Goed verbinden kan een heilzame werking hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:25 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kwam laatst tot de concusie dat ik ben verworden tot een achtentwintigjarige blaag en dat ik mij nodig eens van mijn goede kant moest laten zien.
Ik heb een blauw lampje bij de aanknop zittenquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik een zwarte met decoratieve led-verlichting.
dat is wel een goede vraag inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zou er gebeurd zijn met Ype...?
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Jammer dat dergelijke kwaliteitsusers zijn verdwenen.
Is Montov je Steam-name?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik speel op een 600 euro laptop, zonder problemen.
Overigens blijft Strategic View baas.
Sja...quote:De Kamer vroeg de premier tijdens de algemene beschouwingen om het lijstje. De zaken die de premier opsomt variëren van de invoering van de nationale politie tot meer marktwerking in de zorg. Maar ook zaken als de bezuinigingen op kunst en cultuur en het invoeren van hogere straffen krijgen het stempel hervorming.
quote:
quote:
Montov_NL. Montov was al geclaimd, waarschijnlijk door iemand die het aan mij wilde doorverkopen voor 4.1 miljoen, wat zo'n account natuurlijk waard is. Maar ik ben niet gek, ik bied maximaal 2000 euro.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
. Tja als je alles wat je doet als hervorming bestempelt krijg je wel een kabient van hervormers
Uiteraard.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Montov_NL. Montov was al geclaimd, waarschijnlijk door iemand die het aan mij wilde doorverkopen voor 4.1 miljoen, wat zo'n account natuurlijk waard is. Maar ik ben niet gek, ik bied maximaal 2000 euro.
Elke dag is een POL-verkiezing.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn er dit jaar eigenlijk ook weer POL-verkiezingen?
Het wordt zo langzamerhand weer eens tijd voor een biertje. De avond valt dus de gezelligheid kan beginnen. Koffietijd is voorbij.quote:
Owh, een game.. Sorry, ben een gamebarbaar...quote:
Als iemand de organisatie op zich wil nemen wel jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn er dit jaar eigenlijk ook weer POL-verkiezingen?
Maar ik heb nog geen invite voorbij zien komen, of hoe dat ook maar gaat.quote:
Alleen arme linksen zijn probleemdrinkers. Rijke rechtse mensen hebben genoeg geld om het nooit een probleem te maken.quote:
Ben wel een probleemdrinker, maar niet eenzaam.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen arme linksen zijn probleemdrinkers. Rijke rechtse mensen hebben genoeg geld om het nooit een probleem te maken.
Ach ja wat is een probleem? Gisteren was het bier op en moesten we aan de rose, dat is even omschakelen maar toch geen probleem?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben wel een probleemdrinker, maar niet eenzaam.
Het is pas een probleem als de drank op is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ja wat is een probleem? Gisteren was het bier op en moesten we aan de rose, dat is even omschakelen maar toch geen probleem?
Hoera voor whiskydrinker zijn. \o/ Ik kan een maand of wat leven op whisky als de zombieapocalypse begint,quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is pas een probleem als de drank op is.
Ik zorg voor een assortiment diverse drankenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoera voor whiskydrinker zijn. \o/ Ik kan een maand of wat leven op whisky als de zombieapocalypse begint,
Whiskey is goed te doen. Ben echter wel een paupere whiskey-drinker. Jack Daniels vind ik wel goed te zuipenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoera voor whiskydrinker zijn. \o/ Ik kan een maand of wat leven op whisky als de zombieapocalypse begint,
Mijn raki-voorraad zal ook voor enige tijd afdoende zijn. Hetgeen bitter noodzakelijk is, uiteraard.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, doe mij maar gewoon een biertje.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef du_ke het volgende:
Whisky is op zich wel goed te drinken op z'n tijd. Ben wel een paar keer naar zo'n whisky-evenement geweest en dan geniet ik er ook wel van. Maar de fles single malt die ik in de kast heb staan gaat eerder op door de koffie dan puur.
Ben dan toch meer van de goede Wodka en Jenever. En bier natuurlijk
Zijdelings wat dingen, hoezo?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
du_ke, wat weet jij van veiligheid en bouwputten.
Vanavond moet ik aan de Grimbergen geloof ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, doe mij maar gewoon een biertje.
Moet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanavond moet ik aan de Grimbergen geloof ik.
Moeten, moeten is een groot woordquote:
Hoe kan dit gebeuren?quote:
Het is wat slecht zichtbaar maar het lijkt er op dat een deel van de bouwput is ingestort. Hoe dat kan is afhankelijk van de bodemgesteldheid. In onze slappe Hollandse grond zou je dan denken dat de bekisting niet goed was. Maar het kan ook zijn dat ze te recht naar beneden hebben gegraven dan is het ook minder stevig als er toch nog belasting op komt. Maar soms is er niet echt een oorzaak aan te wijzen zoals afgelopen week in Duitslandquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dit gebeuren?
Je kan beter het geluid uitzetten voordat je er op klikt trouwens, de muziek is niet om aan te horen.
Oh, ik heb ook van alles, maar dat is toch binnen een dag of wat op, whisky hier in huis niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zorg voor een assortiment diverse dranken
Ah, gezelligheid. In mijn appartementje wordt vanavond hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moeten, moeten is een groot woord. Filmpje kijken met vrienden en hij heeft het in huis
Het klopt dat de bouwput is ingestort, daar is ook een dode bij gevallen. Wat ik wel weet is dat er een redelijke periode heeft gezeten tussen het afgraven van de grond en de opvolgende werkzaamheden. Ook weet ik dat het wat had geregend... maarja, blijft vaag dan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef du_ke het volgende:
Het is wat slecht zichtbaar maar het lijkt er op dat een deel van de bouwput is ingestort. Hoe dat kan is afhankelijk van de bodemgesteldheid. In onze slappe Hollandse grond zou je dan denken dat de bekisting niet goed was. Maar het kan ook zijn dat ze te recht naar beneden hebben gegraven dan is het ook minder stevig als er toch nog belasting op komt. Maar soms is er niet echt een oorzaak aan te wijzen zoals afgelopen week in Duitsland
[ afbeelding ]
Het beeld is ook vrij dramatisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dit gebeuren?
Je kan beter het geluid uitzetten voordat je er op klikt trouwens, de muziek is niet om aan te horen.
Omdat het zo makkelijk is, werp ik maar de hypothese van een in terroristische sferen te zoeken oorzaak op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dit gebeuren?
Tja, het kan niet altijd meezitten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
Op ledendag van de PvdA geweest op het Binnenhof. Was leuk, rondleiding gehad, veel kamerleden gezien en gesproken en vragen kunnen stellen aan Jeroen Dijsselbloem en Hans Spekman.
Oeh, dat lijkt mij best geinig. Het enige probleem is dat ik niet aan een partij gelieerd wil zijn,quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
Op ledendag van de PvdA geweest op het Binnenhof. Was leuk, rondleiding gehad, veel kamerleden gezien en gesproken en vragen kunnen stellen aan Jeroen Dijsselbloem en Hans Spekman.
Men zegt het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel doelt op je digitale ontwikkeling. In het dagelijks leven bent u toch een inschikkelijk heerschap?
Ken datquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt mij best geinig. Het enige probleem is dat ik niet aan een partij gelieerd wil zijn,
Ik heb het gevoel dat ik dan teveel omlijnd wordt in mijn manier van denken. Lpf was perfect geweest, maar ik denk dat ik het nu maar moet doen met de VVD.quote:
Ik zou er nog een jaar of 20 mee wachten... Als ik jou wasquote:Op maandag 8 november 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik dan teveel omlijnd wordt in mijn manier van denken. Lpf was perfect geweest, maar ik denk dat ik het nu maar moet doen met de VVD.
Why, en hoe oud ben jij?quote:Op maandag 8 november 2010 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou er nog een jaar of 20 mee wachten... Als ik jou was
Beide, geen idee.quote:
jaar of 18 19quote:
Nopequote:
Als dit een raadspelletje is dan wil ik wel eerst de prijzen weten.quote:
Gekke PMP ook weer...quote:
Shit, een man van 40 jaar op een jongeren forum neemt mij niet serieusquote:Op maandag 8 november 2010 09:48 schreef remlof het volgende:
De retorische vraag van php is waarom ie niet serieus genomen wordt
quote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
J
[..]
De wc 's op school zijn weer defect.
Hier nog een twintiger die jou niet serieus neemt.quote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
J
[..]
Shit, een man van 40 jaar op een jongeren forum neemt mij niet serieusWaar blijf je? De wc 's op school zijn weer defect.
Check.quote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier nog een twintiger die jou niet serieus neemt.
Had ook niet anders verwacht eigenlijkquote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hier nog een twintiger die jou niet serieus neemt.
Dat is correct. Maar daar maak je het ook zelf naar. Je huidige vertoning in het centrale PVV-topic is bijvoorbeeld om te janken.quote:Op maandag 8 november 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht eigenlijkOja, en ik durf te wedden dat KoosVogels mij ook niet serieus neemt.
Ik maakte op m'n tiende al cartoons van Van Agt met Bestek '81 in z'n handenquote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar daar maak je het ook zelf naar. Je huidige vertoning in het centrale PVV-topic is bijvoorbeeld om te janken.
Een ding moet ik je echter nageven: voor een tiener heb je veel verstand van politiek. Toen ik jouw leeftijd had interesseerde politiek mij werkelijk geen ene reet. En dat terwijl politicologie een van mijn belangrijkste vakken was.
Neem je me nou in de maling?quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik maakte op m'n tiende al cartoons van Van Agt met Bestek '81 in z'n handen
Ah toch iets positiefsquote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar daar maak je het ook zelf naar. Je huidige vertoning in het centrale PVV-topic is bijvoorbeeld om te janken.
Een ding moet ik je echter nageven: voor een tiener heb je veel verstand van politiek. Toen ik jouw leeftijd had interesseerde politiek mij werkelijk geen ene reet. En dat terwijl politicologie een van mijn belangrijkste vakken was.
Ach, Van agt is van zichzelf al een persiflagequote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee serieus
Van Agt was ook wel makkelijk met die enorme pukkel die hij toen nog had
Dat zal. Maar om nou als tienjarige politieke spotprenten te gaan maken....quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee serieus
Van Agt was ook wel makkelijk met die enorme pukkel die hij toen nog had
Ah, adolescentiequote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah toch iets positiefsAlhoewel tiener, ben net 18 he
Ik ben al sinds ik kan lezen geïnteresseerd in politiek, was een enorme Wiegel-fan in het begin, maar dat kwam ook doordat ik uit een VVD-nest kwamquote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal. Maar om nou als tienjarige politieke spotprenten te gaan maken....Ik houd mij pas een jaar of twee intensief met politiek bezig. Daarvoor interesseerde het mij he-le-maal niks. Tot groot verdriet van mn vader die altijd hoopte dat ik aan de slag zou gaan als politiek verslaggever. Hij is dan ook dolgelukkig met mijn koerswijziging.
En jij?quote:
Wiegel? Kom op zeg, die man is echt de grootste kwal uit de Nederlandse politiek. 'De beste premier die ons land nooit heeft gehad'. Bah!quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al sinds ik kan lezen geïnteresseerd in politiek, was een enorme Wiegel-fan in het begin, maar dat kwam ook doordat ik uit een VVD-nest kwam
Mijn grootouders waren wel SDAPers trouwens.
Ik ben 25quote:
Die keus is toch aan jezelf? Of speel jij een andere Red Alert?quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik altijd bij de sovjets hoor bij Red Alert?
Hij was wel een goed politicusquote:Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wiegel? Kom op zeg, die man is echt de grootste kwal uit de Nederlandse politiek. 'De beste premier die ons land nooit heeft gehad'. Bah!
Red Alert 1, ff gedownload tijd geleden, kei gaaf snel nog! Meer dan 10 jaar oud maar wel echt jeugd sentimentquote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die keus is toch aan jezelf? Of speel jij een andere Red Alert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |