Maar kun je er mee civven?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:25 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn pak is duurder dan de computer van Dominique.
Ik wil hieraan toevoegen dat het voorstel om de bonnenquota af te schaffen de zoveelste bullshit-maatregel is van dit kabinet. Harstikke fijn, maar het betekent natuurlijk niet dat je minder bonnen krijgt.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedenavond. Ben ik de enige die twijfelt aan de geestelijke capaciteiten van Ivo Opstelten?
Nee de inkomsten zullen ze niet kunnen missenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil hieraan toevoegen dat het voorstel om de bonnenquota af te schaffen de zoveelste bullshit-maatregel is van dit kabinet. Harstikke fijn, maar het betekent natuurlijk niet dat je minder bonnen krijgt.
Nee.quote:
Ook dat. Agenten gaan gewoon door met een shitload aan bonnen schrijven, alleen doen zij dat voortaan niet omdat er een quota is, maar omdat zij hun werk doen. Ik kreeg vanmiddag in ieder geval alweer een bon aan mn broek wegens parkeren zonder kaartje (auto stond er 5 min)quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee de inkomsten zullen ze niet kunnen missen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat. Agenten gaan gewoon door met een shitload aan bonnen schrijven, alleen doen zij dat voortaan niet omdat er een quota is, maar omdat zij hun werk doen. Ik krijg vanmiddag in ieder geval alweer een bon aan mn broek wegens parkeren zonder kaartje (auto stond er 5 min)
Er mag harder worden gereden en de minima worden uitgeknepen. Dat zijn toch de favoriete hobby's van rechts?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer komt er eens geld vrij voor rechtse hobby's!!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
Extra geld voor defensie/accijns verlaging/flink wat kerncentrales erbij/vlaktaks/denivellering/bijstand afschaffen/de boel is flink asfalteren/haven uitbreiding, en zo kan ik heeeeeuuuuulll lang doorgaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er mag harder worden gereden en de minima worden uitgeknepen. Dat zijn toch de favoriete hobby's van rechts?
Zijn dat de speerpunten van rechts? Oppervlakkige zooi daar in het rechter-kamp.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Extra geld voor defensie/accijns verlaging/flink wat kerncentrales erbij/vlaktaks/denivellering/bijstand afschaffen/de boel is flink asfalteren/haven uitbreiding, en zo kan ik heeeeeuuuuulll lang doorgaan.
Goede ouderenzorg dmv privatisering, beter zorg door vreemd kapitaal (innovatie en technologie. Voor de zwakkere opkomen en zorgen dat hij werk vindt. Kortom VeeVeeeDeeeequote:Op donderdag 4 november 2010 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn dat de speerpunten van rechts? Oppervlakkige zooi daar in het rechter-kamp.
Ja, die zwakkeren profiteren vooral van de door jou voorgestelde nivellering.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goede ouderenzorg dmv privatisering, beter zorg door vreemd kapitaal (innovatie en technologie. Voor de zwakkere opkomen en zorgen dat hij werk vindt. Kortom VeeVeeeDeeee
Nee, door denivellering krijg je veel meer economische groei.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die zwakkeren profiteren vooral van de door jou voorgestelde nivellering.
Jij zei dat laatst heel aardig: liberalisme houdt op wanneer het andere mensen schaadt. Hetzelfde geldt voor economische groei als gevolg van denivellering.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, door denivellering krijg je veel meer economische groei.
Economische groei is meer werk dus meer consumptie dus minder werkelozen!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij zei dat laatst heel aardig: liberalisme houdt op wanneer het andere mensen schaadt. Hetzelfde geldt voor economische groei als gevolg van denivellering.
Jaja, het trickle-down principe. Helaas blijkt dat niet te werken in de praktijk en is het gevolg dat de rijken rijker worden en de armen armer.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Economische groei is meer werk dus meer consumptie dus minder werkelozen!
Er komen grote inkomens verschillen, nou en?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, het trickle-down principe. Helaas blijkt dat niet te werken in de praktijk en is het gevolg dat de rijken rijker worden en de armen armer.
