Die was inderdaad echt heel goed! De week ervoor ook met de rechtszaak rond Wilders, daar werd een musical van gemaaktquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
Gadver. De avond wordt met de minuut slechter. Dat slechte acteerwerk van die Haydon Christenson in Star Wars
Die scene is dan weer zo slecht dat ie gewoon goed wordt.quote:
Ik las net dat TMF gaat stoppen, dat fleurde me wel een beetje op na het aankijken van Auxerre - Ajax.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
Gadver. De avond wordt met de minuut slechter. Dat slechte acteerwerk van die Haydon Christenson in Star Wars
Net goed voor die pauperzender. Mn humeur is ook weer aanzienlijk opgeklaard na het lezen van Thomas van der Dunks nieuwste bijdrage op VK.nl.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik las net dat TMF gaat stoppen, dat fleurde me wel een beetje op na het aankijken van Auxerre - Ajax.
Hoezo heb jij een bush UI?quote:
quote:
Natuurlijk mag dat, net zoals diegene die het interview bij je afneemt je uit mag lachen als je dat doet.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Zou je in je cv mogen zetten dat je een Twittercursus hebt gevolgd?
Het was ook niet bijster leerzaam. Maar goed, het was verplicht.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, net zoals diegene die het interview bij je afneemt je uit mag lachen als je dat doet.
De banaliteit van het kwaad.quote:Ook al had Barry "goldman" Soetoro goede bedoelingen
Niet je veterstrikdiploma vergeten.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Zou je in je cv mogen zetten dat je een Twittercursus hebt gevolgd?
Jahoor, en ik zou ook opschrijven dat je het hele alfabet kent.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:07 schreef Picchia het volgende:
Ik heb mijn veterstrikdiploma nooit gehaald, overigens ook niet mijn fietsdiploma, maar ik heb de ervaring wel in de praktijk opgedaan. Kan ik dat op mijn CV zetten?
Een zware stem hebben en geen mening is al genoeg om minister te worden en gezien te worden als zwaargewicht binnen een partij.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedenavond. Ben ik de enige die twijfelt aan de geestelijke capaciteiten van Ivo Opstelten?
ik denk dat dat zwaargewicht tegenwoordig vooral letterlijk wordt opgevat.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een zware stem hebben en geen mening is al genoeg om minister te worden en gezien te worden als zwaargewicht binnen een partij.
Neuhquote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedenavond. Ben ik de enige die twijfelt aan de geestelijke capaciteiten van Ivo Opstelten?
Rechtse Herst: Zojuist op tv gezien dat Paula eindelijk gekozen in Take me out. Mijn vermoeden is dat het een gimmick van de kandidaat betreft.quote:
It is done.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat denken jullie, goed te doen?
is Paula die travestiet?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:29 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Rechtse Herst: Zojuist op tv gezien dat Paula eindelijk gekozen in Take me out. Mijn vermoeden is dat het een gimmick van de kandidaat betreft.
Ik ga kijken.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
Nu spoeddebat met Leers over uitzettingen asielzoekers naar Irak.
1088 inclusief assemblage en verzendkosten. En géén monitor. Het is schandalig, ja, maar ik hoef straks niet meer via Strategic View te spelen.quote:
Moet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |