abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88612273
Oooh wat leuk al die foto's van die pasgeboren frummeltjes! O+

Ik heb trouwens wel foto's van tijdens de bevalling, van tijdens het persen zelfs :X Heeft de verpleegster die erbij was gemaakt. Ongevraagd ook he :o Kwam er net een perswee aan, pakte ze zo het fototoestel en maakte een foto van me, terwijl ik daar dus bloot en met mijn benen wijd lag he :o :X :') Geen idee waarom ze dat deed, vraag met he nog steeds af. Dat doe je toch niet? Ik wou er wat van zeggen, maar ja, persweeen he.. had wat anders aan mn hoofd :+

Oh en over de voetjes, toen ik ongeveer 2 weken geleden Anna's voetjes had gemeten, waren ze al 10cm! Maar wel super smal, dus alle sokjes waren alsnog te groot, of te breed eigenlijk. Nu nog steeds, het is echt moeilijk om goede sokjes voor haar te vinden.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_88612555
Haha tessie, wat bizar dat je daar ongevraagd foto's van gaat maken! :D
Ik heb helemaal geen foto's van de bevalling, dat wilde ik per se niet, maar nu vind ik het eigenlijk wel jammer, want ik had daar best wel wat van terug willen zien :o

Qua sokjes zweer ik bij de bambino sokjes van de Kruidvat, heerlijke sokjes die ze niet uittrapt of verliest. Dat was een tip van de kraamhulp waarvoor ik haar nog steeds dankbaar ben. De sokjes van lief! vind ik echt vreselijke ondingen.
pi_88612644
Ik trek de sokjes over de broekspijpen. Ziet er niet uit, maar dat boeit me geen ruk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:35:35 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88612670
Lies! Vroeg me inderdaad al af hoe het met je gaat, goed om iets van je te horen. Zo te horen kun je ook wel een weekje vakantie gebruiken! Verder met de dames alles goed?

Ik vond bevallen ook niet erg, ik zou liever een maand lang elke dag bevallen dan 9 maanden zwanger zijn. Maar misschien komt dat ook omdat je de bevalling veeeeeeeel sneller vergeet dan de zwangerschap. Ach, ik ga er vanuit dat er sowieso nog een 2de komt. Al hoop ik wel dat die onverwachts komt, gepland kon het nog wel eens een heel aantal jaren gaan duren (ik sprak gisteren met manlief die de optie gaf dat we dan misschien toch nog 3 jaar in ons appartementje moeten blijven wonen, ik zei dat hier met 2 kids wonen echt niet kan, hij dacht niet dat er de komende 3 jaar een 2de zou komen ;( ).

Fannetje bambino sokjes inderdaad! Geweldig!!!!! Heb vandaag weer nieuwe gehaald, de 0-6 maanden worden nu wel erg klein, dus nu maar 3 paar 6-12 maanden, kijken hoe die zitten :D .

Tessie das echt raar! Manlief heeft foto's gemaakt tussen de weeën door, wil op zich wel 1 laten zien maar lijkt misschien een beetje raar, ik kijk nogal versuft namelijk.
pi_88612825
Wij hebben ook de bambino sokjes van de kruidvat. Zijn de enige die dr passen. Haar voeten lijken groot op de foto, maar zijn dat eigenlijk helemaal niet.

We hebben wel foto's van net na de bevalling, die staan mooi in een apart mapje op de pc.
*poef* nu is het weg
pi_88612860
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef pessie het volgende:
Ik vond bevallen ook niet erg, ik zou liever een maand lang elke dag bevallen dan 9 maanden zwanger zijn.
Nou, zó leuk vond ik mijn bevalling nou ook weer niet! :D
pi_88612957
Overigens baal ik er wel van dat "mijn" kruidvat geen bambinosokjes verkoopt, ik moet naar de stad om ze te kopen, en daar kom ik niet zo vaak :{ Ik zou namelijk nog wel wat meer sokjes kunnen gebruiken!
  donderdag 11 november 2010 @ 21:44:01 #258
259886 pessie
pi_88613142
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Nou, zó leuk vond ik mijn bevalling nou ook weer niet! :D
Zo'n ramp vond ik mijn zwangerschap. Nou ja, het kan altijd erger! Dat weet ik, en ik genoot wel van het feit dat Nathan ging bewegen en dat je dat dan voelde, het groeien vond ik ook prima. Maar de klachten en de pijn vond ik verschrikkelijk. Dan liever een maand lang elke dag bevallen. Maar mijn bevalling was niet zwaar, weeënstormpje was wel heftig maar dat was maar iets van een uur ofzo. En verder was het in totaal in 6 uurtjes gepiept (ik ben echt snel bevallen).
pi_88613177
ach R wilde eerst ook niet tot zn 30e en van t ene op t andere moment wel. dus ga er vanuit dat t nu ook zo gaat :)
(ik laat t regelmatig vallen, bijvoorbeeld als k tegen floris praat. begin k over een broertje of zusje ;))
en toen k zaterdag ongesteld werd en tegen R zei dat ik dat niet gemist heb zei hij: moet je weer zwanger worden. dus ik zei oke, vond ie t toch nog niet zo'n goed idee ;)

en sokken, ik heb van alles. bambino vind k wel fijn, maar vind ze zo saai :')
en mijn schoonmoeder riep altijd dat mn schoonzus ze zooo fijn vond, omdat dr kind ze niet uitschopt. ja fijn, maar ik ben gaat niet en k haaaat t om vergeleken te worden met dr geweldige dochter...sorry frustraties :')
h&m heeft ook fijne sokken
pi_88613258
juli was een maand van snelle bevallingen geloof ik :D
  donderdag 11 november 2010 @ 21:46:31 #261
259886 pessie
pi_88613284
Trouwens, het leukste deel van mn zwangerschap vond ik de laatste maand tijdens de hitegolf, Nathan was mooi ingedaald, het was prachtig weer, ik kon regelmatig gaan zwemmen... Dat was de maand waarin ik het meest genoten heb (ja, zelfs ondanks alle ziekenhuisbezoekjes, gyn's die roepen ziekenhuis bevalling terwijl ik dat niet wilde etc...). Eigenlijk is dat heel raar, want de meeste vrouwen vinden de laatste maand het zwaarst omdat ze dan niets meer kunnen.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:47:10 #262
259886 pessie
pi_88613320
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
juli was een maand van snelle bevallingen geloof ik :D
Volgens mij wel...
Alhoewel, fluugs heeft er volgens mij wel lang over gedaan, of was dat al augustus?
pi_88613347
De meeste sokjes die wij hebben zijn van Hema en die zaten/zitten eigenlijk allemaal wel goed. :) Wat ik alleen echt niet geslaagd vind is van die badstofsokjes, die kan je om de minuut opnieuw aantrekken.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef pessie het volgende:
Ik vond bevallen ook niet erg, ik zou liever een maand lang elke dag bevallen dan 9 maanden zwanger zijn. Maar misschien komt dat ook omdat je de bevalling veeeeeeeel sneller vergeet dan de zwangerschap.
Ik zei ook al heel gauw dat ik liever nog 4 keer moest bevallen dan nog 9 maanden zwanger te zijn. Het is het dubbel en dwars waard dus mij hoor je niet klagen, maar dat was wel wat anders dan wat ik van tevoren verwacht had!
quote:
Ach, ik ga er vanuit dat er sowieso nog een 2de komt. Al hoop ik wel dat die onverwachts komt, gepland kon het nog wel eens een heel aantal jaren gaan duren (ik sprak gisteren met manlief die de optie gaf dat we dan misschien toch nog 3 jaar in ons appartementje moeten blijven wonen, ik zei dat hier met 2 kids wonen echt niet kan, hij dacht niet dat er de komende 3 jaar een 2de zou komen ;( ).
Ow, dat is wel jammer als jij het wel graag zou willen... -O-

Enneh, ik doe mee hoor, met de zomer 2011-ronde van Orea! ;)
pi_88613386
September kan ook hoor. Ik deed er 3 uurtjes over. 7 minuten persen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:55:20 #265
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88613742
Ik vond bevallen makkelijker dan zwanger zijn, maar ik zou geen van beiden leuker/beter noemen. Zwanger zijn vond ik mooi, maar moelijk, zeker met de dreigende vroeggeboorte en die kut insuline. Bevallen vond ik mooi maar moeilijk. Het doet goed zeer, ik had geen pijnstilling, het ging super snel. Ja beiden had ik niet wilen missen.
pi_88614801
pessie, flugel was al augustus ;)

ik vond bevallen niet moeilijk, vond mn weeenstorm even kut, maar vooral omdat k door floris zijn hartslag (die dus af en toe raar deed met de ctg) af en toe uit mn concentratie raakte en in paniek raakte.
maar die 7uur was goed te doen.
hoewel k t een paar uur erna wel snel vond. vooral de laatste 5cm
pi_88615904
om 2 uur was ik in het ziekenhuis met 2 cm ontsluiting en om 5.15 uur was onze dochter er al. Juli was een snelle bevalmaand..

Dames alweer aan het rammelen.. Haha nou hier nog niet ben nu wel met zwangere dames meer aan het meeleven..
pi_88615954
Pessie, alles gaat hier goed hoor!! :) Ben erg druk.. Komende 5 dagen weer werken en ondertussen studeren.. 25-11 examen brrr zo spannend! En ik moet en zal slagen want betaal er een hoop geld voor :D!

Vind het allemaal heel dubbel, vond zwanger zijn iets bijzonders maar bij de 2e keer die bekkeninstabiliteit was dan weer niks...
Bij de 1e ging ik er fluitend doorheen en zei na de bevalling ook dat ik er meteen nog wel een wou.. Nu na Nanique dank ik er toch voor.. Vooral door de naweeen die ik had na het infuus.. De vroege weeen zolang waren ook niet alles maar de naweeen terwijl je kind er allang uit is vond ik echt vreselijk!
Heb altijd geroepen dat ik er 4 wou maar na 2 zwangerschappen en 2 kindjes die te vroeg kwamen durf ik het toch echt niet meer aan!

Oh Bambino sokjes die vind ik ook erg fijn. Laatst bij de Kruidvat hadden ze gestreepte bambino sokjes!!

Fannetje, onze kruidvat (die niet in het centrum zit) had ze dus ook niet en heb het eens gevraagd aan die mevrouw daar en die heeft ze toen voor mij besteld. Ik zei dat ik maar 4 paar wou maar dat vond ze helemaal niet erg! Kon ze na het weekend afhalen :)

Tico, hier ook sokken over de broekspijpen hoor en dat het geen gezicht is boeit mij dus ook niks :D

Sonnetje, 7 uurtjes vind ik dus niks ;) Ik heb 13 dagen weeen gehad om uiteindelijk een infuus te krijgen omdat ik nog steeds 3 cm ontsluiting had.. Maar dat het hartslagje dan wegvalt of raar doet lijkt me zo eng!

Mereltje, lekker snel! Bij mijn 1e deed ik het ook zo snel..
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 11 november 2010 @ 22:44:29 #269
54772 Silmarwen
pi_88615989
Ik deed er 5 uur en 45 minuten over waarvan 4 cm ontsluiting in 15 minuten xD Maar heb wel 2 uur lang weeen gehad met maar 30 seconden pauze. Toch vond ik het nog wel te dragen, alleen die aatste 15 minuten waren naar.

Het scheelt misschien wel wat Lies zegt. Ik had natuurlijk ook al ruim 4 weken elke dag minstens 2 uur weeen en soms wel 6 uur ween achter elkaar zonder te bevallen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Silmarwen op 11-11-2010 22:51:46 ]
pi_88616309
oohw na weeën, Die heb ik ook nog gehad. Kwam door het infuus om mijn baarmoeder te laten krimpen tegen nog meer bloedverlies. Ik ben een uurtje of 9 bezig geweest, waarvan 2,5 met pijnstilling en ruim een uur persen. Dat vond ik nog het moeilijkst. Ik had geen idee waar ik mee bezig was. Wilde ook nog stoppen. Vond de verpleegkundige wel ok, kon zij vroeg naar huis. Toen ze dat zei realiseerde ik me dat dat toch niet kon. Dus dat ik maar door moest zetten.
*poef* nu is het weg
pi_88616353
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

van de vaccuum merk je niets :P
nee, maar jeb liever de vaccuum dan dat er wat mis ging met floris :)
zn hartslag ging meerdere keren omlaag, dus hij moest er zsm uit.
en geloof dat de vaccuum bij mij best erg was. iig iedereen (verloskundigen en verpleegkundigen) reageerde ongeveer zo: 5x :o arm jochie ;(
Ik had me ook ingesteld op de vacuum omdat de verloskundige dat zei toen we naar het ziekenhuis vertrokken na een uur persen thuis. Maar ik had een foto gezien van een baby die met vacuum geboren was en die had echt een ei op zijn koppie, dus het leek met voor Amy geen pretje. Maar als het nodig was geweest dan inderdaad graag vacuum. Nu ging het ook maar net goed. Ze werd ook gelijk weggehaald voor extra zuurstof.

Ik doe alles behalve rammelen. Vroeger wilde ik 4 kinderen, op dit moment maar 1 :P Misschien ooit een tweede, een jongetje lijkt me ook wel leuk. Maar ik vind het nog heel intensief, dus voorlopig denk ik nog niet eens over een tweede na.
pi_88616434
Er was bij mijn bevalling helemaal geen tijd om foto's te maken. Nauwelijks tijd om de weeën op te vangen, te toucheren om te kijken hoe ver het was... Ik had ook iemand nodig om mijn hand vast te houden om in te knijpen, de weeën waren enorm sterk, en iemand anders die op mijn rug wreef omdat ik gecombineerde buik- en rugweeën had. Ik raad het niemand aan... ;) maar goed dat dit echt definitief mijn laatste baby is. Maar toch wel een klein beetje jammer ook weer.. ik geniet ontzettend van deze bijzondere tijd. Hoe zwaar ook...

(nu ga ik gauw naar bed voordat ik weer half slapend in bed Tessa moet gaan voeden... (met tepelkloven, auw auw...>)

Oh, en dit is het schatje over wie ik het heb:

Een paar uur na de geboorte (net geboren was ze gewoon te smerig ;) )

Twee dagen terug:
pi_88616463
wat 'n schatje zeg Suzanna!! O+
*poef* nu is het weg
pi_88616653
Dank je kaatje!! Ze is ook écht heel lief...

(ok ok, ik ben écht weg nu...)
  donderdag 11 november 2010 @ 23:13:00 #275
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88617047
Ik zweer bij de ribsokjes van de HEMA. Zijn de enigen die een beetje blijven zitten. Per 2 voor 2,95.

Ik heb ook bijna geen foto's van de bevalling. In mijn ruggeprik-relaxmodus heb ik een foto gemaakt van het hartbewakingsapparaat van Neve. Omdat daar zon grappig knipperend hartje op stond. :')
Een verpleger heeft prachtige foto's in de ok gemaakt, wat op zich al een kunst is. Geen rare foto's van mij of van gapende wonden, maar een paar waarin je wel de eerste momentjes ziet. Echt heel tof. Hij heeft er zelfs aan gedacht een foto can de klok op haar geboortetijd te maken. :)

Meneer Hik Ginger vsnavond voor het eerst even een drank doen met collega's. Had hem om een uur of negen wel terugverwacht. :{ Dus net toch maar even gebeld en nu voel ik me helemaaaal zo'n zeurend huisvrouwtje. Ik vind een hele dag alleen moederen toch nog steeds best heftig, ook pmdat ik fysiek nog niet 100% ben. En dan ook nog het avond-huiluurtje erbij.... Tja.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:14:16 #276
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88617092
Wat een lief koppie, Suzanne!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88618390
Suzanna, klopt het dat ze precies het neusje van de andere meiden heeft? O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:36:30 #278
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88623881
Haha, dat kan wel kloppen Cantare! In ieder geval van Emma en Julia... ze lijkt ook echt precies op Julia toen die net geboren was, als ze slaapt. Als ze wakker is lijkt ze ook op Emma, qua oogopslag. Zo leuk, grappig en schattig...
Noa is een beetje een gevalletje apart, die lijkt op haar vader :D (gelukkig maar voor hem, nog één die zichtbaar zijn genen heeft ;) )
pi_88624266
Hik, ik vind je niet zeuren hoor :) helemaal niet nu jullie nog maar zo kort ouders zijn.. Even overleg of hij nog kon blijven of dat je echt even afgelost wilde worden was dan wel fijn geweest, denk ik! Was hij nog een beetje bijtijds thuis?

Suzanna, welkom met je mooie meid! Wat een rijkdom!

Ik heb heerlijk geslapen! Om 23.15 kwam ze, toen om 4:00 uur en normaal laat ik haar dan bij ons liggen, maar dit keer toch maar teruggelegd..wel nog 2 keer moeten lopen voor de speen en toen kwam ze net om 8:00 uur! En ik ben uitgerust! Als ze bij ons ligt slaap ik (uiteraard) toch amper, dus ze gaat vanaf nu gewoon ook na die 'ochtend' voeding weer terug haar eigen bed in :)

En nu ligt mevrouwtje weer even te profiteren van het grote bed, na de voeding.. :D Helemaal in coma O+ met meneer konijn (haar knuffel ;)) en het langharige tuig (de liefste poes van de wereld) aan het voeteneind..
pi_88624386
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Cantare het volgende:

Enneh, ik doe mee hoor, met de zomer 2011-ronde van Orea! ;)
Gezellig!! :D

Sja, mijn zwangerschap was verre van leuk.. (en ik hoop ook van harte dat die hydro én de jeuk wegblijven, een volgende zwangerschap) máár, ik doe het echt zo nog een keer! Zonder twijfel, liever vandaag als morgen :) Het contact met Leia vond ik zo ontzettend O+ O+ vanaf die eerste schopjes.. het meimeren over hoe ze zou zijn, mijn meneer achter zijn broek aan zitten want.het.huis.MOEST.af :Y) ;) spulletjes kopen... Gewoon de hele ervaring!

O+
pi_88625037
Nee ik bedank toch echt ook na al jullie verhalen :)

Hik, hoe laat was meneer thuis?! Moeilijk he! Ik vond het ook erg moeilijk dat Henk even uit wou met wat vrienden en mij thuis liet zitten.. Ik was nog niet fit genoeg iets te doen maar toch.. Inmiddels heb ik het hem vergeven gezien ik 4 a 5 avonden werk en hij dan zelf voor de kindjes zorgt!

Henk en Nanique slapen allebei stiekem ;) Net nog samen in het grote bed maar hoorde net de deur dus denk dat N inmiddels in haar eigen bedje ligt.. Zo lief om je grote man en kleine dochter samen te zien slapen O+ !
Mijn grote dochter zit op school en ik ben ideeen aan het opdoen voor haar verjaardag over 3 weken.

Vanaf volgende week ben ik weer iets minder online want ze gaan hier verbouwen!! Onze wc, badkamer en keuken worden verbouwd door de woningbouw.. heb alle tegels al uitgezocht en het word weer mooi en fris! Nu is het allemaal oud, vet en verschimmelt bleh!
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:47:05 #282
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88625411
Ja, hij was op tijd thuis hoor. Mijn telefoontje was duidelijk geloof ik. Maar ik ben een van die vrouwen die vindt dat hij dat uit zichzelf had moeten doen natuurlijk. :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:03:19 #283
54772 Silmarwen
pi_88625870
Ik ook hoor Hik. Niet helemaal vergelijkbaar maar Knut moest naar een beurs vorige week, voor zijn werk. 3 dagen tijdens het spitsuur van eten koken, saggo Yade, Jasmin die een fles moest, alles alleen, buiten het max 6 uur slapen waarvan max 2 en een half uur achter een, het huishouden en thuis zijn met 2 kindjes terwijl je 3 weken terug bent bevallen.

Vondikooknietzotof.

Als vrouw komt er toch wel meer op je bord bij die babies dan voor mannen op de een of andere manier. Zo drinkt Jasmin bij iedereen erg slecht behalve bij mij, dus eindig ik toch met bijna alle flessen helemaal of half te doen ook al is ieman anders er en geef ik KV.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:04:13 #284
259886 pessie
pi_88625898
Uhm Hik, ik vind dat je gelijk had. Jullie zijn nog maar zo kort ouders en het ouderschap is intensief. Hij had gewoon moeten bedenken dat hij om 9 uur thuis had moeten zijn.
pi_88626556
suzanna wat een mooierd heb je daar toch!
En leia goed geslapen!
Hik ik vind ook dat je gelijk had

ronde volgend jaar zomer ik zou graag mee doen hoor! maar ja zoals het nu met mezelf gaat zit dat er niet in
en ondanks al mn kwalen, spugen en pijn heb ik ook echt van de zwangerschap genoten, misschien ook omdat er de kans inzit dat het bij deze blijft

Minidraak heeft het onverwachts ook heel goed gedaan vannacht!
ze kwam gister al heel vroeg voor voeding dus om 20.15 haar gegeven, terwijl ze normaal tussen 21.30 en 22.00 krijgt, dus die ging uiteraard niet slapen
mee naar beneden genomen en om 22.15 op bed gelegd, had ik wel verwacht dat ze eerder zou komen voor de nacht (buiten speen ploppen komt ze de laatste tijd om 03.00 voor de voeding)
Maar geen speen plop en om 04.50 voor de voeding!
daarna bij mij blijven slapen en heb ik haar om 08.30 wakker moeten maken om naar kdv te gaan!
wow he?!
pi_88626608
Wow Draak!! Heb je zelf ook geslapen in die tijd, of was je steeds wakker om te horen of ze 'het nog wel deed'? (dat heb ik dus, dan slaapt ze een keertje wat langer door 's nachts en dan ben ik klaar wakker rond het tijdstip dat ze normaal ongeveer komt :D)
pi_88626768
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:27 schreef Orea het volgende:
Wow Draak!! Heb je zelf ook geslapen in die tijd, of was je steeds wakker om te horen of ze 'het nog wel deed'? (dat heb ik dus, dan slaapt ze een keertje wat langer door 's nachts en dan ben ik klaar wakker rond het tijdstip dat ze normaal ongeveer komt :D)
normaal heb ik dat ook wel, of dat ik gewoon wakker wordt omdat zij wakker behoorde te worden...
nu heb ik wel even de klok gezien om 03.00 maar kon soort van doorslapen!

voel me beter dat zeker!
pi_88629024
lekker draak!
en orea ook al zo'n goede nacht!
hier gisteren om 7uur laatste fles, om 8uur sliep ie. om half 5 werd ie wakker, om daarna van 5 tot half 11 te slapen.
best lekker de laatste dagen slaapt ie dus rond 8/9uur, dus hebben we de avond voor onszelf, en hij slaapt ook gewoon goed. soms echt door tot de volgendeochtend, soms dus tot een uur of 5 e. daarna tot een uur of 10.
ik vond t eerst niet zo'n ramp dat ie s avonds wakker was, omdat ie s nachts sliep. maar dit is ook best lekker.

mijn kind knijpt me ;( :D
pi_88629177
Een maand lang elke dag bevallen, nou dan ben ik liever 10 jaar zwanger hoor :D
Hier is mijn vriend ook al 2x weggeweest, gezellig ruzie erover gehad, maar ja, op een of andere manier hebben die mannen het ook wel ff hard nodig hoor om ff met vrienden te gaan drinken.
Ik ben er inmiddels ook wel aan toe, mag echt niet klagen over mijn zwangerschap, maar gezellig is anders hoor.
Behalve het niet drinken ben je dan ook gewoon wat sneller moe en wil je gewoon naar huis, babykleertjes vouwen enzo.

Ik heb ook bambinosokjes met leuke streepjes in allerlei kleuren, vind je die saai of heb je gewoon witte? Goede tip om grotere te kopen, ga vanmiddag meteen even langs.

Ik ben bij de dokter geweest, was voor mezelf maar ze keek ook even naar Mex.
Hij heeft baby-acne, berg en het kaal worden is ook een apart iets, maar hebben baby's vaker.
Arm kind heeft dus 3dubbel pech :'(
pi_88629811
arme mex ;(

ik heb de effen versie van bambino sokken. de streepjes waren hier alleen in turqoise, groen enzo. en dat past nergens bij (hier komt mijn sokken tic naar boven ;))
pi_88632811
Oeh Hik, zó herkenbaar. Ik heb mijn man tijdens de laatste weken van de zwangerschap én tijdens de eerste weken na de bevalling regelmatig gebeld waar hij bleef, omdat ik vond dat 'ie allang thuis had moeten zijn ;) Mannen staan daar toch iets anders in dan vrouwen denk ik :D

Arme Mex, 3dubbel pech! Anne zat van de week ook helemaal onder de pukkeltjes, maar inmiddels is het weer helemaal weg... :?

Hoewel ze 's nachts nog steeds goed slaapt (gisteren laatste fles om 22.00 en ik heb haar om 8.00 week wakker gemaakt) is ze overdag wel steeds meer wakker. Ze doet nu echt aan hazeslaapjes, telkens een half uurtje en dan weer wakker. Soms gezellig wakker, maar soms ook erg mopperend. En dat vind ik dan iets minder gezellig ;) Volgens mij is ze dan ook gewoon moe, maar wil ze zich niet overgeven aan haar slaap.
pi_88633453
Agossie, arme Mex...

Ik sta te jubelen! En je lacht je rot als je weet waarom... :@

Al 2 dagen heeft Leia geen krampjes meer _O_ en net hoor ik iets scheuren :o (er scheurde natuurlijk niks, maar zo klonk het) luier vol :Y) eindelijk na 1,5 week! Ik verschonen... luier open: normale poep!! *O* geen ingedikte poep, nee vloeibare borstvoedingspoep O+ :')

Trek de luier onder haar vandaan en hoor nog een scheur..... Zo de halve kledingkast onder de poep :o 1,5 meter afstand :') _O-

Maar echt, die Osteopaat! O+ die krijgt een zoen van me woensdag!!! _O_
pi_88633543
Hahaha wat fijn Orea! Wat knap dat ze zo ver kan ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:37:22 #294
259886 pessie
pi_88634962
Orea geweldig zeg!!!! Heerlijk! Lekker aan de poets geweest dus ;) .

Mijn man moest na 4 weken bij een bewonersbijeenkomst zijn op zn werk. Kwam dus pas om 21.30 thuis. Best zwaar de eerste keer he?

Ik ga Nathan even verschonen, die poepte er ook lustig op los en wil denk ik slapen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:45:19 #295
54772 Silmarwen
pi_88635242
Orea, een echte lekkere spuitluier :+

Mex, wat een pech. :(
pi_88636595
fijn orea :D ben blij dat ik dat nog nooit gehad heb :')

haha en mannen en weggaan, de mijne vond dat ie na 1,5 week best halve dagen kon gaan werken. ik vond van niet :') ns een week moest ie wegen dat zou een halve dag zijn, om half 4 was ie pas thuis.
vond t ook oneerlijk dat hij zo snel moest werken en zijn compagnon was toen hij vader werd een maand thuis. mja die ging ongeveer 3weken ns floris geboorte op vakantie dus ivm overdragen moest R eerder aan t werk
pi_88636996
orea wat fijn! poepen zonder krampjes! wat een verademing voor je kleine meisje
en zo fijn voor jou geen pijn bij haar zien *G*

Mex 3x pechvogel ach gossie dikke knuf :*

ach en die mannen he, op tijd komen of bellen dat je later komt, ik ben er al gewend aan dat het niet gebeurd (bij afspraken als ik zorg echt dat ik zo en zo laat thuis ben tel ik automatisch een uur bij op)

minidraak heeft het goed gedaan op het kdv, het was er rustig vandaag dus dat lijkt naast het slapen toch een probleem op de dinsdag.
Alhoewel ze vandaag ook daar niet geslapen heeft, slaapt ze nu inmiddels al zo'n 2 a 2,5 uur!
pi_88637455
Oh dan mag ik echt niet klagen.. Mijn meneer doet dat dus niet.. die belt gewoon netjes, is op tijd thuis enzo :o

Wat goed Draak! Go mini *O*
pi_88638171
R belt ook gewoon als ie later van zn werk komt.
verder boeit t me niet zo, wel toen k net bevallen was :')
pi_88638587
Wat een fijne man Orea!! En spoot die poep echt zo ver? :o

fannetje, baby-acne is heel gek, kan zo ineens weg gaan en dan kunnen ze binnen een dag weer helemaal onder zitten. Maar hopen dat het bij Anne lekker wegblijft. Wat slaapt ze trouwens al lekker door, doet ze dat al lang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')