Keshet gefeliciteerd met je grote babietje!!! Wij komen 27 januari die kant op!
Tico

, we gaan gewoon elke keer voor jullie jompelen wanneer er weer een fles ingaat!
Ik weet wat er waarschijnlijk aan scheelde de afgelopen 2 weken: Nathan had het koud. Serieus, ik heb hem een extra (wollen) deken gegeven en hij slaapt weer van 22.30 tot 7.20!!! En hij werd über vrolijk wakker! Manlief was nog thuis en zag hem, hij heeft hem heel vrolijk uit zn bed gehaald. Als dit de oplossing blijkt kan het wel es zijn dat Nathan binnen een maand naar zn eigen kamer gaat. Maar dan wil ik wel heel zeker zijn dat hij slaapt van 22.30-7.00. Hij hoeft ook nog niet uit de wieg in onze kamer, daar past hij nog steeds met gemak in.
Oh ja, gisteren had hij ook al veel beter geslapen met een extra deken. Ik heb hem nu in zn andere wieg in een slaapzak gelegd, misschien dat hij wat langer slaapt...
Orea, echt naar dat Leia zo van de leg is

. Vooral dat ze nog steeds zoveel pijn aangeeft. Ze is nu 15 weken, dan zou het toch langzamerhand beter moeten gaan? Heb je het idee dat het aanpassen van je voeding iets heeft geholpen?
Son, Nathan heeft nog steeds nog nooit in de box geslapen, ben benieuwd of hij daar mee gaat beginnen wanneer hij 4 maanden is

.