abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 15:36:52 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88597376
Wat ziet dat er naar uit Sonnetje. Maar kindjes groeien inderdaad heel hard! Apart idee he, hij past niet meer in die wieg.

We gaan naar CP Meerdal ofzo bij Venlo in de buurt.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:39:11 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88597457
aww orea, wat een lachje O+

Hier zie je het op de foto van flips:

(links zijn broer)

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88597561
Wow Rocka! Das best pittig..!
pi_88597623
O+ Leia en rocka's jongens O+

floris heeft 5 tracties gehad ivm zn hartslag moest ie er zsm uit, maar moest best een stuk nog dalen. en dat is dus t resultaat.
pi_88597702
Dit was Leia, je ziet duidelijk dat ze lang in mijn bekken heeft gelegen, maar je ziet niets van de pomp.. althans, een mini-bultje..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(heb de vlos er maar even afgeknipt, geen idee of die op het web wil :P) en maar ff gespoilerd ivm beetje bloed :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Orea op 11-11-2010 15:52:21 ]
pi_88597956
heeeeeel anders dan floris idd

(heb niet eens zo'n foto ;( eerste foto's zijn in de couveuse) maar goed was ook niet echt tijd voor)
pi_88598012
Dat lijkt me ook ;( dat je niet eens zulke foto's hebt.. Gelukkig maar dat alles goed is gekomen met je kanjer O+ :*
pi_88598092
daarom ,das t allerbelangrijkste idd :)
maar als ik dan lees (even om te kijken of ik net niet aan t liegen was ;)) "bleek en slap direct bij geboorte", moet ik wel even een brok wegslikken hoor. Maar goed gelukkig was t snel goed met m en kwam t door t snel geboren worden, maar toch
pi_88598664
Dat is ook mega heftig!! Zo erg is het bij Leia ook niet geweest.. Ze is ook wel heel snel geboren (binnen 20 minuten persen + knip + vacuum) maar het zal zeker verschil hebben gemaakt dat zij al héél diep ingedaald zat en ze dus echt alleen het laatste zetje mee hoefde te helpen...
pi_88598741
hier schrok ik na de geboorte even van:

(rest er even afgeknipt ;) en betere foto heb ik eigenlijk niet geloof ik)

Maar haar voeten stonden echt mega naar binnen ivm klem zitten onder mijn ribben... Daar zijn we nu voor bezig met de osteopaat. Tis al stukken beter :) maar we moeten nog wel veel oefenen om te zorgen dat de spieren de andere kant op ook steviger worden...

Edit: deze is beter...

pi_88598897
zo is aardig scheef ja!
mijn rechtervoet stond ook scheef na mijn geboorte. Moesten mijn ouders me kietelen, zodat mn voet de andere kant op ging zeg maar :D
maar dat had floris dan weer niet ;)

maar zal idd liggen aan hoe hoog hij lag. Hij is ook in 20 minuten geboren, maar moest nog een stuk door het geboortekanaal :) en daar wordt normaal al t vocht uit de longen geperst, maar bij floris zat t er dus nog een beetje in.
  donderdag 11 november 2010 @ 16:24:33 #212
259886 pessie
pi_88599168
Orea wat was Leia een mega-baby bij de geboorte! Volgens mij heb ik niet van dat soort naaktfotos van Nathan...

Oh heb even gekeken, op dergelijke foto's sta ik ook in een bebloede pyama, denk niet dat jullie dat willen zien...
pi_88599381
pessie je zegt t verkeerd ;) Nathan was een mini baby haha. Floris was echt niet groot met zn 7 pond, maar wel een kilo zwaarder dan Nathan was :D (typ de hele tijd nathans :')). Das echt een groot verschil op zo'n kleintje :D
  donderdag 11 november 2010 @ 16:40:46 #214
259886 pessie
pi_88599776
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
pessie je zegt t verkeerd ;) Nathan was een mini baby haha. Floris was echt niet groot met zn 7 pond, maar wel een kilo zwaarder dan Nathan was :D (typ de hele tijd nathans :')). Das echt een groot verschil op zo'n kleintje :D
Eigenlijk weet ik dat ook wel, maar het lijkt zo anders in vergelijking met de foto's die ik van Nathan heb.
Ik heb zelfs foto's van mij tijdens de bevalling zag ik net weer.
pi_88599859
haha begrijp ik hoor ;)
snap je gevoel ook wel haha

ik heb een foto van mijn placenta, ook fijn ;)
pi_88599960
Grappig dat Leia alleen huidsmeer op haar hoofdje had. Anne zat helemaal onder...
pi_88600324
Ochgos, die vacuumpompplek van Floris. Ik wist niet dat dat zo "erg" kon zijn!

Maar al die pasgeboren frummels.... *zucht*

Even gauw naar mijn eigen verse baby-foto's kijken... O+

Elise is ook alweer ruim 11 weken. En inderdaad, alle cliché's zijn waar. Wel grappig, ik betrap me er wel eens op dat ik denk 'Huh, waarom heeft niemand me verteld dat het zó geweldig zou zijn?' Maar dan bedenk ik me dat ze dat wél hebben gedaan maar dat ik me daar gewoon niks bij kon voorstellen toen ze nog niet geboren was.

Soms vraag ik me wel eens af wanneer ik van die roze wolk af ga vallen. :')

Hebben jullie ook dat je nog veel enthousiaster bent als er nu iemand zwanger is of bevalt? Gewoon omdat je nu zelf ook meegemaakt hebt en weet hoe bijzonder het is?
pi_88600358
Ze had wel meer hoor, dit is nadat ze op mijn buik heeft gelegen en toen heeft ze in de doeken gelegen en ze hebben een beetje gewreven ;)

Sja, ze leek vooral een mega baby (en dat zal vooral in vergelijking met Nathan zo zijn Pessie) maar het viel op zich nog mee...

Hier geen foto's van tijdens de bevalling.. Nog 1 foto op de klok van 3 uur, en toen een foto dat Leia op mijn buik lag :) om 15.28! Op het einde ook amper foto's, elke keer als ik M. met de camera of mobiel zag had ik zoiets van NIET DOEN! :P (verder was ik heel lief hoor.. heb er 1 dat ik weeën weg lig te puffen en vond het genoeg)..

Achteraf vind ik het wel jammer dat ik geen foto's van de bevalling zelf heb. Niet voor anderen, maar om een paar dingen, die je echt meteen vergeet, helder te kunnen krijgen... Ach ja, lig er verder niet wakker van maar bij een volgende wil ik toch wel dat er foto's tijdens hét moment gemaakt worden :)
pi_88600522
Ik vind het nu ook wel jammer dat ik niet meer foto's heb van net na de bevalling. Of tijdens het persen of zo. Maar dan niet dat ik ligt te persen :P Ik ben dat laatste half uur bijna helemaal kwijt. Ik kan me ook niet meer herinneren wat ik voelde toen Amy geboren was. Alleen nog "he een baby" en "oh wat voelt ze warm en zacht" Maar niet iets van blijdschap of zo dat ze was geboren :? Amy had een enorme toeter op haar hoofd doordat ik 1 uur en 3 kwartier bezig was geweest met persen. Maar gelukkig geen vacuum gehad. Wel een grote knip en een subtotaalruptuur.
pi_88600532
Ik dacht eerst dat ik dat niet wilde, foto's van de bevalling, maar op het moment zelf vond ik het ineens toch een goed idee. De mooiste foto vind ik dat Elise uit mij wordt getrokken en je ziet dat ze voor het eerst adem hapt of huilt. Zo'n bijzonder moment.

Ze had trouwens helemaal geen huidsmeer op zich. :?

Ik dacht trouwens 2 dingen toen ze net geboren was:

-Wat mooi! O+
-Wat groot! :o
pi_88600638
Wauw, bijzonder Cantare!! Was Elise nu na de UD geboren? Want dat zou het qua smeer kunnen verklaren.. Leia was natuurlijk 2 weken te vroeg :)

Ik werd zo overgenomen door de heftigheid van het persen, dat ik eigenlijk niks meer dacht :? alleen ze MOET eruit, NU! Kan me nog vaag herinneren dat de gynaecoloog binnen kwam, weet nog dat ie de cup zette en ik gilde dat ze haar er NU uit moesten halen.. en hij zei: KIJK me even aan! Dat ga ik ook doen, maar dit moet met beleid.. en alleen nog de lange ooooooh die ik uitbracht toen Leia eruit kwam en op mijn buik werd gelegd...
pi_88600788
Uhm, nee, nouja, 1 dag na de UD. Maar behalve van bloed vanwege de knip en meconium (toen al een schijtluis...) was ze gewoon helemaal schoon.

Ik dacht aan het eind trouwens vooral "k*t dit doet zeer, HET PAST NIET!!!" :X Het hoofd ging wel, maar de schoudertjes... Het voelde echt of die er niet uit zouden kunnen. Als ik de foto's bekijk van dat ze net op me ligt dan snap ik ook _niet_ dat die grote baby uit mijn lijf is gekomen.

Bloederige foto's zal ik niet posten, hier is ze dus wel al schoongeveegd (en zijn haar longetjes uitgezogen, ze was eerst namelijk een beetje blauw), maar toch helemaal vers van de pers:

pi_88600827
Ik heb even mijn foto's eens teruggekeken en ik zie dat Amy ook van die naar binnen gedraaide voetjes had na de geboorte. Dat is mij nooit opgevallen. Dat heeft ze nu ook niet meer.

Wat ik mij nu nog herinner is dat ik relax op bed lag te liggen en ik had geen persweeen meer dus ik had ook geen pijn. Maar ik vroeg het laatst weer aan mijn man en die zei dat ik vooral bezig was met persen en niet snapte wat ik aan het doen was :P Amy is eruit gehaald doordat een verpleegster met haar volle gewicht op mijn buik hing en toen haar schouders achter mijn schaambeen bleven haken, werden mijn benen helemaal naar achteren geklapt. Daar schrok ik dan wel weer van, dat vond ik heel overweldigend.

Mijn mooiste foto is dat ik terug was van de O.K en Amy lekker bij mij ligt. Allebei ogen dicht en genieten. *;

Worden jullie hier ook week van :D
pi_88600940
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:11 schreef Solagratia het volgende:
Worden jullie hier ook week van :D
:Y
pi_88601595
:Y absoluut!! O+

Wat is het toch een wonder hè!!
pi_88601845
Wat een geweldige fotootjes O+

En Mex is vandaag de hele tijd aan het glimlachen O+
  donderdag 11 november 2010 @ 17:52:33 #227
259886 pessie
pi_88602066
Het is echt een wonder

Ons kleine ventje, ik schat een uur oud:

Ik heb wel foto's dat ik op bed lig met een dikke buik (en dus in de persfase zit) maar geen foto's dat Nathan uit me getrokken wordt ofzo. Wel foto's die direct genomen zijn na de geboorte, maar ik weet niet meer wanneer, ergens is manlief nog weg geweest om de deur voor de kraamverzorgster open te doen maar hij staat wel op de foto... Dat is echt weg.

Ik weet nog dat ik dacht "nog even doorzetten, straks is er een baby en is dit allemaal voorbij".

Oh ja, dat denken dat er iets groots uit je is gekomen is normaal, ik kon er ook niet bij hoe "groot" Nathan was. Ik kan me jullie schok niet voorstellen wat dat betreft.
pi_88602823
Dan ga ik ook spammen hoor :+

En Cantare, dat herken ik zeker dat meeleven als er nu iemand zwanger is. Ook tijdens mijn eigen zwangerschap leefden veel mensen mee die zelf al kinderen hadden.
De kinderloze vrienden heb ik eigenlijk al die tijd niet gezien. Vind ik aan de ene kant heel lullig van ze, maar als ik eerlijk ben heb ik vroeger ook nooit zo erg meegeleefd met anderen, maar wel meer als hun :P
pi_88603092
ach gossie wat een mooie plaatjes laten jullie voorbij komen
ondanks alle schrikmomenten

verdorie ik zou zo weer willen....
pi_88603393
Oooh humpie Nathan en Mex O+

Ik heb het ook wel meer als vroeger, het meeleven.. Vooral als mensen rond de bevalling komen.. Weet nog, tessie beviel 6 weken na mij en zij werd ingeleid in het ziekenhuis waar ik ook ingeleid werd en ik had helemaal flashbacks O+ zo bijzonder is het!!

Ik zou ook zo weer willen...
pi_88603437
En grappig, ik zie aan Nathan en Mex's voeten dat het jongetjes zijn :D zijn toch allebei wat grover dan meisjesvoeten.. (of het komt gewoon omdat die van mijn muppetje zo mega klein zijn :D )
pi_88603778
Uhhm, Ilse is dan wel een meisje, maar heeft wel grote voeten (iig op deze foto)

wel raar, dit is een foto die gemaakt is toen ik op de ok was. Gelukkig zijn er van die tijd veel foto's

Vandaag wezen wegen. Ze weegt nu 3940. Ook gelijk mijn hb laten prikken bij de vk. Die zit naast het cb. Mijn hb is gewoon alweer 6.8. Geen wonder dat ik me alweer zo goed voel
*poef* nu is het weg
pi_88603988
quote:
Op donderdag 11 november 2010 17:02 schreef Solagratia het volgende: Maar gelukkig geen vacuum gehad. Wel een grote knip en een subtotaalruptuur.
van de vaccuum merk je niets :P
nee, maar jeb liever de vaccuum dan dat er wat mis ging met floris :)
zn hartslag ging meerdere keren omlaag, dus hij moest er zsm uit.
en geloof dat de vaccuum bij mij best erg was. iig iedereen (verloskundigen en verpleegkundigen) reageerde ongeveer zo: 5x :o arm jochie ;(
pi_88604088
die foto's O+

en k zou ook zo weer willen O+
en meer meeleven nu is ook herkenbaar
pi_88604221
Dat lijkt me ook raar Kaatje, dat je dat stukje hebt gemist. En inderdaad Ilse heeft ook zulke voeten :D Dan ligt het er gewoon aan dat die van Leia zo klein zijn!!

Nou dames, wanneer gaan we weer? Volgende zomer maar doen? :P ;)
pi_88604338
Nu je het zegt van die voeten! Alle kleine sokjes passen ook al niet meer.

Ja, kunnen jullie er nu al zo over denken dat je weer wilt?
Ik ben ook een beetje week geworden van de foto's hier en zit zo een beetje terug te denken en ik heb eigenlijk helemaal geen leuke momenten gekend bij de bevalling.
Mijn hoofd was zo leeg toen Mex op m'n buik gelegd werd en m'n lichaam zo op.
Die testjes die ze doen heb ik helemaal niet gezien en ook geen foto's van, allemaal erg jammer.
Ik zie nu hoe klein die was in de eerste 2 weken en ik kan het me amper herinneren.

Nu ben ik wel onwijs aan het genieten van hem hoor, maar het kwam ff wat later O+
pi_88604343
goed plan ;)
ga k R overhalen :P
pi_88604582
Anne heeft ook grote voeten, ze was na een week of 3 al uit de kleinste maat sokjes gegroeid! :o

Ik denk overigens nog helemaaaal niet na over een tweede, dus ik haak ff af voor volgend jaar ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 19:00:41 #239
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88604710
Wat een plaatjes! :)

Neve heeft haar duim gevonden, heel grappig! O+
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88604999
Leia is nu pas uit echte new born sokken (van die echte mini's) maar de 0-3 maanden sokken passen nog meer dan prima! (alleen krijgt ze nu op de onderbenen ook flink spek en daar begint het wat te knellen :P)

Troeta, dat lijkt me ook heel jammer :* wel heel fijn dat je nu heerlijk van hem kunt genieten O+ maar kan me wel voorstellen dat je van dat begin wat meer had willen meekrijgen...

Nou ja, tis geen geheim dat ik gewoon alweer de pan uit rammel! Eerste 4 dagen na de geboorte zei ik: ooit! En na een week was het: zullen we weer?? O-) Ik zou wel graag een groot gezin willen, maar geloof dat mijn meneer 2 prima vind :)

Cute hè Hik?
pi_88605126
Ik heb mijn baby om half 5 nog even op bed gelegd voor een tukje.. dat ging wat moeizaam, maar toen ze om 5 uur eindelijk sliep dacht ze vast: jij wilt dat ik slaap? Prima! Doe ik dat toch :P want ze slaapt gewoon nóg :o dwars door het noodweer + de bel van de Sint Maarten kindjes heen :D
pi_88606048
ik wilde er altijd maar 2, maar nu denk ik: 3 is ook leuk haha
maar meer ook niet (3 wordt al krap in ons huis, kwa kamers :'))

wow dan heeft leia echt minivoetjes, floris heeft al 6-12 maanden sokken (en al een tijdje), die 0-3 maanden sokken heeft ie nooit gepast zelfs!
pi_88606212
Meet ze eens op :P die van Leia zijn 7 cm :P
pi_88606579
Laattse keer dat ik ze meette waren ze 8, nog wat cm (denk iets van een maand geleden). Dus zal nu nog wel groter zijn. Hij ligt nu op bed... Hoop dat ie zo gaat slapen, want hij is moe :')
  donderdag 11 november 2010 @ 20:21:37 #245
259886 pessie
pi_88608883
Ilse had bij de geboorte al dijen! Geweldig!

En Mex als bodybuilder O+ .

Ik wil heel graag meer kinderen, alleen zou ik graag de garantie willen dat ik niet hetzelfde type zwangerschap heb als bij Nathan, helaas is dat onmogelijk. Ik weet alleen niet hoe ik voor Nathan zou moeten zorgen als ik een zelfde type zwangerschap heb. Ik wilde ook altijd 3 of 4 kinderen. Lijkt me geweldig! Maar misschien is plegen iets voor ons... Maar dat is ook zwaar, dus we moeten nog maar even kijken. Ik wil sowieso minimaal 3 maanden gestopt zijn met borstvoeding voor ik weer zwanger zou willen raken, ik heb namelijk nog steeds wel last van mn rug en mn bekken en vermoed dat dat komt door de hormonen die nog in mn lichaam rondzweven, mede door de bv. Dus volgend jaar pass ik ook even!
Maar zoals veel vrienden van mij zeggen: Een eerste krijg je, een tweede overkomt je! :P
pi_88609878
k zou juist de garantie willen hebben op een zwangerschap als die van floris en de bevalling ook, behalve die vaccuum dan, das voor t kind minder fijn ;)
ach k zie t wel. mijn moeder had 2 makkelijke zwangerschappen, dus daar hoop k ook maar op
pi_88610443
Hey Dames,

Ben hier veelste weinig maar ben ook erg druk.. Ben de dingen op Landal aan het afhandelen en mijn laatste uren/dagen daar aan het werk want de nieuwe baan komt nu wel erg dichtbij. Officieel over 3 weken maar ik hoop dat ik nog een week vakantie heb tussendoor... :)

We zijn van de week begonnen met oefenen met een klein beetje groente en fruit maar Nanique is helemaal niet onder de indruk! Wat een kleine lieve baby's zag ik net voorbij komen. Heb net nog even zitten kijken naar Nanique net geboren en nu maar we hebben echt een bully! haha.

Lees dat wij erg verwend zijn met een goede slaper.. Nanique slaapt nu van 1930 uur tot 900 uur en dan overdag van 1230 uur tot 1600 uur zo ongeveer. De ene keer dut ze op schoot ook nog wat moet ik zeggen.
Kwa voeding zitten we nu nog op 4 flessen van 210 ml en 7 scheppen en dat gaat prima!

Ik lees erg veel mee maar reageren via mijn telefoon lukt dus helemaal niet.. Lezen lukt erg goed dus in mijn pauzes lees ik veel met jullie mee haha.

Mijn vrije dag zit er alweer bijna op.. Zo lekker slapen en weer 5 dagen aan het werk..

Liefs!
Altijd blijven lachen... :)
pi_88610806
Ik moet nu nog niet echt denken aan nog een bevalling. Al raken de rauwe randjes er nu wel vanaf. Ik denk wel dat ik ooit wel meerdere kinderen zou willen. Mijn zwangerschap was heerlijk, en tja de bevalling... volgende keer weten ze in het ziekenhuis iig dat ze bloed klaar moeten leggen.

Ilse is ook met de vacuum geboren. Volgens mij heeft ze maar een paar uur zo'n bolletje op dr hoofd gehad. Geen idee eigenlijk. Ze kreeg al heel snel een mutsje op en die is niet echt meer af gegaan in het ziekenhuis, alleen met badderen. Maar daar weet ik niet zoveel meer van. :@

[ Bericht 40% gewijzigd door kaatjejannie op 11-11-2010 21:11:11 ]
*poef* nu is het weg
pi_88611066
Oh, die bevalling zou ik het zo nog een keer doen hoor. Ik zei meteen na de bevalling al: "Oh, dit doe ik gerust nog een keer!" maar de zwangerschap zelf vond ik niet zo'n pretje (al was het ook geen ramp ;)) en de eerste weken na de bevalling vond ik ook erg stressvol. Ik moet het echt nog zien hoor, of er hier nog een tweede komt... dat gaat in ieder geval nog een tijdje duren!
  donderdag 11 november 2010 @ 21:26:59 #250
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88612191
Mijn god, ik moet er echt niet aan denken om nu weer zwanger te zijn en ik had verder een prima zwangerschap. Maar weer al die kwaaltjes, zo weinig mobiel zijn... Ik ben ook zooo blij dat ik eindelijk weer lekker kan liggen in bed! Eigenlijk slaap ik nu beter dan tijdens mijn zwangerschap. Minder, maar wel beter.

Ik heb altijd gezegd dat ik waarschijnlijk maar één kind wil. Je weet natuurlijk niet of dat nog anders wordt, maar voorlopig vind ik het prima (en druk zat) zo. :)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')