Nou, zó leuk vond ik mijn bevalling nou ook weer niet!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef pessie het volgende:
Ik vond bevallen ook niet erg, ik zou liever een maand lang elke dag bevallen dan 9 maanden zwanger zijn.
Zo'n ramp vond ik mijn zwangerschap. Nou ja, het kan altijd erger! Dat weet ik, en ik genoot wel van het feit dat Nathan ging bewegen en dat je dat dan voelde, het groeien vond ik ook prima. Maar de klachten en de pijn vond ik verschrikkelijk. Dan liever een maand lang elke dag bevallen. Maar mijn bevalling was niet zwaar, weeënstormpje was wel heftig maar dat was maar iets van een uur ofzo. En verder was het in totaal in 6 uurtjes gepiept (ik ben echt snel bevallen).quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, zó leuk vond ik mijn bevalling nou ook weer niet!
Volgens mij wel...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
juli was een maand van snelle bevallingen geloof ik
Ik zei ook al heel gauw dat ik liever nog 4 keer moest bevallen dan nog 9 maanden zwanger te zijn. Het is het dubbel en dwars waard dus mij hoor je niet klagen, maar dat was wel wat anders dan wat ik van tevoren verwacht had!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef pessie het volgende:
Ik vond bevallen ook niet erg, ik zou liever een maand lang elke dag bevallen dan 9 maanden zwanger zijn. Maar misschien komt dat ook omdat je de bevalling veeeeeeeel sneller vergeet dan de zwangerschap.
Ow, dat is wel jammer als jij het wel graag zou willen...quote:Ach, ik ga er vanuit dat er sowieso nog een 2de komt. Al hoop ik wel dat die onverwachts komt, gepland kon het nog wel eens een heel aantal jaren gaan duren (ik sprak gisteren met manlief die de optie gaf dat we dan misschien toch nog 3 jaar in ons appartementje moeten blijven wonen, ik zei dat hier met 2 kids wonen echt niet kan, hij dacht niet dat er de komende 3 jaar een 2de zou komen).
Ik had me ook ingesteld op de vacuum omdat de verloskundige dat zei toen we naar het ziekenhuis vertrokken na een uur persen thuis. Maar ik had een foto gezien van een baby die met vacuum geboren was en die had echt een ei op zijn koppie, dus het leek met voor Amy geen pretje. Maar als het nodig was geweest dan inderdaad graag vacuum. Nu ging het ook maar net goed. Ze werd ook gelijk weggehaald voor extra zuurstof.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
van de vaccuum merk je niets
nee, maar jeb liever de vaccuum dan dat er wat mis ging met floris
zn hartslag ging meerdere keren omlaag, dus hij moest er zsm uit.
en geloof dat de vaccuum bij mij best erg was. iig iedereen (verloskundigen en verpleegkundigen) reageerde ongeveer zo: 5xarm jochie
Gezellig!!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Cantare het volgende:
Enneh, ik doe mee hoor, met de zomer 2011-ronde van Orea!
normaal heb ik dat ook wel, of dat ik gewoon wakker wordt omdat zij wakker behoorde te worden...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:27 schreef Orea het volgende:
Wow Draak!! Heb je zelf ook geslapen in die tijd, of was je steeds wakker om te horen of ze 'het nog wel deed'? (dat heb ik dus, dan slaapt ze een keertje wat langer door 's nachts en dan ben ik klaar wakker rond het tijdstip dat ze normaal ongeveer komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |