Het beeld is ook vrij dramatisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dit gebeuren?
Je kan beter het geluid uitzetten voordat je er op klikt trouwens, de muziek is niet om aan te horen.
Omdat het zo makkelijk is, werp ik maar de hypothese van een in terroristische sferen te zoeken oorzaak op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dit gebeuren?
Je kan beter het geluid uitzetten voordat je er op klikt trouwens, de muziek is niet om aan te horen.
Tja, het kan niet altijd meezitten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
Op ledendag van de PvdA geweest op het Binnenhof. Was leuk, rondleiding gehad, veel kamerleden gezien en gesproken en vragen kunnen stellen aan Jeroen Dijsselbloem en Hans Spekman.
Oeh, dat lijkt mij best geinig. Het enige probleem is dat ik niet aan een partij gelieerd wil zijn,quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
Op ledendag van de PvdA geweest op het Binnenhof. Was leuk, rondleiding gehad, veel kamerleden gezien en gesproken en vragen kunnen stellen aan Jeroen Dijsselbloem en Hans Spekman.
Men zegt het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel doelt op je digitale ontwikkeling. In het dagelijks leven bent u toch een inschikkelijk heerschap?
Ken datquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt mij best geinig. Het enige probleem is dat ik niet aan een partij gelieerd wil zijn,
Ik heb het gevoel dat ik dan teveel omlijnd wordt in mijn manier van denken. Lpf was perfect geweest, maar ik denk dat ik het nu maar moet doen met de VVD.quote:
Ik zou er nog een jaar of 20 mee wachten... Als ik jou wasquote:Op maandag 8 november 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik dan teveel omlijnd wordt in mijn manier van denken. Lpf was perfect geweest, maar ik denk dat ik het nu maar moet doen met de VVD.
Why, en hoe oud ben jij?quote:Op maandag 8 november 2010 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou er nog een jaar of 20 mee wachten... Als ik jou was
Beide, geen idee.quote:
jaar of 18 19quote:
Nopequote:
Als dit een raadspelletje is dan wil ik wel eerst de prijzen weten.quote:
Gekke PMP ook weer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |