abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 11:30:15 #151
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88548844
Deze:
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:32:06 #152
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88548910
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang ze nu is... :{
Maar ze is vrij lang wel, bij de geboorte al 51 cm namelijk.
En inderdaad; het zou fijn zijn als ze er de winter mee door kon.
Ik heb datzelfde met fleece, maar net gegoogled en het lijkt niet perse een probleem (veiligslapen sites).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:39:54 #153
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88549183
Heb je haar groeicurve bij de hand? Dan kun je kijken hoe lang ze over een maand of drie zou kunnen zijn, bij benadering!
Met 51 centimeter past ze in ieder geval met gemak in een slaapzak van 60 centimeter en dan kun je daar ook nog wel even mee vooruit geloof ik.
A grand adventure has begun.
  woensdag 10 november 2010 @ 12:40:28 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88551169
Hik, Nathan was bij de geboorte 45 cm en droeg bij 4 weken een slaapzakje 60 cm. Daar heeft hij denk ik een week of 6 in geslapen. Alleen 's nachts trouwens. Ik heb geen ervaring met slaapzakjes met mouwen.

Ik heb door dit slaapzakjes verhaal vandaag Nathan maar weer es in een slaapzak gehesen voor zn overdag-slaapjes. Lijkt te werken icm zijslapen. Hij gaat veel makkelijker slapen althans dat lijkt nu zo. Langer weet ik nog niet, vanochtend niet in ieder geval. Hij ligt er nu weer in, ben benieuwd hoe het gaat.
pi_88554083
Anne sliep ook al vrij snel in een slaapzakje, omdat ze zichzelf naar boven trapte in haar bedje. Ik had een slaapzakje van mijn zus gekregen, daar past ze zeker nog wel een maandje of 2 in denk ik. Daarna kijken we wel weer verder :)

De visite kwam uiteindelijk om kwart voor elf. Ze noemden het zelf "fashionably late" :')
pi_88554436
Mijn dame is een kneus! Krijgt ze een flesje van 20cc klokt ze snel weg en daarna nog mopperen aan de borst dat het niet snel genoeg gaat :').
Dus flesje maar iets groter maken, zodat we naar een hele voeding in een fles toe kunnen werken. 2 à 3 flesjes per dag moet ze hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88556705
Lekker tico!

Hier het dametje om 11 uur op bed gegooid en ze sliep tot 1! :o toen weer wakker, gegeten, gespeeld en de hele rattaplan en om 2 uur was ze alweer aan het gapen.. dus dacht: ik probeer het even! Ze was KAPOT en na een half uurtje (steeds speen ploppen ;) ze lag al met ogen dicht maar gaf zich nog niet over) is het weer stil O+

Hopelijk zet dit weer door.. want ze heeft het echt nodig!
pi_88560157
Onze Stan slaapt sinds een week of zo ook in een slaapzakje (maatje 60 van de prenatal) gaat heel erg goed. We doen altijd de broek en de sokken uit zodat er niets knelt met elastiek. Daarna met slaapzak en al onder een enkele deken. Soms weet hij zich er onderuit te werken, dan heeft hij het wel iets kouder maar ja dat horen we vanzelf wel.

Sinds een dag of 2 duurt het voeden ook geen uur meer, maar meer richting 30 minuten. Is toch wel erg fijn voor mijn vrouw die nog trouw elke nacht 1x voedt. Vorige week ook nog eens een flesje geprobeerd een flesje van 60 was in 7 minuten leeg en hij had nog honger het 2e van ongeveer 50 was in 10 minuten leeg. Dit heeft hij dus ook nog niet verleerd na 3 weken geen fles gehad te hebben.
live your fears, fear your live
pi_88560629
minidraak is ook vrij snel in een slaapzak gegaan, ze trapte de laken en dekens van zichaf
de eerste was ook een 60 cm, nu zit ze in 70 idd zonder mouwen

vannacht is wel goed gegaan, na de voeding viel ze binnen het half uur weer in slaap dus ik klaag niet.
bij de huisarts toch een lichte of beginnende oorontsteking, en idd een hoge roggel in d'r longen
gewoon in de gaten houden dus, en niet zwemmen morgen (en zondag en dan hadden we met de (schoon)familie en kids afgesproken dus wel jammer)

Tico wat fijn dat het drinken nu toch lijkt te lukken uit het flesje!

en de rest ben ik weer vergeten....sorry
pi_88563595
We zijn wezen zwemmen! Leuk joh!
pi_88564438
Oh en ik was een schone luier vergeten, maat 5 zit tot onder de oksels.
pi_88569938
quote:
Op woensdag 10 november 2010 17:51 schreef Ticootje het volgende:
We zijn wezen zwemmen! Leuk joh!
O+
wilde k morgen gaan doen, maar moet even op de draken van mn zus passen
(laatste dagen is ie wat vroeger wakker, dus dan durf k9uur wel aan :'))
heb nog nooit met m gezwommen -O-

hij wordt groot. eerste 62 kleren gaan krapper zitten. dus kunnen langzaamaan 68 erbij gaan pakken. weer wat variatie en nieuwe dingen :D
(vind t niks als kleding te strak zit, schoonzus heeft dat vaak bijdr dochter, romper waar de mouwen superstrak zitten en te kort zijn, broek die te kort jd enzo..lijkt me gewoon niet lekker zitten :))
pi_88570435
Ik ben vanaaf met muppetje in bad geweest, samen O+ en ze vond het zoooo fijn!! (we hebben nu nog een klein soort zitbad maar binnen nu en een maand of 3 krijgen we een nieuwe badkamer en nu kunnen we helemaal niet meer wachten op het nieuwe GROTE bad :D)

Ik heb dat ook Son :D heb een paar shirts in 62 die naar mijn idee al te strak zitten, dus die gaan de doos in :P al zouden andere mensen ze misschien nog aantrekken!

Ze heeft prima geslapen vandaag, ein-de-lijk! Vanmiddag was het wel even rommelig, ze was flink aan het huilen maar lag wel met ogen dicht.. dus ben bij haar blijven staan, hand op haar hoofdje gelegd en toen zakte ze weer in diepe slaap O+ en nu ligt ze weer en is rustig.. Ze is ook een stuk vrolijker (en het gaat vandaag STUKKEN beter met de krampjes ;) heb nog geen krampje ontdekt vandaag.. wel vreselijke stinkscheten :'))
pi_88570524
Ze is nog best verkouden, maar het is al op de beterende weg, bovendien sliep iedereen dus nam ik haar maar mee, ik had toevallig haar zwembroek meegenomen dus is ze echt 5 minuten in het babybadje geweest en daarna viel ze in slaap ingerold in de handoeken in de maxicosi. Helemaal moe van de indrukken. Morgen misschien nog eens voor de foto.
pi_88570670
Ik kreeg vandaag van de visite een pakje in maat 56. Ben benieuwd of ze 'm nog past. Ik zou echt nooit een pakje in maat 56 kopen voor een baby van bijna 8 weken...
pi_88571041
nee idd...t risico dat t niet past..
ik heb 56 kleren gekregen toen ie een week was O+

orea, precies dat ja. vind t ook niet leuk staan als ze erin grpropt zitten.
moet zeggen dat k t soms wel s had..leek t goed te zitten tot ie ging bewegen...
  woensdag 10 november 2010 @ 21:22:20 #167
259886 pessie
pi_88572190
Fannetje, lijkt me een beetje vreemd bezoek als ik jou zo hoor, sorry...
Maat 56 koop ik alleen voor kindjes die klein geboren zijn en waar ik binnen een week op kraambezoek ga, anders altijd 62, soms 68.

Bij Nathan zit nooit iets gepropt, het wordt alleen te kort op een gegeven moment.

Orea nieuwe badkamer, klinkt heerlijk!

Tico *O* voor de fles!
  woensdag 10 november 2010 @ 21:35:47 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88572831
In bad gaan is sowieso heerlijk voor die kids, Willem krijst in elk geval de hele boel bij elkaar als hij er weer uit moet :') De douche is ook lekker... Fijn dat je straks een groot bad hebt orea, kan ze lekker zwemmen :P

Oe Son, maat 68 al, wat gaat het hard he?

Maatje 56 voor een baby van 8 weken is inderdaad een beetje klein fannetje, hebben ze ook niet echt bij nagedacht denk ik...

Leyla van zwemmen in het zwembad naar zwemmen in de luier... :D
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88573683
Leyla gaat huilen als jen huilt. Zo zielig. Dan ligt ze te lachen en als ze jen dan hoort zie je haar twijfelen, onderlipje naar voor en dan gaat ze heel zielig huilen.
pi_88574818
ik kan morgen door de oorontsteking niet zwemmen snik snik
  woensdag 10 november 2010 @ 22:21:21 #171
259886 pessie
pi_88575336
Balen draak...

Wij gaan volgende week naar Center Parcs, hoe lang mag Nathan in het zwembad en hoe zit het verder eigenlijk met zwemmen? Ik heb begrepen dat er een subtropisch zwembad bij zit aquamundo ofzo? Wie heeft ervaring met Center Parcs en baby's? Ben nog nooit in CP geweest en ook nog nooit op vakantie met mn eigen baby...

Heb er wel heel veel zin in hoor!
pi_88575754
wij hebben minidraak laten wennen, dus in het begin gingen we heel kort
maar nu gaan we vrij lang, half uur les en vaak daarna nog een half uur in het peuterbad
wel haar tekenen in de gaten houden, moe, honger of koud dan gaan we er eerder uit

geen ervaring met cp ofzoiets, maar de temperatuur is het belangrijkst, geloof dat peuterbadjes 32 a 34 graden zijn...
pi_88576333
Ik zit nu in de lommerbergen, subtropisch zwembad check. Je moet gewoon je kindje in de gaten houden. Blauwe lipjes betekend dat je eruit moet, maar vaak gaan ze daarvoor wel mopperen dat het genoeg is. Stel je er niet teveel van voor.
pi_88583378
Mag ik me hier aanmelden met...
Tessa Ayana, geboortedatum 04-11-2010 :) !

*O*
  donderdag 11 november 2010 @ 09:29:45 #175
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88584301
Gefeliciteerd en welkom! Ayana, dat is mooi, waar komt het vandaan?

Neve heeft vannacht 6 uur geslapen! *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 09:32:19 #176
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88584336
Wij hebben trouwens een weekje Lanzarote geboekt voor december. Wilde zo graag nog tijdens mijn verlof even weg. En bussen door Laos doen we later nog wel een keer.
Er zit ook een babybadje bij het huisje, dus heb ik gelijk zo'n knalroze zwemluier voor Neve gekocht! :D
  donderdag 11 november 2010 @ 10:24:26 #177
259886 pessie
pi_88585768
Suzanna gefeliciteerd en welkom!

Hik, heerlijk geslapen dus!
En lekker een week weg. Even genieten. Lekker warm ook. Wij zijn in het voorjaar naar Gran Canaria geweest, was ook heerlijk, elke dag 30 graden!
pi_88587027
suzanna welkom!

lekker een week weg! wie weet krijg ik dat hier ook nog voor elkaar!
maar dan vast niet naar lanzarotte....
Hik lekker geslapen dus?
  donderdag 11 november 2010 @ 11:18:33 #179
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88587658
Als een blok, alle 3! :)
pi_88588240
Mijn baby heeft het knopje weer! Van 19:00 tot 22:00. Toen gevoed, en toen sliep ze tot 2.45 zonder speen te hoeven frotten enzo O+ weer gevoed en toen sliep ze tot 6.30!

*zucht* heerlijk... ik had gewoon stuwing :o (ze was de laatste dagen dus echt iets te vaak gekomen in vergelijking met nu..)
pi_88588614
Zo, en nu even sociaal doen :D

Hik wat heerlijk!! Wij wilden ook nog wel weg, maar het gaat niet meer lukken ivm trainingen enzo die ik nog heb voor ik weer moet beginnen.. Wel gaan we lekker kerstmarkten in Duitsland in December! Hoop dat het dan al sneeuwt enzo O+ helaas niet Gluhweinen dit jaar :D

Pessie lekker naar Center Parks! Heerlijk!

Suzanna, welkom met Tessa Ayana, mooie naam zeg! Inderdaad wat Hik zegt, hoe komen jullie eraan?

Flugel, hoe gaat het? Weer helemaal aan het werk? Bevalt het goed?

Draak, hoe is het met je mini? Heeft ze veel last van haar oortjes?
pi_88589336
lekker hik, ben er jaloers op!!
Ach, wij gaan ook fijn gebruik maken van de 40% korting uit de blije doos voor centerparcs, ben ik ook erg blij mee.

Welkom Suzanna! Wisten jullie trouwens van tevoren of het weer een meisje zou worden? Echt gezellig al die meiden!

Heerlijk Orea zo'n nachtje!
pi_88589587
Ja dat was wel even lekker Troeta!

Ze ligt alweer lekker op bed. Slaapkopje.. Ik schrok net, ze krijgt een bolle toet :o :D ineens valt je dat dan op O+ niet dat dat erg is, maar ineens leken die hamsterwangen, nog meer hamsterwangen zeg maar :D
  donderdag 11 november 2010 @ 12:06:56 #184
259886 pessie
pi_88589866
Whaha Orea, Leia ook al een bolle toet! Nathan krijgt ook steeds meer vet O+ .