Ik ben nou eenmaal een mallerd. Ik geef de voorkeur aan een samenleving waar de rijken iets minder hebben en de armen iets meer. Dan zijn de verschillen nog groot, maar kan de laatstgenoemde toch een fatsoenlijk leven leiden.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er komen grote inkomens verschillen, nou en?
Ik wil meer richting Amerika, iedereen die werk heeft het goed, iedereen die er een zooi van maakt heeft een ontzettend kut leven.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een mallerd. Ik geef de voorkeur aan een samenleving waar de rijken iets minder hebben en de armen iets meer. Dan zijn de verschillen nog groot, maar kan de laatstgenoemde toch een fatsoenlijk leven leiden.
Er is ook een hoop werkende armoede in de VS. Mensen die met twee banen nog niet rond kunnen komen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil meer richting Amerika, iedereen die werk heeft het goed, iedereen die er een zooi van maakt heeft een ontzettend kut leven.
Zat mensen die een kutleven leiden, ondanks dat zij een elke dag werken.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil meer richting Amerika, iedereen die werk heeft het goed, iedereen die er een zooi van maakt heeft een ontzettend kut leven.
Wat een domme mensen. Hier heb je niet eens een baan nodig.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er is ook een hoop werkende armoede in de VS. Mensen die met twee banen nog niet rond kunnen komen.
Ik speel op een 600 euro laptop, zonder problemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
1088 inclusief assemblage en verzendkosten. En géén monitor. Het is schandalig, ja, maar ik hoef straks niet meer via Strategic View te spelen.
Verder gebouwd voor nog veel jaren, SSD, volgens mij goede videokaart en andere specs.
Het is ouderdom.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedenavond. Ben ik de enige die twijfelt aan de geestelijke capaciteiten van Ivo Opstelten?
Zorg dat je meer geld te bieden hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:22 schreef ethiraseth het volgende:
ik heb een hekel aan bedrijven die mijn geld niet willen.
Hans Hillen is al flink voor je aan het lobbyen! En die wegen zullen er komen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Extra geld voor defensie/accijns verlaging/flink wat kerncentrales erbij/vlaktaks/denivellering/bijstand afschaffen/de boel is flink asfalteren/haven uitbreiding, en zo kan ik heeeeeuuuuulll lang doorgaan.
Dat is helaas geen oplossing aangezien ik gediscrimineerd op afkomst word.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zorg dat je meer geld te bieden hebt.
Dat is niet goed:)quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is helaas geen oplossing aangezien ik gediscrimineerd op afkomst word.
Ha, maar geen DirectX11 en 4x AA etc. etc.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik speel op een 600 euro laptop, zonder problemen.
Overigens blijft Strategic View baas.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:21 schreef Reya het volgende:
LED-verlichting is buiten mijn kamferzone.
Wat zou er gebeurd zijn met Ype...?quote:
Een vos verliest nooit zijn streken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:25 schreef TitusPullo het volgende:
Het is trouwens treffend, Rock, dat jij je eigen loopbaan nog eens kritisch bekijkt. Ik kwam laatst tot de concusie dat ik ben verworden tot een achtentwintigjarige blaag en dat ik mij nodig eens van mijn goede kant moest laten zien.
quote:Wat zijn de gevolgen voor Europa?
Nu de Fed met zijn revolutionaire beleid van quantitative easing begint, zet de rest van de wereld zich schrap. Ook Europa, want het in circulatie brengen van een dergelijk miljardenbedrag aan versgeperste dollars kan de koers van de euro opdrijven. En misschien is dat ook nét de Amerikaanse bedoeling.
Dat is al te zien Euro staat weer hoog, (ook tegenover andere valuta)quote:
Ik hoop dat je wel doelt op je digitale ontwikkeling. In het dagelijks leven bent u toch een inschikkelijk heerschap?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:25 schreef TitusPullo het volgende:
Het is trouwens treffend, Rock, dat jij je eigen loopbaan nog eens kritisch bekijkt. Ik kwam laatst tot de concusie dat ik ben verworden tot een achtentwintigjarige blaag en dat ik mij nodig eens van mijn goede kant moest laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |