft staan en drinkt dan dus maar 50cc, maar de meeste voedingen redt ze de 80cc wel en soms ook gewoon op!

En die sondevoeding voeding stinkt inderdaad! Vooral als ze het weer uitkotsen. -.-
  woensdag 10 november 2010 @ 09:00:33 #130
258612 nytar
boys boys boys
pi_88544623
Pff tis weer niet bij te houden :)
Tico, wat fijn dat je er wat slokken in krijgt met een fles, echt superknap dat je dit doet :*

Gister zijn we weer bij het CB voor zn voorlopig laatste prik op rij. Behalve flink huilen tijdens het zetten heeft ie er geen last van gehad. En hij woog 6900 gram en was 65 cm. Mn kleine boeddha O+
  woensdag 10 november 2010 @ 09:29:46 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88545188
Nytar fijn dat Jonas zo goed groeit!

Sil, wat een gedoe he, maxi cosi's.

Tico, respect. Het lukt gelukkig allemaal! Heb je wat hulp op je vakantie adres zodat je ook nog aan vakantie toe komt?

Hik, boven de dekens wakker worden? Nathan sliep vanaf 3 weken in een slaapzakje 60cm. Volgens mij heeft Orea daar nog wat van te koop staan (toch?). Maar ik weet niet precies hoe groot Neve is, Nathan was erg klein bij de geboorte. Als Neve groot is past ze misschien al in een slaapzak 70 cm. Het gaat om de grootte van de armgaten en het hoofdgat.
  woensdag 10 november 2010 @ 09:33:46 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88545272
Tico: :*

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:25 schreef Hik het volgende:
Neve kan een nieuw truucje. :{
Ze wordt nu een paar keer per nacht wakker bovenop haar dekens. Ik vraag me af hoe ze het doet, want de dekens zitten superstrak ingestopt en zitten ook niet los ofzo Maar ze wordt dus wel wakker dan. Vind het ook naar, want het wordt natuurlijk wel steeds kouder nu en de vraag is waar ze zich heen wurmt als ze eenmaal los ligt.
Zou ze met 4 weken al in een slaapzakje mogen/kunnen, of is dat geen oplossing?
Slaapzakjes mogen hoor! :Y
Er zijn hele kleine te verkrijgen bij oa prenatal. :Y
pi_88545470
nytar wat groeit jonas goed zeg!

floris was na mijn berichtje in de box in slaap.gevallen. ik ben toen maar op de bank gaan liggenen heb daar denk een uurtje geslapen. toen kwam R naar beneden en heeft hij de babyfoon in de woonkamer gezet en ben k in bed gaan liggen. heb toen dus tot net geslapen...
pi_88545598
Ja en weer een fles erin!!! Ze heeft het door lijkt het.
Ik heb er nog niet aan geroken, dat doe ik dus ook maar niet na jullie verhalen.
  woensdag 10 november 2010 @ 09:46:35 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88545632
Wat goed Tico! *O*
pi_88545639
haha tico
maar fijn zeg!

hier slaapt ie weer in de box :?
serieus is de eerste keer in 4maanden dat ie daar slaapt...
  woensdag 10 november 2010 @ 09:47:17 #137
265732 Keshet
pi_88545647
Ik ging al bijna over m'n nek als ik de dop van 't flesje eraf haalde. Maar ach, ook dat went. :+

Ik kom trouwens officieel afscheid nemen, Emma is nu gecorrigeerd ook 6 maanden! *O*
Tot snel allemaal in 't grote baby'tjestopic!
pi_88545713
Wat BE zegt! :Y

:O goeiemorgen... mijn kind is echt van de leg (om de 2 uur :O ) misschien vandaag maar de Pacco even proberen om te kijken of ze daarmee iets langer slaapt, want op deze manier verwerkt zij haar prikkels natuurlijk ook niet goed... ;(

(en tussendoor is ze zó vrolijk, echt... met de mooiste glimlachen! Hele verhalen komen eruit! En dan merk je dat er weer kramp of iets komt en dan zie je haar bekkie gewoon vertrekken... pfff ik vind dat toch wel zwaar hoor, je kind pijn zien hebben en niets kunnen doen -O- )

Keshet *O* met je grote meid! :D Tot eind januari!! ;)
  woensdag 10 november 2010 @ 10:02:19 #139
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88546073
Dank voor de slaapzakantwoorden! Ik nam aan dat een 70 cm slaapzak te groot zou zijn. Stop je het uiteinde in dan, of laat je het gewoon liggen?

En wat wordt er hier uitbundig gegroeid en gedronken, goed zeg! *O*
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:03:02 #140
259886 pessie
pi_88546091
Keshet gefeliciteerd met je grote babietje!!! Wij komen 27 januari die kant op!

Tico *O* , we gaan gewoon elke keer voor jullie jompelen wanneer er weer een fles ingaat!

Ik weet wat er waarschijnlijk aan scheelde de afgelopen 2 weken: Nathan had het koud. Serieus, ik heb hem een extra (wollen) deken gegeven en hij slaapt weer van 22.30 tot 7.20!!! En hij werd über vrolijk wakker! Manlief was nog thuis en zag hem, hij heeft hem heel vrolijk uit zn bed gehaald. Als dit de oplossing blijkt kan het wel es zijn dat Nathan binnen een maand naar zn eigen kamer gaat. Maar dan wil ik wel heel zeker zijn dat hij slaapt van 22.30-7.00. Hij hoeft ook nog niet uit de wieg in onze kamer, daar past hij nog steeds met gemak in.
Oh ja, gisteren had hij ook al veel beter geslapen met een extra deken. Ik heb hem nu in zn andere wieg in een slaapzak gelegd, misschien dat hij wat langer slaapt...

Orea, echt naar dat Leia zo van de leg is -O- . Vooral dat ze nog steeds zoveel pijn aangeeft. Ze is nu 15 weken, dan zou het toch langzamerhand beter moeten gaan? Heb je het idee dat het aanpassen van je voeding iets heeft geholpen?

Son, Nathan heeft nog steeds nog nooit in de box geslapen, ben benieuwd of hij daar mee gaat beginnen wanneer hij 4 maanden is ;) .
  woensdag 10 november 2010 @ 10:06:16 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88546190
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:02 schreef Hik het volgende:
Dank voor de slaapzakantwoorden! Ik nam aan dat een 70 cm slaapzak te groot zou zijn. Stop je het uiteinde in dan, of laat je het gewoon liggen?

En wat wordt er hier uitbundig gegroeid en gedronken, goed zeg! *O*
Instoppen kan, maar dat vind ik zelf een naar idee, ze moeten gewoon kunnen bewegen als ze dat willen. Maar dat is persoonlijk.
Je kan wel de onderkant met een paar veiligheidsspelden omklappen en vast maken maar op zich is dat ook niet echt nodig.

Oh, en nog iets met veiliggheidsspelden, mocht je nou een slaapzakje treffen dat wat groot en wijd is, je kan met veiligheidsspelden vrij makkelijk de armsgaten wat kleiner maken zodat ze niet hun armpjes naar binnen kunnen trekken.
pi_88546555
Er zijn ook slaapzakjes van 60 cm Hik!
  woensdag 10 november 2010 @ 10:24:51 #143
265732 Keshet
pi_88546781
Ja, en zelfs nog wel kleiner!

Ik had deze voor Emma:

Linkje

Ze was toen zo'n 45 centimeter, de slaapzak is 60, en dat paste prima!
Hij is alleen niet superdik dus ik zou je baby'tje wel lekker warm aankleden.

Slaapzakken met mouwen zijn voor de kleintjes een drama vind ik; de mouwen zijn meestal iets te lang. :D
Wij gebruiken nu nog een slaapzak zonder mouwen maar doen haar wel een pyjama met lange mouwen aan.
Emma wordt dan middenin de nacht hartverscheurend snikkend wakker omdat er een mouw over haar duim zit en ze dus niet kan duimen. :')
pi_88547200
haha idd, heb een slaapzak met mouwen, geen succes haha

pessie floris is nog geen 4maanden he ;) (morgen pas :o wat gaat de tijd toch snel!)
pi_88547274
Ik doe gewoon een extra dekentje nu.
pi_88547303
Anne had gisteren voor het eerst (!) een huiluurtje (ofja, eigenlijk 2) waarbij we haar echt niet konden troosten. Ze huilt natuurlijk wel vaker, maar dan is ze altijd wel te troosten door met haar rond te lopen of een speentje te geven. Gisteren was niks goed. Zo zielig... en geen idee wat er aan de hand was.

Ik zou om 10.00 kraamvisite krijgen, maar er is nu nog niemand. Ik vertik het eigenlijk om te gaan bellen waar ze blijven, ik vind dit echt heel slordig... :{
  woensdag 10 november 2010 @ 11:15:26 #147
259886 pessie
pi_88548281
Fannetje huiluurtjes zijn niet tof.
Misschien is je bezoek vergeten dat ze zouden komen?

Keshet ik had dezelfde voor Nathan. Ik had 1, die kon ik 's ochtends wassen, drogen in de zon en 's avonds weer aan.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:23:22 #148
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88548574
Neve heeft nog niet echt een pyama trouwens. Ze slaapt nog zoveel dat het aan- en uittrekken een beetje veel gedoe zou zijn. :)

Ik heb een pepklein slaapzakje gevonden van BabyBoom (0-3 maanden). Ziet er niet zo belachelijk groot uit als die andere dingen, dus misschien die maar eens proberen dan. Overigens wel van fleece... :{
pi_88548645
*O* fijn Tico!!
Hik, Amber lag met 3dgn al in een slaapzakje omdat ze onder de lakens geschoven was :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:28:06 #150
265732 Keshet
pi_88548759
HiK, die slaapzakjes zijn meer bedoeld voor in een maxi-cosi. Ik persoonlijk vind een slaapzakje van fleece wat eng klinken maar dat kan ik niet onderbouwen.

Hoe lang is Neve nu? Je wilt waarschijnlijk wel een slaapzakje waar ze de winter mee door kan komen?
  woensdag 10 november 2010 @ 11:30:15 #151
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88548844
Deze:
  woensdag 10 november 2010 @ 11:32:06 #152
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88548910
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang ze nu is... :{
Maar ze is vrij lang wel, bij de geboorte al 51 cm namelijk.
En inderdaad; het zou fijn zijn als ze er de winter mee door kon.
Ik heb datzelfde met fleece, maar net gegoogled en het lijkt niet perse een probleem (veiligslapen sites).
  woensdag 10 november 2010 @ 11:39:54 #153
265732 Keshet
pi_88549183
Heb je haar groeicurve bij de hand? Dan kun je kijken hoe lang ze over een maand of drie zou kunnen zijn, bij benadering!
Met 51 centimeter past ze in ieder geval met gemak in een slaapzak van 60 centimeter en dan kun je daar ook nog wel even mee vooruit geloof ik.
  woensdag 10 november 2010 @ 12:40:28 #154
259886 pessie
pi_88551169
Hik, Nathan was bij de geboorte 45 cm en droeg bij 4 weken een slaapzakje 60 cm. Daar heeft hij denk ik een week of 6 in geslapen. Alleen 's nachts trouwens. Ik heb geen ervaring met slaapzakjes met mouwen.

Ik heb door dit slaapzakjes verhaal vandaag Nathan maar weer es in een slaapzak gehesen voor zn overdag-slaapjes. Lijkt te werken icm zijslapen. Hij gaat veel makkelijker slapen althans dat lijkt nu zo. Langer weet ik nog niet, vanochtend niet in ieder geval. Hij ligt er nu weer in, ben benieuwd hoe het gaat.
pi_88554083
Anne sliep ook al vrij snel in een slaapzakje, omdat ze zichzelf naar boven trapte in haar bedje. Ik had een slaapzakje van mijn zus gekregen, daar past ze zeker nog wel een maandje of 2 in denk ik. Daarna kijken we wel weer verder :)

De visite kwam uiteindelijk om kwart voor elf. Ze noemden het zelf "fashionably late" :')
pi_88554436
Mijn dame is een kneus! Krijgt ze een flesje van 20cc klokt ze snel weg en daarna nog mopperen aan de borst dat het niet snel genoeg gaat :').
Dus flesje maar iets groter maken, zodat we naar een hele voeding in een fles toe kunnen werken. 2 à 3 flesjes per dag moet ze hebben.
pi_88556705
Lekker tico!

Hier het dametje om 11 uur op bed gegooid en ze sliep tot 1! :o toen weer wakker, gegeten, gespeeld en de hele rattaplan en om 2 uur was ze alweer aan het gapen.. dus dacht: ik probeer het even! Ze was KAPOT en na een half uurtje (steeds speen ploppen ;) ze lag al met ogen dicht maar gaf zich nog niet over) is het weer stil O+

Hopelijk zet dit weer door.. want ze heeft het echt nodig!
pi_88560157
Onze Stan slaapt sinds een week of zo ook in een slaapzakje (maatje 60 van de prenatal) gaat heel erg goed. We doen altijd de broek en de sokken uit zodat er niets knelt met elastiek. Daarna met slaapzak en al onder een enkele deken. Soms weet hij zich er onderuit te werken, dan heeft hij het wel iets kouder maar ja dat horen we vanzelf wel.

Sinds een dag of 2 duurt het voeden ook geen uur meer, maar meer richting 30 minuten. Is toch wel erg fijn voor mijn vrouw die nog trouw elke nacht 1x voedt. Vorige week ook nog eens een flesje geprobeerd een flesje van 60 was in 7 minuten leeg en hij had nog honger het 2e van ongeveer 50 was in 10 minuten leeg. Dit heeft hij dus ook nog niet verleerd na 3 weken geen fles gehad te hebben.
live your fears, fear your live
pi_88560629
minidraak is ook vrij snel in een slaapzak gegaan, ze trapte de laken en dekens van zichaf
de eerste was ook een 60 cm, nu zit ze in 70 idd zonder mouwen

vannacht is wel goed gegaan, na de voeding viel ze binnen het half uur weer in slaap dus ik klaag niet.
bij de huisarts toch een lichte of beginnende oorontsteking, en idd een hoge roggel in d'r longen
gewoon in de gaten houden dus, en niet zwemmen morgen (en zondag en dan hadden we met de (schoon)familie en kids afgesproken dus wel jammer)

Tico wat fijn dat het drinken nu toch lijkt te lukken uit het flesje!

en de rest ben ik weer vergeten....sorry
pi_88563595
We zijn wezen zwemmen! Leuk joh!
pi_88564438
Oh en ik was een schone luier vergeten, maat 5 zit tot onder de oksels.
pi_88569938
quote:
Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Ticootje het volgende:
We zijn wezen zwemmen! Leuk joh!
O+
wilde k morgen gaan doen, maar moet even op de draken van mn zus passen
(laatste dagen is ie wat vroeger wakker, dus dan durf k9uur wel aan :'))
heb nog nooit met m gezwommen -O-

hij wordt groot. eerste 62 kleren gaan krapper zitten. dus kunnen langzaamaan 68 erbij gaan pakken. weer wat variatie en nieuwe dingen :D
(vind t niks als kleding te strak zit, schoonzus heeft dat vaak bijdr dochter, romper waar de mouwen superstrak zitten en te kort zijn, broek die te kort jd enzo..lijkt me gewoon niet lekker zitten :))
pi_88570435
Ik ben vanaaf met muppetje in bad geweest, samen O+ en ze vond het zoooo fijn!! (we hebben nu nog een klein soort zitbad maar binnen nu en een maand of 3 krijgen we een nieuwe badkamer en nu kunnen we helemaal niet meer wachten op het nieuwe GROTE bad :D)

Ik heb dat ook Son :D heb een paar shirts in 62 die naar mijn idee al te strak zitten, dus die gaan de doos in :P al zouden andere mensen ze misschien nog aantrekken!

Ze heeft prima geslapen vandaag, ein-de-lijk! Vanmiddag was het wel even rommelig, ze was flink aan het huilen maar lag wel met ogen dicht.. dus ben bij haar blijven staan, hand op haar hoofdje gelegd en toen zakte ze weer in diepe slaap O+ en nu ligt ze weer en is rustig.. Ze is ook een stuk vrolijker (en het gaat vandaag STUKKEN beter met de krampjes ;) heb nog geen krampje ontdekt vandaag.. wel vreselijke stinkscheten :'))
pi_88570524
Ze is nog best verkouden, maar het is al op de beterende weg, bovendien sliep iedereen dus nam ik haar maar mee, ik had toevallig haar zwembroek meegenomen dus is ze echt 5 minuten in het babybadje geweest en daarna viel ze in slaap ingerold in de handoeken in de maxicosi. Helemaal moe van de indrukken. Morgen misschien nog eens voor de foto.
pi_88570670
Ik kreeg vandaag van de visite een pakje in maat 56. Ben benieuwd of ze 'm nog past. Ik zou echt nooit een pakje in maat 56 kopen voor een baby van bijna 8 weken...
pi_88571041
nee idd...t risico dat t niet past..
ik heb 56 kleren gekregen toen ie een week was O+

orea, precies dat ja. vind t ook niet leuk staan als ze erin grpropt zitten.
moet zeggen dat k t soms wel s had..leek t goed te zitten tot ie ging bewegen...
  woensdag 10 november 2010 @ 21:22:20 #167
259886 pessie
pi_88572190
Fannetje, lijkt me een beetje vreemd bezoek als ik jou zo hoor, sorry...
Maat 56 koop ik alleen voor kindjes die klein geboren zijn en waar ik binnen een week op kraambezoek ga, anders altijd 62, soms 68.

Bij Nathan zit nooit iets gepropt, het wordt alleen te kort op een gegeven moment.

Orea nieuwe badkamer, klinkt heerlijk!

Tico *O* voor de fles!
  woensdag 10 november 2010 @ 21:35:47 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88572831
In bad gaan is sowieso heerlijk voor die kids, Willem krijst in elk geval de hele boel bij elkaar als hij er weer uit moet :') De douche is ook lekker... Fijn dat je straks een groot bad hebt orea, kan ze lekker zwemmen :P

Oe Son, maat 68 al, wat gaat het hard he?

Maatje 56 voor een baby van 8 weken is inderdaad een beetje klein fannetje, hebben ze ook niet echt bij nagedacht denk ik...

Leyla van zwemmen in het zwembad naar zwemmen in de luier... :D
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88573683
Leyla gaat huilen als jen huilt. Zo zielig. Dan ligt ze te lachen en als ze jen dan hoort zie je haar twijfelen, onderlipje naar voor en dan gaat ze heel zielig huilen.
pi_88574818
ik kan morgen door de oorontsteking niet zwemmen snik snik
  woensdag 10 november 2010 @ 22:21:21 #171
259886 pessie
pi_88575336
Balen draak...

Wij gaan volgende week naar Center Parcs, hoe lang mag Nathan in het zwembad en hoe zit het verder eigenlijk met zwemmen? Ik heb begrepen dat er een subtropisch zwembad bij zit aquamundo ofzo? Wie heeft ervaring met Center Parcs en baby's? Ben nog nooit in CP geweest en ook nog nooit op vakantie met mn eigen baby...

Heb er wel heel veel zin in hoor!
pi_88575754
wij hebben minidraak laten wennen, dus in het begin gingen we heel kort
maar nu gaan we vrij lang, half uur les en vaak daarna nog een half uur in het peuterbad
wel haar tekenen in de gaten houden, moe, honger of koud dan gaan we er eerder uit

geen ervaring met cp ofzoiets, maar de temperatuur is het belangrijkst, geloof dat peuterbadjes 32 a 34 graden zijn...
pi_88576333
Ik zit nu in de lommerbergen, subtropisch zwembad check. Je moet gewoon je kindje in de gaten houden. Blauwe lipjes betekend dat je eruit moet, maar vaak gaan ze daarvoor wel mopperen dat het genoeg is. Stel je er niet teveel van voor.
pi_88583378
Mag ik me hier aanmelden met...
Tessa Ayana, geboortedatum 04-11-2010 :) !

*O*
  donderdag 11 november 2010 @ 09:29:45 #175
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88584301
Gefeliciteerd en welkom! Ayana, dat is mooi, waar komt het vandaan?

Neve heeft vannacht 6 uur geslapen! *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 09:32:19 #176
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88584336
Wij hebben trouwens een weekje Lanzarote geboekt voor december. Wilde zo graag nog tijdens mijn verlof even weg. En bussen door Laos doen we later nog wel een keer.
Er zit ook een babybadje bij het huisje, dus heb ik gelijk zo'n knalroze zwemluier voor Neve gekocht! :D
  donderdag 11 november 2010 @ 10:24:26 #177
259886 pessie
pi_88585768
Suzanna gefeliciteerd en welkom!

Hik, heerlijk geslapen dus!
En lekker een week weg. Even genieten. Lekker warm ook. Wij zijn in het voorjaar naar Gran Canaria geweest, was ook heerlijk, elke dag 30 graden!
pi_88587027
suzanna welkom!

lekker een week weg! wie weet krijg ik dat hier ook nog voor elkaar!
maar dan vast niet naar lanzarotte....
Hik lekker geslapen dus?
  donderdag 11 november 2010 @ 11:18:33 #179
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88587658
Als een blok, alle 3! :)
pi_88588240
Mijn baby heeft het knopje weer! Van 19:00 tot 22:00. Toen gevoed, en toen sliep ze tot 2.45 zonder speen te hoeven frotten enzo O+ weer gevoed en toen sliep ze tot 6.30!

*zucht* heerlijk... ik had gewoon stuwing :o (ze was de laatste dagen dus echt iets te vaak gekomen in vergelijking met nu..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')