Ik had Nathan net in bed en hij sliep ongeveer begonnen ze in het appartement met een klopboor de muur te bewerken. Nathan schrok er wakker van en wilde echt niet meer gaan slapen. Toen maar weer in het grote bed gevoed en hem aan de borst in slaap laten vallen... Hopen dat hij vanmiddag wel weer in zn eigen bed wil.

Wij kregen een midweek CP cadeau bij de kinderwagen. Dus dit hebben we in mei al gepland, we hebben er echt zo veel zin in!
pi_88590147
Dat kan ik me voorstellen, dat je er zin in hebt! Even lekker eruit als gezin. Welke CP gaan jullie?

Wij twijfelen nog een beetje. We kunnen elk jaar met M. zijn ouders mee op wintersport, die boeken standaard een 6 persoons huisje en dan kunnen we zelf bepalen of we komen. Het kost ons dus praktisch niets.. Skiën zit er dan voor mij niet in dit jaar. Maar ik weet niet of Wintersport handig is met een humpie van ongeveer 6 maanden dan.

Denk toch dat ik mijn dagen dan liever spaar voor de grote vakantie! Dan gaan we lekker met het vliegtuig op reis. Daar heb ik nu al zin in! (niet zozeer in het vliegen, als wel dikke babybillen met schepje op het strand O+) En hopelijk gaat het hier nog wel sneeuwen deze winter...
pi_88591250
Ik heb ook al zin in de grote vakantie! Heerlijk zo'n dametje aan het strand die een beetje loopt te klooien met zand, water en schepjes! Zo lijkt het me ook zo heerlijk genieten om straks met de dame te gaan fietsen..

Hik, fijn dat jullie zo lekker hebben geslapen!

Orea, stuwing is niet prettig maar fijn dat ze nu weer wat langer slaapt!

Baby's met spekjes O+ dame hier heeft echt 4 vouwen in der beentjes en een heerlijke spekbuik

Hier gaat alles goed! Dame slaapt ' s nachts echt prima! Meestal om 12uur laatste voeding en dan komt ze weer ergens tussen 5 en 6. Borstvoeding gaat ook prima en mevrouw poept en plast ook prima. Heerlijk genieten dus!

[ Bericht 30% gewijzigd door BarbaBientje01 op 11-11-2010 12:50:32 (de helft vergeten) ]
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 11 november 2010 @ 12:55:18 #187
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88591509
Hier ook hamsterwangen en een onderkin!
Vooral als ze net gedronken heeft ziet ze er hilarisch uit. Net zo'n Efteling-laaf. :P

Wij zijn erg van het reizen, dus de vraag is een beetje hoe we dat combineren. Zoals gezegd: bussen in Laos wordt het even niet, maar afgelopen winter in midden-Amerika genoeg stellen onderweg gezien met kleintjes. We hebben het eerder gehad over met de auto richting Balkan. Ook leuk. We'll see.
Mijn fantasietjes op dat vlak liggen nu vooral op werkreis gebied. Het lijkt me super als meneer Hik en Neve gezellig naar mijn nieuwe werkland komen. :)
pi_88591545
Orea, ik vond het best lekker toen jen net 1 was om op wintersport te gaan. Natuurlijk kon ik niet gaan skiën maar gewoon lekker sleeën was wel erg leuk.
pi_88592247
Leia is dan net een half jaar hè.. dus tis de vraag of ze dan goed kan zitten om te sleeën enzo ;) Op zich heb ik er wel zin in! Maargoed, we hoeven gelukkig nog niet te beslissen, dat kunnen we ook nog een paar dagen van te voren doen!

Hik, kennissen van ons zijn met hun humpie naar Sri Lanka geweest, die was toen net een half jaar geloof ik. Zij zeiden: het kan prima! Tis ook een beetje je eigen instelling en hoe makkelijk je bent :) ik verwacht zo dat jij en je meneer vrij makkelijk zijn wat dat betreft!

Barba, dat klinkt ook goed. Jullie nacht!! *O*
  donderdag 11 november 2010 @ 13:34:57 #190
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88592932
Volgens mij is reizen ook best leuk zo. Mensen reageren vaal veel leuker op kinderen dan hier. Zwanger naar Cuba was al zo leuk!

Tot hoeveel weken deden jullie met luiers maatje 1?
Neve had een beetje afdrukjes op haar beentjes van het elastiek, maar misschien heb ik het gewoon te strak gedaan. :@
pi_88593516
Leuk, al die vakantieplannen. Wij willen in december nog een weekje weg maar we weten nog niet zo goed waarheen. Ik gok dat het uiteindelijk wel Center Parcs zal worden ;)

Hik, Anne was precies 1 maand toen we zijn geswitcht naar maat 2 luiers, dat kwam toevallig zo uit met de luiers, maar ze was er toen ook wel aardig uitgegroeid.
pi_88594423
Ik weet het eigenlijk niet precies meer.. maar ik had 1 groot pak newborn luiers gekocht en een luiertaart gekregen. En toen dat op was ben ik overgegaan naar maat 2.
pi_88595381
Leia ligt er alweer op :o ze was maar 45 minuutjes wakker ofzo, maar was weer aan het mekkeren, knuffel extra knuffelen en oogjes draaiden weg.. dus op bed gelegd.. even geholpen met in slaap komen en voila!

En nu hoor ik de regen op haar raam, via de babyfoon :o het klinkt wel gezellig... O+ manlief is ook thuis.. Echt zo'n herfstdag in trainingsbroek, veel thee.. en dat je de deur niet meer uithoeft... héérlijk!
pi_88595394
Ik ben met 5 weken overgestapt op maat 2.
Toen was nummer 1 op, en ik vond t onzin om nog meer te gaan kopen, 2 ging toen ook al :)

Ik wilde in januari naar Thailand, maar R wilde dat niet -O- die vond dat toch een beetje eng ofzo met een baby van een half jaar...
net zoals in september naar t buitenland gaan -O-
moet m nu nog even motiveren voor een zonvakantie van de zomer... (fijn joh zo'n vent die daar niet zo van houdt..en ik dus wel...laatste keer echt vakantie was januari 2009...vorig jaar konden we niet echt weg ivm mijn werk...en dit jaar vanwege zwangerschap, ben dus echt toe aan vakantie..misschien krijg ik dan ook meer zin om te moeten gaan werken, Oh en thuis mag ik er niet meer over zeuren, dus doe ik t maar hier :P)
pi_88596026
Oh en mijn kind is vandaag 4 maanden :o
Wat wordt ie toch groot ;( Maar wel heel leuk hoor!
Zit nu even foto's te bekijken van t begin, echt klein was ie O+ die spekbeentjes die hij nu heeft had ie nog niet. Een romper 50/56 die gewoon nog te groot was O+
Wat ik wel naar vind om te zien is de plek van de vaccuumpomp, echt ziet er zo zielig uit ;( Vooral de foto van toen ie 4 uur oud was, nare plek! Gelukkig heeft ie er verder geen last meer van (wel nog een vaag litteken)

Gek idee dat ik 4 maanden geleden nu in t ziekenhuis lag weg te drijven :)
pi_88596267
4 maanden alweer O+
Maf hè, hoe snel het gaat (cliché) en hoe hard ze groeien! Alle cliché's zijn waar, vind ik ;)
Als ik op de foto's zie hoe klein (en vooral smal) Leia was!! (terwijl ze toch praktisch 8 pond was!)
Is het al helemaal weggetrokken? Die plek van de vacuum? Bij Leia zie je niets van de vacuum, (maar dat zag je ook praktisch niet vlak na geboorte) maar doordat ze met 30 weken ofzo al ingedaald en vast lag, heeft ze nog wel een 'ei' op haar hoofd.. Maar dat trekt al weg :)
pi_88596805
En inderdaad alle clichés zijn waar O+

Nou kwa vorm zie je t niet, maar de ring zie je heel licht nog wel (wit litteken zeg maar)
zal even een foto doen van net na de geboorte, echt heel naar
(floris heeft nooit echt helemaal ingedaald gelegen)

4 uur na de geboorte, niet heel duidelijk, maar de kleur wel ;(:

dag na de geboorte (en die binnenste rode ring zie je nu in t wit):

En een leuke foto, 12dagen oud O+
pi_88597265
Wow!! Dat ziet er echt sneu uit ;( Dat heeft Leia echt niet gehad.. misschien 2 uur een 'hoedje' maar dat trok heel snel weg.. (maar zonder vacuum was ze ws ook wel heel snel geboren, het was echt het laatste zetje ivm haar hartslag...)
pi_88597308
Kijk eens, wat ik net schoot van mijn vrolijkerd O+

donderdag 11 november 2010 @ 15:35:53 #200
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88597340
Flipke heeft ook heel lang een dikke bult links aan zijn gehad en eigenlijk voel je het nog steeds maar valt het niet meer op door zijn haar.
Ze zeiden trouwens wel dat het weg zou trekken.
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')